Eredeti Homefront felkeltette az érdeklõdésemet, de az elsõ ingame videók után lelohadt a lelkesedésem. Remélhetõleg ez jobb lesz, Crytekéknek (még ha ez nem is az a Crytek) van tapasztalatuk észak-koreai vadász-játék fejlesztésében
(C&VG) Egy meglepõ hír érkezett az egyik ánderkáver szõrmadár ügynökünktõl: a Homefront következõ részét a Crytek fogja szállítani a THQ-nak! Szegény Homefrontot a THQ tolta keményen, lapátolta a pénzt a marketing hadjáratba, de a játék finoman szólva nem lett átütõ siker. Ezért körülnéztek, hogy melyik az a stúdió, aki bevállalna egy kis bérmunkát és a Crytekre esett a választásuk. Nem meglepõ azért annyira, hiszen a három török testvér cégének lassan már csak az Antarktiszon nincs külön stúdiójuk, úgyhogy valahol biztos össze tudjak majd kalapálni a következõ részt és FPS-ek terén is van némi tapasztalatuk. Arról nem is beszélve, hogy mivel a Homefront a koreai hadsereg által megszállt USA területén játszódik, a koreai katonamodelleket és jármûmodelleket sem újragyártani ugyebár ;). 2014-re várható a Crytek féle Homefront.
FRISS: A CVG értesülései szerint a Nottingham székhelyû Crytek UK hegeszti az új részt (õk ugyebár a néhai Free Radical). Természetesen a legújabb CryEngine dübörög majd a játék alatt.
info: Hardwired
Én általában akkor veszem elõ ha egy Új hardver kerül a pcbe:)
Mikor elõször meghallottam, gondoltam magamban, jöhetne PC-re is modként az 1-et gratis megvásárlóknak (2-vel kevesebb gondom volt, és összehasonlíthatatlanul jobban futott...), de ezek a képek/videók... Persze lehet csak ügyes válogatás:) (Nomeg gratis még mindig ránéznék).
Fény meg ilyen olyan oldalról a konzolok sokkal többet képesek nyújtani, de textúrára nem hinném hogy tudbóznának, mert a konzoloknak a memóriája a baj.
Az egyetlen elõnyük hogy a rajzolási paranycsok száma messze több mint pc-n. És konzolok ez végett tudnak jó grafikát többek közt, nem textúrázottságra nézve, hanem inkább effektekben, amit a trailer is hangsúlyoz.
Erre nagyon kíváncsi lennék, hogy miben lesz több ez, mint a PC-s verzió. A mai napig elõ-elõveszem PC-n, annyira szerettem.
akadnak még emberek online?
Igen,a konfigod megfelelõ lehet, ha kicsit még húzól a Vga-na akkor tuti lesz, illetve vedd le az árnyékot Veryhigh-ra, és az elmosódást is vedd le, (inkább zavaró mint használható) és nyomhattót Ultrán fullhd -ban...
Nos, tegnap játszottam vele 2 órát, és szerintem megérte ezt a 7k HUF-ot. Amíg nincs MW3, meg BF3 addig nekem ez tökéletes. Ám grafikát én sose nézem MP-ben, mert ott mindig az FPS számít, így szépen levettem mindent HIGh-ra. Fura, hogy ez a legkissebb beállítás. Amúgy az árnyékokat nem lehet valahogy kikapcsolni, ill a FOV-on lehet állítani?
"amit a fejlesztõk akartak minden másra nem hatott se gránát se golyó se semmi!" pontossan, ez soha nem lesz másképpen max a száma lesz több, de ironikus voltam, én is kinevetem ezeket a dolgokat, egy valós idejû rombolhatóságnak nagyon nagy melo kell.
Azért én megvárom azt a BF-et (ha a 3-ra gondoltál) ,mert a BC2-ben is csak azt lehetett rombolni amit a fejlesztõk akartak minden másra nem hatott se gránát se golyó se semmi!
Hali srácok engem néha ezzel a hiba üzenettel kidob
cryengine error memory allocation ez mitõl lehet??
hali Végre ki akartam próbálni az új sandbox 3 editort, de amikor elkezdeném telepíteni ki írja, hogy: "The Crysis 2 MOD SDK requires full installation of the game Crysis 2, updated to patch 1.9. The installation of Crysis 2 MOD SDK cannot continue and will now quit." Nemértem mert fent van az 1.9. Újraraktam az 1.9-es patchet és úgysem volt jó. Ötlet?
Látszódnak, az más kérdés hogy blind spot meg semlegesíti nano vision hatását...
Mikor én játszottam, még látszódtak, úgyhogy hacsak nem szedték ki ezt egy patchel, még benne kéne lennie:)
Próféta jóhogy meghalt, azzal kezdõdött a játék. Különben a ruha nem fogadta volna be Alcatrazt. Prófétának az emlékei maradtak a ruhában. Elméleti síkon a ruhában levõ ember 2 tudattal rendelkezik. Valójában Alcatraz van a ruhában még a játék végén is, csak felveszi Próféta nevét, ezzel jelezve, hogy eldöntötte, hogy átveszi a feladatát és befejezi a küldetést, amit Próféta már nem tudott.
Prophet most meghalt ? mert a végén feláll az ember és mondja hogy próféténak hívnak. a ruhában van mint egy mesterséges inteligencia ? ? alcatrazzal mi történt ? valami olyat mond hogy meg akarta a kapcsolatot a ruhával szûntetni és mi pont kapóra jöttünk... ?!
Eléggé megváltozott a Mars felszíne 2004 óta. Ellopták a Red Faction terraformer-ét?
Végigvittem ötödszörre is most már magyarul legnehezebb szinten.99,53% a progress két fegyvert nem találtam meg :( De rajta leszek egy 6. végigjátszás alkalmával csakhogy jól mutasson a 100%.
-hüüü , az állati-király!.. :D
Warface-nek semmi köze a Crysis2-höz azon kívül, hogy CryEngine3-at használ, illetve Crytek fejleszti. Amúgy egy ingyenes multi FPS lesz, s mint ilyen, engem nem érdekel (nem vagyok multis).
Rendben csak ugye Zsírúj 3d tévéjük van gondoltam miért ne alapon :)
Egyébként köszönöm a segítséget, megoldódott a probléma, ideje akkor végigvinni. Hál isten Highon gyönyörûen fut csak ámulok bámulok :)
3d ready játékot nézzetek... Ennek nem véletlenül nincs "3D ready" címkéje...
-egy egy spoiler tag-et azért igazán elereszthetnél ...
Hja . és , Grebbert is le akartam baszni a metro2033-as spoileretlenségért...
Szerintem egyelõre ne ezzel akarj 3d-ben játszani (hátha javítgatnak még rajta), és ne is 3d tévén hanem lehetõleg projektoron próbálkozzatok, sokkal olcsóbb és jobb , és fényesebb is, ami a legfontosabb. Idén jönnek nagyon nagyon jó LED-es projektorok nem igazán érdemes már tévét venni.
Közbe rájöttem már szerzem is be :) 3d viszont még mindig érdekel mert akkor ma viszem is át a gépet :D
Ha khömm verziód van akkor PROPER-FLTDOX legyen az az 1.9 és nem lesz ilyen gondod. :)
Sziasztok! Nemrég kaptam egy Hp Pavilion dv6-ost, ATI Mobility Radeon HD 5470 es karival.
A crysis 2 is hibátlanul akadás nélkül ment highon, viszont folytatni a játékot nem tudom minden betöltés után kijön 1 windows hibaüzenet hogy a program mûködése leállt, de új játékot meg bármikor indíthatok. 1.9 es pech és high res patch van fent.
-meg igazi éllmény wolt ujjra wégig jáccani a Crysis1 et HD-grafikussal!.. hát nemsemmi!..
-nahh de most miaz a Warface?....Crysis2 deathmach?
"A GameSpot Gamescomon szerzett információ szerint jövõre a nyugati piacokon is megjelenik az ingyenesen játszható Warface."
info: Hardwired
-háát igen.. naggyjábol igaz amit irx, mert a grafikus a helyes wálax!.. ugyanezwolt az én Nvidia GeForce7300GT mmel is, mert azok csak shader model 3.0 át tartalmaznak , és a Crysis2 nek legalább Shader model 4.1es kell!.. igy én most a HD grafikussal küzepes erõsségû grafikán jáccom, annyi nekem elég!..
Nekem nem ment a 478-as 3.0 GHz-es Northwood P4-emen. Legalábbis játszhatatlanul lassú volt és hamar befeketedett a kép, a legelején a tengeralattjáró megy a mélyben jelenet után (ott még volt kb 20 fps, a következõ jelenetben már a 20 huszada sem, kép sem ), de töltöttem le mentéseket, poénból betöltöttem egyet-kettõt ahol kisebb terek voltak, aztán volt amelyik pálya elején még volt kép, aztán az is elfeketedett hamar. A jó öreg 7600GT-m volt kevés neki, nálad a korszerûbb vga miatt mehet! Milyen beállításokkal játszható? :D
Ezeken a helyeken pl. megyegetett, de fegyvert is alig lehetett váltani olyan kevés FPS volt :
-és méghozzá 1 hiba nélkül!.. ami fontos .. és gyors játék átwitel!
-yess yess és yess!.. 1 ujjabb piros pont a régi gépeknek!.. Crysis2 1magos 478socketos Intelen elindult 1Gb DDr1 rammal és Ati HD3460 os grafikussal!.. ugyhogy átlehetne irni a minimum renszer követelményt rá!..
Sztem számolási teljesítménybe ps3 sehol nincs, de keresek rá bizonyítékot :)
Volt szerencsém hasonló technikához, CAD CAM informatikán, bár az a gépezet szkennelni nem tudott 3D-s testeket, "csak" 3D-ben nyomtatott és egy fél nap elment vele amíg kinyomtatott egy egészen részletesen lemodellezett buggy autócskát (jó hogy a videón nem mutatták mennyi idõ volt neki a rétegeket összepakolgatni, mert hosszú órákban volt esélyesen :D). :)
Jó lényegtelen, nem azt mondom, hogy ezek nem növelik a gépigényt, de ha kétszeresére is pl: akkor se elég neki egy 2x erõsebb gép...miközebe már kb 4-5erõsebb bármelyik átlag pc. De tényleg hagyjuk, szerintem rengeteg olyan érdek megy a háttérbe, amit a minél több pénz motivál. Én csak ezekre akartam rávilágítani, emiatt sarkítottam.
Az elõzõ témához (atom VS. poligon grafika): sokmindenet már nem kell megmodellezni kézzel mert már sokminden megvan, de ami nincs azt is már beszkennelik, ami pár perc. itt egy videó(nem konkrétan errõl szól de jól látható a szkennelés) video