Visszavonok mindent amit a train stationrõl mondtam, a rosewood orphanage halls nehézség szempontjából lazán köröket ver rá. Nem is tudom végül, hogy sikerült végül észrevétlenül megcsinálni, valószínûleg büdös mákom is volt, mert az egész pálya egy bughalmaz. Eldobtam egy könyvet a sarokba és kb 3 õr AI scriptje behalt és csak egy helyben bambultak. Azon kívül elég vicces, hogy semmi jelzést nem kapok arról, hogy valaki kiszúrt, erre csak úgy random megnyomom f1-et és nézem: Spotted -2500. Mi a fasz? Ilyet se csinált még eddig. Ha valaki esetleg most jár itt puriston és végig pap szerkóban akarja tolni készítse be a nyugtatót...
sziasztok lenne 1 kérdésem a dlc hol tudom kiválasztani a deus ex re gondoltam segitene valakimeg köszöném.
Mit csináljak ha azt írja hogy (az alkalmazás nem sikerült mert a dxgi.dll nem találhato) ?
Falon átlátás = "Ösztön" = Bal Ctrl
A pályás dologgal meg akkor rosszul fejeztem ki a gondolataim. Azt, hogy "a pálya közepén kezdesz" úgy értettem, hogy onnan bármerre mehetsz amerre akarsz, más-más helyekre, más célpontokhoz, más-más épületekbe, Te döntesz mindenrõl; itt viszont nem nagyon lehet szabadon garázdálkodni, más-más épületbe menni, mert a célpontok nincsenek így szétszórva (jó, néhány pályánál azért lehet, de csak fokozottan). Amire gondoltam pálya az A Vintage Year volt. Ugye ha megnéztük a térképet, amit akkor még lehetett; láttuk, hogy mien sokrétegû tér van amit be lehet barangolni (ez alatt arra gondolok, hogy volt mondjuk az udvar térképe, a földszint térképe, az 1. emelet térképe, akkor mondjuk egy istálló térképe (ilyen nem volt csak példaként)). Meg ugye az alap térkép általában egy négyzet volt (kb). Tehát én ezekre gondolok. Ha most lenne térkép nem tudnám ien négyzetfélének elképzelni, inkább egy vastag vonalra hasonlítana, vagy egy téglalapra + nem lenne annyiféle térkép más más helyszínekrõl. Azt értem, hogy a story miatt lehetett megoldani így, de ezt azért felhoztam mint negatívumot (legalábbis az én részemrõl).
Mi az, hogy falon átlátás? A Blood Moneyban hol kezdõdött a küldetés a pálya közepén? Sem a tutorial, sem a drogbárós, sem az operás pályán nincs ilyen, mind a pálya széllérõl indul, sõt, a tutorialnál elõszõr a helyszínt kell megközelíteni.
Egyébként amit írsz, hogy sima trespasser, azaz végigjárós pályák vannak, ezek igazából a küldetések jellegébõl, ezen keresztül a sztoriból adódnak. És azért már az elején is van olyan hely, ahol ez maximum részben igaz csak.
Hát igazából ebben a játékban az ember azt csinálhat amit akar, nem baj az hogy lehet balesetnek álcázni, nem baj az, hogy van falon átlátás, nem baj az, hogy van point shooting... Ezek bármeikét akkor használja az ember, amikor csak akarja, nem kötelezõ SEMMI ebben a játékban. Lehetõségek tárháza van itt a gyilkolásra. Itt nem arra gondolok elsõ sorban, hogy üveggel ölsz vagy késsel, hanem egyáltalán a gyilkosság módszerére. Ez viszont a SC Convictionban nem volt meg annyira (mondjuk a régi "legós" verziójában sem annyira mint 47-es nél). Itt talán avval van még gond, hogy a pályák nem olyanok, mint pl a Blood Money ben. Ez alatt arra gondolok, hogy ott (szinte) minden pálya olyan volt, hogy oda mentél amerre akartál, azt likvidáltad akit elõszõr akarsz... Itt viszont ami már az elsõ pályán feltûnt, hogy a pályákon nem döntheted el, hogy merre mész. Van egy adott irány, amit be kell tartani, na jó néhány ajtó van amin keresztül ide-oda mehetsz... Én arra gondolok h pl a Blood Moneyben volt asszem az elsõ pálya, és ott egybõl a pálya "közepén" kezdtél és bármerre elindulhattál szerencsétpróbálni... Itt ez ahogy néztem videókat, ezt én egyedül kb a Hope városban láttam (remélem jól mondom). Meg az álcás rendszer picit zavaró, h jó hamar kiszúrnak.
Engem meg az zavart hogy az elején mindenkit terminator módba agyonlõttem, még a nehézkommandósokat is, és besétáltam 2-3 utcával arrébb egy ajtón és jött a következõ átvezetõ. :) Annyi hogy szép a játék és kész.
Engem konkrétan az zavart a legjobban, hogy az egész játékban sehol nem volt értelme a távcsövest használni, ami hitmanként vhol ultragáz és rohadtul nem életszerû.
Azt még elviselem, ha adott egy szituban muszáj erõltetni közelséget - felfedeznek, menekülni kell, elbújt a célpont stb. - de, hogy egy konkrét célpontot vagy célpontokat gondos tervezés nélkül, kényelmesen letávcsöveznénk, ehelyett odamegyünk és félpercenként bevállaljuk a bebukást... rohadtul nem életszerû.
A másik ami iszonyú zavaró, ez az erõltetett silent kill/signature dolog. Okés lehetnek célpontok akiknél fontos, hogy baleset legyen de, hogy minden pályán nyomjunk egy signature kill miközben MINDENKI halál nyugodtan lövöldözik mint a disznó, - beleértve fõhõsünket is az átvezetõkben lsd. pl. zuhanyzós jelenet - az kicsit inkoherens.
Alapvetõen nem a játékkal van baj, a történet (ugyan kicsit kommersz) de hangulatosra sikerült, egész jól sikerült átvezetõk, zenék stb. Hitman esetében negatívumként, egyébként viszont pozitívumként lehet felhozni hogy egész jó dinamikus tûzharcokat lehet vívni (legalábbis az eddigi részekhez képest). Mondjuk itt bejön az a képbe hogy a storyból adódóan néha "fel*asszuk" az agyunkat és jól esik lemészárolni mindenkit. Rengeteg olyan hülyeség van a játékban ami a hitman fanoknak fáj, viszont szerintem a "többségnek" akik jobban szeretik az akciót azoknak bejön. Mondjuk hogy rossz szájízzel fejeztem be a játékot és még finom voltam. :( off nekem is splinter cell érzésem volt nem kicsit.
Szerintem sokan egyetértünk veled. El kell ismerni, nehéz megtalálni a realitás, és és a játszhatóság között az egyensúlyt, de ez a fedezékek között ugrálás õrök szeme láttára egyszerûen gagyi. Egy csomó szituációban arccal-testtel gyakorlatilag teljesen egy õr látószögében lehet tanyázni, és csak azért nem vesz észre, mert 47-es a hátát a falnak támasztja. Aztán jön sasszem kisasszony, és a bolt túlvégérõl, a polcok résein át kiszúrja, hogy a raktárban azért nyílik fel egy tároló, mert hullát pakolnak bele. Egy fülpiszkálással elhaladhat mellettük ütõtávon belül, de húsz-harminc méterrõl, hátulról már olyannyira gyanús, hogy hívni kell a nemzeti gárdát. És nem a levegõbe beszélek, nem olyasmit szeretnék, ami lehetetlen, vagy aránytalanul nagy munkával járna, hiszen a SA-ben ez már elég jól mûködött. Erre az a fejlõdés, minden NPC csak 20 méternél távolabbi objektumokra tud fókuszálni? Emberünk meg ugrál, bukfencezik, üvegeket dobál. Legalább máshoz is van tehetsége, és az ügynökség megszûnése után is el tud majd helyezkedni, ugyan úgy sok utazással, csak a munkavégzés helye lesz más, egy nagy sátor.
Úgylátszik minden régi stealth játék egy irányba megy... Nézzük például 47-est, meg SamFishert. Ha megnézzük mindkét esetben ugyanaz a felállás. Hitmanban mikor még "legó 47 essel" futkoztunk, akkor még nagyon megvolt a stealth, és nem amiatt, h a pálya telilett volna fedezékkel (nem volt ugye ilyen h egyik fedezékbõl másikba, ...) És ha most ránézünk, már szép a grafika, sokféleképp lehet ölni, viszont ez a régi stealth színvonal nem egészen a régi. Ugye ide betették a fedezékeket (nekem tetszett úgy is, így is a játék). Nos, ha SamFishert nézzük, akkor nem nagy a különbség. Mikor még Sam egy páncélos legóbábu volt, akkor még stealth volt a javából. Nem volt ott se cover, mint Convictionban; de mégis stealth volt, kellett lopakodni meg minden. Most ugye már "megszépült" Fisher, és már nem olyan stealth; pl mostmár simán elõveszek egy kis stukkert benn és végig tudok menni az egészen (nem így szoktam). De régen ha ezt próbáltam lehetetlen volt. Coverek itt is.... Node jó így is a játék ugye. Ha összehasonlítjuk a "modern" 47 est, és Fisher t, látni, hogy már-már rémisztõ a hasonlóság. Még a sztorija is vmien szinten (eddig mindkettõbe ügynökök voltak, másnak dolgoztak, itt mindketten a saját fejük után mennek, nem törõdve a többi ügynökkel) (kb). Na nem mintha ezekkel nekem bajom lenne, sõt... Szerintem így egy fokkal jobb, bár volt ami hiányzik a régi legós stílusból, de van ami meg nem volt bennt ami most az újban és kellett volna szal... Így most egy fokkal jobb, nomeg a story itt értelmet nyert...
Ez a checkpointos rendszer rohadt nagy baromság. Nem tudom mi értelme... (Arra gondolok h mikor újrakezdi a pupák, látja h akit eddig leölt feltámad:|)
A vonalkódot végül is kivágja? Mert a végén az egyik pályán a liftben látom hogy ott van még mindig, csak valami fehér csík(tapasz?) van rajta.. bug lenne? :D
újratelepítem a gépet, merre vannak a save fájlok?
Ez a Chinese New Year állat jó pálya. Ilyenek kellenének még.
Hehh, milyen bug a gunshopban. Az öreg az elején gégeerõsítõvel dumál, utána látom hogy simán dumál az eladó gyerekkel. :D
az apácás pályán járok,most épp a búzamezõs szakaszán,és röstellem ugyan,de annyira jólesett lehentelni ezt a pályát :DD kis mellényke,kétkezes silverballer,egy automata géppityu,és fedezékrõl fedezékre járva írtottam a népet,na meg a ribancokat amikor kiírta,hogy "backup arrived",na akkor reload,ki a fedezékbõl,sprint gomb megnyom,és ave maria...:DDDD átszellemültem írtottam a silverballereimmel :DDDDD dejólesett gecc :D eddigi pályákon nagyon okosan játszottam,most ennél megendhettem magamnak egy kis állatkodást,úgyse lesz jelentõsége a következõ küldire nézve
Legszebb az, hogy néha ugrik a script a checkpontokon - a játék adta cpken is - és ott állsz ez ügyben tehetetlenül: pl. a célszemély nem megy semerre csak álldigál egy helyben a kis barátaival együtt.
Pl. Layla-t nem sikerült megmérgeznem mert a sokadik betöltés után úgy döntött nem lófrál semerre, hiába dobtam kp képen egy sörösüveggel csak méltatlankodtak. Még szerencse, hogy azon a pályán több silent kill is van.
Ha suitban tolod, nem szabad sokat tökölni, mert ilyenkor van az amit írtál, hogy az ellenfelek precízen lefedik egymást. Hiába várod meg míg az egyik elmegy, erre pont bejön egy másik és cseszheted...ismerõs. Pl. abban a kínai boltban ha sokat tökölsz a füstben, a zsaruk kiterelnek mindenkit és végül õk is kimennek, így esélytelen észrevétlenül elmenekülni. Meg kell keresni az optimális útvonalat és hirtelen kell jó döntéseket hozni. Ez meg csak úgy fog sikerülni ha tízszer, húszszor vagy még többször újrakezded. Elvégre egy profi bérgyilkost játszunk és legnehezebb fokozaton álca nélkül elég profin kell játszani, hibának nincs helye. Persze ez sokak számára idegörlõ, de nekik ott vannak a könnyített fokozatok.
Nem tudom miért a trainstationt szidtátok a convenient store sokkal nehezebb, igaz rövidebb.
^Írtam volna ezt pár perccel ezelõtt, mikor sikerült végre átvinnem shadowra öltönyben. De elõbb volt megnyitva a youtube, megnéztem pár ottani végigjátszását a pályának, és . Hát nálam pár figura egész másképp mozgott, sokkal precízebben fedve a fedezékeket, és egymást. Már korábban is gyanús volt valami, de mivel csak kevés pályát néztem meg miután megcsináltam, nem tûnt fel különösebben. Nem is voltam biztos, hogy purist fokozatot nézek a youtubeon, gondoltam nem, és ezért olyan könnyûek ott a megoldások. Bõven nem az elsõ WTF a játékkal kapcsolatban. Amennyire az elején tetszett, annál inkább csalódom benne, és kezdem érteni miért fikázzák annyit.
eszmsz ráférne valami patch. Csak ugye azért nem kapnak pénzt a mocskos zsi... kiadósok.
lol már az új hitman concept art-jait mutogatják
7 évig semmi aztán pikk pakk megfulladunk a hitmanektõl
Elég jó és hangulatosra sikerült játék... lehet késõbb megbarátkozom vele de jelenleg marhára nem hitman feelingje van. :( sorry guys
Errõl beszéltem én is. :)
Van pár pálya ami nagyon vicces pl. a végén travis hotele. Ott mondjuk én nem látok esélyt Hitman ruhában végig silent assasinként lenyomni max külön-külön.
Eddig egy helyen vettem csak fel disguiset, az pedig az egyik fusenál az árvaházban, egyszerûen ott nem jöttem rá, hogy a lifthez legközelebbinél hogyan tudnám dobálni dolgokat, hogy az õrök máshova nézzenek, minden máshol nem kellett átöltöznöm
Ha végigmentem hardon akkor állok csak neki a puristnek, úgy láttam értelmét, hogy ismerem nagyjából a pályát és a célpontokat
Vonatállomásra érve garantáltan megváltozik a véleményed, bár hardon talán nem akkora szívás mint puristen. Most értem vissza chinatownba, eddig még minden pálya okés volt öltönyben, kivéve az az egy...vagy egy napig szenvedtem mire meglett.
Nincs semmi probléma az álcázási rendszerrel. Egyrészt köszönhetõ annak hogy nem kapásból Easy módon kezdte a többség játszani mivel szeretjük a kihívásokat. Kettõ: Csipkebokor vesszõ
Három: Gyújteni kell a Kaméleon skill pontokat és akkor a következõ pályákon nehezebben vesznek észre. Hogy is kell ezt? Minden pályán a lehetõ legtöbb ember ruhájába bújsz bele, annál több ilyen pontod lesz.
Lenne egy olyan kérdésem hogy a Hitman miért nem fut a laptopomon? Hiába kattintok az exe-re nem csinál semmit,és nem csak nállam van ez a hiba(laptop) hanem másnnál is.A rendes gépen pedig simán fut. Esetleg valami ötlet? ELõre is THX!!!
Eléggé Kane & Lynch szaga van egyes részeken, de nem rossz, csak nem teljesen Hitman ez már.
A Blood Money inkább testreszabhatóbb volt ahogy írod is.
teljesen más ez a gém mint a BM,ott egy ügynökség alkalmazásában álltunk,megkaptunk minden cuccost,infókat,profi bérgyilkos volt a karakter,az ideiben meg magára van hagyva a 47-es,üldözött lett,de a sztori felétõl kb már õ az üldözõ,és bosszúból gyilkol. Ezért is lett lineárisabb ez a gém,mert itt adott egy elég komoly történet,amihez igazodniuk kellenek a küldetéseknek. A Blood Moneyban kaptál nevet/neveket akiket likvidálni kell,térképet,profi cuccot(kétkezes silverballer,sniper,injekciók stb...),a gép lerakott a kiindulóponthoz,és teljesítened kellett,komolyabb története nem volt a BM-nek.
Ezt a "hülyeséget" akkor vettem észre, mikor elkezdtem puristen a játékot, és a tutorial pályán (ezen a nehézségen ugye nincs tutorial) nem tudtam átjutni a kertész és az õr között, és fogalmam se volt, hogy mi lehet a baj, miért ismer fel, aztán jöttem csak rá, mikor újrakezdtem hardon, hogy az instinct kell oda
Nálam változó, mikor milyen kedvem van. A hidas pályánál ellopakodtam a chipmunk jelmezig majd vissza mentem és fossá lõttem mindenkit, még a civileket is. ;)
A fegyverboltban meg nagy nehezen megszereztem mindent a fegyveremhez, fel is vettem, mondom kipróbálom erre egy marharépa nõ besétált elém -> massacre. ;D
Azért a vége felé va ntöbb pályarész is ahol értelmetlen a lopakodás. Max annyi értelme van akkor, hogy élve megúszod ha rosszul célzol, de a sztorit nem bántja az értékelés olyankor meg szerintem tök mindegy :)
az a pálya nagyon jó volt, a felsõ szinten mindenkinek a fejébe állítottam a tûzoltó fejszét :D, lent meg sikerült végiglopakodni, habár kellett 2-3 visszatöltés
Persze, hogy marad. Pl. megcsinálhatom késõbb puristen - ha szánok rá idõt. ;)
A pályákhoz többféle challenge is tartozik, némelyik egyike-másika ki is zárja egymást, szal nem tök mindegy minek futok neki késõbb és milyen fokozatban? Én spec egyelõre élvezni szeretném a játékot, nem pedig erre eltoszni az életem.
Némelyik megkötés ráadásul tök hülyeség, pl. szinte minden helyszínre adatok és információ nélkül, vmi elcseszett inventoryval érkezel, szal semmi energiám nincs arra, hogy órákat eltöltve számoljam a molyokat egy szekrénybe bújva, hogy mikor melyik õr merre szkriptel. (Ennek az ellentéte is igaz, pl fegyverrel besétálni a bíróságra, hmm...:P)
Konkrétan az árvaházas jelenetnél mi szükség van a lopakodásra? (A pro hitman leave behind an untouched world - miközben Teréza anya fejét szétpukkantják mint egy dinnyét.)
Melyik fokozaton érdemes elkezdeni ha kihívást akarok de agyvérzést azt nem?
amíg az õrök 2sec alatt kiszúrnak addig a SA nehezen összehozható normálon, kíváncsi leszek a patch után milyen lesz, addig meg marad a hentelés végszükség esetén
"Azokat nem vágom akik elsõre puristen tolják, sztem úgy nagyon nehéz."
Én meg azt nem vágom akik easyn vagy normalon játszák. Casual vision, regenerálódó instinct (élet is, gondolom), ellenfeleket jelzõ kis bizbaszok, helyes irányt mutató szarság instinct módban plusz egyéb segítségek. Maradt még valami kihívás így a játékban?
Érdekes bíróként nem voltam gyanús sehol senkinek :D
A csávó megnyerte, örült, mint majom aztán lementem az egyik õrhöz aki kísért volna lejjebb de ártalamtlanná tettem azután lövésem se volt mikor az ajtót kinyitottam hogyan csináljam meg hogy ne vegyenen észre szóval lövöldöztem, most azután vagyok :)
Ha bíró vagy elég sokáig el lehet evickélni akár lent is, utána érdemes valamit eldobni ill. dobálni folyamatosan mert egy idõ után már a Õ is gyanús.
Nekem tetszik a játék egyébként, a grafika eszméletlen bejön, valamint sokféle képen meglehet csinálni a pályákat. Ahol lehet tökre érdemes a beszélgetéseket kihallgatni, mert nagyon feldobja a hangulatot pláne ha a célpont az illetõ. (Pl. Lenny havarjai)
Azokat nem vágom akik elsõre puristen tolják, sztem úgy nagyon nehéz. Vannak persze durva hibái, és idiótaságai, de sokkal tartalmasabb mint a Kane and Lynch. Az elõzõ részekhez képest sok minden hiányzik, de 8-8,5 felet lazán megér.
Nem tudtak kitalálni reálisabbat, módosítani pedig tuti ne mfogják. Ritka az olyen játék.
Amúgy énis kb. 5jére szenvedek (a vége felé szeritnem) mire rájöttem midnenkit likvidálni kell, mert anélkül nem tudok lemenni a cellákhoz, mert kiszúrnak.
Na amikor azt a ruhát megtaláltam örültem magamnak hogy tuti nem szúrnak ki, erre az elsõ rendõrnél lebuktam vele... Biztos nem úgy mozogtam ahogy egy chipmunknak kell. XD
Próbáltam rákeresni, de nem dobott ki semmit, át lehet ugrani a videókat a játékban? Már mindent nyomtam, de nem hagyja abba, játssza rendíthetetlenül a végéig.
igen hát amikor menekülni kell az épületbõl 200rendõr pl a lifthez is menj úgy oda hogy ne szúrjanak ki,takargatod a pofád de akkor is,bakker vicc az egész.fõleg azok szúrnak ki mindig.elvan szúrva nagyon :c
hello arra lennék kiváncsi hogy pénzt mibõl lehet csinálni mert fegyvert csak úgy lehet venni, fejleszteni ha jól láttam meg ruhát is lehet venni asszem , hogy ez csak multihoz van? vagy minek van egyáltalán ha úgyse lehet választani fegyvert simába, ? mer küldi után csak pontot kapok nem fegyvert ugyebár , am töltöttem és emiatt gondolom lehet azé nincs pénzem,