1: Alapvetõen igen. Fehér az alap, zöld ennél jobb, kék mégjobb stb. De Set cuccok nincsenek. 2: Van respawn. Max level az 50, elsõre állítólag olyan 35ig lehet felmenni, akkor nyílik meg magasabb nehézségi fokozat ahol folytatódhat a buli. 3: Igen. Mûködik, még az online is tehát hamachival se kell szarakodni. Ettõl függetlenül vedd meg, megérdemli. :) 4: Fegyvereket kreálni nem lehet. Illetve nem vettem észre, hogy lehetne.
Köszönöm a választ. Az a baj, ennyire nem vagyok jártas az online módban, pontosabban az elsõ játékom online. Szóval ha kicsit tudnád részletezni, pontosan mit kell, akkor nagyon hálás lennék. Amúgy a játék szerintem az év játéka és azért is akarom multiban. Nagyon jó! 5/5
nekünk is ez a gond haverral,de ma már hátha jó lesz,este jó lenne tolni :c
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Egyik barátommal szeretnénk lanba tolni. Hamachival összekapcsoltuk a 2 gépet, de mikor joinolni akar az egyik a másikhoz játékon belül, akkor nem látják egymást. Utána próbáltuk Online módon is, csináltunk mindketten egy-egy accountot majd csináltunk private szervert is. Felvettük egymást friendbe is, de mikor meghívjuk egymást, akkor letelik a 15 sec és azt írja hogy sikertelen. Ennek mi lehet az oka? Hogyan tudnánk játszani együtt cooperatívba? Hálás lennék minden segítõ válaszért. Üdv: Halalos
Mondjuk mikor lvl. 10-en odamentem újra, a közelembe sem ért.
Lenne pár kérdésem a játékkal kapcsolatban: Láttam képeket fegyverekrõl. Különbözõ szín jelölésekkel. Ezek a "megszokott" szín jelölések, úgy, mint: Unique, Set, Rare, stb? Van-e a játékban a már bejárt helyeken respawn? Mekkora a max. lvl, és mennyire könnyû azt elérni? Valaki próbálta már a játékot coop módban "biztonsági másolat" verzióval? Olvastam, hogy kreálni is lehet fegyvereket. Ez hogy mûködik?
Én srögtön az elején beleszaladtam boneheadbe, annyira elkolbászoltam. Néztem, hogy miért csak 1-et sebez rajta a sniper. :D
Ha egy magasabb szintû kari hostol és bemész egy kicsivel a küldetések automatikus megosztódnak és nem is lehet õket kitörölni a listából. Csúnya design hiba, minthogy az is, hogy az actek(városok) között szabadon mászkálhat a kiskari, sõt, a fast travel is elérhetõ neki. Marhaság, ugyanúgy az utsó küldihez kellett volna ezeket kötni, mint a Diablo 2-ben. Ott ugye Act boss ölés nélkül(mindegy ki ölte meg valójában csak a partiban legyen) nem juthattál át a másik act-be, így nagyon nem tudtak összekeveredni a dolgaid. Az automata küldimegosztás csak azoknál a kariknál kéne mûködjön, akik már átmentek abba a HUB-ba. Neadjisten egy abandon gomb is elfért volna az UI-n. Elvileg igy egy lvl30-as(nemtom hol fejezed be az elsõ végigjátszást) kari felvesz egy küldit a játék végefelé, megosztódik, megcsinálja, kiskari lépett 10 szintet??
Igen, ha végigviszed megnyílik egy "Playthrough 2" opció, mindened megmarad.
Nincs valakinek ötlete, hogy hol lehetne kikapcsolni a halál idegesitõ azonnali cucc cserét hosszabb E lenyomáskor? Értelme semmi kb, viszont szépen el lehet szórni értékes dolgokat, amik rajtad vannak, ha tele van az inv. Harc közben sokszor próbál meg az ember felmarkolni nagy adag töltényt, de ha mondjuk egy fehér pajzsra kattint hosszan, már be is ugrott, a tied meg repül. "bNeverSwitchOnPickup" bejegyzést találtam az egyik iniben, de sajna nem segit.
"We know that Borderlands is part shooter and part RPG. But how much RPG is it really? We asked Gearbox president Randy Pitchford just what’s the story with Borderlands? Well, actually, we asked him: what’s in Borderlands for the gamer who likes a good story? Pitchford, as we’ve now come to expect, had an interesting take on the question:
“Depends on what you mean by story. If you mean the type of person who likes to read a lot of text or likes to watch a lot of cut-scenes, then frankly, I think that person is probably reading books and watching movies.
The people that are writing the best novels in the world are much better than the people writing videogames. I’m sorry! I love our craft – and I love our videogame writers – but you know what? There is no videogame writer right now who can hold a candle to a Shakespeare or Jane Austen… or even fucking JK Rowling. So that’s where we’re going to get our passive entertainment in literature – we’re going to get it from the best in the world.
And if we’re talking about film, then… hey, we’ve won awards for our story-telling here at Gearbox with the Brothers In Arms series, but still… we’re going to get our movies from Spielberg or Bruckheimer or whoever, and those guys are much better at it than any game maker ever will be.”
Haha, fõ hogy a Rage az csak késõbb jön ki. Szerintem két teljesen más univerzum a Rage és ez. A Rage az valóban poszt-apokaliptikus, mivel egy Apofisz nevezetû (valójában is létezõ, nézzetek utánna: Google) aszteroida becsapódása után játszódik...
Mellesleg egészen biztos, hogy nem poszt-apokaliptikus, legalábbis az egész emberiséget nézve. Mivel több plot misszióban is említést tesznek más földi kolóniákról, meg egyéb dolgokról, mint pl.: hogy a nagy és tehetséges tudósnõt erre az elhagyatott, sivatagos, lepusztult bolygóra küldik idegen technológiákat kutatva. Szóval szvsz ezt a játékot tényleg csak annyira lehet poszt-apokaliptikusnak nevezni, mint pl.: SW-t. De nem is annak szánták, szóval ez így jó.
Határvidék szót sehol sem hallottam még konkrétan :P
Minden sci-fiben ahol az emberek által lakott területek szélére mentek, peremvidéknek nevezte/nek, nem szó szerinti fordítás, de jól érzékeltet, hogy itt már nem az van, mint a magvilágokon.
Félreértés ne essék, nem akarok belekötni az élõ fába is, jó a stílusmegahtározás (a Mad Max-es jelzõ jó), de nem Posztapo. Mint ahogy a Fallout 3 sem steampunk.
http://www.portforward.com/help/portcheck.htm , ezzel leellenõrizted? Biztosan jó a routered IP-je? Én megcsináltam az enyémnél, a tûzfalat kikapcsoltam és tökéletesen mûködött.
Ennyi erõvel a Star Warsot is nevezd P.A.-nak, mert a Tatooine sivatagos, és kihalt.
Semmit nem tudni, hogy volt-e valami ökopusztulás azon a bolygón, sokkal valószínûbbnek tartom, hogy egyszerûen elhanyagolt peremvidéken (Innen a cím!) tengõdõ bolygó magára utalva, a rendfenntartó erõktõl, törvényektõl, civilizációtól messze.
Látom sokak szenvednek a portokkal. Ha tud a router DMZ-t, a játék idejére kapcsoljátok be. Ilyenkor MINDEN port forwardolásra kerül. Érthetõen nem túl egészséges állapot, játék végeztével kikapcsolandó...
A "poszt apokaliptikus" [azaz pusztulás utáni] jelzõ nem kizárólagos. S mint arra már utaltam, valamiféle pusztítás/pusztulás utáni állapotok között játszódhatnak ilyen sztorik, ergo - simán belefér a jelzõ. De a játék teljes történetének megismerése után nyilvánvalóan többet tudunk errõl vitatkozni.
Ezt a bannert lökjétek már ki pls... tiszta sötét.. jobb banner van a másik totyikban, már nem azért:P
ÖÖhm... Nemrég kezdtem el játszani a játékkal. Viszont már a játék bevezetõ monológjában kiderül, hogy a topik alcíme eléggé sántít: a Borderlands világa nem poszt-apokaliptikus, egyszerûen csak egy sivatagos bolygón (Pandorán) játszódik.
Ennyit akartam hozzáfûzni perpill, a játék császár, de nem posztapo.
:D Nyomtam Entert,aztán még a menü bejött,de tovább semmi.:)
Nos, azt hiszem, látva és tudva, hogy milyen a mi kis robotunk, s be-nem-áll a szája, a Fecsegõ tökéletes rá. Ráadásul, a bemutatkozáskor ugye ki is jelenti, hogy van egy gúnyneve...
Ezzel én is így voltam... bár amikor táncolni kezd, akkor is odamegyek megnézni, és röhögni egy jót:) Kinek ki a kedvenc karaktere?
Nézegettem elég sokáig,ugyanis amikor elõször elindítottam a játékot bejött a fõmenü,és konkrétan semmit sem tudtam csinálni,csak nézni a a kis robotot ahogy a háttérben rohangál,meg baromkodik.:)
A játék alaphangját a Claptrap [Fecsegõ - by me] adja meg... már a FÕMENÜ alatt... nézegesd kicsit :) Ha azt el tudod fogadni, gondod nem lehet a játékkal. Az biztos, hogy üde színfolt.
Jó játék. Az elsõ fél óránál majdnem elaludtam, a játék minden hibáját akkor mutatta meg(butácska AI, lagocska[amúgy 40-60FPS-sel megy a játék,de az elején folyamatosan lagolt],komolytalan tálalás, kevés RPG elem,stb). Aztán egy óra múlva már kiguvadt szemekkel,tátott szájjal rohangásztam,és öltem halomra az ellenséget,hogy aztán a jobbnál jobb fegyvereket felszedjem.:D A lag eltûnt, az AI már nem érdekel, az RPG elemekbõl még mindig kevés van,de azok jól kiegészítik a játékot és igen sokat adnak hozzá, és a végére az idióta stílust is megszoktam. Jó játék.
sztem nálam laggoltatok, sajnos csak 256kbit a feltöltésem :S bár azért 4en állandóan voltunk és jót játszottunk ^^
Sziasztok! Akinek van kedve 1-es szintrõl nekivágni megint vegyen fel! torma1981 a nickem!
na szóval nem igen sikerült a port forward legalábbis nem tudom mit csináltam rosszul, de nem tudok havert behívni az én játékomba.
readme-ben ezt írja: "To host an online game, the following ports need to be opened / pushed to the host's internal IP address: 7777 (TCP/UDP) 28900 (TCP) 27900 (UDP) 28910 (TCP)"
valamint van a Gamespy-os 8871-es port. ezeket mind kinyitottam. dl524-es router, wlan-on keresztül. router, windows tûzfal kilõve. ellenõriztem egy porgrammal ami szerint nem nyitott a port.
valakinek van ötlete, hogy mit rontok el?
Na ez már nem rossz fegyó..., 12-es vagyok, de egyelõre ilyen max 160 sebzés körüli fegyókat dobál. Mondjuk ezekkel egyelõre szépen el is vagyok. :D
Ott regiszrálhatsz ingyen saját domain-t. pl muropi.dyndns.org, vagy muropi.sytes.net.
Egy kis (az adott oldalról letölthetõ a saját kis kliens) program pedig állandoan frissíti a dinamikus címeddel a domain-t. Ergo mindig hivatkozhatsz a domain-ra, ip-tõl függetlenül.