én nagyon remélem hogy nem fogják semmivel agyonütni a játék hangulatát komolyan mondom én akkor örülnék a legjobban ha semmin nem változtatnának, csak folytatnák a történetet tovább
sziasztok bocsi hogy nem idevág a kérdés de a Crysis wars al ha játszottatok már akkor seígtség kellene.A hatalmi harcban a neten csak két jármûvet lehet használlni a többit nem,azt írják az Angolok hogy unlockoljam a gépeket de azt nem írják hogyan.Ti nem e tudnátok esetleg elõre is köszi ha igen
Hm remélem nem csak a bla bla fog menni hanem valamicske ingame anyagot is mutatnak majd.
After our recent demonstration at SIGGRAPH 09, Crytek are also bringing CryENGINE3 and a selection of liveshows to GDC Europe in Cologne on August 17th-19th.
tetszetõs.. ha nem mutatnák meg akkor sztem senki nem venné észre :D ha nem eszik sokat akkor oké, de nem eget rengetõ újítás :) várjuk a többi videot is majd :):)
Lehet, hogy én játszok túl népes szerveren (noobhunters TIA), de mióta 1680x1050ben játszom, hiába van low-on a játék, ha átlagban hozza is a 30-40 FPSt, néha (tûzharc közben, szóval pont a legjobbkor) leesik 20-25re, ami meg kevés multihoz.
Én is sokszor végigjáccottam, de újabban már csak a csirkés pályákat veszem elõ. Majd próbáld ki ezt: láthatatlan módban kapj fel egy csirkét és vidd a koreai katona orra elé utána vágd hozzá. Elég furcsán néznek. Sokszor fegyvert nem is szoktam használni hanem csirkéket vagdosok hozzájuk. Jó móka. Egyébként õk is elég durván bánnak velük, mert miközben engem próbálnak eltalálni nem egyszer lelövik õket is. Volt olyan is hogy az egyik tábor hátsó részében találtam pár csirkét amit még fel tudtam volna használni, de egy harckocsiban álló katona észrevett és a kocsira szerelt gépágyúval elkezdett rám lõni, és úgy sikerült neki hogy az összes csirkémet megmakkantotta. Mind1 remélem a második részt is telenyomják csirkékkel. Anélkül unalmas lenne jáccani.
Én már jó ideje nem játszottam egyjátékosban egyik Crysisal sem, a Warst viszont kb minden második este játszom. Csak sajna ott a procim miatt elég kevés az FPS. Az egyjátékost viszi majdnem maxon (very high vagy modosított very high cfg csak AA meg egyebek nélkül) minden gond nélkül, de a multiban már sok a procinak 20-30 játékos.
Ja, ha hosszabbra csinálják, akkor simán übereli az elsõ részt. Így is jobb volt, csak sajna amikor megvettem, 3 nap alatt 2x játszottam végig, szóval tényleg nagyon rövid.
Ugye tudod, hogy KURVa konzolra nem készült soha CryEngine 2 és a Crysis 2 alatt CryEngine 3 lesz? Azért mielõtt ilyeneket írsz tájékozódhatnál picit. Szóval ezek a képek a MOSTANI Crysis-al készültek és szerintem nagyon jól néznek ki.
Az nagyot ütne. Meg a gép ára is alá. De ha más nem low-on játszanék, de az nagyon fasza lenne. A tárgyak rombolása kicsit hiányzik a játékból. A házakat szét lehet kapni, de nagyot dobna az egészen, ha pl ha nem is szétlõni teljesen, de némileg rombolni lehetne pl a betontorlaszokat, házak faláról le lehetne lõni a vakolatot, ilyenek. Meg én abban bízom nagyon, hogy a második részben javítanak a fizikán (szerintem nagyon nem keltett reális hatást az elsõ részben, pl ahogy a tárgyak csúsztak a földön), megokosítják az ellenfeleket (bár sandboxban egy jól berendezett pályán lehet ahol van nekik sok jelzés, hogy fedezék meg ilyenek, így tudtommal egész jól viselkednek, de jó lenne egy kis önállóság is nekik, meg esetleg stratégiálhatnának) és végül pedig igenis mozogjanak a hullák és sérüljenek az emberek. Tudom, hogy beteg vagyok, de igenis ne csak fröcsögjön a vér, legyenek szép nagy sebek és én örülnék (bár a szülõk nem biztos, hogy jó szemmel néznék, mit mûvel a gyerekük), ha egy gránát vagy egy tár a SCARból, esetleg néhány lövés machine gunból tépkedje csak lefele a kezeket-lábakat-fejeket. Meg szeritnem nagyot ütne még, ha kihasználnák a nanoruha közelharci lehetõségeit. Kéne néhány kombó, változatosabb közelharci lehetõségek és lehetnének olyami mozdulatok is, mint pl amit a FEARban is láthattunk, hogy ha átugrunk egy korlátot, akkor mondjuk az egyik kezével támaszkodik, ilyesmik, mert így is szerintem a Crysiban láthattuk eddig messze a legszebb mozgást. Na ezekbõl beletehetnének néhányat (minden úgysem lehetne, az már nagyon durván összetett lenne, így sem egyszerû egy ilyen játék technikailag). És köszönöm, ha valaki képes volt ezt idáig elolvasni :D
Én abban reménykedek, ha már városi környezet esélyes akkor végre át lehet majd robbantani magunkat a falakon... nagyon patent lenne így kommandózni :))
régi konfigom: CPU - intel p4 2,4 ghz RAM - 512 mb 667 mhz VGA - 128 mb Sapphire radeon
új konfig: CPU - intel p4 2,8 ghz RAM - 768 mb 800 mhz VGA - 256 mb Ati HD 2400 pro
Nekem az már volt az elsõ Crysis elõtt. Az most megy max közeli beállításokon, de a Crysis 2 nem hinném, hogy ugyanígy fog menni. Multihoz így is kevés az E6600am, még szarráhúzva is, 2.4 helyett 3.6 Ghz-en járatom. Nem tudom, hogy ez mennyire lesz elég a Crysis 2höz. A videokártya csak ellesz vele valahogy, GTX260 nem szar féle.
Cryengine még eddig úgysem látott várost, szóval baj nem lehet belõle. Meg azért ha ez nyílt téren fog játszódni, akkor azért az valamennyire új, mert olyan FPS azért nincs olyan sok, a legtöbb épületen belül játszódik kevés szabad térrel. De azért egy város változatosabb tud lenni jóval,mint egy erdõ, meg ott azért vannak emberek is (de fogják szeretni ezt a gépeink). Meg azért gondolom erdõs rész is lesz, mert azért mégiscsak az elõzõ rész ott játszódott, csak nem marad ki a folytatásból teljesen. Mindegy, igazából mindegy milyen helyszínek lesznek, a lényeg, hogy jó legyen.
A város az kevésbé egyhangú szted? Ház után ház, azután meg még több ház, azt annyi. Én már unom a Crysis szigetvilágát is, meg a városi fps-eket is. Azokból is van már annyi mint a nyû. Ezen a téren újat alkotni sajnos már nem nagyon lehet, már mindenféle környezetet felhasználtak: városok, trópusi sziget, víz alatti világ. épületbelsõkben játszódó fps-ek. Akkor fantasy vagy épp sci-fi környezet... Úgyhogy mindegy már szinte, hogy milyen lesz a játéktér, csak a zúzós grafikában bízhatunk, hogy az majd kiemeli a játékot a nagyátlagból.
Pedig egyhangú az. Nem azért, mert egyforma, hanem azért, mert az egész játék alatt egy erdõben sétálsz. Szerintem jót fog tenni a játéknak a városi környezet.
"...és egyéb sajátos atmoszférával bíró helyszínekkel enyhítenek a trópusi pályák egyhangúságán."
LoL... csili-vili gyönyörû szigetvilág, két fa nem néz ki ugyanúgy, változatosak a pályák is amennyire lehet erre ide is benyomják hogy egyhangú... már akinek, de biztos vok benne hogy ilyen helyekre a kedves cikkíró is szívesen elmenne nyaralni, de ehelyett valszeg csak a Balatonban áztatja a fürdõgatyáját.
Azzal viszont egyetértek hogy nem fog októberben kijönni... emlékezzünk a Stalkerre, az is mennyit csúszott mire megjelent... éveket. aki októberben jáccani akar vele az vásároljon idõgépet, mert elég necces h akkor kijön.
Bár milliós rajongótábora türelmetlenül várja a Crysis folytatását, idén még nem pakolhatják a karácsonyfa alá.
A Crysis 2 bejelentése óta meglehetõsen nagy csend honol a projekt körül. Kaptunk ugyan egy nem túl informatív videócskát az E3 alkalmából, de ezzel aztán ki is fújt.
Annyit mindenesetre kikövetkeztethetünk a szilánkokra vetített jelenetekbõl, hogy a Crysis és a hazai fejlesztésû Crysis: Warhead eseményei után eszkalálódik a helyzet, s a krízis globális méreteket ölt. Vélhetõen civilekkel telezsúfolt városi környezettel, és egyéb, sajátos atmoszférával bíró helyszínekkel enyhítenek a trópusi pályák egyhangúságán. Ez a néhány mondat eddig kemény 0, azaz nulla információt tartalmazott, de nem is azért ragadtam billentyûzetet, mert unatkozom.
A PC, PS3 és X360 platformokra érkezõ, CryEngine 3 hajtotta Crysis 2 bejelentésekor nem hangzott el hivatalos dátum. Ennek ellenére az Amazon.co.uk 2009. október 30-ra datált premierrel számol. Mielõtt azonban örömtüzeket gyújtanátok, nem árt elgondolkodni a szituáció életszerûségén. Cirka három hónap lenne tehát hátra az ominózus pillanatig úgy, hogy egyetlen fránya kép, videó, vagy bármilyen használható információ napvilágot látott volna.
Ennyi idõ alatt megfelelõ hype generálása rengeteg pénzébe kerülne a kiadónak még akkor is, ha valóban olyan stádiumban lenne a fejlesztés, hogy képesek lennének tartani az idõpontot. A józan ész sugallatainál azonban ezerszer meggyõzõbb az a szimpla kijelentés, ami a Crytek fórumán "hangzott el" egy, a közösség felügyeletével megbízott alkalmazott "szájából". Cry-McGinge szerint nem hogy október harmincadik napján, hanem az év folyamán késõbb sem jelenik meg a játék.
info: Gamestar
Ez nem pont paintbe készült? Az szokott ilyen szemetet hagyni a bevágott cuccok körül.
Nem tudom. Biztos jópofa, de egyrészt szemüveges vagyok és így nem lenne egyszerû használni :) Másrészt meg nem tartunk még ott, hogy valóban jó térhatást hozzunk így létre. Jól nézhet ki, de biztos nem tûnik valóságosnak és a szemet is fárasztja. Szívesen kipróbálnám egyszer, de én is max ingyé, pénzt már nem adnék érte.
A 2. részt kipróbálnám egy ilyennel. Milyen durci lenne valódi 3D-s csirkéket halálra öklözni. Megfognád felvennéd és ott karattyolna a pofád elõtt 10 centire.
Trackmania nagyon jópofa volt a piros-zöld szemüveggel..csak a szokásos illuzió romboló színelvesztõ hatás is ott volt... bár ahogy látom,ez talán poláros megoldással dolgozik...
De jó volna ha ez a szemüveg a crysis 2-höz is tökéletesen használható használható lenne. Lenne játékélmény rendesen. Bár a tesztek szerint nem minden gémhez jó egyformán.
Idézet a cikkbõl:
Elkapjuk a fejünket a repülõ tárgyak elõl
Mivel a 3D-s látvány illúzió, eléréséhez tulajdonképpen szemünket csapja be a hardver - a két szem felé gyorsan váltakozva eltérõ képeket vetít, melyeket a speciális szemüveg a lencse polaritásának fürge váltogatásával tesz élvezhetõvé -, lefényképezni nem lehet, csupán a cég marketinges illusztrációira hagyatkozhatunk.
Ezek nem hazudnak, valóban döbbenetesen jó, bár kissé papírból kivágott hatással rendelkezõ látványt nyújt a ketyere: a hirdetésekben a monitorból kiemelkedve látszódik a virtuális táj, a valóságban épp hogy befelé mélyük, mintha a monitor kávája ablakot nyitna rá - sõt, a képbõl "kiemelkedõ" részen a 3D-s objektumok sokszor nem is élesek, jó minõségre belül érdemes számítani. Vibrálást igazából nem tapasztaltunk, bár ha a játékos mozgatja a fejét, tapasztalhat némi káprázást, és az volt a benyomásunk, hogy a szemünk is hamarabb kifáradt a térhatású játék alatt. Ráadásul egy kicsit olyan érzés ezt használni, mintha napszemüvegben ülnénk a gép elõtt, a fényerõt és a kontrasztot ennek tükrében feljebb kell emelni a szokásosnál.
Majd legközelebb megkérdezem tõled hogy szabad e "ide betenni", bár lehet hogy nem mert te úgyis azt bírod.
De ugye a képeknek volt volt némi valóság alapja, én is csak több oldal után akadtam rá egy cáfolatra, "A kiadott sajtólevél szerint a képek valóban Crysis felvételek, de nem a folytatásból származnak, hanem egy modding csomag pályáját láthattuk" tehát tudom (már) hogy micsoda.
Utólagosan is elnézést kérek Mr.szagértõ úr, de tudja nekem csak napi 10-15 perc adatik meg hogy foglalkozzak a témával, így belefér egy kis baki.
Ellenben ha esetleg az autó alkatrész gyártásról (pl:futómû tervezés, nc-cnc gép programozás) lenne kérdésed, fordulj bátran hozzám én abban profi vagyok.
Hát, van ilyen, mindenki várja már a játékot. Bár én személy szerint nem igazán vágyok túl sok képre vagy videóra. Nem volt jó, ami az elsõ résznél volt, hogy mire kijött a játék, már mindent tudtunk róla, minden egyes kis grafikai szarságot és a játék felét is láttuk már videókból.
Mint azt már elõttem is írták, ennek semmi köze nincs a Crysis 2-höz. Ez egy renderelt videó, amit még a Crysis megjelenése elõtt adtak ki, de mint utólag látható, ahhoz sem volt sok köze, a játék még egy kezdetleges verziójának modelljei voltak benne (más kicsit a SCAR és a videó folytatásában látható nanoruha is teljesen máshogy néz ki, mint a végleges)