Tesóm 3 napja megkapta az új 4-es ájfont, 32-es, és most mutatja nekem kamerában, hogy neki is lemegy a térerõ nullára, ha úgy fogja meg. Szóval tuti nem gizmodós rosszindulat a dolog. Sõt, rárakott gumitokot, amivel állítólag nincs ilyen gond, de azzal is lemegy legalább 2-3 pálcikát a térerõ, ha a szélét fogod meg. Kb az üvegnél kell fogni, és akkor jó.... na de ki fogja az üvegénél fogni?
Zsír játék! Meg is vettem "dobozos" kiadásban. Most jött ki a kiegészítõje is, a Semper Fi.
Én azért megvettem a CS:Source-t és örülök is neki..:D Ritkán fogok játszani, de legalább a gyerekkoromra emlékeztet.:) Talán még klánt is szerzek magamnak..:D:D
Tok jo, hogy 5-6 eves jatekokat portolnak OSX-re, biztos nem erdekel egyik sem... (HL2 mas, az single player klasszikus, de multizni nem fogom az amugysem sok idomet elpazarolni)
Rutintalan steameseknek: elindult a nagy nyári kiárusítás a steamen. Ilyenkor egy csomó játékuk 10-50%os kedvezménnyel kapható 1-2 hétig, továbbá minden nap este 24 órás különleges akciók indulnak, melyek vagy nagy, friss címeket lehet kedvezménnyel megvenni, vagy régi, jó játékokat filléres összegért.
Az elsõ napi akcióból maceseket az 5,1€-s CS Source és a 3,75€-s Killing Floor érinti, de érdemes egyszer átnyálazni a hosszú akció termékeit is.
Ezek a képek tényleg pöpecek, fõleg az éjszakaiak meglepõen jók az átlaghoz képest.
persze, ha jön az N8, akkor meglátjuk - jelenleg ez az egyetlen masina, ami a közelében van a kiskompaktoknak, jó másfél évesen (azért eresztették az egyik tesztben össze a Satioval, ami az újak között nagyon jónak számít) anno az innov8 kapott egy számmal nagyobb szenzort (meg elõtte talán a Samsung G800, amiben optikai zoom is volt), és ez azért sokat számít ilyen kis méretben - az N8 ahogy írták még nagyobbat kap.
a maga koraban tenyleg a legjobb volt, de (tovabbra is feltetelezve h a tesztfotok valosak), ez sehol nincs az n8-hoz kepest, az az elso olyan mobil lesz, ami a kepek alapjan 100%-osan kivalthat egy kompakt fenykepezot. persze tudtommal meg nem jelent meg, szoval lehet h jelenleg az innov8 a legjobb meg. nehany link: link1link2link3link4. kepet most nem szurok be, mivel 12 megapixelesek, a 3. linken talalsz parat :)
aki tenyleg digifenykepezo-helyettesito kameras mobilt szeretne, sztem nokia n8 fele kacsintgasson, ha nem kamuk az eddigi elvileg altala keszitett kepek, akkor egyertelmuen, toronymagasan a legjobb mobilkamera van benne.
A tesóm võlegénye nemrég vett 30k-ért egy digitális fényképezõt, az mindegyik eddig látott iphone képnél jobbakat csinál szerintem és pöttyet funkciógazdagabb. Persze egy iphone nem fényképezésre való, hanem telefonálásra, netezésre (ja hogy az nem megy vele, ha kézbe veszed? Részletkérdés :) ).
amúgy én nem értek hozzá, de nem lehet hogy ugyan a telón nem jelzi ki, de maga az emberi test így antennaként funkcionál, ergó a térerõ megmarad?
a karcolódó hátlap meg vicces, mert az üveg elég kemény, tehát csak a gyémánt tudja megkarcolni(elvileg)
a kijelzõ meg azért törik be, mert az üveget kiengedték a széléig, szélén pedig akármit csinálnak vele, elpattant, nem véletlen adnak hozzá ilyen keretet
sárgás foltot meg úgyis cserélik, ahogy az imac esetében:)
kamera meg eddig se érdekelt senkit, ettõl függetlenül meg teljesen korrekt szerintem:
Akkor összegezzük:
- nem olyan jó a kamerája, mint amilyennek beállították - dobja a térerõt és olykor a hívást is (+ speedtestben az adatátvitel is romlik), ha a bal oldali és az alsó fémkeret-részt rövidre zárjuk - sárgás foltok a kijelzõn - a karcolhatatlan és törhetetlen üveg karcolódik és törik, sokkal kisebb külsõ behatásra, mint a 3G / 3GS nem annyira törhetetlen üvegfelülete
barvó Apple! azt hittem nem lehet jobban elbaszni valamit, mint a 27-es iMac-et - nektek sikerült. És mellesleg qrva ideges vagyok emiatt, mert tényleg egyre gyatrább a minõség.
Kaptam iPhone 4 fotokat, melle ugyanarrol N900-zal keszulteket... Nagyon letolta Steve Jobs a torkunkon ezt a twice as amazing kamerat, ami valojaban szar, de nagyon:(((
Mindnél így van, rossz nyelvek azt mondják, hogy az Apple ezzel 100%ig tisztában volt elõre. Ezt szinte egyértelmûen alátámasztja az, hogy eddig sose adtak ki tokot a gépükhöz, de most elõre bejelentettek egy Bumper nevût, ami toknak nem nevezhetõ, ránézésre pontosan arra lett kitalálva, hogy védje a fémfelületet az érintéstõl. "Csupán" 30 dolcsiba kerül. Ez a Bumper amúgy valamennyire védi a gépet más igen súlyos hibájától is, miszerint pillanatok alatt megkarcolódik az új 30szor törhetetlenebb üveg és egy szimpla 1 méteres eséstõl is könnyen berepedezik. Itt van egy teszt errõl, második ejtésre tönkremegy, negyedikre berepedezik. Személy szerint ezt mondjuk hülyeségnek tartom, ne dobálja már senki a földre a telefonját. Nekem még soha életemben nem esett le, pedig fos 2ezres készülékrõl van szó.
Viszont van még egy súlyos hiba, sárga foltok/csíkok a képernyõkön. Állítólag igen nagy arányban jelentkezik a probléma és ez ellen nem véd a Bumper. Itt van egy montázs pár hibás képernyõrõl, sajnos képen nem annyira jön át:
A helyzet sajnos még rosszabb, mint amilyennek eredetileg tûnt. Ugyanis azt hitték, hogy "csak" egy 80-90%os wifi lassulással jár az, ha kézbe veszed a készüléket, de jelenleg úgy néz ki, hogy ha a bal és az alsó fémlapot zárod a kezeddel (ami minden balkezesnél fixen megtörténik), akkor pár másodperc után szakad a vonal. Itt egy teszt:
van, ahol elég közel vagy a bázisállomáshoz, és a teljesítményesés nem tûnik fel - és van, ahol igen.
De ez már régóta ismert dolog - az emberi test egy bizonyos szint felett már csak ront, ha "besegít" a vételbe (már az FM rádióknál is hallható, ha hozzányúlsz az antennához, és itt pár nagyságrenddel nagyobb az adatforgalom)
Nekem Linksys router van, kb 2-3 honapja fut folyamatosan leallas nelkul (akkor is manualis reset volt), nem sok gondom van vele. az azelotti d-linkkel mar annal tobb volt
Lehet, hogy más hálózatra csatlakozott automatán? Gézé! :D
Van egy ilyen beállítás Networkben hogy Location hozzáadása, hozzáadtam egy újat, automata helyett... most megy a böngészés meg minden... nekem ez érthetetlen, köszönöm a segítségeteket, remélem most már nem lesz gond :)
Ha van rá lehetõség nézd meg más wifivel is, ha azzal se megy, akkor szerviz, ha azzal megy, akkor sajnos nem férnek össze egymással. De arra készülj, hogy a szerviz nem cseréli a wifit, ha mondjuk csak 10bõl 4 routertipusra dobja el magát... ;-)
Dzsini: írta már, hogy 1 szálas dolgok (skype példáu) flottul mennek, illetve ha nem wifin csatlakozik, akkor tökéletes a dolog.
Egy router a háttérben elég sok dolgot csinál, miközben az ember csak annyit tapasztal, hogy lehet netezni rajta. Az árához képest pedig pláne. Épp ezért nagyon sok a silány termék belõle, amin pár hét/hónap után elenged egy illesztés, megég egy chip, nem teszi a dolgát egy ellenállás, satöbbi. A vinyók után talán a legromlandóbb termékek. Nálunk a szervizben nagyjából 5 hibából 1 router volt és szinte kivétel nélkül a Tiédhez hasonló megmagyarázhatatlannak tûnõ, hirtelen meghibásodás. És sajnos nagyon ritka volt az, hogy szoftveresen megoldható lett volna. :(
Ezt sosem értettem, hogyan tud elromlani egy ilyen cucc, ami napokig hetekig mûködik, aztán egyik nap azt mondja nem... utána hiába nyomsz reset-et.. akkor sem :)
azok gondolom 1-1 kapcsolatot használnak - egy böngészõ mostanában megpróbál 8-16ot is megnyitni egy oldal letöltéséhez - és ha ebbõl mondjuk 1 sikerül neki, akkor egyesével tölti le a .html-t, aztán az összes képet meg egyebet az oldalon.
a lenti kapcsolatkimerülõs dolog amúgy nem biztos - lehet, hogy nálad valami más dolog van, de nekem pl. az smc drótnélküli routerem ilyen, még javítással se nagyon lehet rajta torrentezni, mert 5 perc után megborul.
Ha adsz pontos típust keresünk pontos leírást a telepítés menetérõl, webfelület IP címérõl, jelszaváról satöbbirõl. Elvileg a manualban is benne vannak ha még megõrizted. A legfontosabb a webes felület elérhetõsége, onnantól ha normális oprendszere van mindent leír, mindenrõl tájékoztat, sõt, a középsz*rok már automatikusan update-elnek.
a firmware rendszerfüggetlen, a router saját belsõ oldalára kapcsolódj rá (192.168.1.1 például, vagy ami épp nálad be van állítva), és a letöltött friss firmware-t ott lehet feltölteni - utána csinál egy rebootot, és mûködik. persze ha bármi beállítást csináltál (port forwarding, stb.) azt írd fel vagy mentsd le, mert azok elveszhetnek - de ezt a firmware mellett vagy a weboldalon le is írják.
(belül ezek általában linux alapú gépek, hálózatkezeléssel és egy webszerverrel adminisztrációs felületnek - az új firmware tulajdonképpen egy oprendszer frissítés)
legfrissebb firmware segíthet, a régieknél (tp-linknél meg smc-nél) volt egy olyan gond, hogy nem zárta le rendesen a megnyitott kapcsolatokat, így azok lassan "eltömítették" - böngészésnél lassabban, pl. torrentezésnél villámgyorsan. több típusnál ezt javították, érdemes lehet megpróbálkozni vele.
nálam is tp-link van, és nálam is egy csomószot elmegy a wifi, ilyenkor modem kihúz, router kihúz, modem bedug, majd egy perc múlva wifi bedug és akkro jó...
Van egy TP-Link routerem, legolcsoóbb, leggagyibb ( airport meghalt egy hete ). tegnap elkezdett belassulni a net, 2000es ping, sávszélcsökkenés, aztán már csak egy két oldalt volt hajlandó betölteni a gép, ma reggel meg már semmit. routert kihagytam, rögtön modemre kötöttem a gépet, így minden fasza, van net, gyors. mi lehet a router baja? már próbáltam a reset-et, de semmi eredmény..
Ha valahol olcsóbb lett volna a gép biztos, hogy ott veszem, de mindenhol ugyan annyi és amikor árat emeltek akkor is mindenhol egyszerre emelték. Szerintem az árképzés központi folyamat, a boltok csak alkalmazkodnak. A többi pedig... Ezért is szögeztem le az elején, hogy nyilván nem lesz ez más, mint az én szánalmas kis anekdotám, nyilván senkit nem érdekel a más baja, engem se érdekelne. De azért ha Te vagy bárki érzi úgy, hogy hülyének nézi egy olyan cég, amit mindenfelé istenítenek, ha becsapva érzi magát az eléggé padlóra tud küldeni.
Viszont ha ezt az iphone botrányt nem kezeli jól az apple, akkor nagyon pórul járhatnak, akkor pedig érezhetem majd úgy, hogy isteni igazságszolgáltatás volt az én monitoromért, hisz egy napon történt a kettõ... :)
Nem kaptál meg semmit, szerintem angel is csak annyit mondott hogy elõfordul ilyen :) Te nagyítod fel, nyilván érthetõ okból. Senki nem mondta még ma itt neked hogy az Apple szent és sérthetetlen. Mint mondtam, nem azért vagy balek mert a starkingben vásároltál, bár szerintem az egyik legdrágább üzlet, és nem is olyan szimpatikus... Szóval tessék, itt van: az Apple geci mert nem cseréli a néhány centirõl magától becsukódó monitort... Ha rákeresel neten, még millió cikket fogsz találni ahol szidják mint a bokrot, vonjuk le a következtetést: az Apple egy szar cég aki nem törõdik az ügyfeleivel. ( Ennek persze ellent mond az a minden évben meghamísitott statisztika miszerint az egyik legjobb cég ügyfél megelégedettségi szempontok alapján, a dell-el versenyezve ) Azt hiszem a te eseted is egy olyan kivétel féle lesz ami erõsíti a szabályt :) Bárcsak tudnál mondani nekem olyan prémium kategoriás gyártót akinél nem fordul elõ semmilyen hiba, kellemetlenség, de ha tudsz ilyet, mondj.
Nekem a FFox lassu, eszrevehetoen es nagyon - raadasul hive vagyok annak, hogy feleslegesen nem intallalok mindent a gepre. Mindenbol jo, ha van A es B, de lehetoleg probalok csak egy program - egy feladat hataron belul maradni.
Megigertem hogy a temaban tobbet nem vitatkozom, ezert csak erdekessegkent: milyen oldalak fagynak le? Amugy nem ertem miert hasznalsz Safari-t, a Firefox-al semmi gond nincs es nekem soha nem fagy le. Funkciokban meg csak bovebb.
nem az uj MBP-khez, hanem az en osregi elavult (2 eves) MBP-mhoz. De meg ahhoz sem! Egyedul az akksikat hasonlitottam ossze, arban kb 2X annyi a kulonbseg ugyanazert (ha nem rosszabb) akksiert.
A StarKing úgy tudom a legrégebbi még ma is mûködõ reseller Magyarországon, ami már valamennyire bizonyítja, hogy nem csinálják rosszul, nagyjából 10-15 emberrel beszéltem, akik már vásároltak ott, olyannal is, akinek garanciális problémája volt, mindenki dicsérte. Homáron rákerestem, semmi (ellenben például az istyle nem kevés találatot hoz ki). Handrasos szöveg pedig kifogás, itt is ezt kaptam, attól, hogy azt mondja sajnálja még ugyan úgy nem válaszolt a levelemre. Attól, hogy azt mondják megcsinálnák még ugyan úgy nem lesz megcsinálva. Valószínûleg Handras akkor is azt mondaná, hogy õ úgy sajnálja, kicserélné, dehát a központ. :) Valószínûleg én vagyok a naiv ügyfél, de simán elhiszem, hogy az Apcom vagy az Apple mondja azt, hogy amíg 45 fokról nem csukódik le a monitor, addig nincs hiba. Kinézem belõlük. Nem kell ehhez Magyarország, StarKing, elég csak simán az Apple is. Ahogy írtam, nem vártam, hogy postom a fanboyokat megingatja majd, szóval nem is csodálom, hogy azt kapom, hogy én vagyok a balek, mert starkingben vettem, meg biztos a szervizes a rossz, de az apple az egészen biztos, hogy nem ilyen. Viszont ismét hangsúlyoznám, hogy a starking apple premium reseller, azzal, hogy az apple ezt a titulust adta nekik õk is apple-vé váltak. Ha tényleg az van, hogy eleve nem akarták javítani, de valami teljesen érthetetlen okból bevették, eljátszották, hogy utánakérdeznek, aztán közölték, hogy nem cserélik ahelyett, hogy egybõl visszadobták volna akkor is Apple-ként tették ezt, tehát az Apple tette ezt. Meg is értem amúgy, én se cserélgetnék minden apró kényelmetlenségért 150ezres alkatrészeket, de attól még egy pillanat alatt lerombolja az illúziót a cégrõl.
Eladni nem tervezem a gépet, így is tudom használni, ha tovább romlik és úgy se cserélik, akkor még nem tudom, hogy mi fog következni.
Ez van :)
Nekem eddig egy szervízes élményem volt, még a fehér macbook-al, megrepedt. Írtam a szervíznek, kértek egy fényképet róla, megrendelték a case-t, bementem, vártam egy órát, hazamentem :) Gondolom egy hiba tûréssel dolgoznak, ezért mondták amit, majd ha már annyira rossz lesz akkor beviszed megint... kellemetlen, ez igaz, de mint mondtam, szerintem még el fogod tudni adni így is jó áron.
Ez akkor is Magyarorszag. Ezen se az Apple, se az EU, se a Joisten nem fog valtoztatni. Egyelore az XMS es iJoe, aki a magyar Apple-kozosseg szerint megbizhato, fuggetlenul, hogy valaszolnak-e vagy sem. (Handras irta anno errol egy posztot, elnezest ker, szegyenli magat, de napi tobbszaz megkeresesnel becsuszik, hogy valakit ignoralnak). Az iStyle is egyre jobb, de regen eleg rossz hiruk volt. A tobbit meg a tapasztalatok alapjan az ellensegemnek se.
De mi az, hogy starkingben ne? Premium Reseller. Apple visszajelzésre kell várniuk a szervizben. Könyörgöm, nehogy már én legyen a hibás, mert egy apple által premium resellernek elfogadott, 5 pesti üzlettel is rendelkezõ cégnél vásároltam. Ne mondjad már, hogy bármelyik másik ugyanilyen bolt érdeklõdött volna a "központtól", hogy mi a teendõ ilyenkor, akkor nekik azt mondják, hogy csere, de a legnagyobb magyar resellernek azt mondták, hogy nem csere. Jelezném, hogy az xms válaszra se méltatott, az ijoe-ban nem volt gép vagy 2 hétig, az istyle pedig akkora paraszt volt telefonban, amikor érdeklõdtem, hogy a közelükbe nem megyek többé. Akkor mégis hol? De alapvetõen minek ezen pörögni. Apple premium reseller-nek jelölte, innentõl az õ gyermekük, ennyi.
A StarKingnél sem éreztem úgy, hogy ne lett volna meg bennük a szándék. Akkor eleve át se vették volna a gépet szervizelésre. A hárítás nagyon bosszantó, de szerintem igaz lehet. Meg tényleg annyira nem aggasztó ez a probléma, bõven használható a gép, csak egyrészt érezhetõen romlott az állapota, szóval szerintem tovább is fog romlani (de persze a vásárló véleménye nem számít, ha a chaten mr X úgy dönt, hogy nem, akkor nem), másrészt ilyen kategóriánál tényleg elvárná az ember, hogy ne akkor javítsanak egy hibát, amikor már elviselhetetlen, hanem akkor, amikor az jelentkezik. Jó így is a gép, de ennyi pénzért tökéletes kéne, hogy legyen. Ha most elkezdek balhézni, homárra irkálni, vergõdni, hogy megcsinálják, akkor lehet, hogy elõbb-utóbb célt érnék, de azt a zsigeri csalódást az egész "Apple életérzésben", amit akkor éreztem, amikor közölték, hogy lényegileg az Apple csak akkor segít, ha nincs kibúvó úgyse mossa le semmi. Azért minimum az Apcomnál szerintem teszek egy próbát csak ki kéne találni, hogy melyik elérhetõségen fussak nekik, mert EZEK közül egyik se tûnik nyerõnek. De elõbb haza hozom a gépem a szervizbõl, biztos, ami biztos, szóval ez jövõ héten lesz esedékes.
Gondolom olvastad anno az iMac-es pokoljarasomat, szoval bennem is van tuske, de itt mindent megtettek azert, hogy kijavitsak a hibat, mindezt viszonylag elozekenyen es udvariasan, lathato erofeszitessel. A fenti tapasztalat tekinteteben en irnek egy levelet az magyar Apple kepviseletnek. Nekem nagyon gyanus ez a hozzaallas es valasz, mert egy premiumkategorias, uj termeknel nem fordulhat elo az, hogy a hiba kiteljesedesekor legyenek csak hajlandoak cserelni.
A StarKing Allee üzletében vettem a gépet 360ezer forintért. A honlapjukon található egy email cím, arra írtam nyolc nappal a vásárlás után egy levelet, hogy baj van a monitorral, 10 centirõl magától lecsukódik. A levélre 2 napig semmiféle reakció nem érkezett. Felmentem a honlapjukra, hogy nézzek telefonszámot, ekkor gondoltam, hogy még egy próbát teszek az Online segítségnyújtással, mert van ilyenjük. Többször próbáltam használni, általában nem kaptam választ. Most szerencsém volt, jött a válasz. Szóltam, hogy 2 napja írtam levelet, közölték, hogy nem kapták meg. Megmondtam, hogy arra a mailcímre küldtem, ami a honlapon szerepel, közölték, hogy az nem az címük, küldjem erre és adtak egy új címet. Elég gáz, hogy a honlapon rossz cím volt (ahogy rossz nyitva tartás is, ha nem kérdezek rá telefonon, hogy 9tõl vannak-e nyitva, ahogy a honlapon szerepel akkor ott szobrozhattam volna 10ig a vásárláskor), de Magyarországon ilyen részleteket, hogy jó emailcím szerepeljen a honlapon nem lehet még elvárni, túl is léptem rajta. Kérdeztem, hogy elintézhetjük-e itt chaten, közölték, hogy sok a vevõ, úgyhogy nem, inkább küldjek mailt. Elküldtem, néhány óra múlva jött a válasz, ami annyi volt, hogy vigyem be a szervizbe és megnézik. Mondták, hogy leadhatom máshol is, de úgy több idõ, mert onnan át kell szállítani.
El is mentem a szervizbe tegnap nyitás után fél órával. Nem részletezem a dolgot, megmutattam a problémát, látták, elismerték, hogy hibás, nem így kéne mûködnie, szervizelésre szorul, át is vették, kaptam is átvételi szervizlapot. Távozásom elõtt viszont az egyik szervizes mondta, hogy chaten meg kell beszélniük az Apple-vel a dolgot, mert nem tudják, hogy lehet ezt javítani (az Apple konstrukciós csodája olyan nagyszerû, hogy a zsanérjában kéne kicserélni egy rugót vagy talán csak meghúzni egy csavart, de ez csak az egész display panel cseréjével lehetséges) meg az is lehet, hogy az Apple úgy dönt, hogy nem cserélendõ. Ez már rosszat sejtetett, de gondoltam ez csak a szükséges rizsa, amit mindig el kell mondaniuk, ha hibás egy termék és el is ismerik, akkor egészen biztos, hogy megcsinálják.
A 8 órás munkaidejük alatt nem hívtak vissza, innen már a zsebemben éreztem a megjavított laptopomat, ha egy teljes napig nem dobják vissza, akkor biztos csinálnak vele valamit. Aztán ma reggel jött a telefon, amiben közölték, hogy hát annak ellenére, hogy egyértelmûen hibás a gépem így jártam, csak akkor cserélik, ha 45 fokos szögbõl esik le a monitor, a 10 centi még kevés. Hiába mondtam, hogy folyamatosan romlik az állapota és hogy ez így nem valami kóser, hisz köze nincs az eredeti mûködéshez, ment a hárítás "sajnálom, de ezt mondták". Tippem szerint 1-2 hónap múlva vihetem is vissza a 45 fokos szögükkel. Csak nehogy aztán arra fogják, hogy tovább használtam a hiba észlelése után és amiatt romlott a minõsége, ezért garanciát vesztett... :\
További jóság, hogy 24 órán át ott kellett tartaniuk a laptopomat ahhoz, hogy közöljék, hogy le vagyok sajnálva. Ennek hála most jövõ keddig nem tudom használni, mert tegnap Pesten voltam, haza tudtam volna hozni, de legközelebb kedden fogok bemenni. Ezt persze jeleztem is, hogy nagyon ritkán járok Pesten, nem lehetne-e most intézni valamit, de a válasz az volt, hogy sok gép van bent, úgyhogy legalább két nap, míg megcsinálják. Akkor még úgy volt, hogy megcsinálják.
Tehát most az a helyzet, hogy van egy selejtes macbook prom, amit alig 2 hete vásároltam, a szerviz nem hajlandó javítani, mert valaki külföldrõl egy chaten azt mondta, hogy nem javíthatják.
Hatalmas csalódás ez a részemrõl. A gép tényleg jó, az oprendszer zseniális, de az apple viselkedése egy rossz vicc. Több, mint 350 ezer forintért veszek egy selejtes terméket és fel se merül bennük, hogy megjavítsák? Valami külföldön chat elõtt ülõ kis pöcs dönt arról, hogy az én HIBÁS gépemet meg lehet-e javítani? Ez az Apple minõség? Ez az a híres Apple életérzés? Részemrõl többet egy fillért nem költök Apple termékre az egészen biztos, annyira azért nem fantasztikus a cucc, hogy ezt elviseljem érte.
Ja és nem a StarKinget hibáztatom elsõsorban, õket legfeljebb annyiban, hogy totál lassan reagálnak mindenre, ennyi pénzért azért elvárná az ember, hogy ha ír egy emailt ne neki kelljen 2 nappal késõbb utánajárni, hogy mi van, ha beviszi a szervizbe a gépet, ahol nem hajlandók megjavítani akkor azt ne 1 nappal késõbb közöljék.
Elsõsorban az Apple-t tartom szánalmasnak, náluk az "ügyfél az elsõ" elv úgy néz ki csak a pénztártól való távozásig érvényes.
Nyilván egy fanboy se fog emiatt eltántorodni, aki Apple-t venne az ugyan úgy Apple-t fog venni. Az anyagi káruk emiatt minimális lesz, úgy állt, hogy veszünk a családba egy imacet, meg vettem volna minidisplay átalakítót, táskát és talán 3 év múlva egy új laptopot. Nem is célom ilyesmi, tudom, hogy ez örökké megmarad az én szánalmas kis "hogyan csalódtam hatalmasat az Apple-ben" anekdotámnak, amit úgy gondoltam, hogy megosztok veletek.
Vagy esetleg a lan felébreszti. Nem tudom hol lehet kikapcsolni a wake up on lan funkciót mac-en.
Lenne egy kérdésem, az angol illetve magyar billentyûzetû macbookok között, csupán annyi a különbség hogy máshogy van matricázva? (több gyártó teljesen átalakítja a magyar billentyûzetet (pl kisebb "í" betû stb)) Továbbá, angol nyelvû billentyûzeten, van-e olyan lehetõség, hogy szoftveresen felcserélje a "Z"-t az "Y" -al ?