Myst... De egyébként nekem sem a kedvencem az fp nézetû kalandgame. Inkább a tp-s kalandjátékokat komálom. Habár volt kivétel, pl a Zork Grand Inquisitor.
miután megcsináltam a krémet, meg a jam-et, utána mit kellene tenni??? itt elakadtam egy picit...
Ha már sikerült odaadnod a krémet a csaj apjának, akkor egy hangteszt következik. Ez után fogja megmutatni hogyan "fesd ki a csajt", hogy olyan legyen, mint a bátyja.
Vedd le a parókát, (ha már beöltöztél Césarnak)és nyírd meg az ollóval. Kapsz egy hajat, meg arc szõrt. Így már odamehetsz az öreghez, és nekiadja a krémet.
Én is elakadtam. Tud valaki segíteni? Jean-Amié szobakulcsát szeretném agyagba nyomni, de azt mondja elõbb valamivel el kell tereljem az ürge figyelmét. Tudja valaki, hogyan?
ááá....kész, remélem lesz hozzá magyarosítás....kaptam az öregtõl vmi naptárféleséget..asse tudom mi, hogy, mikor...kész...
közben nekem is sikerült túljutni a nehézségeken...(a naptárossal eljátszhatsz 1 kicsit ) az oldalukon levõ minta alapján párosítsd a jeleket, a másikon a jel vége és az elnevezés eleje passzoljon. Jó próbálkozást!
na...megvan az "elsõ pálya"...most ott vagyok, hogy beszéltem a a kastélyba vmi nõvel, meg egy pappal, aki adott egy listát, odaírtam mellé csillagjegyeket...
meg a könyvtárba láttam fel van borítva egy szekrény...innen hogyan tovább?? mer már mindenfelé mentem, de elakadtam...
A könyvtárban már megvizsgáltad az eldõlt szekrényt?
nemtud valaki végigjátszást? angol nyelvû is jó
(az inventory-ban a képed melletti kis jelek közül a legfelsõnél láthatod mindig az aktuális feladatot.--Things to do-- Amit teljesítettél, azt áthúzza)
Ha valahol találsz légyszi tedd közzé, nekem is jól jönne! Köszi!
leszedtem vmit a mennyezetrõl, aztán ott maradt egy kampó...gondoltam a kötelet beleakasztom, aztán felhúzom a szekrényt...:D :D legalábbis ez volt az elmélet...dehát nemjó, mer azt írja, túl magasan van...
a szekrény oldalánál van egy hosszú vas arra kell a kötelet ráakasztani utánna a mennyezeten a kampóra köti
hát remélem hamar lesz vmi magyarosítása, mert így rohadt nehéz...legalábbis nekem...
a közelben 1 szekrénynek van támasztva 1 rúd. Azzal vedd le az eldõlt szekrény felett lógó lámpát. tegyél kötelet a rúdra és tartsd a lámpa helyére. aztán a kötél másik végét húzd meg és gyorsan kösd az asztalhoz... Asszem.
az már okés...
a könyvtárban ül a pap meg az a zöldruhás fickó beszéltem mind a kettõvel,utánna mit kell csinálni?
a zöldruhás fickó mellett van egy kulcs, azt kombináld a piros agyaggal, de elõször kattints a könyvespolcra, h eltereld a figyelmét.utána vidd el a kovácshoz a mintát(ha jól emléxem)
hali sikerült valakinek aphrodisiakumot készíteni a Constance-nak meg van minden összetevõm de a végén nem teszi bele a tûzhelynél a kancsóba az ambergrist
a könyvtárba hány nyomot kell megtalálni?? én eddig fûrészport találtam...mást nem, pedig végignéztem kéccer is..
én itt akadtam el. A könyvtárban a beugró részen egy titkos ajtó mögött van, de nem tudom hogyan mehetek le. (le kell-e menni egyátalán?)
miután a szekrényben találtam egy csomagot, meg vmi papírfecnit, amin egy térkép van, azután hogyan tovább??? mer beszéltem a zöldruhás csávóval, de nem tom hogyan tovább...
a csomagot az inventoryban ki tudod nyitni. Asszem 1 rózsa van benne
valamit biztos elszúrrtam. Egy kötél elfogyott a szekrény felemeléséhez, egyet pedig megint rátettem arra a rúdra, amivel levettem a könyvtárban a lámpát. Mióta eddig eljutottam nincs már ott se a rúd, se a kötél. Tudok valahonnan másikat szerezni? Vagy vissza kell mennem a játékban?
a cézár szobájában van egy láda,azt hogyan kell kinyitni?
én az öreggel beszéltem utána körbejártam a házat és egyszer csak megint rengett a föld. Ez a földrengés veri le a könyveket a ládáról, utána tudsz bármit is kezdeni vele