De jó. Azért a jogi költségek után remélem marad pénz arra is, hogy játékokat csináljanak.
Ismet "Legal Problems", de most a SimBin aggodik (talan jogosan):)
"“SimBin is taking legal advice and considering to also take legal actions against Slightly Mad Studios, as a result of certain statements made by Slightly Mad Studios that we find to be incorrect, misleading and has a negative impact on our reputation as well as business negotiations,” said Magnus Ling, Executive Vice President at SimBin Studios AB. These potential actions are a result of Slightly Mad Studios and EA’s announcement of a cooperation where SimBin games are referred to by Slightly Mad Studios in a misleading way."
SimBin volt/van az os modder csapat, meg az F1C idejen, onnan nottek ki magukat (egy kis hatszellel):) Ott keszult a GTR, a GTL es a GTR2. Aztan szetvaltak, lett/marad SimBin (csak tobb "alcsoporttal", kiado, fejleszto) es Blimey! Blimey! adta ki a meg GTL engine-re alapozott, ingyenes BMW M3 cuccost. A SimBin-nel maradtak a "nagyagyuk", es ok folytattak: RACE, RACE07, GTR:Evo, STCC. Blimey! kezdte el a Kart-ot es a Ferrarit, de kiadoi, penzugyi, mittudomenmi problemajuk akadt, igy osszeolvadtak/beolvadtak/megvasaroltak-oket (a helyes valasz alahuzando:P) egy masik studioval.
Mindket project keszulget (Kart es Ferrari), bar a ferkaval valami liszensz problema van...
Ami ujdonsag es valszeg elsodleges, az az Need For Speed SHIFT. Most azt hegesztik;)
Bevallom, sosem értettem igazán a két cég viszonyát, elõttem kicsit mindig az lebegett, hogy a SimBin a nagy fejlesztõ, aki csinálja az új dolgokat (GTR, GTR, Race), a Blimey meg ezekbõl rak össze ilyen gyors, bõrlehúzás jellegû játékokat (Race07, GTR Evo, STCC).
Ez a Ferrari Project roppant igeretesnek tûnt. Bár végülis még lehet belõle valami, ha a felvásárló stúdió ezt választja ki, mint elsõ folytatandó projektet.
Nem is tudtam, hogy ekkora gáz van a Blimey háza táján. Akkor bizonyára ennek a helyzetnek a szülöttje volt a GTR Evolution nevû borzalom. A Ferrari Project-ért viszont kár :(.
Csak a lenyeg, toszavakban: a grafika jobb mint a GT (PS2), jobbak a fenyek, tukrozodesek, efektek. XBOX360-on probalta kontrollerrel (!), jonak talalta a fizikat, de ami a lenyeg, az a hatterhangok, efektek, hangulat.
The following is not really hard news but given the extreme lack of info on Blimey’s Ferrari Project, every bit of an update is precious. RSC user Dom_D has had the honor to visit Blimey! Games and try their Ferrari Project simulation.
He posted the following in the RaceSimCentral forums, sounds very promising to say the least:
Hi all, I went to Blimey yesterday and met Ian , nice guy and free drinks! Ian made me sign an NDA so I can’t go into any details… but I tried the Ferrari game, all i can say is Holy moly, the gfx are better than Gran turismo, the lighting was spot on, the real time reflections on the car were amazing, the general effects are just a new level.
I only drove it on an Xbox 360 pad but it felt really natural, the physics engine has been re-done it seems from scratch, they have a great physics team of 3 guys including Eero from RBR fame! I think the main thing i noticed was the atmosphere, the ambient sounds and graphic effects really make you feel like you are on track, the amount of movement and ‘life’ all around is quite breathtaking.
Anyway, I was quite shocked how much better this looked than most other titles, nothing on the PC comes close, iRacing for instance looks like its 4 years behind.
És ez a címe ellenére egy Ferrari PROJECT trailer, nem pedig egy Ferrari CHALLENGE? Vagy a kettõ egy és ugyanaz, csak a Simbin még nem árulta el, hogy õk fejlesztik a játék PC-s verzióját?
Csak elég érdekes, hogy a játék saját oldalán meg semmi hír róla. Szép képek, csak engem az a motion blur dolog eléggé zavar, remélem nem lesz nagyon elhúzva a grafika a racedrivergrid, nfsprostreet meg a mindenféle konzolos "szimulátorok" agyoneffektezett, szemet sajogtató látványvilága felé. Bár ha ISI engine alapokra építik, biztos aprólékosan konfigurálható lesz.
na végre...mmár már azt hittem hogy felejtésbe merült...
12-1tucat Hátezt én nem mondanám... Nekem a Ferrari harégi, ha új, mindenképpen azt jelenti amit egy spotrautól elvár az ember, persze a régiek is egy bizonyos dolog miatt, meg az újak is egy bizonyos dolog miatt nagyonjók...
A pixel shader éppenséggel akármire használható, sztem tükrözõdésre is. Csak legyen aki leprogramozza, meg legyen hardver, ami elbírja. De most már télleg sok az off... :)
A grafika szép, remélem lesz benne '84-es Testarossa, meg F40 is, nem csak ezek a mai csilivili, gömbölyû, 12-1-tucat ferrarik.
a pixel shader meg a reflaction ég és föld na mind1 mert pl FarCry egy játék... ot a tükrözõdéseket proci számolja meg ami ilyesmi azt mind a proci számolja hogy most hogyan legyen mi...
Én pont ellenkezõleg gondolom, a szimulátor minden téren legyen szimulátor, ne csak fizika terén. Szimulálja a látványt és a hangokat is, ne csak a fizikát, elvégre pont az a cél, hogy minél közelebb kerülhess a valósághoz.
Bár úgy látom ebben a játékban a látvánnyal nem lesz probléma.
Ez a "reflect shader" valami valósidejû tükrözõdést számol? Ha igen, nem fekszi meg nagyon a hardvert?
És Ferrari torta is lesz? (Jó, ezt csak a South Park nézõk értik)
De igy hirtelen ossze is lehetne pofozni egy Ferrari Challenge-t, pl. az rFactorhoz;)))) Nehany Ferrari ami biztos hog van: 360, 430, 550, 575, F1 2006, F1 1979, F1 1967, 255GTO, 275 GTB :) De lehet hogy van Enzo is valahol:)) Ezekbol mar lehet egy jo karriert osszerakni:D
Amt irtam, az pont lenyegtelen egy hardcore szimnek (reflect, shader, bloom, stb.):) Az engine, fizika meg azert lenyeges, mert behatarolja a stilust (arkad - "autos" - szim). Mivel, egyelore semmi pontosat nem tudni, igy mindenki ravetodik a kepek alapjan, ami lehet hogy bukta lesz, mert aztan beletesznek ~10 Ferrari-t, plusz ~10 "szokasos" GP palyat, egy GTL-hez hasonlo karriert, aztan annyi;D
Szerintem, egy NFS Porsche vagy egy MBWR szintu atfogo, autos cuccot senki ne varjon;) De kmivel semmit nem tudunk, igy barmi lehetseges:DDDD
De termeszetesen, egyelore nyitott, hogy milyen engine-re keszul, mert nagy a kavaras;)
A Blimey!-nek a "legfrissebb" jateka a BMW Challenge, ami a nehany eves GTL "engine-re" keszult (a legelso ISI gMotor2.0 grafikai engine - rFactor -, barkacs alapokkal). Amiota a SimBin (GTR, GTL, GTR2) szetszabdalodott (SimBin vs. Blimley!), csak a SimBin-tol lattunk ujdonsagokat (erosen tovabb fejlesztett ISI gMotor2.0 - RACE, RACE07).
A SimBin-nek - elvileg - keszul az uj, sajat engine-e (Lizard - ami a kep alapjan, olyan mintha az ISI-tol "veglegesen " megvettek volna az alapot, es teljesen atpiszkalnek?!), de a Blimley! alapokrol nem tudok.
Mivel az ISI dolgozik a gMotor2.0+ es a pMotor2.0 (talan) verzion, barmi lehetseges;)
Annyira azert nem komoly, igy a kepek alapjan;) Talan 3 dolog van, ami feltunhet, ami esetleg ujdonsag (legalabbis az eddigi ISI engine-hez kepest:D): - mar az auton is van reflect shader, tobb eves hatranyt sikerult behozni, bar egyelore meg az uton is szaggat tole a jatek;D - onarnyek a kerekeken, bar ez nem nagy szam;) - hatterben bloom effect (shader), ez sem nagy szam, bar latvanyos, legalabb 2 kepernyos script;D
A hatetterben levo homalyos fa, az csak homalyos, nem valoszinu hogy melysegelesseg:D