Üdv all! Dahl Badlands-en van egy Scavenger's Revolver nevü quest, ugyebár össze kell szedni egy revolver darabkáit. Én az ucsót nem találom, a revolver-barellt, elvileg ott kéne lennie az outpostnál, ahol asszem majdnem az összes darabka ottvolt, de hiába mutat a térkép oda, nem találom sehol. Esetleg vmi földalatti rész? PLS help! THX
jah az online-ról: sok szerverre engem se enged fel, de néhányra igen
Jah, és külön megjegyzem, hogy a grafikája különösen tetszik! Szvsz atombomba grafika! Remek hangulatot teremt! A karakterek arca és kidolgozása is nagyon szép és érdekes. És nem utolsó sorban erõmû se kell hozzá. Grat. mégegyszer!
nekem nem megy, letelik a timeout és nem csatlakozik:S rumkola: nvidia oldalára felmész ha nvidiád van, és kiválasztod melyik széria, milyen OP rendszerre, azt kész. Amúgy a kitolt skilleket(például az a teknõsös a szirénnél ami lelassítja az ellenfeleket) azokat hogy aktiválom, mert nekem csak az alap skill van meg, ami megállítja az idõt egy pillanatra, én meg gyorsabb leszek sokkal.
Most így kapásból le tudnák írni 50 sornyi élménybeszámolót, de inkább csak annyit írok, hogy ez egy kibaszott nagy játék lett! Az elmúlt évek egyik legnagyobbja. Grat. Gearbox! Garantáltan megvevõs!
ne zavarjon h alant írtam, h itt nem eredetivel is lehet multizni rendesen. Igazából sikerült is felcsatlakoznom egy szerverre de laggolt mint a tetû... nincs vmi magyarok által lakott szeró? :S
sziasztok,én már az elején elakadtam,a robot,bemutatta,hogy kell löni,kinyitott egy kaput,kocsik jöttem löttem,megöltem mindenkit,és a robot egy csukott ajtónál megáll,mit csináljak,hogy tovább tudjak menni? Köszike!
Nem is azt mondtam hogy gond van a megoldással... mármint játék szinten... Egyszerûen úgy zavar, hogy ha megpróbálnám beleélni magam... hát nem menne :S mert hülyeség... de mint játékmechanizmus, tökéletes megoldás...
Nekem tetszik ez a megoldás tudnánk mondani nem egy játékot ahol már egy lv1 kari simán lenyom egy lv20 igy legalább mindenki érzi a korlátait és van értelme a szint lépésnek.
Hát... Eridian fegyverekbe végtelen van... Azok ilyen energiafegyverek... (eddig mondjuk egyet találtam, egy snipert... elég gagyi :S) Aztán van egy speckó Legendary revolver, ami termeli magának a töltényt... Aztán van talán egy olyan, aminél tárazni sem kell, de ebben nem vagyok biztos... lehet, hogy az is csak termeli magának... még nem találtam meg :)
Én emiatt tartom hülyeségnek a fegyveres RPGt... miért sebez a kispisztoly 808210782601782 csakmert egy 20 szinttel kisebbet lövök, vagy ha épp van egy lvl900as patkány, akkor miért nem tudom megölni rakétavetõvel...
szal egy fantasynál oké, ott varázslunk, meg kardozunk... ahogy fejlõdünk úgy leszünk erõsebbek... de a fegyver sebzése miért más? :D (ahol nem kell célozni ott oké, rosszul célozzuk be a nagyobb szintûeket mert félünk tõlük vagy valami :))
Viszont itt nem tud zavarni... nem tudom miért, de valahogy leköt a játék :D
Szirénnek a legjobb a szövege :D Meg nagyon tápos már így 30 környékén... Gladiátor küldiket megcsináltam 28on... illetve 29, mert közben felfejlõdtem... 5 lvl30as Badass Bruiser, meg csomó hasonló szintû ellenfél -.- de második nekifutásra sikerült ^^ mondjuk több mint 1000 töltény volt :D SMG full kifogyott :D de van egy végtelen töltényes revolverem... az mentett meg.
Valami bug lesz az, vagy eldobtad véletlenül egy hosszabb E lenyomással. Nagyon durva a szintkülönbség szerepe a sebzés számitásában. Elképesztõen visszaesik a sebzésed, már két szinttel nagyobb ellenfeleknél is. Lvl13-on mentem be Lost Cave-be, ahol az elején kutyák meg ráklények vannak. Egy 15-ös kutyába több tár belement (lila fegyók, nem rosszak). A rákok hamar kifeküdtek egy crittõl és 900XP körül adott mindegyik, mire felocsúdtam 15-ös voltam. A kövi kutyapakknál 1-2 lövésbõl feküdt minden, az addig 30-50-et sebzõ revolverem 260-akat kezdett sebezni. Kicsit fapad módszer a játékos "kordában tartására", persze a fegyvereket generáló algoritmust nehezebb úgy kihozni (és hozzá igazitani a skilleket), hogy enélkül is hasonlóan haladjon az ember. Az mindenesetre hülyén néz ki, hogy az elõbb még csak karcolgattam ezzel a fegyóval, most meg aláz.
én nem tok ilyesmirõl. Én meghalok csak visszateleportált a legközelebbi mentõálláshoz és jónapot.
Am ez a Skagzilla nem is volt olyan nagy kihívás.. igaz h 21-esen öltem meg, de akkoris... csak elfutsz elõle, ha nyitva a szája belelõsz egy sorozatot, aztán megint kergetõzsdi, és így tovább.
Az elején meg kell ölni a Psycho 11 nagydarab barmot akkor mit ajánlottok hozzá, mert nem igazán akart sebzõdni. Ha meghalok a fegyverem oda lesz? Volt ugyanis egy tök jó puskám, de ez a barom megölt és utána már nem volt a tárgyaim között.
a katonát választottam énis, és nem bántam meg... elég erõs, nagyon jó skillek vannak. meg tetszik, hogy mikor nyaki úton egyenlõtlenül kettéválasztok egy ellenfelet (megfogalmazás rulz :) felkiált a pali hogy "Bullseye!" :P
Én is alig használom, na és, rágyúrtam a madárra. Csak elengedem és hullanak a fejek. Legjobb. Asszem késõbb beizzitom a pisztolyos skilleket is, úgyis a revolver a kedvenc fegyóm.
Ja, bár mindenre lehet gondolni ebbõl, csak erre nem kb. Talán a "+100% cooldown reduction RATE" már egyértelmû lenne, de az egész ilyen jobb kezemmel a bal fülemet téma. Egy skill CD-je x, nem folyamatosan csökkenõ valami. A skillnek meg ezt kéne csökkentenie %-osan azt jóccakát.
igen mert nem azt írja h "-100% cooldown" hanem "+100% cooldown reductioN" azaz az újratöltési sebességhez adja hozzá annak a 100%-t. azaz 1/100 másodpercenként helyett 2/100 másodpercenként
Tényleg elég jó a játék, csak amikor van vmi elementális fegyvered és véletlen közelrõl lõnéd az ellent akkor vagy a tûz v más borítja be a képernyõt és semmit nem látsz :D
Siren Radiance egyébként hogy mûködik? Sebzés = Szint + amennyi pluszt kiír? szal 50es szinten ha kimaxolom akkor 55? Ha meg nincs rajta pont akkor gondolom 0...
errõl jut eszembe, nálam néha elkezd szaggatni a játék, nemtom miért. 1x próbáltam h leveszem teljesen a grafikát na akkor még jobban szagagtott :P Pedig am van vasam, core 2 duo proci, 4GB RAM, vidikari is Geforce, szal még ATI-s gond is kizárva.
ha már mindenki itt linkelget, #01500505550000005050000" TARGET=_fnew>nálam ez a terv az utsó 10 pontot nemtom még mire osszam majd el.
Mi a töködért? Ezerszer jobban néz ki, mint ha valami csiricsárés, szuperrealisztikusra csinálták volna. Egy az, hogy remek, újszerû hangulatot kelt, a másik meg az, hogy nem kell hozzá erõmû. Szvsz nagyon jól tették a készítõk, hogy ilyenre csinálták, mivel így az amúgy középszerû grafika (ha megnézed az elsõ screenshotokat, olyan DooM 3 szinten voltak...) is teljesen tökéletes és abszolút jó teljesítményt nyújt. Akinek nem tetszik, az ne játszon vele!
tornyos skilleket nem próbáltam még nagyon, de... ha Deploy 100% cooldown reductiont ad (ami azt kéne h jelentse h folyamatosan pakolhatod a tornyot, nem?), akkor Refire elég feleslegesnek tûnik, inkább Metal Storm. Fitness helyet pedig én mindenképpen Quick Charge-ra raknék, sokkal hasznosabbnak tûnik.
gondolom az Infrantry ágon lévõ Metal Storm skillre gondolsz, és az bizony NAGYON életképes. elképesztõ tömegmészárlásokat lehet vele rendezni, ajánlott, sõt, gyakorlatilag kötelezõ skill szvsz