kb 10 rongy egy évre egy normális tárhely+domain kombó, ennyit sztem áldozzatok rá ha komolyan gondoljátok, mert az extra.hu-s cím elég gáz :) meg a kijelölt menü kontrasztjára is figyeljetek
nekem elnyerte a tetszésem a projekt, elég színvonalas a pálya meg a grafikai megoldások kíváncsi lennék, hogyan fejlesztik, meg mióta.
a fizikára is kíváncsi vagyok, mert modellek/textúrák + graf. effektek már a képek alapján is bizonyítanak.
sok sikert nekik
Ez tetszik..Remélem teééleg lesz belõlle valami, és nem arra fogunk várni, hogy kiadót találjanak a fejlesztõk..-.-
Szép graf.Innen nézve a pályelemek is egész jók... Kíváncsi leszek az auto beállítási lehetõségekre... És a fizikára.
És persze a modolhatóságra.:)
A környezez nagyon bejön de a kocsk nem.De olvastam,hogy nem véglegesek:D
Jó lesz ez, hajrá!
Nocsaknocsak! Dícséretes kezdeményezés, bár van még rajta mit finomítani (ezügyben egyetértek a #7 és a #10-es hozzászólás írójával), de azért hajrá, csak így tovább!
szerintem semmi gond nincs az autókkal, modellek felismerhetõek teljesen. viszont textúrák, materialok kevésbé szépek az igaz, azt írták is, hogy nem végleges, egy kis pre-árnyék alulról az autókra, meg a sarazódás megoldja ezt a csúnya hatású fényezést. meg mondjuk kerekek és mûanyag részek lehetnének mattabbak, de az is csak részletkérdés, a fõ a fizika legyen.
pálya nem rosz, kocsikon a texturát változtatni, valamint a kijelzõt teljesen újra cserélni mert ez undoritó...
Na muszály irnom... Elõször is nem pannónia rally a neve a játéknak. Még neve sincsen, egyenlöre GAMEX néven fut a project. Ezek még nem igazi texturék a kocsin sztem, árnyékok magán a texturán nem igen vannak. Sztem a szembesütö nap is meglesz oldva. A környezet tényleg nagyon fasza, a mostani legjobb kártyákra csináljak hogy a kiadáskor (1-2 év mulva) egy átlag gépen is menjen. Hozzá kell még tenni hogy ezt csak hobbiból csinálják a srácok 4-5 en lehetnek. A fizikát szerényen azt mondták az lfs és rbr között van :D. Talán még idén láthatunk videot is a gamebõl. A játékban magyar rally szakaszok lesznek. És valszeg ilyen 10-15 éve épitett autok. De a játék modolhato lesz, legalábbis minden segédprogit megadnak majd a készitök azt mondták. Én nem csodálkoznék azon se hogy ha wrckel is mehetnénk majd benne valamikor. Remélem a fizika megirása olyan lesz hogy jól lehetlesz szimulálni egy wrc fizikáját.
félek oan lesz mint a magyar gta.. (Way of Crime..)
Hajrá-hajrá!!! Csak bíztatni tudom a fejlesztõket, így tovább srácok, személyszerint nagyon örülök ennek a "project"-nek. Remélem a fizikára gyúrtok elsõsorban, a graf megjelenítés eléri az lfs szintjét, akkor hibátlan programot kaphatunk. :)
Mégegyszer grat és sok sikert!
Üdv.: Varee
Teljes mértékben egyetértek!! A fizika a lényeg!! :)
way of crimeról renderek voltak csak, errõl meg screenshotok vannak => ez a játék a jelenlegi állapotában is helyt tud állni, persze fizika kérdéses, de van bizalmam bennük.
isteni lenne, ha a játékos dolga lenne az itiner írás... verseny elõtt pályabejárás, és az elõre megadott lehetõségek szerint nekünk kéne "megírni" az itinert! :))
RBR-ben kitudod élni ilyen irányú perverzióidat az rbr dll segítségével :D
" Készül a törésmodell, azaz készen van, csak még javítgatjuk, hogy minél tökéletesebb legyen! Bõvebben annyit róla, hogy realtime törésrõl van szó, ami azt jelenti, hogy ott és annyira törik amennyire erõhatás érte. Természetesen a verda különbõzõ pontjai eltérõ mértékben sérülékenyek. A sebessége 2 magos processzorok esetén megfelelõ, azza nem okoz lassulást a játékban. Egy maggal nem volt tesztelve, de abban az esetben, ha ez a játék lassulását okozná egy gyengébb egy magos prosszorral, az eseben a törés kikapcsolható lesz a settingsben.
Jutott még a fa alá egy másik finomság is, mégpedig az, hogy a játék kapott egy settingset amivel összesen 8 irányítóeszköz kalibrálható össze, így bárkinek lehet egy plusz kuplung vagy valami házitákol kéziféke, mert minden összekalibrálható. Ennek fényében beszereztünk egy forcefeedbackes botkormányt, amely le van programozva mint sebességváltókar. Az FF bent tartja a sebességben a verdát, és nem engedi hibássan leváltani a sebességet. Természetesen az olcsóbb nem FF-es botkormányokkal is mûködik a dolog, csak ott nem lesz olyan jó... :)
Nálam a sima wingman formula-m (FF-es) mellé vettem alkatrésznek egy nem FFes változatot olcsón, mert néhány része széttört, mint pl a kormány is, és a kasztnia jó volt ehhez is. A maradék elektrónika és pedálból lett egy kuplung, illetve a másik tengelybõl majd lesz egy kézifék is. Joystickportra tervezni kuplungot és kéziféket mûszerészeti szempontból gyerekjáték, hiszen nem áll másból mint két 100KOhmos potméterbõl ami direktbe rá van forrasztva a joyport csatlakozójára.
Természetesen lehetõség van a G25-öst is megfelelõen kalibrálni akár a botváltó tekintetében is."
A játékban a pályákon ácsorgó nézõkhöz keresünk modelleket. Aki szeretne szerepelni a játékban, mint nézõ az út szélén, az küldjön magáról esetleg ismerõsérõl olyan képet, amin áll, nem takarja semmi egyéb, nappali fényben jól látszik a teljes alakja/ruhája, és a fényképezõ lencséje felé nézett. Nevetõs és mosolygós képek nem jók, mert egy rallynézõ nem röhög rá a versenyautóra (fõleg nem kimerevített pofával... :)). Képek jöhetnek ilyen beállításban nõkrõl, idõsebb emberekrõl, és gyerekekrõl is. A képeken közepes idõjárású öltözet legyen, tehát ne fürdõgatyás, és ne télikabátos! A képekbõl elegendõ az a rész amin a te alakod látható, kivághatod, ha más emberek képét nem szeretnéd megosztani, vagy szeretnéd könnyíteni a munkánkat.
A képeket felhasználhatóság szerint szortírozom, és persze lesz darabszám limit is, úgyhogy nem garantálom, hogy minden beküldött kép felhasználásra kerül!
Ha érdekel, és vannak (vagy lesznek) ilyen képeid, akkor a weboldalunkon feltöltheted a képeket! Ehhez regisztráció szükséges! A feltöltés menüpontban lehet a képeket feltölteni. Formátum lehet jpg, vagy bmp, esetleg tga, ha vagy olyan ügyes, hogy kimaszkolod photoshoppal a képbõl magadat! Szorgalmas feltöltögetést!
Ez szépis meg jóis,csak a gondom az hogy a magyar játékokbanazt szeretem hogy az abszolút korrekt látványvilághoz maximálisan kis gépigény társul (álá invictus alkotásainak 95%-a)...
Eddig amivel játszottam magyar game (Street legal,screamer4x4,és még sorolhatom) haggyánlenne hogy a látványvilág kakukk,mert a játékélmény jólenne,de kb olyan gépkövetelményük volt az adott megjelenéskor hogy vicc volt...Vagy inkáb nagyon szomorú....Optimalizáltalan szarok sajna:(
de valami játszható verziót kidobhatnátok már,akárcsak 1 kocsi,1pálya,1percig,csakhogy mégis milyen,hogy áll most! :)
csm és dav véleményét pártolom, egyrészt a screaer 4x4 gépigénye igenis korrekt volt (ha eltekintünk az eldõlõ emberektõl még szépnek is tekinthettünk...akkor). Illetve jó lenne valami kis béta verzió, 1 lada és egy pálya... :) Már én is nagyon várom, hogy milyen lesz! :)
most olvastam a fórumban hogy anyagi okok miatt nem lesz valós kocsi a játékban:( kár...
A kepek alapjan "nice", de egy szimulatornal az masodlagos:) De mindenfelekeppen GRAT, mert a graf engine azert toppon van (persze, ha nem diavetites:D).