Elvileg ha lancerrel mész akkor jobbra van rajta egy érzékelõ, ami ha pirosan villog közel jársz a földben elásott ládákhoz. Nem emlékszem már pontosan de az a cucc jelzi ha pont elõtte vagy, ilyenkor kipattansz nézed a földet, ott lesz egy kiálló vacak azzal tudod kiásni a ládákat. Mindegyik ott van a körnéyken.
Eredetiben vettem meg a GOTY verziót, nem steam-es. Felraktam a magyarítást, feltettem az utolsó javítást. Nincs véletlenül tudomása valakinek arról, hogy van-e normális nocd ehhez a változathoz? Amit találtam az az angolhoz jó, de a magyarítással lefagy. Csak a dvd-t nem szeretném cserélgetni.
Nincs olyan vállalkozó szellemû játékos aki szívesen végigvinni coopba a game-et velem a legelejétõl? Full az elejérõl.Akár irányíthatsz te is merre menjünk minden küldit megcsinálhatunk.(Eredeti GOTY van steam-en) Sajnos 3 mûszak folyamatosban dolgozom és foci edzésekre járok szóval nem 3 nap alatt vinnénk végig hanem lehet több hónap is.
Akinek ezek a dolgok megfelelnek jelezze itt vagy steam-en ahol seaman301 vagy Grebber néven megtalál!
Jaaa...van egy másik bajom is, ennél a résznél, az istennek sem emlékszem hogy hol találom meg Moxxi-t.
Sziasztok!
A T-bone csomóponton van két küldetéssel gondom, jobban mondva már csak eggyel, mert lejjebb megtaláltam rá a megoldást. Road's End / Eltûnt 'drágaszágok' - Elvileg találtam egy radart a Lancer-hez és meg kellene találnom 5 elrejtett ládát a segítségével. Elvileg felveszem a radart, de mégis ott marad és a térképen mindig ehhez vezet vissza. Nem tudom mi a gond vele, aki tud segítsen a megoldásban. Elõre is köszönöm.
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem,h feltettem a GOTY verziót és a két magyarítást. Minden okés egészen addig, amíg le nem szállok a buszról. akkor ugye töltés következik és utána már fekete a kép. Minden más megjelenik (invertory, menü, célkereszt) de nem látok semmit.. Ez mitõl lehet? Esetleg gyengusz a gép hozzá?
A mentés problémádra egyszerû a válasz: mindig más néven teszi - még szép, hogy nem olvassa be. A feliratozás problémára: elképzelésem sincs, mi okozhatja a problémát. A betûkészlet-módosítás után más hibaforrás nem jut eszembe.
Ezért érdemes megvenni a játékot - ráadásul, szinte bagóért kapható akciókban.
Vagy még sem tökéletes. A menü jó, de a videók és a játék alatti feliratozás már nem...
De ami most leginkább idegesít, hogy a mentés nem mûküdik. Már többször végigvittem az elejét ebben az évben és kezd baromi unalmas lenni. Egyszerûen nem ment el semmit, soha. Két verzió esetében is csinálta ezt.
Orosz telepítõje volt, de angolul telepítetted? Mert, akkor nem biztos, hogy ennek kellett volna történnie. Ha oroszul telepítetted, akkor bizony az oroszok által módosított betûkészlet is felkerült a gépedre, és ez okozza a galibát.
Másold a RAR tartalmát erre az útvonalra, és írd felül a már ott lévõ 2 fájlt! A RAR: KLIKK Az útvonal: * STEAM esetén: (meghajtód)...STEAM könyvtár útvonala...\steamapps\common\borderlands\WillowGame\CookedPC\Packages\Fonts\ * Minden más verzió esetén: meghajtód... Borderlands játék útvonala... WillowGame\CookedPC\Packages\Fonts\
Így már mûködnie kell a magyar ékezeteknek is. Remélem, tudtam segíteni. Amúgy meg, a játék megérdemli, hogy megvedd.
Most újból próbálkoztam a Borderlands-szel (legutóbb nem volt GoTY-em és az alap+magyarítással bugos volt a játék). Most pedig szereztem egy GoTY-t, orosz telepítõje volt és a magyarítás után nincsenek egyes magyar magánhangzók. Így néz ki: KATT!!!
Ezzel lehetne valamit kezdeni?
Ráadásul dög meleg is, a nap is relaxálhatna kicsit :)
Most komolyan le kell írni neked újra, amit pár sorral lejebb már kifejtett valaki?
Najó csak neked csak most, ott a gond hogy itt is csak 5 van, 5 féle, az egy dolog hogy darabonként millió apró eltérés van, de ettõl nem nagyon lesz változatosabb a játék, fõleg hoszabb távon, ez az egyik ok amiért semmi kedvem újra végigjátszani, pedig anno tetszett.. Kapisse?
A Dead Islandban semmi gondom nem volt a fegyverekkel. Azt olvastam hogy egyesek nyígnak mint a szopósmalac hogy túl hamar elhasználódnak, de nekem mint rpg-snek ez nem okozott gondot :)
Eddig egyik rpg-vel sem volt ilyen gondom, tehát túlzás azt állítani hogy minden rpg-ben ez van, mert nincs :) Amúgy nem nagy szám véletlengenerátorral bizonyos határok között változó paraméterû fegyvereket elõállítani, de mint írtam ez pont negatívum inkább mint pozitívum.
Ha sokkal "színesebb" lenne, akkor már nem lehetne 'posztapokaliptikus' (nem az, amúgy) akciójátéknak hívni, hanem mondjuk Diablo 3-nak... Jó ez így. Magasan a legjobb a piacon, a többiek csak kullognak az árnyékában!
Mondjuk amikor meguntam, hogy nem nagyon találok olyat, ami tetszene, akkor elkezdtem fegyvert fabrikálni, de nehéz meghúzni annál a határt, hogy mi számít csalásnak, és mi nem. Kreáltam egy sorozatlövõ pisztolyt, ami nem olyan volt hogy egy lövés egy ellenfél, de egy pro mégis kiszúrta hogy "csinált" fegyver. Azt mondjuk nem tudom hogy csinálta, mert nem a földön volt, hanem a kezemben.
Azt tudom, de a "véletlenen" belül is sok a nagyon hasonló, mikor lehetne sokkal színesebb is a választék. Ez nem panasz, csak egy vélemény. Ettõl függetlenül még így is az egyik legjobb játék.
Mondjuk annak én is örülnék, ha a jobb kategóriás fegyverekbõl is nagyobb választék lenne, mert van a sötétnarancs tüzes távcsövesbõl 100 féle, amik pár apróságban különböznek, de más típusból hasonló kvalitású nem nagyon van.
Jaja, pont ez az izgalmas benne :) keresni kutatni, mindent alaposan átnézni... Igazából ez az alapja kb a játéknak :) Van Quake is a földön, vagy Serious Sam ha az ember csak pirítani akar :D
Nincs arra valami mod hogy ne legyen annyiféle fegyver? Tulajdonképpen a "rengetegféle" (valójában sokszor csak kis paraméter eltérésû egyik a másiktól) fegyver inkább csak szétcseszi a játékot, mert igen unalmas mindig átnézni a felszedett fegyverek paramétereit hogy melyik jobb melyik rosszabb...
Valamit elbasztatok akkor, elvleg ha normalisan mesz akkor egy szinttel feletted vannak vagy minimum a szinteden a mobok,na ugy elvezet a borderlands.Elso jatek ezidaig ami annyira tetszett, hogy warez utan az eredetit is megvettem mindenestol. Attol tartok a kettot is sokaig fogjuk jatszani, eddigi videok alapjan legalabbis minden porcikamon all a szor a szo jo ertelmeben.
Crawmerax óriásrák dobot két finom pisztolyt. [IMG][/IMG]
[IMG]http://[/IMG]
"Borderlands 2 - 58 órás kampány
Steve Gibson, a Gearbox marketingese elmondta, megbíztak néhány, guide-ok írásával foglalkozó embert, hogy vigyék végig a Borderlands 2-t, és számoljanak be tapasztalataikról. Be is számoltak, s ezek szerint a játék körülbelül 58-60 órás kampánnyal rendelkezik. Gibson szerint pontosan ez volt a Gearbox célja: azt akarják elérni, hogy a játékosok úgy érezzék, több tartalmat kapnak a pénzükért, mint más játékok esetében - szó szerint úgy fogalmazott, azt szeretnék, ha a Borderlands 2 a játékosok "hobbija" lenne." Forrás: IPON
lehet kettõ volt, nem számoltam, de haverral csak úgy rongyoltunk át az egészen... Azt se tudtuk megállapítani, hogy most vajon boss-t nyírunk-e vagy sima mobokat, mert annyira gyenge volt sajna mindenki. Egyébként marha egyszerû külön kell vállni egyik ember csinálja az egyik küldit másik a másikat, a küldiket lehetõleg egy helyre felvenni. Esküszöm nem volt több 2 óránál az egész, de szerintem annyi sem volt...
értem, köszi. Kb 1 óra alatt ki lett tolva fullosan a zombis dlc :D Vicc volt így sajnos. Remélem PT2-ben durvább lesz valamivel. PT2 kezd nehezedni így a negyedénél ha egyedül vagyok, úgyhogy talán jelent majd némi kihívást.
Én mondjuk miután az alapjátékot végigvittem pt2-ben, még körbejárom párszor az eridian promontory-t, descentet és trash coast, miután továbbmegyek egy dlc-re. Ilyenkor lehet akár 1 óra alatt 3-szor is szintet lépni.
pt1-ben végig limitálva vannak az ellenfelek szintjei, nem tudsz mit tenni ellene. pt2-ben is csak akkor vált át az egész rendszer dinamikus skálázásba, miután végigvitted a fõszálat. A dlc-knél is így van.
Az miért van hogy a zombis dlc-ben 35-36 os mobok jönnek mikor én 44-esként álltam neki? Korábban nem mentem át és még playtrough1-et nyomom.
Nem tudom, hogy használod-e a legújabb, utolsó verziót ami elérhetõ, mert - emlékeim szerint - abban ez már nem fordulhat elõ. Ha mégis használnád a legutolsó javítást a magyarításhoz, és így fordult elõ a hiba, akkor köszönöm a jelzést, és elmentem az v1.2-es hibajelzés mappámba. :)
Ahova a jel vezet, az egy állomás az autópályán. Ahol ki lehetett kapcsolni azt ami miatt nem mehetsz tovább, az egy fülke szerû izé. :D Ott van négy poszter a falon, ott kell "E"-t nyomni. De lehet hogy nem emlékszem jól.
fülke? az ahol kapcsolod az erõteret? ott már nyomtam mindent :D vagy az oszlopon keressem? valami ilyesmi lesz, de ebbe a buzi dlc-be eléggé el vannak rejtve ezek a dolgok. Meg ott van egy felkiáltójel is a térképen mellette, de ott sincs semmi...
Lenne egy kis gond. Az Atlasos DLC-ben van egy küldi, mégpedig ezen a néven: Wanted: Dead! . Ez kb abból áll hogy váratlanul lecsap 4 harmat gyenge kis ugrabugráló csajokból álló csapat és túl kell élni. Na utóbbi megvolt, be vannak pirítva, ellenben hiába zöld a küldi nem tudom sehol leadni. A térkép az átvezetõ út közepére mutat, de ott az ég világon semmi nincs. Pls help!
Szia i2k! Lehet, hogy már más is jelezte ezt a fordítási hibát, de azért beszúrom:
Fegyverfejlesztéseknél, a mesterlövész puska lõszer kapacitásánál Shotgun TF van írva.
Sziasztok! i2k012 köszönöm szépen a magyarítást + mindenkinek aki részt vett benne!
A pajzs témához szólnék hozzá. kb. 2 éve egy srác online játékban dobott nekem pár kreált pajzsot. Ha ilyennel találkozol, bármilyen moddolt fegyvered van, nem fogod tudni leszedni. Teszek be róla képeket:
Csalnak, ha kihívást keresel lvl 69-en akkor szedd le a nehézség szorzó progit, ami újratölti a nehézséget !
Az a tuti, mert a loot is sokkal jobb, viszont a legtutibb elemental fegyverek nélkül adódhat kellemetlenség, és ha csak pár olyan komoly fegyvered van akkor meg unalomba fulladhat a dolog. Pl. a Stinger ismétlõpisztoly az igencsak jó.
A shield recharge-je fontosabb mint a maximum érték,2100-as magas recharge shield jobb mint a 2800as lassú, ha felszoroztad a nehézséget akkor majd az elõbbit fogod értékelni.