Min. konfigot lejjebb lehetne venni.Kipróbáltam a játékot ezzel:AMD Athlon XP 2200+(Celeron szintjén van ha jól tudom) 1,80GHz,512MB RAM,Ati X850,XP SP3
800x600(75Hz):Ha mindent bekapcsolok akkor csak curve-okat(vagy mit látok...lényeg hogy a textúrák eltûnnek és fekete-fehér-szürke dolog lesz minden)
800x600(75Hz):Ha mindent kikapcsolok,folyamatosan megy.Néha lehet észlelni(fõleg az elején),hogy dolgozik a gép és beakad egy nagyon kicsit.
Majd kipróbálom este a laptopon is.(Integrált Intel X3000 VGA,Dalcore 1.xxGhz,1GB Ram)
Nem mostani gépekre készül Uram! Ezt tessék figyelembe venni. Ez egy elsõ beta verzió..
Mint mar le lett irva, a program meg beta es az elkovetkezo 2-3 ev konfigjaihoz van/lesz igazitva. A te konfigod mar eleve 2-4 eves:))) Az a 512 GByte RAM igazabol meg az XP-nek sem eleg:)
Az újak igen, de pl az FSX vagy az ArmA szinte azonos fps-t ad egy 8800GT-vel, és egy 4870-l... viszont a 3.6GHZ, vagy a 4GHZ közt elég sokat javul... én ezekre gondoltam...
Lehetõség szerint a cpu is, és a videókártya is jól kihasználható. A GTA4 jól alkalmazza a többszálasítást, és szüksége is van rá.
Sokan nem tudják, hogy a videóram nem csak a textúrákhoz és a képi megjelenítéshez kell. Nálunk és minden más korszerû játékban indexelt VBO azaz vertex buffer object eljárás mûködik. Ez az egyik oka annak, hogy DX9-nél korábbi kártyákon eleve nem sok eséllyel futna a játék, még ha az effektek esetleg nem igényelnék is azt. Szóval ez a vbo is a vramban kap helyet, ezért tud olyan sok vertexet, vagy polygont megjeleníteni az engine, és mivel ezt tényleg gyorsan teszi, amíg a kártyának kapacitása van rá, addig nem is alakulhat ki számottevõ lassulás egy LOD-olás során, amirõl lentebb folyt a diskurzus.
Nem biztos, hogy tudsz vele mit kezdeni... A 9600osok egy olyan széria, amely nem teljesen azonos, és vannak utasítások amit az egyik ismer a másik meg nem.
Sziasztok! Nem bírom megállni, h ne írjam le a véleményem errõl a játékról. Bár nekem is egy õsrégi 9600-asom van, de azért elindult, igaz nagyon kevés fps-el. Úgy gondolom az aszfalt egy kicsit túl tükrös, de ezt okozhatja az elavult vga-m. A törés egész szép! Így elsõre nagyon jó, bár ezen is kell egy picit finomítani(ablak, lámpa kitörése), ritkán látni ilyen jó töréseket. Talán annak idején a Street Legal-ban. A fizikáról nem tudok sokat mondani, hisz picit szaggat. Ennek ellenére úgy érzem az is rendben van! Egyszóval gratulálok a fejlesztõknek és bízom benne, hogy nem fogy el a kitartásuk ezt a játékot befejezni. Jó lenne már egy magyar fejlesztésû játékkal játszani!
Szerintem is jó lesz, bár az aszfaltcsík szvsz. túl keskeny, gondolom a sebességérzet miatt.
Köszönjük a gratulációkat! Kritikákat is szívesen fogadjuk, abból lehet tanulni, vagy éppen okulni!
A törésmodell még nincsen kész. Az ablakok és a lámpák ki fognak törni. Meg az alap deformáció is bonyolódni fog még.
A hanggal nagyon sokat még nem foglalkoztunk, az még változni fog, és a vöfti kap majd igazi vfts hangot, mert ez csak egy mezei ladahang kicsit megpiszkálva.
Az út 6 méter széles, ami nem olyan keskeny. Vannak olyan szakaszok, ahol csak 4 méteres az szfalt szélessége a valóságban. :)
A látószöget késõbb majd be lehet állítani, akinek ez a mostani túl gyorsnak hat. Mi ezt találtuk megfelelõnek.
Hát a törésmodellre visszatérve, ha tényleg olyan lesz amilyennek mondjátok akkor még encap-tesztet is lehet rajta csinálni:) Jó látni, h végre nem scriptesen törik az autó! A fizikához pedig nyugodtan merítsetek ihletet az LFS-bõl. Bár szerintem így sem rossz! Szerintem az aszfalt szélességével nem nagyon van gond, aki sokat játszik majd a játékkal az úgyis megtanulja precízen irányítani az autót. A játék alapja már nagyjából kész. Van még mit finomítani, de hát ez így szokott lenni. Már csak pályák, autók, bajnokságok kellenek! És máris elkészült egy pompás autószimulátor! Ami lehet hogy jobb lesz mint a Richard Burns Rally és ez azért nem rossz dicséret! Szóval csak így tovább!! Grt!!!!
Az http://www.advancedsimracing.com ki gondozza? Mert megnezhetetlen (legalabbis IE alatt kifagy):) FireFox-ot, Operat es egyebet most mellozzuk:)
Kiraly lett, THX!
- Kormany linearitas! - H-Pattern! - Belepiszkaltam egy kicsit (:P), atallitottam a kormanyszoget es a kormanykerekelfordulast, es most a G25-tel, 900 fokon hasznalva szinkronban forog a ket kormany es a kormanyszog is teljesen jo!:)
Ennyit szamit egy jo kormanybeallitas es FFB:) Mar az elso beta is jo volt, latni lehetett, hogy "van benne valami":) De igy hogy most mar a kormeny is OK, mar erezni is lehet rendesen!
Nemaz, hogy túl gyors! Pont jó, csak a többihez képest eleinte fura volt..Ott minden olyan lassú:S
Közben észrevettem, hogy kijött egy javítás, bár én ezt nem engedélyeztem... Na mind1, akkor már menjen, de még nincs készen az ami belekerült! Vannak a beállításokban olyan részek amelyek még nem mûködnek! És persze ehhez kell majd egy használati útmutató is.
Hivatalos 1.1-es béta január elsõ felében lesz.
Én is csak gratulálni tudok!!
Alexease: Ha van idõd meg kedved légyszi írd le ezt "belepiszkálást" hogy mit-hogyan. :D
Egy hiba amit észrevettem:ha a gázt és a féket egyszerre nyomom nem világít a féklámpa.Nem mintha zavarna ugyanis belürõl tolom:) Amikor lesz pálya melletti kameranézet akkor lesz nálam aktuális a replayben...