na, még jól nem láttam, h vki már megnyitotta volna, ezért félve bátorkodtam topicot nyitni. :-)
a marketing rizsa:
Colossal Galactic Map – Explore the vastness of a fully populated macrocosm, teeming with up to 5,000 stars of varying configurations. Encounter the interstellar communities of six playable empires and twenty-eight uniquely evolved minor civilizations.
Vast Scientific Multi-nodal Research Tree – Conduct research across eleven scientific categories, branching out into 150 individual advances.
Customize Ship Construction – Spaceship models consist of eight classes that conform to a mission type: exploration, reconnaissance, defensive patrolling, fleet interdiction and planetary invasion.
3D Rendered Dual Warfare System – View massive 3D rendered space battles between turns, through an action camera and adjust your strategy based on the outcomes of the space battles.
Multiplayer Action – Invite up to ten players to play in any one game. Create attributes to ensure that no two sides play with identical races.
2008as megjelenéssel valami nagyot kell dobni ilyen graf mellett
hát paradoxék sosem a grafikával villantottak. Viszont játszhatóság szempontjából nem igazán tudtak a többiek még nyomukba sem érni.
Én ma akartam nyitni, de nekem a Lost Empire-re mem dobott ki találatot, csak az Immortals-ra...
A Paradox Interactive kiadott pár képet készülõ 4X ûrstratégiájáról a Lost Empire: Immortalsról, melyben akár ötezer csillagból álló galaxisokban is terjeszkedhetünk. A Pollux Gamelabs játéka 2008 elsõ negyedévében kerülhet a boltokba.
Hát, ha így marad, akkor nem a grafikája miatt fogjuk ezt szeretni...
a tech tree érdekelne igazán, mondjuk van pár nagy elõd amibõl össze lehetne kalapálni egy egész jót, pl.:sword of the stars, mert gondolom a hoi-os nehezen lenne használható. :-)
na meg a játszhatóság, meg a vadászok használhatósága, jó pár játékba méltánytalanul a háttérbe szorulnak. :-(
A SOTS-ot én is nagyon szerettem. Mindössze egy campaign-t hiányoltam belõle, az nagyon kellett volna!
meg vadászok, meg bolygó foglalás, meg rendes siplomácia :-)
de pl a tech treet bámulatosan megoldották, na meg néhány random monster bedarálta a fél galaxist mire megállítottad. :-)
Ha megnézed a gépigényt, meg a helyigényt, akkor már igen nyilvánvaló, hogy ez itt nem a grafikáról fog szólni. Attól még lehet kegyetlen jó. A Paradox soha nem a csillogó grafról szólt.
Nézd meg a Crysist. Gyönyörû, álleesõs, de azon kívül???
Május közepén kerül a boltokba a Lost Empire: Immortals címû 4X stratégia, melyet a Pollux Gamelabs fejlesztett. A sci-fi játékban hat faj küzd majd az uralomért egy hatalmas csillagrendszerben, mely akár ötezer naprendszer is tartalmazhat. Érdekessége lesz a játéknak az is, hogy huszonnyolc kisebb fajjal is találkozhatunk, melyekkel kereskedhetünk vagy akár le is igázhatjuk õket. Többágú kutatási fa várja a játékosokat összesen százötvennél is több felfedezni valóval. A harcok 3D-sek lesznek, hajóinkat pedig a rendelkezésre álló fegyverekkel mi szerelhetjük fel.
Forrás: PC Dome
A honlapon viszont ez van:Release date: March 11 US/March 14 EUR
Remélem nekik lesz igazuk!
demodemodemo
Lost Empire: Immortals Shipping Dates Confirmed
New York, USA (March 6, 2008) Paradox Interactive is pleased to confirm the fast-approaching shipping dates for its mega-4x strategy title: Lost Empires: Immortals. The hotly anticipated successor to Pollux Gamelabs’ original version will shipping to stores in the United States, from March 11 and across European stores from March 14.
Jee, már jön is. Este ki is próbálom :) - Máshol is fentvan, nem csak a fileplanet-en
hát én megvárom akkor már a full-t :)
Hm, este kipróbáltam, nem rossz, néhány órát majd el kell vele szórakozni. A tech-tree-je olyasmi, mint a Space Empires-ben volt, hogy ráállítottada kutatást egy témára, és akkor azt csak kutatta, kutatta lvl-eken át...
A demóban a csatákat nem irányíthattam, csak utólag megnézhettem.
Olyan méretû hajókkal jöttek ellenem semleges civilizációk (nem playernek számítók), amiket még közelrõl sem kutattam ki...
Megnézem a neten, hátha fentvan már valahol a teljes.
Nem rossz én hajnali kettõig toltam, de elfogyott a demo körlimitje... :DDD
Amúgy a gépeket akkor is kordában lehet tartani, ha már 2x-5x erõsebb mint te. 1xûen a bolygóvédelemre kell gyúrni és agyonpakolni mindent battalion-okkal és bolygóvédelmi rakettákkal (meg auto refresh-be hagyni). Azután amit elõszeretettel támad, azt az outpostot erõdnek nyilvánítani és máris dupla def cuccost építhetünk rá. Ennyi. Ekkor az ûrben õ az úr, de ha orbitális pályára áll, pár kör alatt elfogy, mint az éjszakai pille nappal.
Nagyon a science-re kell gyúrni (leader-einket is arra tolni) és lassan erõsebb hajókat tudunk tervezni, mint bármi amit küldeni tudnak... Itt jönne a móka, de ez már a vége felé van sajnos... (mikor a gép 2k HP-s hajókat küld én meg 32k-s destroyer-eket terveztem... :D)
Hello!
Háát. Nem tûnik rossznak a játék de nekem tiszta Homeworld másolat :/
És akkor meg már inkább azzal játszok mert az meg is van :/
kigyütt
ezt most jol latom hogy csak nezhetem a taktikai harcot ?
Amúgy kipróbáltam a gamét, egyelõre csak a tutorialt. Az alapján jónak tûnik, tiszta Master of Orion 2 (fõleg erre hasonlít) és Impreium Galactica 2, amiket nagyon szerettem. Remélem nem lesz tele buggal meg hibával. Különben baromi jó 5letek vannak benne, majd ha holnap kipróbáltam rendesen még referáálok. A story is fajának tûnik.
jaja engem is moo2-re emlékeztet és ez nálam is pozitivum :)
Vazz, most nézem, hogy a nagy Galaxis cirka 5000 naprendszerbõl áll. 5000 vazz, 5000.... :D Ez azt jelenti, hogy ha mondjuk naponta játszol 2-3 órát és felfedezel/kolonizálsz óránként 10 naprendszert (összesen kb 20-at ugye)akkor saccra 3-4 nap alatt kolonizálod/fedezed fel kb az összes naprendszert. Impresszív. :)
Nekem is ugyanez volt a problémám, mert én "játékok" könyvtárba telepítettem elõször. Újratelepítettem egy másik könyvtárba, aminek az elérési útjában nincs ékezetes karakter, és azóta gond nélkül megy.
Amúgy ez is egy bug a sok közül, nemsokára jön az 1.03-as patch, ma jött ki a béta belõle. Többek között ezt is fogja orvosolni. Sõt, a két kör közötti laggot is, meg hogy olyan fajok akikkel nem találkoztál háborút indítanak ellened, meg ilyesmik. :) Azt tudja már valaki, hogyan lehet a bolygóvédelmi rendszert a bolygókra rakni?
Ki kell fejleszteni. Ha sokat tolsz bolygóvédelemre, ami kezdetben fõleg a battalion-okra vonatkozik, idõvel az area-ban olyan szintre lépsz, hogy már ki lehet fejelszteni a bolygóvédelmi rakettaállásokat. Azután azt (is) kell fejleszteni tolni, erõsíteni.
Ja, de ugye attól, hogy ki van fejlesztve, még a kolóniánál be kell csekkolni az automatikus újrafrissítését (vagy egyesével feltölteni).
Ha már 50+ fullos (+60% feletti legalább!) battalion-od és 30+ bolygóvédelmi rakettád figyel betöltve egy erõdkolónián, azt ott KISSÉ nehézkes elfoglalnia a tutyimutyi gépnek... :DDD (tapasztalat)
A minor fajokkal valaki kötött már szövetséget?
Mert engem a demóban mindig meg akartak ölni... akkor is, ha úgy kezdtem a kapcsolatfelvételt, hogy küldtem nekik pénzt. Persze, mikor utána követeltek, akkor nem, de kissé meglepõdtem az agresszív fellépésükön.
hát akkor egyenlõre szokásos paradox játék, 2-3 patch nélkül nem túl élvezetes :-(
Hát igen. Az 1.03-as patch bétája most jött ki, de egyelõre nem javította ki pont azokat, amiket kellett volna, szóval a srácok még dolgoznak rajta. Ha a rendes patch mûködni fog, akkor viszont istenes game lesz. Bár hajlok affelé, hogy még mindig a Master of Orion 2 a király. :)