Szerintem nem lehet összehasonlítani a két kategórát, nincs értelme, teljesen más világ. Nincs olyan, hogy ez vagy az jobb. Van akinek a japó rakéták tetszenek és van akinek az ami nagy vasak. Az utobbiakhoz tartozom én is, sokkal nagyobb esztétikai élmény nekem megnézni egy izomautót mint egy nissan mittomén mit. Kivéve az Impréza, az más dolog A FF1 baromira tetszik, a 2 már nem annyira, a 3 végképp nem.
a viper egy silány konstrukcio szerintem.és itt jön a képbe hogy mi a baj az amerikai autókkal.Nem tudnak jó váltót csinálni,japánok ebben szinte verhetetlenek.Ez ugyebár elengedhetetlen az ÉLMÉNYAUTÓZÁSHOZ.Az amerikaiak sok esetben ragaszkodnak a korszerütlen dolgokhoz.(lásd sokáig az egyszerü régivágádu automaták, LAPRUGÓ A corvettben...könyörgöm:) )És még lehetne mondani egy két dolgot.Ezeket csak azért mondtam, hogy a japánok véleményem szerint ÖSSZESSÉGÉBEN összeszedettebbek,kiforrottabbak,megbízhatóbbak.DE! Hangsúlyoznom kell ,hogy amerikában teljesen más az autók iránti igény.Nem hiába olyanok amilyenek.És én is imádom õket.Nem lehet õket nem szeretni.Amellett hogy japanautobuzi vagyok.Csak tizstában kell lenni vele, hogy egyáltalán nem ALÁZÓK.De szívtiprók bõven lehetnek:) Ezek az autók szívhez szólnak...a v8 mormogó klattyogása...gyönyörû kupéforma mondjuk a 70es évekbõl,challenger odavissza b@sz(sztem szebb mint a charger).Szóval két külön világ.De azt el kell ismerni hogy japan mindent egybevetve jobb.De kinek a pap kinek a papné. Jah és nem akartam megbántani senkit:)
Lejjbb láttam, hogy mindenki szijdja amásodik részt, pedig az volt a legjobb. Gondoljunk csak bele. Sztorija toppon (egynek tulképp az se volt), volt bene sok száguldozás (egyben volt 2-3 kb), és mégiscsak Miami-ba volt, ami azért adott egyfajta cool feelinget is :)
Najó..Akkor hasonlítsuk össze egy 70 essel..amiben egy 426 os Hemi van..Az is 425 lo minden szir-szar nélkül... Na ha ez meg 70 es, akkor 99 es vasat ne hasonlítsunk 70 essell..
Miben alázza? Gyorsulásban?Mondjuk egy új challenger dragverzioja, a 392 es hamivel ledarálja ezt a kis nying-nying vazkot a 402 méteres csíkról... Driftben esetleg? CSak beállítás, és sofõr kérdése... Vagy netán végsebességben? Egy iylen simán akasztja a 250 et, sõt, még talán a 300 at is... Lóerõben? Kérlekszépen ne nevettess már ki...Az alap challenger a 2009 es srt8 cirke 430 ló 6.1 literers v8 asával mindenféle turbó nélkül..98 as lével.. Esetleg hengban veri le? Hát, inkább egy szépen bugyboékoló v8 ast veszek, mint egy összevissza a lefúvószelepektõl sípolo sor4 est...
Némi új info a negyedik résszel kapcsolatban. http://www.fastandfurious4.co.uk :)
FF4 takes place five years after the events of FF1.
Dom is hiding out in the Dominican Republic after having been let go by Brian at the end of FF1. It’s here that he meets Han.
Meanwhile, Brian is in prison in Arizona. But wait, there’s a twist — Brian is undercover for the feds, and after completing his assignment, he’s back out on the streets.
So what’s happened to Letty, Dom’s girlfriend? She’s been trying to keep the crew from going under in his absence. This includes running drugs via their soup up cars for notorious South American drug dealer Antonio Braga, a man no one has ever seen. After one of her runs for Braga, Letty is killed, presumably by Braga enforcer Fenix.
Dom is told about Letty’s death from Mia (his sister) via a phone call. He returns to America to attend her funeral. Brian is also there, and fills him in. Brian tells Dom he’s going after Braga. That makes two of them.
And that is your set up for FF4. The Latino Review reviewer calls it the best FF story he’s read in the whole franchise.
Ez sokat változtat a dolgokon, így már minden érthetõ.
Brian beépítve van a börtönben...nem olvastátok figyelmesen a leírást? tehát zsaruként dolgozik...
na de arra ottvan az átvezetõ 1 meg a 2 között... ez eleve hülyeség és mivel a kettõ késõbb volt mint az egy, szerintem a kettõ és a három között fog játszodni, mivel az 1 után Brian pont a zsaruk elõl menekült és nem pedig börtönben csücsült
Nyultak le a pénzbõl de az minimális a teljes összeghez képest, igy nemhisem hogy feltünt volna valakinek is az a pár 10k $ :) De ha ki is derült volna nagy szemétség lenne hogy bedobják a sittere azok után hogy segitett nekik.
jol megkavarták a dolgokat... csupán azt nem vágom, hogy brian ff1 végén elengedi toretto-t ezért kivágják a rendõrségtõl, ekkor elkezd versenyezgetni (meg aszem kocsikat lop) majd az ff2 elején jön a megbizás...
Ha a cselekményeket idõrendbe tesszük akkor az ff4 ugyebár az 1 és a 2 között van. Az ff4 elején állítólag sitten ül brian holott nem is üt sitten... (ha jól emlékszem) (kettõben az aktát amit a csávó megnézett róla azt ugyebár csak a zsaruk kreálták)
Vélemény? (Persze lehet, hogy rosszul emlékszem a dolgokra, vagy tévedek)
:O Eddíg én állok nyerésre! XD minden úgy van ahogy montam, vissza amcsiba XDDDDD. Deszeretem azt a csajt :P XD.(Jordana Brewster)...:D Hant is szereccsük jó tag volt az FF3 ban..Kár, hogy kimúlt.:S És nagyon ajánlom annak a atagnak aki eztírta, hogy igaz legyen!!!!
- Letty eközben drogkereskedelemmel foglalkozik mikor az egyik riválisa megöleti. Mikor Dom megtudja a hírt visszautazik Amerikába ahol Brian-nel úgy döntenek hogy Letty gyilkosa nyomába erednek
Nagyjából így kezdõdik a film. Egy lap szerint -akik látták a forgatókönyvet- ez lesz idáig a legjobb, legizgalmasabb sztori a FF franchise-ban.
mindenesetre kiváncsi vagyok, hogy kerül a kezeik közé 2 concept autó :D (szal pól vóker honann vesz R35-ös Skylinet ? :O )
Az elsõ három rész elsöprõ sikere után zöld utat kapott az Universal Pictures Fast and Furious sorozatának negyedik epizódja, mely várhatóan 2009-re kerül a mozikba. Az elõkészületek már javában folynak, néhány kémfotó pedig már a filmben szereplõ autókról is kiszivárgott a világhálóra!
A „The Voyage Home” azaz „A hazatérés” kiegészítõ címet viselõ alkotás forgatókönyvét a Tokyo Driftet is elkövetõ Chris Morgan írja. A sztoriról sok mindent még nem lehet tudni, az elõzetes híresztelések szerint az elõzõ részhez hasonlóan a drift-õrület köré épül majd fel, sokkal jobban kiélezve az amerikai izomautók vs. JDM (értsd: Japan Domestic Market) driftgépek párharcára. Mindezek után talán az sem meglepõ, hogy a két fõszereplõ négykerekû a legújabb Nissan Skyline R35 GTR, valamint az új Chevrolet Camaro lesz, amely egyébként a Transformers c. filmben már debütált a nagyközönség elõtt.
A kiszivárgott fotókon három további autó látható: egy karbon elemekkel kiszélesített S197-es Mustang, egy új Dodge Charger, valamint egy Volkswagen Beetle, mely minden bizonnyal az egyik nõi fõszereplõ gépjármûve lesz. Mindhárom autó jelenleg egy kaliforniai mûhelyben parkol, és mint látható, optikailag és motorikusan is igen erõs módosításokon esnek keresztül.
További érdekesség, hogy a híresztelések szerint a filmben fõszereplõként tér vissza az elsõ rész legendás párosa, Dominic Toretto és Brian O' Connor is. Míg a Brian-t játszó Paul Walker az elsõ és második részben is szerepelt, Vin Diesel Toretto szerepében csak az elsõ részben kapott fõszerepet. Bár már sok, mozifilmekre specializálódott lap hozza a két nevet a filmmel együtt, biztos minden csak akkor lesz, mikor már a moziban ülünk: ne feledjük, a harmadik részt még néhány hónappal a megjelenése elõtt is Diesel nevével hirdették, végül mindössze harminc másodpercre jelent meg a film végén.
Kíváncsian várjuk, még hány bõrt lehet lehúzni az F&F filmek témakörérõl, mindenesetre a gyenge második rész után igazi felüdülés volt a Tokyo Drift, remélhetõleg az új epizódban sem fogunk csalódni. „The Voyage Home” címmel egyébként már készült mozifilm, mégpedig az 1986-os Star Trek – szintén – negyedik epizódja. Hogy véletlen-e az egyezés, kérdéses, bár kétes, hogy bármilyen párhuzamot lehetne vonni az Enterprise ûrhajó és ez R35 GTR között.
Mondja az apja a filmben, hogy így talált rá azon a támaszponton, ahol dolgozik és elhozta, hogy "bütykölgesse". Viszont az is igaz, hogy ez csak egy kihagyott jelenetben derül ki... :)
végülis nem annyira logikátlan.. Szerelembõl elvitte magával japánba kompon, aztán alkatrészt már nem tudott hozzá szerezni így bedobta a garázsba. Nekem sem lenne szívem bontóba vinni :)
én nem szeretem ha unatkozni kell a beszélgetõs részek alatt és alig várni hogy legyen egy kis akció - mert annyira nem érdekel hogy mi lesz a sztori vége. Igenis legyen a sztori is izgalmas, attól teljes a film.