Az utóbbi 1 hónapban elkezdett motoszkálni bennem, hogy meg kéne venni 0 day. Ez a lentebbi cikk elolvasása után teljesen elpárolgott. 1 Ft-ot nem költök rá, amíg nem bizonyosodok meg róla, hogy igazak-e a leírtak. Ha igen, akkor skipp részemrõl a játék. Már játszottam idén Max payne-l, köszönöm az is elég volt.
Vagy normális célpontos, megbízásos Hitman kell vagy semmilyen. x+1-edik lövöldözõst TPS-t köszönöm nem kérek.
-Nagyrészt tucat TPS lövöldét csináltak belõle, amit néhol lopakodással lehet kivédeni, de ez nagyon nehéz. -Kedvenc orvgyilkosunk nem nagyon orvgyilkol, inkább menekül (értsd nincsenek a Blood Moneyhoz hasonló célpontok, hanem a legtöbb küldetés a menj át A-ból B-be... De azért 1-2 üdítõ kivétel van, amikor a fõhös visszatér régi szakmájához). Sok esetben ilyenkor átvezetõ videóban halódik el a célpont, olykor bármit teszünk is bukjuk a kivégzését (végigmész egy pályán halál csendben, de tök mindegy mit csinálsz bukta lesz). - A játék szép, de erõforrásigényes, így a legjobb gépeket is megizzasztja majd max beállításokkal. - Instinct mód hülyére butítja a játékmenetet (értsd. arcod elé teszed a kezed és a legkeményebb õrök közt is simán átsétálsz... Ez szerintem elég szánalom). Viszont vannak olyan részek, ahol meg enélkül csak Rambó üzemmódban mész át. - Sokszor ajtókon áthaladva elveszlik a felszerelésünk, ami nagyrészt nem az ikonikus dupla hangtompítós pisztoly lesz.
Egyszóval csináltak egy bérgyilkos játékból egy akciójátékot a leírás alapján. Aki hasonlóan hozzám a Blood Money folytatását várja (bérgyilkosságokkal, célpontokkal, többféle útvonallal). Annak nagyon ajánlom, hogy várjon és esetleg próbáljon egy virágbolti verziót, mert elõfordulhat egy hatalmas pofára hullás ebbõl a játékból 0 day vásárlás esetén.
Na megy a preload végre.
"Halál pontosan errõl van szó...egy ideje ez megy." Én figyelembe sem veszem az ilyen szarokat. :D
mit érdekel ha a játékonak tezsk vagy nem tetszik...D: Úgyis magad ítéled meg.
azt tudni, hogy az orosz verzió mûködik e steamen?
Steam fórumán azt olvastam, hogy állítólag 23 gb lesz feltelepítve a játék.
Már lehet pre-loadolni! 12 gb, gondolom mert tömörítve van.
ha úgy lesz,hogy amerikai idõ szerint kedden 00:01-kor aktiválja a steam a gémet,akkor európai idõ szerint kedd estére biztosan kapunk egy release-t,a kérdés az,hogy milyen minõségût,baszakodós lesz,vagy simán játszható...majd kiderül
Steam only és kedden jelenik meg mindenhol ha minden igaz.
Unlock-ra akkor kell csak várni, ha KIZÁRÓLAG steam kliensen keresztül játszható egy játék, ha nem akkor nem kell várni. Steam esetében is mivel régiónként eltérõ az aktiválási idõpont, ezért elõbb játszható lesz elvileg.
Sniper Elite V2 kb 4 nappal elõbb aktív volt US-be vagy hol asszem mint itt nekünk. Szóval ha más dolguk éppen nem lesz a csapatoknak és gyorsak nem kelll várnotok az eu-s idõpontig. Kérdés az hogy steam-es-e a Hitman....?
Végigvittem, utolsó 5-6 pályát már easy módban, mivel ott nem tudnak kiszúrni ha átöltözöl, ugyanúgy mint az elõzõekben. Így már sokkal jobb volt a játék. 10/6.5 , jóindulattal 10/7 sztori miatt. Pályák között voltak jók és kevésbé jók. Sztoriba fektethettek volna kicsit több idõt, de így sem volt rossz. Nem kell tartani attól, hogy kötelezõ hentelni, fõleg nem easy módban. Minden pályát végig lehet vinni lopakodva, bár van ahol kurva nehéz már normalon is. Sokféle módon ki lehet iktatni a célszemélyeket, balesetek voltak a kedvenceim. Mindenképp újrajátszom majd pár hét múlva a lehetõségek miatt. Nem lett csalódás számomra a Hitman, bár inkább BM stílust vártam tõle.
Szívesen játszanék vele akár most is, de keddig szerintem ki lehet bírni :|
Keddig sajnos senki nem fog vele játszani :) Majd ha feloldják a fájlokat akkor esetleg lesz esély rá hogy feltörik de mostanában elég érdekesek a RLS-r csapatok van amit rögtön van amit késõbb törnek fel :)
de ha le lehet tölteni fel is lehet törni :) de lényegtelen végül is hogy hétfõn vagy kedden lehet vele játszani azt már kibírja mindenki sztem :)
ki ad a pontszámokra? még ki sem jött a game, de már egyeseknek nem jön be, amit látnak. Addig felesleges véleményt mondani, amig nincs kint a program. Egyedül Deerhunter tapasztalt neki felemás érzései vannak akkor az azt jelenti, hogy nem rossz és élvezhetõ.
"Mi van, ha mondjuk nem rejtettél el egy hullát, viszont a pálya egy késõbbi részén eszedbe jut, hogy vissza kéne menni ezt megtenni."
Attól tartok ennyire nem lesz "túlbonyolítva" :(
Azért remélem checkpointos mentési rendszer az nem lesz. Vicces lenne. + Ha tényleg nem lehet visszamenni korábbi pályaszakaszokra, az is nagy mértékben növeli a lol-faktort. Mi van, ha mondjuk nem rejtettél el egy hullát, viszont a pálya egy késõbbi részén eszedbe jut, hogy vissza kéne menni ezt megtenni. Hitman játékba rohadt nagy egybefüggõ map kell, nem ez a konzolszagú feldarabolt szarság. Elég sok, a Hitman-játékok védjegyének számító dologról kellett lemondanunk így is. Ne kúrják már szét az egész programot.
Pedig eléggé úgy tûnik, a pályákat több részre darabolták fel, van amelyik részt át lehet vinni 3-4 perc alatt, fõleg ha már ismered... A pályák közül most volt pár sablonos, felemás érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban. A másik dolog pedig az idegesítõ ellenfelek...kiszúrnak egybõl és köteles vagy használni az instinct módot, hogy eltakard az arcodat, de persze aztán rá vagy kényszerítve hogy leüss/megölj valakit. Azt nem értem, hogy van 40 kommandós egy pályán, szinte csak a szemük látszik ki, és így is kiszúrnak téged.
Mi az hogy egyik küldetésnél a cutscene-ben öljük meg a célpontot? A másiknál pedig 47-esnek nem sikerül kinyírnia a célszemélyt és leütik mint valami kezdõt, persze ezt is cutscene-ben láthatjuk... Olyan mintha kivágták volna a játék lényegét. A másik zavaró dolog amit DeerHunter01 is említett már, hogy bizonyos szakaszaira érkezve az adott pályának, nem tudunk visszamenni, tehát fel vannak darabolva kisebb részekre a pályák. Ez megint csak nem volt jellemzõ az elõzõ részekre. Tovább nem is néztem, remélem nem ilyen lesz az egész játék.
simán elfut, ha alacsony grafikán is, de ezzel nem lesz probléma
Minimális gépigény: Ajánlott gépigény: CPU: 2.4 GHz dual core Intel or AMD processor CPU: 2.6 GHz quad core Intel or AMD processor, Core i5 or Phenom X2 RAM: 1GB of system memory RAM: 2GB VGA: DirectX 10 compatible card with 512 MB RAM. VGA: DirectX 10 compatible card with 1GB of video memory, Nvidia 8-series or AMD Radeon 3000 series graphics cards. Nvidia 400-series or AMD 5000-series. DX: DirectX 10 DX: DirectX 10 OS: Windows Vista, Windows 7 OS: Windows Vista, Windows 7 HDD: 10 GB of hard drive space HDD: 10 GB of hard drive space Hang: DirectX compatible sound card Hang: DirectX compatible sound card
Remélem majd lesz olyan küldetés is ahol rákényszeritenek hogy lopkodj különben game over és kezdödhet elõlröl a küldetés. Eddig nem volt ilyen csak hentparádé
Nem akarok spolierezni, szóval ha valaki nem kíváncsi a kisebb dolgokra, ne olvassa el.(sztoriról nem írok) Holnap írok véleményt a következõ pályákról, még sok minden van hátra. Egyébként tényleg rengeteg tárgy van a játékban, amivel ölni lehet :D Kés, szerszámok, pohár, könyv, piszkavas, hentesbárd, stb... Sztori is nagyon tetszetõs eddig, nem sablonos. Játék közben folyamatosan nyomon lehet követni a bal felsõ sarokban a pontok számát, küldetés végén pedig különféle bónuszokat kapsz, gyorsabb futás/tárazás, jobb célzás, stb. Pályák nagyobb része úgy volt beosztva eddig, hogy el kell érned valahová, ahonnan új "pálya" veszi kezdetét, nem tudsz visszamenni a többi részre, mint az elõzõ részekben, de ahogy láttam yt-on most pont az a kisvárosi pálya jön, ahol nem lesz ilyen. Mentési rendszer úgy van megoldva, hogy különbözõ helyeken vannak elhelyezve mentési pontok, ahova ha belépsz, lehet menteni.
Ez nagyon jól hangzik:)Örülök neki.És mekkora az újrajátszási ráta?Mert nekem egy játék akkor adja el magát ha bam jó multija vagy újrajátszási értéke,esetleg hosszú,sokáig tartó single. Jó ez a jelmezes dolog amit írtál,nekem tetszik.Elõzõ részekben egy kicsit máshogy volt ez.NAgy Hitman-os vagyok.A lopakodós játékok és sok lehetõséges játékok mindig is a szívem csücskei voltak:)
Igen, maradt a régi rendszer, bár itt már nem csak arról szól a dolog, hogy felméred a terepet, kiiktatod a célszemélyt és lelépsz, hanem volt olyan pálya is már, ahol elég keményen kell lopakodni rengeteg ember között és nem az a cél, hogy kiiktass egy bizonyos személyt. Másik dolog, hogy hiába veszed fel az ellen ruháját, eléggé oda kell figyelni a távolságtartásra, mert kiszúrhatnak könnyen. Az instinct segítségével el tudod takarni az arcodat, megvakarni a fejedet, stb. hogy ne szúrjanak ki mikor közel mész, de használat közben elég hamar lemegy a csík. Azt pedig úgy tudod feltölteni, hogy leütsz/megölsz valakit. Ruhára visszatérve, ha pl. az ellenét felveszed, akkor csak õk fognak gyanakodni, a szakács meg egyéb személyek leszarják, de ha szakács ruhát veszel fel, akkor már õk fognak figyelni rád :D Grafika teljesen rendben van. Pályákkal már nem voltam annyira kibékülve, most kezdtem bele a PART II-be, lehet csak most jön a java.
Aki már tolja az elmondhatná h a régi szisztéma maradt-e? Az ellenfelek fel alá járkálnak,van 3 -4 cselekedetük és ezt kifigyelve kell balesetnek álcázni vagy beavatkozni a cselekedetébe és azt szabotálni.A régebbiek nagyjából ezen szisztéma alapján mûködtek. Remélem nem lövöldözõs játékot hanem okos bérgyilkolós játékot készítettek.
Aki kérdezte az a csaj akit az elején megölnek az Diana,õ adta a feladatokat a Hitman részekben.
Nincs valami rajongói oldal, ahol valami extra fanatikus leírja hogy mi a szitu eddig? :)
Én felraktam az elõzõ részt, mondom megnézek 1-1 átvezetõt felfrissülésként, de 1x elindult XP SP3-mal aztán után megadta magát. Ugyanúgy se XP SP3 és se SP2 kompatíbilitis megoldással se ment...baxxxa meg.
Úgy tudom, hogy küldetései során a valakinek a valkije kifigyelte a 47-est vagy csak egy áruló volt a cégben. Diana éleseszûen kiszúrt velük, hogy elaltatta a 47-est, mikor az átvezetõben belé nyomja a tût és a végén, mikor mindenki gyászolja hirtelen feltámadt. Így van vége :)
De ezek elõtt még megül egy embert, aki már kiszimatolta kicsoda õ. Volt egy múzeumos pálya, ott kellett likvidálni.
Értem, viszont jó lenne mindezzel tisztában lenni, hisz innen indul az új rész. Valami gyors felzárkóztató tanfolyam kellene hozzá! :)
Pontosan nem tudom. Valami összeesküvés volt és kiderült, hogy Diana kicsoda valójában, de aztán megvédte a 47-est és kelepcét állított akik keresték. Homáylosan ennyi.
Elvileg azért mert ugye 47 egy genetikailag létrehozott élõlény akit bûnözõk dns-ébõl raktak össze. gondolom ez azért elég ok hogy megöljék és megszerezzék a dns-ét.Szuperkatona alkotás stbstb