Nekeme egy olyan kérdésem lenne, hogy a c meghajtóm amin a windows van nem valami nagy összesen tíz giga. A hiberfileval együtt marad most jelen pillanatban 3 giga. (winxp rõl lenne szó) van egy könyvtár C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Codemasters\GRID\DataCache\...\replay\ ami nekem elég nagyra szokott megduzzadni, volt hogy a c-n már csak 70 mega maradt, a játék meg behalt belassult, a windows meg panaszkodott a helyre. A virtuális memória d-n van. Amit lehet win alatt kikapcsoltam. A kérdés az hogy a replay helyét nem lehet valahogy módosítani valami átirogatással mert így nem jó, hibernálni szoktam.
Amúgy a game sztem jó, a toca race driver 2 3 azért jobb volt irányításban de ez hangulatban ötször jobb, grafikát meg sem említve, ami sztem a mai legszebb autós játékban ban. Logitech wingman formula force feedback-el tolom már megszoktam. Viszont a legidegesítõbb a neten az a sok balfa... ember akik elrontják az elejétõl a versenyt.
Ha írták már itt akkor bocsi, de van valami magyar server amin általában nem az elsõ kanyarban leamortizálás a cél, vagy akár külföldi?
Köszi!
Ja és nincs olyan fájl a teljeshez mint a demóhoz h kikapcsolja a postprocessing-et? Mert teljessel nem mûködik.
ejnye greg bácsi :) azt a futamot meg én nyertem :))
Elinditod a jatekot, vegiglapozod a szponzorokat es leirod ami kell;)
Igen ezt a szép autódat sikerült majdnom elkaszálnom. Mert valaki fotózással volt elfoglalva! :P Jó volt tényleg. Remélem összehoz minket még a sors.
Heló! VAlaki letudná nekem írni az összes szponzor elvárását? Elõre is köszi.
A 15 milkás versus-t mondom, a le mans-i pályán. Ha mindegyik megvan, automatikusan beadja. Ja, és a nehézsége extrém, ami nem változtatható. Elsõ kör után, vagy 5 mp elõnye volt, már nem is láttam. Ha háromszor fejreáll, sem érem utól. Egyébként biztos nyerhetõ, de nekem erre az irányitásra ennyire már nem áll rá a kezem. Vissza TDU, és GTL!
Én is végig toltam de az a bónusz futam hol mikor válik elérhetõvé mert én nem tudok róla??
Az ai meg így van megírva a 24 órás versenyen nagyon kijön ez.pl elsõ kör vége 3. vagyok az utolsó gumifalas kanyaroknál mind a két elõttem lévö versenyzõ belemegy a gumifalba és hiba nélkül szinte sebességbõl alig vesztve száguldok tovább.Odaérek az egyenes szakaszra megyek full sebességen erre annyi látok kis térképen hogy máris jön mögöttem az a két kocsi de vagy 2000-el és le is elöznek :(
Most délután derbiztünk picit magyarokkal (is), utána meg véletlenül becsúszott egy muscle kupa, ahol legyaktak mint annak a rendje :D Szegény Boss Mustang pedig nem ezt érdemelte volna...
Btw, látszik hogy nagyon sokat fejlõdött a törésmodell az utóbbi néhány évben, de azért sok helyen még mindig megmosolyogtató. Érdemes a kocsi elején a szétmázolt textúrát megnézni, nem valami életszerû sajnos.
Látszik, hogy meg se nézted. Elõször is a PP nincs kikapcsolva, hanem át van "alakítva". A másik, hogy két mappa van benne, ebbõl az egyik a tracks. Ha csak a tracks-et másolod a játék mappájába akkor ezt éred al, mint amit írtál, mert az effects.xml file-okat is szerkesztettem.
miért túl konzolos? O.o na mind1 ^^ nekem tetszett a gém. nem szimulátor de ez van... nem zavar valahogy xD ellenben 1-2 morbid párosítás eléggé -.- Prototype azon a japán pályán ahol Acura NSXel sem tudok menni O.o pfff... na mind1 :D szép apránként meg lesz minden ^^
Végére értem én is, uninstall is megvolt. Összeségében egy játszható játék, de egy PC-s játékos számára ez túl konzolos game. Végére belejöttem az irányításba, egyedül a rengeteg törés zavart, illetve az, hogy folyamatosan dobálta felfele a La Mans-i pályát. Így az utolsó "bónusz" futamot sem csináltam meg. Kicsit frusztráló volt, hogy én az elsõ kanyarból jövök ki, az ellenfél a harmadikba megy be... Végeredményem;
Ez így nem igaz, mert pl. az amerikai pályák adatai nincsenek lekódolva.
nem a PostProcess a gond, hanem a tulzott (kifehéredik minden :( ) HDR. azt pedig minden egyes pályához külön kell belõni, de sajnos a DIRT-el ellentétben itt a fájlok le vannak kodolva, reménytelen :(
Szia! Felraktam a módosítást amit csináltál. Szerintem is jobban néz ki így. De ha játék közben megnyomom az Esc-et és utána vissza akarok lépni a játékba akkor nem megy. Ha Esc-et nyomok megint vagy entert a continue-ra akkor sem. Visszaraktam a régi file-okat akkor müködik! Te tapasztaltál ilyet?
Nekem se tetszik különösebben az irányítás, de azért meg lehet szokni, az Audival pl elsõre is simán nyertem a Le Mans-i versenyt, nem is nagyon találkoztam a többiekkel, annyira lemaradtak. Igaz, a stability help be volt kapcsolva, nekem ugyanis pont az a bajom, hogy túlságosan tapadnak az autók, és a stability help valamiért épp az ellenkezõjét csinálja, mint amire a neve utal, könnyebben megforog tõle az autó, viszont a gyors kanyarokat így sokkal nagyobb tempóban lehet bevenni.
Furcsa, hogy a legtöbben épp az ellenkezõjére panaszkodnak, és az a bajuk, hogy állandóan csúszkálnak. Mindenesetre a gyakorlás sokat segít, bele kell jönni.
Nekem is az volt a véleményem az elején, hogy sz@r az irányítás, de már teljesen mexoktam, már nem zavar egyáltalán... Billel tolom, van gamepadom is (Rumblepad 2), na azzal tényleg nehéz... :P Lehet én is veszek egy kormányt...
De ha már árkád: Flat Out ! Ott a fizika és az irányítás is rendben volt, kár hogy kanyarban elveszi a gázt .....
Mondok én! :))) A DIRT ehez képest irányítható volt élvezetes szinten. De ezt már soxor kiveséztük itt! :) Az irányítás tényleg szar. Ha jobb lenne, kiderülne, hogy nem sokat használ, mert a játékba rakott fizikai jellemzõk, ami alapján az autók viselkednek az úton, na azok mégszarabbak még az irányításnál is! DE ez ilyen! Valaki vagy idomul hozzá, mert sokrétû, és látványra szép, vagy nem. Akinek meg így jó ahogy van, az szerencsés! Ettõl még az irányítás/autók viselkedése szar marad, objektív szinten :)
Érdekes módon a GT1, meg muscle car-ok esetében a bitang erõs, de lomhán mozgó autóknál bill-el úgy érdemes menni mint gokartal, gázadás billentyû kis pöcögtetésével gázfröccs, viszonylag hatásos kanyar közben, valamint soxor hatásos a bill-nél a gáz mellé benyomni a féket, árkád jellegzetesség, máshogy reagál rá, mint no gáz-padlófék.
ismételni tudom magam: saturation az reagálás intenzitását állítja, 100% a leglassabb, kormánynál linearity az irányítás reagálási idejét állítja/legalábbis itt/ deadzone pedig a holtjáték, vagyis mekkore zónában ne történjen semmi, ha megnyomod a billentyût. Innen már neked kell kísérletezni, játszhatóra be lehet állítani, jó és pontos sosem lesz, mert a játék képtelen rá összességében szerintem.
Én kormánnyal se élvezem, billentyûzettel pedig képtelenség irányítani (nekem), de azzal nem is várnám el hogy jó legyen. Ami miatt hanyagolom a játékot, az a nevetséges féktáv, gyakorlatilag tökmindegy mikor fékezek, úgyis elfordulok mindenhol, külön furcsa hogy az AI ehhez képest normális fizika szerint vezet.
Attila , szerintem az irányítás tökéletes, talán próbáld meg billentyüvel! Üdv.
A GRID-ben van olyan autó, ami klassz DRIFT-hez? Amerikai bajnokságba sikerült mondjuk megnyernem egy drift bajnokit, de Nissant választottam, és szerintem nem gyorsul jól, ráadásul a hangja förtelem csirke. Mindig mondta a spotter, hogy nagyobb sebesség több pont, de ha hagytam a hosszú egyenesben, akkor sem igazán gyorsult fel :( Mivel gyakoroljam a driftet ebben? A többi bajnoki kupával nem lesz gond, de drift+japán részbe bele se kezdtem még, nem véletlen :(
sziasztok.43-éves vagyok 1996 ota szimulátorozom ,imádom az autos játékokat de ilyen szar irányitással még nem találkoztam.ti hogyan todtok menni vele?gamapaddal játszom és annyira érzékeny hogy egy kicsit akarok fordulni már megy is el félre.valaki segitsen hogy mit állitsak.köszi.
c:-re loki a replayt ideiglenesen minden futam utan/kozben. egy alap 3 koros futam kb 2 gigat foglal, szal akar DE, lehet a helyhiany a replayhiba oka.
amúgy meg nem egy nagy vasziszdasz, bár a leghosszabb verziója a harunának elég hosszú, hogy élvezhesd is...de amúgy kibaszott ritmustalan szar lett, és kb 2-szer olyan széles az aszfalt mint a valóságban, hogy a kisgyerek is végig tudja tolni gombokkal
és arra nem gondolsz hogy 300 megája van a lapozón felül??? persze nem sok, de egy ilyen játéknál nem kéne gond legyen...pláne nem ez a replayhiány baja...
nekem sincs replay egyik futam után se, és a jóég tudja mi a faszért nincs, de nem jogosultság, és helyhiány miatt az biztos...
Jah én monnyuk halottam ugy hogy minimum lapozó a ramok értéke, és a max lapozó a ramok duplája. De nemis ez a lényeg, hanem a 300MB ami iszonyatkevés.
a fizikai memória másfélszerese kell a pagefile-nak. van 1 giga ramod, akkor másfél-két giga elég. mondjuk látom te nagyon okos gyerek vagy 6 giga rammal, a szabály szerint oda tényleg 10 giga kell.
Nekem 30GB-os C-n van 12Gb hely és 10Gb lapozófájl van megadva. Ez több mint sok, de a 300MB az a pentium 3-nak is kevés szerintem nemhogy egy 2008-as játéknak.
Na végére értem én is. Hát ez az elsõ autós game amit végigtoltam ugy hogy nem hagytam ki egy napot se hogy ne ezzel toltam volna. (pl Carbon megjelenés óta fenntvan a gépen 20%-on áll) Ez teljes mértékben lekötött és nagyon jó volt!
Hát, én már többször is újraindítottam a gépet azóta, hogy legutóbb játszottam, mégsincs replay. :S Valaki korábban azt írta, hogy ha nincs elég hely a C:\-n, az lehet a gebasz. Nomármost nekem nem sok van (300 mega körül), tényleg ez a gond?
Nem nézne ki rosszul ha a motion blur belenne kapcsolva de õ azt is kibuherálta belõle...így nem élvezet játszani hogy nagysebességnél nincs elmosódás!
Hehe...tényleg van tesztvezetés, AI nélkül ghost car-ral, azzal el lehet játszadozni :)))
o postprocess enabled - az "utolag szamolt efekteket" kapcsolja ki/be o blur - motionblur ki/be o dynamic_ambient_occ enabled - altalanos feny valtozas
De mindent lehet reszletesen allitani, szinekkel, kontrasztokkal, idokkel, stb. a ..\Race Driver Grid\postprocess\ konyvtarban talalhato file-okkal. De ha ez a 3 kapcsolo nem ment, akkor oda bele se nezz:))
Amugy a BE az a TRUE, es a KI az a FALSE (ha esetleg meg ez se menne;D).
Valami kontrasztosítást, élesítést lehetne tenni a játékba vagy visszábvenni a homályosságból...valahogy úgy hogy nincs ez a homály de viszont az a sebességmosódási izé megmarad az tökjó lenne!Erre mérnem figyelnek a fejlesztõk?