Ma olvastam egy megoldást a parfümös üveg bugra, ami valóban mûködik. Idézek: "1. Go to game\assets\scripts folder in your game installation. 2. Find .bin file corresponding to your latest save (it has biggest number) and open it in notepad. 3. Find following line: <scriptvar name="perfume_dumped_inky" value="True"/> and change it to: <scriptvar name="perfume_dumped_inky" value="False"/> 4. Save file and load the game. You should be to empty your perfume again." Ha valakinek nem világos, késõbb lefordítom, csak most tanítanom kell :P
Á hihetetlen mekkora poén ez játék, látszik, hogy volt Lucasosok csinálták. A DotT-os poént a konyhában vettétek?
Sziasztok! Egy kis segítség kellene nekem a játékban való elõre jutáshoz. Visszanézegettem a hsz-eket de erre nem találtam megoldást.Ott tartok, hogy: levertem a mace-el a 2 gargoyle-t.A harmadikkal beszéltem, de a kulcsot a másik szárnyhoz már nem tudom megszerezni... Ebben kérném valaki segítségét. Nem vagyok nagy gyakorlott kalandjátékos, valószinüleg ezért is akadtam már az elején el. A válaszokat elõre is köszönöm!
beszélni kell vele, megemlíti a hollót a tetõn, na repülj fel a hollóhoz, beszélj vele is, Shrowdy koporsójából vedd fel az újságot azt add oda a hollónak, õ ad érte egy csipeszt, a csipesszel ha befogod Frod orrát akkor le fog repülni a bûzölgõ katlanba a pincében, õ hoz egy csontot, ezt add oda a hollónak õ elvégzi dolgát a gólem egyel odébb száll, ekkor a rozsdás karddal rá tudod dobni fentrõl a szobrot és meg is van a kulcs
Köszönöm, értem.Egy valami hibádzik még nekem, hogy ezt megvalósítsam.Nem tudom a pontos kombináciot Shrowdy koporsójához. Beszéltem azzal az Iron maidennel a kinzókamrában adótt is egy számot.A többit honnan tudom megszerezni?
Szökõkúttal beszélj, de ha még folyik a szájábó la víz, akkor elõbb beszélj a patkányokkal, hogy intézzék el a dolgot.
Hm... Oda akarom adni az újságot a hollónak, de a denevér állandóan azt pofázza, hogy ne adjak cuccokat ingyen senkinek... Kérném is érte a csipeszt, ha tudnám -.- Ez is vmi bug?
Elõtte nem ártana vele beszélni, mert akkor elmondja, hogy farnkó neki itt, lóg a haverokkal senki nem bántja, de kicsit el van zárva a hely a külvilágtól, ekkor Mona megjegyzi mondja, hogy õ is mikor visszajött Párizsból ... ezután már oda lehet neki adni.
De ezt már megbeszélted vele? elõtte azért nem árt ha beszélsz a gólemmel is, hogy adja már oda a kulcsot, erre õ azt mondja hogy ha elintézed a hollót akkor talán átgondolja a dolgot.
Csak nekem rémlik az egyik tréler végérõl a normál kiadás és a CE dobozképe? Melyik lehetett az? (Hátha angol felirat van a dobozon, hátha...)
Egyelõre nagyon úgy néz ki, hogy csak németeknél lesz CE, és bár maga a játék kétnyelvû lesz, az erõs euró miatt nem sok értelme van germánokkal kezdeni.
Hát ez a parfüm bug javítás nálam nem mûködik, szóval megszívtam, kezdhetem elõrõl, a francba.
Hát ez gáz, ahogy az én bugom is... nagyon úgy tûnik, hogy ami nálam van, az is bug. Itt vmi nagy gond van a játékkal :S Pedig amúgy nagyon frankó game.
Szerencsére volt egy nem sokkal korábbi mentésem ahol üres volt az üveg, így fel tudtam szedni vele Rufus leheletét, de, hogy mit össze szenvedtem vele :)
Van egy gondom, felszedtem ugye Ruf leheletét a pumpás üvegbe, ezt bele akarom tölteni abba köcsögbe, hogy aztán adjak hozzá cukros löttyöket, igen ám, de nem akarja egyikbe se beleönteni, azt mondja, hogy nem lehet kombinálni. Mi lehet a gond?
Hát nem értem, most belepakoltam a kígyószemet, meg a virágot a parfümös izébe, de nem tudok eljutni a csontvázhoz, mivel elégetni nem lehet palló tartóoszlopait ezért nyilván savat kellene csinálni, na de azt hogyan? Gondolom a löttyökbõl kellene, valahogy, de nem enged semmit semmivel kombinálni.
Halihó! Végigolvastam már tövirõl-hegyire a fórumot, de egyszerûen nem sikerült ráakadnom arra, hogy mit is kéne csinálnom, hogy valami elmozdulás történjen a vízköpõkkel vagy gargoyleokkal... fent behelyzetm a kardot, de froderick mindig azt mondja, hogy ne, mert elõbb ki kell derítenem melyikben van a kulcs... de hogy derítem ki? a patkányokkal már bezséltem, de a macska még nem jön elõ, a bûzös lukat kinyitottam a kínzókamrában, a hamut ráöntöttem a növénykékre, a viziszörnye rálocsoltam a parfûmöt és újra is töltöttem, -amint látom ez elhibázott cselekedet volt...-jah és merre van a konyha? azt hiszem ennyi... kérlek segítsetek!
Hát pedig le van írva a topicban már minden kérdésedre a válasz. De röviden -a macsak meg a konyha még odébb van -a buzogánnyal üsd szét a víköpõket, a megmaradttal beszélj -adj újságot a hollónak, csipesz+Frod+ bûzös lyuk, csont a hollónak, szobor ledob
milyen buzogányra gondolsz? a kardra? mert azt fent beraktam az angyalszobor alá, de nem enged vele semmit csinálni, ledobni sme engedni... :( újságot honnan? csipeszt honnan? vagy nagyon nem találok valamit, vagy kijöttem a gyakorlatból! köszi a válaszokat!
újrakezdtem és így megvolt a buzogány is. sikerült a vízköpõket eltávolítani,d e az utsóval még mindig nem tudok beszélni :S
Gyárekök, én magam pl. segítség nélkül önerõbõl pár óra alatt kijutottam a kastélyból. Nem lehet ez olyan nehéz akkor?! Kicsit szedjétek össze magatokat! Nézelõdjetek, dumcsizzatok, próbálkozzatok, összejön az! Fel a fejjel!
Olyan problémám van, hogy telepítés után eljut a játék a fõmenüig, de ha rákattintok, hogy new game, akkor elfeketedik a képernyõ és nem indul a játék. Na mondom akkor mégiscsak feldobom a lemezen levõ DirectX-et. Ezután meg már a menüig sem lép be, csak villanik néhányat, aztán megint az asztalon vagyok. Van valami ötlet vagy tapasztalt már valaki hasonlót? Egyébként Reloaded.
Kinyitottam a koporsót, de fullra üres, vagyis egy párna jellegû cucc van benne, de nem tudok rákattintani, csak kinyitni meg becsukni tudom a koporsót... :S
én is így jártam, tölts vissza egy mentést,a párnát el lehetne húzni és alatta van egy újságpapír
örülök hogy a magyarítás folyamatban.:) viszont nemértem mikor felmegyek a fordító csapatok oldalára,0 infó,mégcsak nem is szerepel a fordítások közt,biztos énvagyok a hülye.:C
Majd kiírják. Csak most lett eldöntve a dolog. Hétvége van...
Igazából csak azt akartam érzékeltetni, hogy a gépigénye elhanyagolható, mert egy kézzel rajzolt/festett hátteres és lowpoly karaktereket mozgató point&click kalandjátéknak nem is kell sokminden :D
Heh, mégsem bug volt :P Csak én nem nyitottam fel a "hullaverem" csapóajtaját... És így máris több értelme volt elkérni a csipeszt az újságért :D Btw, most a csónaknál vagyok.
Kijutottam a kastélyból, és utánanéztem, most tartok a játék felénél. :/ Ami stimmel is, mert olyan 7 óra körüli idõt öltem bele, és 15-nek írják a hivatalos oldalon. Szóval pöttyet mintha rövidnek tûnne ahhoz képest, mennyi ideig készítették.
Sorolj fel 10 klasszikus kalandjátékot, majd válogasd ki közülük a 15 óránál hosszabbakat! Kíváncsi vagyok, akad-e egyáltalán egy vagy kettõ ;)
2004 júniusában már javában folyt a fejlesztés, mert már akkor elnyert egy "Legjobban vár kalandjáték" címet valami oldalon. Oké, volt másfél év, amikor kiadó hiányában redukált stábbal dolgoztak, de még így is elég hosszú idõ jön ki. Összehasonlításképpen pl. a Syberia mindkét része egyenként kb. ugyanilyen hosszú volt (ha nem hosszabb), és 2-2 év alatt készültek el.
Olvastam, de a Duke Nukem Forever sem lesz 200 órás. Ez pedig egy kvázi garázsprojekt, és Bill Tillernek saját bevallása szerint néha már szinte (?) a közüzemi számlára kellett "kölcsönadnia" a fejlesztõknek. Ha meglenne a 15 óra, én semmiképpen nem törnék pélcát felettük a hossz miatt, nem úgy mûködik a játékfejelsztés, hogy minden körülménytõl függetlenül a fejelsztési idõ jóformán szorzóként szerepeltethetõ egy egyszerû szorzásban, melynek végén megkapjuk a játékidõt.
MerlinW:
A Full Throttle az egyik legrövidebb komoly játék, amivel valaha is játszottam. Illúziórombolóan rövid, 4-5 óra is csak akkor kell rá, ha az ember mindne feladványnál 20 percet rágódik.
Egy kalandjátéknál a mûfaj jellegzetességébõl adódóan amúgy is meghatározó lehet a hosszra, így nnyilván speedrunokat nincs értelme nézni. De állandó és hosszas megakadások nélkül a felsorolt játékok 10 óra alatt kényelmesen végigjátszhatók elsõre. És a Monkey Island kivételével mindegyik említettet végig is játszottam.
Pálcát én sem törnék felettük, csak érdekességképpen jegyeztem meg a dolgot. (Ami a DNF-t illeti, nem a legjobb példa, mert ott legalább háromszor kezdték el a fejlesztést teljesen nulláról, szerintem itt ilyenrõl szó sincs.)
Hát ez nem igaz... kinyitottam a "pit"-et, beszéltem Rufussal, meg Edgarral, de az a rohadt szökõkút nem akar elállni, hiába beszéltem a patkányokkal... mit kell csinálni hogy elálljon?
ááá nem... kösz a tippet :D (nem is néztem, hogy facsarás után megmarad :) )
Úgy játszotok a játékkal ,hogy nem értitek amit beszélnek? Mert pl. a patkányok nem kerülgetik a forró kását egyértelmûen elmondják mikor mit akarnak a szívességük viszonzásáért cserébe.
Azonnal tölts le egy ScummVM-et és ess neki a Day of the Tentacle-nek!:)
Persze a DNF órossz példa, viszont már láttam pár fórumon emlegetve, hogy legalább biztos hosszú lesz, ezért beugrott az is, mint hasonló kontextusban emlegetett játék. Bár azért nyilván kukáztak itt is sok részt, ahogy minden játéknál szokás.
Egyébként Tiller azt nyilatkozta (valamivel több, mint egy éve), hogy három játékra való ötlete is van Mona története kapcsán, tehát már csak ebbõl is borítékolható volt, hogy nem három 100 órás kalandban gondolkozik, ha egyszer "éhbérbõl tengõdve" kínlódnak ezzel is.
Hát mivel a történet úgy ér véget ahogy és a stáblista végén írják ,hogy Mona és Frodrich visszatérnek az AVS 2. részében ezért várható a második rész.
Megint elakadtam... ott tartok, hogy a szûz-csontváz-szellemet kellene átvernem, de nem mozognak a díszletek. Mondj amit akarsz Shep, ezt most tényleg nem értem :) Valamilyen power hiányzik neki, de honnan szerezhetek azt? A laborban lévõ gömböcöket próbáltam zaklatni de semmi... teljes csõd! :P
szívószál+denevér -> kiszívod a díszletmozgató karos okosságból a genyát kirakod a napfelkelte díszletet a karokkal levágod a késsel a díszletet a denevérrel felakasztatod a dungeon rácsaira kívülrõl az állathang utánzót kakasra állítod a denevérnek adod az állathang utánzót a denevért átküldöd a dungeon rácsai mögé Voilá...
valamit qrvára félreérthettem akkor azokkal a powerekkel! :) köszönöm a segítséget! :D
Arra senki nem tudja a megoldást hogy nekem miért áttetszõ minden karakter, az irányított karaktert is beleértve hogy át lehet rajtuk látni? elég idegesítõ és a menüben hiába állítok bármit(nem mintha sok mindent lehetne xD )
Én még az elején vagyok, megszereztem tárgyakat, de lent a földi csapóajtót nem tudom még kinyitni, pedig be is olajoztam már, mindenkivel beszéltem.
Mondom én, hogy angoltudás nélkül játszák sokan, vagy ha meg tudás van akkor meg odafigyelés nincs. Ugyanis mikor elõször beolajozod a pipere olajjal akkor mondja, hogy jaj jaj ez nem elég szerezni kell még valahonnan.
kalitkából szerzett magvak+kínzószék és meg is van az olaj.