Pontosan mikor látod? A postprocess hatása az elsõ pillanattól él, már a betöltéskor és a garázsban is, meg játék közben, verseny vége után automatikusan a visszajátszás indul el, utána tabella, folytatás vagy újra replay. Szóval mikor száll el a dolog? lehet most replay gondod van?
nekem a leggányabb autónál is ha hírtelen lepadlózom akkor kiis csúszik oldalra a hátulja és kitör az autó , nagyon komoly járgányokat alig lehet megfogni... ritka aza a játék ahol ez elõ fordul... hiányoltam mindig is ...
Tedd vissza az eredeti postprocess mappát. Dokumentumokban keresd meg a codmasters-grid-hardwersettingsconfig fájlban a postprocess enabled=true-t és írd át false-ra. Szerintem.
Hello Letöltöttem a FAQ-ban lévõ filet,amit ha bemásolok,jobban megy a játék.Azóta,amiota felülírtam az eredeti fájlokat minden pálya után csak fekete képernyõt látok,erre van valami megoldás????
sziasztok én billentxüvel nyomom és van egy kis gondom nagyon nehezen tudom irányitani mert éppen hozzáérek a gombhoz és rögtön keresztbe áll a kocsi segitenétek hogy holl lehet beállitani hogy ne legyen ennyire érzékeny???
:) ez tetszik! Ez GIGALOL! :) Kár, hogy amit kifejtessz, annak semmi köze ahoz, amit elõtte írt Panther :) De a hasonló tipusú hozzászólások retorikájának megfelel teljesen! :)
Nekem lenne egy kérdésem, remélem valaki tud segíteni ez ügyben. Amikor feltelepíteném a játékot, kiír egy hibát: Error number: 0x80029C4A Description: Hiba típustár /DLL betöltésekor Setup will now terminate. Szóval ez a hiba, én a számítógépre gyanakszom, mert szegényke már elég rossz, újra kéne rakni az egészen. De ha nem ez lenne a baj, és valaki tudna mondani valamit, azt szívesen meghallgatnám :) Köszönöm.
Jut eszembe: este lesz egy rFactor verseny Le Mans-ban. Ferrari 288GTO. Nem jön valaki? persze billentyûzettel nehéz lenne, meg szerintem sokan kevesek ahhoz, hogy Citizen kolléga mondta....:))))
Jörg Müller autója 5 sebességes. Biztosan álmodtak a COD-nál, amikor ezta szörnyszülöttet megtervezték.
Szeretem az ilyen embereket, mint te. A személyeskedést már 30 felett is oktatják valahol? vagy alapból ilyen vagy? Most marhára megsértettél tudod. Nézd meg az aláírásomban szereplõ programokat, aztán ha el tudsz indulni velük a billentyûzeteddel, akkor mehetünk egy versenyt a neten, persze minden segítség off.
Az a baj,hogy manapság a grafika számít. Jó a grafikával rendelkezõ játékokat ellehet adni :( és a sok vérpistike örül,hogy milyen szép és jó a játék a többi már nem is érdekli. Amcsik akik ilyenek,hogy a grafika a lényeg legalábbis szerintem.
Demó alapján mondtam, hogy verheti a TDU-t a graf alapján, de így... irányítás borzalmas, játékélmény se valami nagy
Én sem vagyok vérprofi, sõt... Játszható a játék, csak soxor úgy lelomboznak a dolgok menet közben. Pl az, amit Citizen írt itt alattam. Samsung Jól látja a dolgot, én sem hiszem, hogy elfelejtettek programozni a srácok, erre van igény sajnos. Most raktam 200 km-et a TDU-mba. Ég és fõld a kettõ. NFS:PS meg már a vicc kategória. Mégegyszer hangsúlyozom, nem annyira rossz ez a játék, csak hiányzik belõle az, amitõl igazán NAGY lehetne.
Annyit kérdeznék, hogy telepítéssel kapcsolatos kérdéseket fel lehet tenni?
Az a te marha nagy bajod, hogy kevés vagy te ebben a játékban az extrém fokozathoz, és most ide hányod ki a keservedet. Én szintén extrémen megyek végig, túl vagyok az általad emlegetet Milánói versenyen, és marhára semmi problémám nem volt. Ha kicsit is éreznéd a dolgot, akkor már sokkal hamarabb leesett volna, hogy amíg a startnál az AI szépen vonatkozik, nyit neked egy iszonyat szûk, de elegendõ alagutat, amit ha kihasználsz, midjárt 5-6-7 helyet csattanhatsz elõrébb az elsõ kanyarig.
Az AI legyorsulását pedig bõven ellensúlyozza a kanyarokban hozott bénázása, ott olyanokat lehet rá verni, hogy az sírvaröhögõs.
Én nem tudom mi ez a rinya néhány noobtól, esetleg vissza kéne menni gyakorolni, nem három rossz rajt után pocskondiázni az utóbbi évek legjobb ARCADE játékát.
Aha, értem mit mondasz. Kipróbáltam, igaz én billentyûvel játszok ezért a traction controll be volt nálam kapcsolva, eddig azért nem tûnt fel. Ahol lejt az út jobbra vagy balra ott kicsit dobja a seggét a kocsi de tényleg csak kicsit. Nekem ettõl függetlenül bejön, kikapcsolódásnak jó. Elszórakozok vele Nem vagyok vérprofi szimes, inkább bill-el nyomom, pedig van egy Momo-m. Az autók hangja viszont nem tetszik. Eddig a kis Chevrolet Lacetti-nek a hangja tetszett benne a legjobban. A prostreet-ben a supra hangja az brutál volt. És ezzel el is mondtam minden jót a ps-rõl
Sziasztok lenne egy kérdésem nemtudja valaki hogy van-e esetleg magyar nyelvi file a játékban mert a telepitõ magyar és mikor feltelepül minden angol.Ugyan igy volt a TimeShift-nél ott átkellett irni a telepitett könyvtárba egy file-t és magyar lett.Nemtudja valaki hogy itt megoldható a dolog??
Ja fejezzük be azzak a fizika megvitatásást, hogy multiba ahol mindenkire ugyanazok a fizika vonatkozik és ebbõl kell a legjobbat kihozni már nem is olyan könnyû elsõnek lenni:) és azért élvezets mikor tényleg küzdesz valós emberek ellen, ehhez pedig a fizikája aránylag jó, azaz már lehet kicsúszni gumifalba ütközni és vége a versenynek vegy csak lecsúszni azideális ívrõl. azért ja ez nagy szivfájdalom nekem is hogy padlógáznál egyenesbe meg se moccan a hátula. szerény vélenényme szerint az eddig legjobban eltalált fizika amit a GRID is megcélzott az a TDU lett, de ezt csak halkan jegyezm meg. szerintem a codemastereken nagy a nyomás, meg lehetett volna nagyon kis energia ráfordyításával sokkal jobb ralitást adni neki, DE pont szerintem nekik az volt a nagy munka és a nyomás hogy a 12éves konzolos(nem szidom a konzolt) kis pöcs is tudjon játszani
Mermér, hány sebességes a kérdéses jármû? Itten azt írja Gearbox:6 speed Manual: http://www.ultimatecarpage.com/car/2576/BMW-320si-WTCC.html Vagy ez nem az?
Nekem sajnos nem megy a telepítõje, valószínüleg már nagyon sza.. a Windowsom, újra kéne rakni az egész gépet. Mekkor játéktól estem el Majd kicsit késõbb :)
Ne nekünk hidd el, olvass el néhány angol fórumot, ami errõl szól. Gondolom Jörg Müller WTCC BMW 320-asa is azért 6 (!!!) sebességes és azért 200mérföld/óra a végsebessége az egyenesben, mert üzemanyag helyett a Csillagkapu "nakvada" nevû anyagával megy. Legalábbis a Codemastersnél ezt mondták és el is hiszem nekik.
"az meg hogy összetörik az AI elõtted és kitolat eléd.. erre a kommentem sõt inkább a kérdésem ez: te nem tolatsz semmelyik AI elé ki, ugye?:))))) "
Tényleg így van, nem. Nézd meg az aláírásomban szereplõ programokat, nézd meg abban az AI-t és hasonlítsd össze a GRID-ben lévõ unintelligenciával. :))) De ezen nem fogunk összeveszni, szerinted jó a program, szerintem arcade-nak is rossz. Ennyi.
az AI-t ne profi Hamiltonnak és Alonsonak stb fogjátok fel, hanem Online játékosoknak vagy akár saját magatoknak egyébként szerintem ez az elsõ autós játék amiben úgymond "él" az AI és történik is a pályán valami
én is elég sok autó játékkal játszottam már nálam a need for speed a pro streetnél (illetve az elõtt) fejezõdött be, csapnivaló volt
inkább mentem toca 3-azni
nos ez a játék szerintem grafikailag ahogy elõttem szólok mondták üt mindent
játszhatóság szempontjából: nagyon tetszik hogy a kocsik mindegyike teljesen más vezetõi "tapasztalatot" igényel, szerintem ezért sem tetszik mindenkinek a játék mert karriermódban elég nehéz megszokni az autók irányítását , mellesleg billel nyomom, kormánnyal is próbáltam de a billentyûzetet jobban szeretem. normál esetben is sok kocsit (való életben) vezettem régebben gokartoztam, és szerintem a kocsik fizikája jó, való igaz nem teljesen real de nincs vele baj, sose lesz olyan játék mellesleg amit a képernyõ elõtt úgy játszol hogy azt hiszed kint vagy az utcán. ha ilyet akarsz mennyél és béreljél subarut tesztvezetni (mert lehet)
jelenleg már csak a global "box" van hátra nekem és elmondhatom, jó pár flashbacket kihasználtam:)
az meg hogy összetörik az AI elõtted és kitolat eléd.. erre a kommentem sõt inkább a kérdésem ez: te nem tolatsz semmelyik AI elé ki, ugye?:)))))
Csak azoknak az autoknak szamol fizkkat, amelyek korulotted vannak (catchup). A tobbit droton huzza. Vagyis, hiaba allitod nullara a tapadast, vegtelenre a gravitaciot, stb., a catchup-on kivul eso AI autok, haladnak rendesen a maguk utjan;)
At lehetne irni a teljes AI scripteket is - ugy emlekszem nyitott XML - de kinek van ahoz turelme, ideje?!?!
Ugyanigy nyitott az autok fizikai file-ja, de azokhoz meg a beallitasok "titkosak":)
Gondlom a pályatapadással és a kocsik fizikájával is variálni kellene, ami nem éri meg. Emlékszem a TRD1-hez írtak egy segédprogramot, hogy az autók féktávja (különösen a DTM autóké) ne legyen olyan valószínûtlenül hosszú. A baj csak az volt, hogy a játék minden kilépéskor visszaírogatta a neki tetszõ értékeket.
Emberek, mindenkinek lehet véleménye, de nem kell személyeskedésbe átmennie. Ha valakinek tetszik testzik, ha nem nem. De érvekkel támassza alá a mondandóját. Az a gond, hogy ez tényleg kevés PC-n és a COD sosem tudja/akarja leütni a magas labdát.
Az széép, pedig van különbség! Én billel agresszívben nyomom, nem szeretem a késéses irányítást. A dedtone, és linearity azt jelenti itt, hogy ha 0, akkor azonnali a reagálás. A reagálás intenzitását pedig a saturation határozza meg, fura módon fordítva, 100%-nál a legcsigább az intenzitás. Szóval széles skálán lehet bíbelõdni vele, be is lehet magát az irányítást optimálisra lõni, csak hát utána jön az autó viselkedése :)
Az hogy füvön kiforog a kocsi, script, nem fizika. TDU-ban is van, pár ezer kilómétert beletettem, tudom. Itt fizika nincsen! Nem én mondom egyedül, nálam sokkal tapasztaltabb játékosok is, és én sem ma kezdtem, elhiheted. Stilúsommal nem tudom mi bajod, a Te stílusodnál nem volt rosszabb. De ahogy gondolod.
macleody! Nem a kipörgést hiányolom, mert az van. A kocsi fara nem indul meg, nem kell korigálni. Padlógáz, és a kocsi kilõ, egyenesen... Egy 1200-as lada is kidobja a farát, ha így indulsz, itt semmi, amit eddig próbáltam. De ez csak példa. MInt írtam, így is játszható, de nem az igazi. kis odafigyeléssel sokkal jobb lehetne. Inkább kimondom, mégha flém is lessz belõle. KONZOLPORT. Ez a színvonal PC-n kevés.
Már a demónál meglett csinálva ez a tapadásos dolog és le is lett irva és videóval lett is mutatva mi lett a hatás. Az elsõ kocsikra mintha nem is hatna a hátsokra már hat de még az sem az igazi ránk ha a legjobban!
Elõször röhögtem, aztán bosszankodtam: milánói utcai pálya, Koenigsegg-el (persze, mert pont ez való oda), extrem módban. Az AI úgy gyorsul, hogy esélyed sincs ellene (lásd TRD1). Akkora a végsebessége, mintha nem is egy autóban ülnénk. Aztán a csapatfõnök bemondja, hogy óriási baleset van elõttem, de ekkor már oda is értem a füsthöz, vagy 3 autó állt egymás hegyén-hátán, aztán az egyik totálra tört AI kitolatott elém. (Biztos még folytatni akarta a versenyt...) Puff, vége a dalnak. Ezt vagy négyszer eljátszotta a program.
Aztán az olyan apróságok, amik rendkívül látványosak, de nagyon logikátlanok: Spa-ban, valami Subaru-val vagyok, persze négyesben veszem a kanyarokat, egyszer csak durr, az elõttem lévõ AI defektet kap, felborul az autója, lángol és a levegõben többször is megpördülõ autó puff neki a szélvédõmnek. Pont, mint "A függetlenség napjá"-ban. Ezt felvettem FRAPS-al, majd készítek belõle egy videót.
Más: Pete, te próbáltad, hogy leveszed a tapadást a gumifájlban? Az AI is veled lassul? Mert ha nem, akkor szívás.
Aha, amikor mész a füvön 200al az a grafika a tdu-ban, és még ki se farol a kocsi az a fizika? És miért ne törne már ki ebben az autó gyorsításnál? El sem tudsz indulni, ha padlógázt nyomsz egy 500 Le-s autóval. A stílusodból meg vegyél vissza.
Eszünkben sincsen sírni. Így is elmegy a játék, de sokkal jobb is lehetett volna, és azt sajnáljuk, hogy a fejlesztõk idõ elött abbahagyták a fejlesztést. Közvetlen a grafika után....
Jézusom! Mondd, vezettél már autót? Ennek a realitáshoz semmi köze! Itt pont azt hiányoljuk sokan, hogy nincsen FIZIKA, azaz nincsen következetes viselkedése a "dobozoknak"!!! A TDU messze áll a valóságtól, de VAN FIZIKA! Anélkül, hogy csináltad volna, tudod, mi következik bizonyos mozdulatodra. Ki lehet számolni. Pl padlógázas gyorsításnál kitör az autó. Itt taposhatod, míg meghajlik a pedál, ez nem fog... (igaz, most fejeztem be az alsó sort, felsõben nem tudom mi van) Szerintem, ha halgattál volna, bölcs maradtál volna...
ember ha nem teccik csináljatok magatoknak játékot... pfff ezeknek semmi se jó.... sztem meg igen is jól sikerült a játék....sok béna láma.. mind úgy tesz mint ha élõbe vezetett volna valaha is ien gépeket... sok csög...jáááájj nem jó a fizikája , jááá homályos ,júúú nm tom irányítani kormánnyal ......
Hát ebben így nagyjából pont jól össze van foglalva az érzés, ami a hétvégi játszazodás után felmerült bennem. BMW 1000-es open wheel Donningtonban fék nélkül teljesíthetõ a visszafordító kivételével, nonszensz. Spa buszmegállós sikánját nem is értettem, miért van ott, és úgy, ahogy van, de sok pályán ért meglepetés az EUszíntéren. Az AI-t meg se említsük, az meg végképp felháborító, hogy pro módban flashback nélkül nincs kilépési lehetõség, ha rommá zúzod az autót. Mánpedig nincs mit tenni, ha az AI a sikánba elõtted beleáll a gumifalba, melletted AI, és beleállsz te is :(
Egyébként ha árkádnak neveznek egy játékot, akkor az elvárásom csupán annyi, hogy hátradõlõs kényelmes autókázás legyen. Ha szimuláció akkor meg koncentrálós, kormányt markolós. A köztes megoldások, hibrid dolgok sosem mûködtek.
Ahhoz nem fér kétség, hogy a GRID manapság a legjobb grafikájú autós játék, az aktuális PC hardveren (nyilván nem gef6600-on meg x850-en) A fizikája is igen komoly egy arcade autóversenyhez képest. Fent van még a gépemen a TDU, és az NFS:U2,olyan messze vannak ettõl realitásban mintha kvarcjátékoznék... Egyébként a szimulátor-arcade mezsgye igen széles, azért mert egy játékban az autók nem úgy viselkednek minz az elõzõ xy megszokott játékban, az nem véletlen, minden játék csak a felszínét karcolgatja a realitásnak, és ezt el kell fogadni. Aki vezetett már spykert, lambo-t vagy koenigsegget igazi versenypáján az el tudja dönteni, melyik játék áll legközelebb az igazihoz, én sajnos nem vagyok kompetens ebben :)
Én annyit szeretnék kérdezni, hogy ha a demó tökéletesen futott max. beállításoknál, akkor ez is ugyanígy fog futni? Elõre is köszönöm :)
Ne keverjük a kettõt. A legutóbbi NFS annyit nem ért, hogy végignézzem az intro-ját.
Ahogy írták, GRID irányításával nem az a baj, hogy árkád, vagy hogy szimuláció, hanem az, hogy pocsék:) Lehet hogy neked megy az irányítás, nekem is megy, sok embernek megy, de attól még nem lesz jó:) Értem ez alatt, hogy mennyivel több élményt tudna adni a játék, ha nem az irányításhoz való alkalmazkodással és afelett való eltekintéssel kellene foglalkozni minden verseny alatt.
Hm itt olvasgatom hogy egyesek nemtudják billel irányitani a gamet. Pedig egyátalán nem nehéz én azzal tolom és semmi gondom.
RBR na az billel kegyetlen esélyem nincs ott semmire mert hiába megyek faszán hibátlanul semmire nem elég :(
hát én ezt nem értem, HA Need FOR Speed jön ki akkor senki nics igy felháborodva a Fizika miatt? ott még Gridhez képest is még ÁRKÁDosabb az irányitás és ott tényleg olyan mintha dodzsemznél. Érdekes nekem megy kormánnyal az irányítás:S
A gond az, hogy a COD elindult egy úton és azt hittük, hogy ez jó lesz: a TRD2/3 egészen jó lett. Aztán itt van most a GRID, ami egyértelmûen visszalépés, vissza a TRD1 szintjére.
Persze lehet a programot buherálni, meg a karriert kijátszani, ahogyan én is teszem. De: én már évek óta várok egy olyan köztes szim/arcade gamet, ami a PS2/3-as GT-sorozatra hajaz. Amiben mindenki megtalálhatja a neki testzõt. Na ez hiábavaló ábránd a COD cégtõl.
Ahogyan valaki megjegyezte a VirtualR.NEt fórumán, a GRID-rõl írt kritika kommentjeként: "Igaz,a GRID nem szimulátor, de nem is autós játék." Mások szerint olyan az irányítása (kormánnyal), mintha valaki egy légpárnás hajót irányítana, amin meg berosáltam a röhögéstõl, az egyik pasas azt írta, hogyaz autók fizikája olyan, mintha a Millenium Falconnak négy kereke lenne.
Az egyik fórumozó jól látja a helyzetet:
"Everyone should know that GRID is not a simulation. But the point is: Codemasters want’s us to believe it IS a simulation. I watched a video in which Codemasters invited some community members. One of them compared the physics to Forza Motorsport 2. Sorry but this is so fucked up. Forza is a simulation. So Codemasters DOES promote GRID as a simulation.
A lot of magazines also compare GRID to a simulation. But even on the highest diffulty an without any driving aids this everything but a simulation. It’s not even an arcade racer. The PGR series is an arcade-racer. But there the cars feel like cars and not like the Millenium Falcon on wheels."
Az esszenciája: Mindenki tudja, hogy a GRID nem szimuláció. De úgy akarják eladni, mintha az lenne. Néhány pasast meghívtak a Codemasters-hez, ahol megmutattak nekik egy videót, meg késõbb ki is próbálhatták a játékot és a Forza2-höz hasonlította az egyik a fizikáját.
Sok magazin/kritika is összeveti a fizikát a szimulátorokéval, de még a legnehezebb fokozaton sem az. (nem tévesztendõ össze egy szimulátor nehézsége és az elcseszett irányítás....)
Aztán a srác itt írja a végén, hogy még az arcade stílusú játékokban is az autót autónak lehet érezni és nem úgy, mintha kerekeken gördülõ Millenium Falcon lenne.
Én azt értem, hogy nem kormányra fejlesztettek, de bill.-el két kanyart nem tudok bevenni, míg a béna kormánykezeléssel legalább versenyeket nyerek basic ellenfelek ellen:)
Húhh ezek az Open wheel Formula3-as versenyek keményebbek, mint a La Mans.Az csak addig volt nehéz amíg be nem tanultam a pályát, de itt hiába megyek gyorsan még a kanyart is jobban veszik, vagy xar ez a Dallara :) Lehet másik kocsit venni egy már meglévõ mellé? Illetve nem is tudom, hogy Formula3-ban Dallara-n kívül van-e más.
Speakers-re gondoltam. Az Output device default legyen
Teljesen nyilvánvaló, hogy a fejlesztõk NEM kormányban gondolkodtak, mikor írták a fizikát, irányítást. Nem is vették a fáradtságot, hogy megpróbálják. Én még emléxem a Colin 1-2-re például. Ahhoz képest grafikában hatalmas elõrelépés, minden másban ugyanakkora visszalépés figyelhetõ meg, pláne irányítás, fizika területén. Játékmenet területén szintén. (már-már komikus az idõrõl idõre felbukkanó LeMans-i pályaverseny...) Ha most azt mondom, konzolport, millió konzolos esik nekem, így inkább nem mondom. De ez mellékes is. Kis kompromisszummal az épp játszható kategóriába esik, bár nem fog eladási rekordokat dönteni, az tuti...
Az nem az output device? h az legyen 2-õn? mer az úgy van...
Én ezt azért használom mert meg kapok minden olyan extrát a hangkártyához amit az eredeti Audigy1 driver nem tudott. Most ugyan azt tudom beállítgatni, mint egy Audigy2-õn. Nincs nekem se hardware-es gyorsítás de nem is kell, van minden hang, motor, törés, fék, rádió, zene (bár ezt leveszem nullára verseny alatt nem kell). Au2-õd van? Alaplapi hangkártya le van rendesen tiltva, nem zavar be semmi?
codemasters nem szokott szart csinálni, és mellesleg hozzáteszem ha már itt tartunk hogy manapság annyi kis szar üzem is csinál hangkártyáktól az atya úristenig , hogy 100% kompatibilitást nem lehet szerintem már elérni
nem tudom nálatok mi a problematika, de tálna teljesen faszán (urigelleresen) múúúkodik az egész
akinek nem az vagy annyira szétbaszta már a windowsát hogy 1 pici hiba és ilyen problémákat produkál vagy kompatibilitási probléma
gondolom marha sokat segítettem:))))))))
newc22: Azon mennie kell, ha van mellette ~3Ghz körüli procid és 1-2GB memóriád. Állíts a launcherben mindent minimumra, és úgy indítsd. Aztán játékon belül majd variálsz. Ha így sem indul el, akkor windows háza táján keresd a problémát.
Prince: Creative kártya esetén surround mixer, vagy audio console -ban állítsd 2.0-ra és próbáld úgy. Nem a drivert- cseszi el, csak átállítja a csatornákat.
Motorhang hiánya esetén ki lehet próbálni a Youp driver-t vagy a legfrissebb creative (creative.com, support) webuptade driver-t.