Akkor az én 6 órám ugyancsak kényelmes tempó volt. :) Jó, én a TBS-üket, a GalCiv2-t sokkal jobban csípem, egyébként is inkább azt a játékstílust kedvelem, de tettem ezzel is egy próbát. Majd meglátjuk, meddig tart az érdeklõdés.
Én nem nagyon hagyom a kalózokat kifejlõdni. :) Mire technikailag és haderõben odáig érek, addig már útban vannak és túl zavaróak ahhoz, hogy csak úgy megkerüljem õket. Persze, én is használtam kezdetben a rálicitálásos módszert, de ez ott üt vissza, hogy ettõl csak erõsödnek, szóval csak módjával. :)
Nos igen, sok mindennel egyetertek, azt azonban tudni kell, hogy a keszitok nem igazan hosszu jatekot terveztek egy-egy menetre. Toltottem le jo pár replayt az 1v1 small random mapok 40 perctol 1 oraig tartottak, de meg a 4v4 klánmeccs is eldolt bo 1 ora alatt.
Arrol nem irtal mekkora poen a kalozokkal meg a fejpénzzel szorakozni: nalam egy 2v2 jatekot tulajdonkeppen ok dontottek el.
A fejlesztok igerik egyebkent hogy az AI hianyossagait folyamatosan javitjak majd. (rá is fér!)
Sziasztok! Van a játékban pause (persze úgy, hogy közben parancsokat lehet osztani)? Lehet láma vagyok, de nekem fontos lenne.
Tegnap este nyomtam egy kb. 6 óra menetet small (tizenvalahány bolygós) random pályán, kalózokkal (1.02) és egy ellenféllel, kicsit jobban megnéztem a játékot, és szerintem: - A fejlõdés normál szinten borzasztó gyors. Kb. 3 óra elteltével már szinte minden military (még a legutolsó bolygóágyú is) és fontosabb civil research megvolt, jóformán csak a fleet-re gyúrtam, de így is rengeteg pénzem és nyersanyagom volt (kb. 6-7 bolygó birtoklása után). - Az elõzõhöz kapcsolódóan mellékszál: a nagy bolygóágyú nem csak a szomszédos rendszerekbe tud lõni, hanem sokkal messzebb is. A kalózbázist is lövi. Egy ágyú viszont nem elég, nagyon hosszú a cooldown-ja, több ágyú biztosan jobb lehet, de azok meg rengeteg (14) taktikai slot-ot esznek a "frontier" telepeken, nem biztos, hogy megéri foglalkozni velük. Szerintem a bombázó cirkálók (mint pl. a Krasov), vagy a bolygók ellen kitûnõ capital ship-ek többet érnek. - A gép viszonylag okosan taktikázik rendszerszinten, jól csoportosítja át az erõit és kíméletlenül betör az õrizetlen bolygókra, de egy bolygón belül könnyen megvezethetõ: 99%-ban a trade post-okra és hajókra szállnak rá, ill. a media hub izgatja õket. Ha van trade post, a kalózok mindig azt támadják. A laborok, bányák, javítódokkok, stb. jóformán sosem érdeklik õket. Vagyis a gauss ágyúkat érdemes olyan helyekre rakni, ahol tûz alatt tudják tartani pl. a trade post-ra támadó hajókat. A kalózoknál (ill. a fajoknál) van egy hajófajta, ami nyílegyenesen a bolygóra ront, itt értelemszerûen az érkezési oldal közelében kell lerakni a pont-védelmeket. - A capital ship-ek 10. szinten megrekednek. Azért egy small pályán ezt megintcsak túl gyorsnak tartom. Volt négy nagy flottám, vagy 6-7 capital ship-em, ebbõl kettõ is 10. szinten járt már a végén, és akkor még az ellenfél fõ erõit még nem is daráltam be. - Egy nagyobb (min. 30-40 hajós) csatára bezoom-olva érezhetõen rángat már a gép. Igaz, 1680x1050-ben nyomom, max.-on, egy Core2 6300 / 2 GB-os gépen, de azért mégiscsak na. :) - A #74-ben írt "influence attack" mûködik. Egy szomszédos ellenséges rendszer átállt hozzám, olyan erõs volt a befolyásom. Folyamatosan esett a hûsége, majd 0%-on függetlenné vált és késõbb csatlakozott hozzám (nem figyeltem, mennyinél).
Köszönöm hogy segítettél a válaszoddal! Akkor nem kell idegelnem magamat, hogy mit csinálok rosszul!... Akkor lesz állat a mûsor, ha lesz 3 hordozóm teljes flottával,+ sok-sok tápos dreadnought:)!
A tapasztalati szint növekedésével fogsz több slot-ot kapni ezekre is. Volt már kb. 6. szintû carrier-em, aminek 4 slot-ja volt. A másik négy nagy hajótípusnál lassabban fejlõdik ez a képesség, asszem' pont a Dreadnought-oknál a leglassabb, mert azok támadóhajók, nem hordozók (legerõsebb egyéb nagy hajóm eddig 7. szintû volt és 2 slotja volt).
Bocs, hogy hülyeséget kérdezek, de nem jöttem még rá hogy hogyan lehetne megnövelni az anyahajón maximálisan lévõ bombázók (és vadászok) számát???! Ha lehet egyáltalán?(Nem mindegy, hogy kettõ vagy 7!!!)
A kézikönyvben a hajók adatainál mintha olyasmi lenne, hogy lehet növelni...(Ha jól értem.) Meg a Dreadnoughtokhoz is?? Az kéne, hogy azokra is rá tudjon dokkoltatni pár, mert hiperugráskor azok ott maradnak az adott szektoron belül, amiket nem a hordozóval gyártok, hanem a hangárból...
Meg az anyahajó képesség-pontjainál van olyan,hogy a vadászok támadásait fejlessze + 10 sebzéssel, de ezt csak akkor engedi, ha hozzá van rendelve egy szakasz.
Bár szerintem hozzárendeltem (max. ugye most kettõt tudok, a formáció menüben megjelenik, hogy közeli/távoli hatósugárban legyenek a védendõ hajóhoz, megjelenik az ikon a spec ikon a hordozó felett), de nem engedi aktiválni...
(A gyakorló részt végigcsináltam, de nem lettem tõle okosabb, meg neten próbálok rákeresni, de egyenlõre még nem találtam megoldást...)
Illetve kulturális "támadásra" is használható: a szomszédos rendszereket amint eléri a "csík", ott lassan-lassan elkezdi gyengíteni a rendszer elfogadási értékét (az a százalékos izé (nem jut eszembe az angol felirata), ami mutatja, hogy mennyire hûségesek hozzád). Több Media Hub több forrásból gyorsabban csökkenti ezt (plusz természetesen a megfelelõ találmányok is erõsítik ezt). Ha lemegy nullára, a rendszer függetlenné válik, majd lassan átállhat hozzánk, egy puskalövés nélkül. Ez kb. olyasmi, mint a GalCiv2-ben az influence. Úgy vettem észre, a Trade Post-oknak is van hasonló - bár sokkal gyengébb - képessége.
A bolygók közötti csíkok elszínezõdése a kultúra fejlettségét jelenti. A kultúrát Media Hub-bal, meg a többi fajnál az ennek megfelelõjével tudod növelni (na meg persze a kutatásokkal). Ha egy bolygónak ill. a szomszédos bolygóknak magas a kultúrájuk, akkor egy támadás alatt ha szét is lövik a bolygót, egy jó ideig nem tudják kolonizálni. Ez persze az inváziókat nem feltétlenül lassítja, de nehezebben tudják befészkelni magukat a támadók a már elfoglalt területekre. Konkrétan ez a haszna a kultúrának meg a media huboknak. Egyéb hasznot még nem sikerült felfedeznem.
Ja meg biztos jó másra is de még nem jöttem rá angolul meg nem tudok jó lenne egy magarítás
Most nemtudom h te melyik civilizációval játszasz az enyámeknél agy Media Hub nevû ketyere csinálya amelyik bolygót/asteroidát eléri annak blokkolya kolonizációját. Meg kell keresni és szét kell lõni.
Nem tudjátok mi lehet ez: Az ellenség bolygójátol az én bolygómig meg egy csik ami oylan szinû mint az ellenségem.
tárgytalan...
Tudna valaki linket legujabb patchhez? rapidshare link forbidden
Hello. Én mennék játszani hamachin le is szedtem a Sose-t de nem tudom hogy most a teljes játék van meg nekem vagy csak valamelyik béta. Nem tudna esetleg valaki adni egy linket a teljeshez? Megköszönném
Átlátszóval még nem találkoztam csak olyannnal hogy egy támadás védése éppen egy bánya aszteroida mellett folyt és szó szerint átlõttek rajra a csatahajóim. Nem tudtam mire vélni ... lehet hogy valami speckó fegyver :)
Engem nem nagyon fogott meg sajnos a game, foleg nem a Space Empires V utan.
Nagy vonalakban http://forums.sinsofasolarempire.com/index.aspx?aid=176243 Ami viszont kellemetlen hogy az 1.0.1 ben 6700 sor volt a nyelvi fájl mig az 1.0.2 ben 15000 :P
A pach miket javít ? Lehet hogy kevesebb kalóz támadás fogy érkezni ?
Elkezdtem a SoSe 1.0.2 forditását. Szükségem lenne segitségre mivel elég komoly terjedelmû nyelvi fájlról van szó. Akit érdekel emailben írjon. [email protected]
Sziasztok! Igazán megköszönném ha valaki esetleg tudna küldeni egy serial numbert, mégha azzal csak singlebe tudok játszani. (lupus-devotuskukacfreemailpontyhu) Elõre is köszi!
Hi, akinek megvan az 1.0.2 es patch, megköszönném ha felrakná a netre.
Olyan mint a Galactic Civilizations + Homeworld. Avagy egy 4X játék realtime-ban.
ki kell fejlesztened egy hajtómûvet, vagy meg kell talánod (mert ezt is meg lehet találni) és a csillagodtól el tudsz menni akkor a másik naprendszer csillagához.
Ha egy 2 csillagból álló rendszert csinálok hogy tudok átmenni a másik rendszerbe?
1.02-rõl tud valaki valamit azon kívül, hogy "jön"?
elsõ katonai ág, második polgári (gazdaság) haramdikban olyan felfedezések vannak, amiket akkor találhatsz, ha "zöld" részben a második sor elsõ (és egyetlen) kutatását megcsinálod.
Értem ... azok a zöld helyek is végesek. Úgy láttam nem mindegy melyikbõl hány egységet fejlesztek. Van valami irány hogy ha ebbõl hármat abból kettõt fejlesztek akkor mit tudok jobban vagy kevésbé jól termelni ?
mindjárt az elején 1 kisebb felderítõvel nézz szét a környéken milyen bolygók vannak.és azonnal kolonizálj mindnet amit csak tudsz. A bolygóra kattintva a zöld ikonnal tudod fejleszteni hogy nagyobb legyen a népesség és hogy több mindent tudjál letenni köré (logistik és tactic point)
Látom más is tolja itt a gémet. Helyes. Nekem ez az elsõ ûrstratégiai game ... és meg is tetszett. Mivel nem vagyok jó(még) angolból, lécci azt súgjátok meg nekem hogy a slot problémát hogyan tudom orvosolni ? Egy idõ után nem tudok több mindent fejleszteni, építeni mert kiirja hogy nincs több szabad slotom (?) A lakosság a bolygón 1x db vagy x1000 - x milla vagy mi ? kiirta hogy 320 ... ez elég kevés nekem így elsõ hallásra. A bolygó felszínén meg csak úgy hemzsegtek a légköri jármûvek ... szal ezt nem értettem kristály tisztán ... aztán. A bolygótõl és a három bánya aszteroidától nem messze vannak még hasonló kavicsok. Azokat nem lehet felderíteni ? A bolygó körüli hatósugarat valahogy növelni ? Mindenképpen egy másik koloniát kell létrehozni egy másik helyen ? Az ellent akkor nyomom le ha abban a rendszerben vagy bolygó körül mindenét lenyomtam ? ... próbálom próbálom de tegnap is kikaptam. Olyan túlerõvel gyütt a szomszédból egy idõ után (60 jármû) amit már képtelen voltam visszaverni ... pedig "védelmi tornyokat" és parancsnoki cirkálókat is telepítettem-képeztem ... szal kis súgás nem ártana mit érdemes elöbb és mit utóbb képezni. Köszi a többi kistudású láma nevében is :)
Csak probaképp megnéztem a galaxis tervezö részt,mondom ja biztos lehet beleadni 1-2 csillagot és hangaztosan elevezték galaxisnak,de miután már a 150.- napot és a számlálhatatlan bolygot adtam bele megállt bennem az ütö utána megnézem milyen ez a játékba.Döbbenetes mekkora méretekkel rendelkezik egy egész galaxist meg lehet csinálni benne több száz napredszerrel hihetetlen nagyságokra rug ez a játék.Plussz nézegettem érdemes nézni hivatalos oldalt a készitök hihetetlen mód hallgatnak a játékosokra uj ötleteket épitenek be javitják a bugokat stb,a moddolási lehetöségek is nagyok,uj népet meg uj scenraiok stb stb.Többek között mondták ,hogy ez csak a kezdet kiadták a játékt ezután nekilátnak majd valami kampány szerüségnek közben folyamatosan fejlesztik a játékot uj ötletekkel.
Zsolo, tegnap leszólsz, most meg te mondod ugyanazt... (amúgy egyetértek :)
Tegnap este leszedtem a játékot és másfél óra alatt ki is végeztem. Nem több egy egyszerû árkád ûrstratégiánál, ugyanaz a séma mint mindenhol máshol, fejlessz minél gyorsabban, bányássz sokat, gyártsál hajókat azt napot, az irányítás nagyon jó, a grafika csodás a gépigény meg alacsony (ha azt nézem, hogy a mostanában kijött játékok hogy futnak a mobility X1600-omon), de ez is csak a szokásos clickfest, csak több helyre kell egy picit figyelni. Nálam ennyi volt, uninstall.
PC Game ISOs Sins Of A Solar Empire (c) Stardock PROCYON (magyarán tölthetõ :D)
Zsolo007, csak egy példának hoztam fel, a Sots-t, de ebben sem látok semmi különlegeset sajnos, kipróbáltam, szép és jó, de a második játék után már nem volt benne semmi. Persze, lehet, hogy a teljes verzió más lesz, de sajna kétlem.
Attól jobb, hogy nem nagyon van más :) Sajnos nem vagyunk elkényeztetve....pedig DR összedobhatna egy folytatást az Imperium Galacticához, azoknak jó hangulata volt :) De még ezt sem temetem a teljes dönt a sorsáról, remélem jó lesz
Hát én elég sokat játszottam a SotS-al illetve annak kiegészítõjével és valóban ígéretesnek találtam, azonban nem volt megfelelõen balanszolva a játék. Volt 1 fegyver amit ha az ember megszerzett és fejlesztgetett, akkor legyõzhetetlenné vált és mivel az AI is meg tudta szerezni így viccesek voltak a csaták, és tök értelmetlenek egy idõ után, mert az nyert akinek több ilyen fegyverrel felszerelt hajója volt... Grafikailag a SotS jobb lenne? Kétlem.
Hétvégén játszottam a beta 3.-al, és egyáltalán nem volt semmi béta jellege, nagyon stabil, jó kis game, csak a tech-tree nagyon kicsi, és 1-2 galaxis meghódítása után már nem látok benne semmit, ami újdonságként hatna, ha ilyen típusú játék, akkor még mindig inkább a Sword Of The Stars, szerintem az mind grafikában, mind Tech-tree-ben, mind játékélményben jobb ennél.
Esetleg, ha lenne campaign benne, azzal elszórakozna az ember néhány órát, de én nem éreztem azt a kis pluszt, amitõl ez jobb lenne egy szürke ürstratégiánál.
Megjelent ,kint. Letölthetõ 45 dolcsiert D
Remélem jövõ héten már játszhatunk vele...
Állítolagos megjelenés február 4. Már aranylemezen van.
na sikerült megnezznem a jatekot. fasza lett. egy tipp. ne a news game-re menjetek rá hanem a multyplayer->new game beállitott a dolgokat és goooo.. nekem minden normálisan ment... GL
A faszomat ebbe a szarba..... kilép magától ez a szutyok és még a patch sem segitett sQt aval még szarab..
igen én is megtaláltam 5 perc alat köszi az infot! :) Ez a game olyasmi mint a Star Wars emipe at war. az elso 5 perc utan ezt tudom mondani de szerintem jo kis game lesz.
Na aki egy kicsit szemfüles az megtalálhatja a neten a játék Beta 3 változatát. Nekem ez tegnap sikerült :). Szerintem jó lesz a játék. Ahogy próbálgatom elég nehéz az ellenfeleket illetõen. Még ha a legkönnyebre is rakod a nehézségi fokot akkor is bazi nagy flottát épít amvel szemben nem sok esélyed van. Valszeg ez a Beta hibája. Amúgy tipikus építõs/ fejlesztõs játék. Mondjuk mint az Age of Empires. A grafikája egész szép és látványos. Mindent egybe vetve - állítólag már csináltak Beta 4-t is úgyhogy csak jobb lehet - egész jó kis game pláne, hogy ilyen témában nem nagyon kényeztetnek minket a fejlesztõ cégek.