(HW Insider) Már csak a három hónapos minõségellenõrzési folyamat van hátra és a rengeteg, ilyenkor felbukkanó bug kiirtása. Októberben boltok polcaira kerül a Borderlands. E3 során híre kélt a játéknak és a harmadik napon szép tömeg követelte, hogy láthassa az alkotást. Eltûnt a setét, dárkos, mocskos-falas grafika, helyette vidám összkép nevet ránk. Depressziót ettõl tuti sokkal kevesebben kapnak. A fejlesztõk megpróbáltak mindenféle õrültséget beépíteni - gránáttal feléd rohanó, bébikarú törpék és rózsaszín autók például -, de rengeteg ötletük támadt közben. A fegyverek száma 500.000-rõl több millióra duzzadt. A plusz tartalmakat már csak DLC formájában lesznek képesek szállítani. Xbox 360, PlayStation 3 és PC platformokra érkezik a Borderlands.
info: Hardwired
Hát ez a videó lelombozott kicsit.
félreértés ne essék, itt nem arról beszélek, hogy legyen szebb, hanem arról hogy ne legyen cell-shaded....
Inkább azt mondjátok meg, hogy ez amolyan Fallout féle single playeros free roaming lesz? Mert akkor nálam fél siker!
Izlések és pofonok. Nemtudom mit vagytok úgy oda. Nekem bejön. Valami új, majd meglátjuk. Számomra nem a grafika a kérdéses, hanem a gameplay. Ha az utóbbi jól sikerül, akkor nyerõ játék. Nálam.
Még a Pop-nál úgy vélem, hogy elfogadható volt eza cell-shading. de itt, a borderlandsben kifejezetten irrítáló dolog.
régebben is azt mondtam, hogy bárki bármit mond, de ez a nem tudásnak az elfedésére szolgál. Ha nem tudnak egy normális grafikát kipréselni a játékból, akkor bevetik ezt, mert igénytelenebb, és nem kell hozzá nagy meló...azután meg csak annyit mondanak, hogy jah ez azért mert cell-shaded...lol hánynom kell tõle.
Akkor még anno a Prince of Persia idején lehordtam a játék készítõit....sokaknak nem tetszett... Itt nem teszem hisz ez amugyis egy jelentéktelen cím, nincs elõdje, amihez kellene hoznia a szintet, csak abban reménykedtem, hogy ebbõl a stílusból többet kihoznak majd a srácok!!! :S
Ez a több mint fél millió fegyver inkább ijesztõ mintsem vonzó. Ennyi fegyvert nem lehet kibalanszolni. Vagy pedig az lesz, hogy van 150 féle shotgun de csak a színükben különböznek, vagy valami jelentéktelen apróságban. Jóbb lenne kevesebb de kidolgozott fegyver és mindegyik legyen hasznos. A legtöbb játékban hiába van 20 féle vegyver, ha csak bohóckodásra jó, mert a 20ból csak 2-3 használható igazán.
(HW Insider) Randy Pitchford, a Gearbox Software egyik alapítója az IGN-el készült interjúban elmondta, hogy a reklámként használt félmillió fegyver csak becslés volt. Ahogy építik be a tartalmakat, egyre nõ a szám és már több, mint 650.000 fegyvernél tartanak. Talán Diablóban láttuk elõször a szuper ritka és egyedi epikus fegyvereket, páncélokat és ezek különféle szettjeit. Legjobb fegyver mind a négy választható klasszhoz van. Kérdés, hogy a játékosoknak megfelel-e a kompromisszum, amelyet szuperfegyver tulajdonságai képviselnek.
AI algoritmusok gyártják le - a megadott stílusban - az alkatrészeket és ezek kombinálódnak össze. A fejlesztõk célja, hogy e széles választékkal vonzzák az embereket. Mindig lesz kirakat, abban a megkívánt fegyver, amelyet a korábban talált régi cuccainkhoz túl erõs fõnökszörnyön szeretnénk kipróbálni (Távcsöves Shotgun). Kooperatív csatákra helyezik a hangsúlyt Borderlandsban. Egyedül is nyomulhatunk, ám a sztorit barátainkkal felduzzasztott kalandozó csapatunknak is hatékonyan el tudják mesélni. A térkép A pontjáról B-be a trélerben már látott Runnerrel kocsikázunk. Néhány banditának is van ilyen verdája.
Karakterklasszok:
* Roland a katona. Specialitása a shotguns és assault rifles. Le tud pakolni egy shield-turretet, ezt a játék folyamán tápolhatjuk. Az összes karakterrel vehetünk skilleket és augmentationokat. * Mordecai a fürge vadász, fõleg a kardokat részesíti elõnyben. Bloodwing nevû kedvencét szeretettel ráküldi az ellenfelekre egy kis széttépés erejéig. Ez a pet fejlõdik. * Lilith egy szirén, akit ufó technológia érintett meg, ettõl különleges erõket szerzett. Phase Walk képessége megegyezik Frodó gyûrûjével, csak levétel után Lilith még kisebb Nóvát is robbant maga köré, amely jól megégeti ellenfeleit. * Brick egy tank, aki ökleivel szeret mindent péppé zúzni.. Amit nem sikerül, azt rakétavetõvel lövi szét. Berzerker üzemmódban kissé veszélyesek öklei, nem ajánlott a közelébe kerülni.
Karaktereinket átnevezhetjük és skill-fa, valamint szintlépõ rendszerben fejlõdünk.
Vannak jó részek egy képben,de az összhatás nem tetszik.Ha már ennyire Cell-shadinget akarnak,kicsit kevesebb és sokkal jobban tetszene.ilyen környezetet,lényeket,nem raknék C-Sbe,inkább legyen minél realisztikusabb..De attól függetlenül jöhetne,kipróbálnám.
Hogy neked mi marad, az már saját szociális probléma:D Én szeretem a cel-t is, és ez is tetszik egyelõre. Jobban mint az "realisztikus" gumivilágot. Miért kellene az élethûségre hajazni? Sokkal varázslatosabb, hangulatosabb tud lenni egy mesébe illõ "rajzolt" világ.
Titan AE mond valamit? Alapmû:)
Nekem ettõl még cell shaded marad mivel pophoz hasonlít.
Egy újfajta eljárás ami cel-shader hatású ugyan, de nem az. Ezzel rajzfilm/festmény hatást érnek el, míg cel-el képregény hatást. Halványabb vékonyabb kontúrok, illetve van valami manõver az árnyékolással is, de ennyire nem mélyedtem el benne.
Fejlesztõi reakció:
"Heh! No, Borderlands is not cel-shaded - it's a gritty and serious world after all. But since the game was first unveiled we have made big advancements with the art direction and the technology to support the art and have produced some pretty impressive, even shocking results.
We weren't expecting a story about this to break this week, but I'll tell you that the http://www.borderlandsthegame.com website will soon be getting new content that will expose how far we've gone with the art. If the story you guys broke today makes too much noise for us to deal with we may decide to speed up when we update the site with media. Also, PC Gamer came to visit us recently to check out and play the game with us. The result of that is that the next issue of PC Gamer has Borderlands on the cover and inside there is a big story with a lot of images and a story written by Dan Stapleton. Finally, there's always E3 in a few months where attendees can see the game live. I know some folks have figured out that we've done something big to Borderlands even if no one is quite sure what we've done yet and I know I'm still being a bit cryptic on that, but frankly we aren't quite ready for this story to get out.
A Gearbox tagadta, hogy készülõben lévõ sci-fi akciójátékánál, a Borderlandsnél Cel-shading technikát alkalmazna. A stúdió szócsöve, Randy Pitchford egyértelmû nyilatkozatot tett: "Nem, a Borderlands nem cel-shaded, ahhoz túl komoly és kemény a világa".
Ennek ellenére azért számíthatunk változásokra a grafika terén: "Azóta amióta elõször bemutattuk a játékot, hatalmas elõrelépéseket tettünk, mind mûvészi, mind az azt támogató technikai fronton. Az eredmények pedig elképesztõen jók, helyenként talán sokkolók is!"
Pitchford hozzátette, hogy nem számítottak a héten hírverésre a játék körül, különösen nem ilyesmire, de ha már így alakult, akkor figyelmünkbe ajánlotta a játék hivatalos honlapját, mert hamarosan felkerülnek az új concept artok, és számos más új tartalom is. Ha nagyon rákapunk talán egy kicsit bele is húznak majd, hogy kielégítsék a kíváncsiságunkat... mondjuk egy szép új trailernek örülnénk. (Legrosszabb esetben az E3-mon már biztos kapunk új grafikával felturbózott gameplay videót.)
Komoly változáson esik át a Borderlands; a Gearbox is tudja, hogy ezek után könnyen elõfordulhat, hogy több rajongót eltántorítanak a játék kipróbálásától.
A srácok legújabb, kooperatív módra kihegyezett sci-fi FPS-e az elsõ képek alapján nagyon jól nézett ki, ám a mai bejelentés szerint az eddig látott 3D-s látványvilágnak búcsút mondhatunk. A Borderlands az utóbbi években oly divatossá vált cel-shaded köntössel lett gazdagabb, amelynek köszönhetõen játék közben olyan érzésünk lesz, mintha egy rajzfilmet vagy egy képregényt néznénk. A Gearbox szerint minderre azért került sor, mert ez a rajzolt megjelenítés sokkal jobban visszaadja a játék világának hangulatát. A készítõk tisztában vannak vele ugyanakkor, hogy ez a változtatás sokakat elrettenthet majd a játéktól, de bíznak benne, hogy egy esélyt mindenki ad majd neki. A következõ PC Gamerben állítólag már képeket is láthatunk az új megjelenésrõl.
info: Gamekapocs
Prince of Persia után azt mondom így is jöhet!
Sztem kicsit túlzás ez, 500 fegyót még elhiszek...
Mint ahogy az a Take-Two legfrisebb nyilvános pénzügyi jelentésébõl kiviláglik, búcsút mondhatunk az õszi Borderlands-megjelenésnek. A Gearbox-fejlesztette FPS megjelenése a "2009-es pénzügyi évadra" csúszik, mely a 2008 novembere és 2009 októbere közti idõszakot jelenti. A játék egyébiránt egyszerre készül PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra, koncepciója szerint egy erõsen kooperatív, többjátékos-orientált akció lesz.
hcgamer.hu
a keresõ megint alakított... sebaj, van róla téma, nagyon várom.
Igen, jónak hangzik. De abba nem vagyok biztos, hogy jövõbe megjelenik.Ahogy szokott lenni késik vagy háromnegyed évet, talán 2009 nyarán kijön. És hol vannak az idegen lények?A cikk egyetlen képet sem mutatott róluk...