meg a nagyobb életerõ :D mán magam elõtt látom ahogy vérpistike és vérjózsika a tér közepén egymást oltogattya vagy fél órán keresztül mire az egyik méltóztatik meghóni :DDDD :((
"itt mindenféle speciális képességet tudunk aktiválni, lesz például automatikus élet újratöltés, és lángoló töltény is." jeeee
"Folyamatos fejlesztés alatt lesz tehát a játék, sõt a programozók még azt is megígérték, hogy ha például sokan kérnek majd FPS nézetet, akkor a third person mellett idõvel ezt is bevezetik."
aha, tehát kezdésnél nem lesz fps nézet ez így ratyi...
Ingyen van, lekapod, játszol vele, nem tetszik letörlöd, nem került semmidbe, max az idõ amit ráfordítottál :)
Most az hogy miért nem a bf3-n dolgoznak ezek az emberek, egyszerû. DICE-ban a fejesek úgy gondolták jó lenne egy ilyen koncepciót csinálni BFH személyében, amúgymeg senki nem tud semmit BF3-ról így csak pletykák voltak de azok is csak az emberek hülyitésere van szerintem :)
Hát hiába tudtuk hogy az EA bármikor bárhogyan képes hülyének nézni az embereket!Komolyan egy ilyen görcs játékot hát hihetetlen elõször azt hittem hogy ez vm vicc lesz :) de nem az :( inkább dolgozzanak a Bf3-on hogy ne kelljen kiadniuk havonta a 100megás peccseiket!Csóri kiccsávókat célozzák vele a marketingesek,hogy vegyék az igazi Battlefieldeket ez alapján, amiknek köze nincs ehhez, csak ezt tudom elképzelni!
- 1.0GHz CPU - 512MB RAM - 64MB video card - 500MB free hard drive space
És infó a kasztokról:
General stuff: - Players have a lot more health (more fun) - Weapons less lethal (no insta-kills, time for reaction now) - Spawn time shorter (5 seconds) - "Intelligent Spawn System" spawns players close to the action - "Dolphin Diving" ability does not exist in BFH (prone disabled) - Crouching does not provided added accuracy - Choose abilities before a battle starts (no kit switching midmatch) - Vehicles spawn when a player is in its spawn vicinity (no waiting for them to spawn) - Players create an account and choose one of three classes (can't change classes, but rather outfit your character with different abilities, based on the class you choose, before the beginning of a game) - Real money won't buy new weapons, rather will buy "experience boosters" so you can level up faster. (similar to Korean MMOs.. but not as extreme) - Stats are looked at each week and then "in game money" is given depending on statistics. This "in game money" can be spent on many different visual customizations and abilities.
Character Classes: Solider - Best at determining an enemy's location - Has a See-the-Enemy power - outlines nearby opponents even through walls. Lasts 10 seconds, 30 seconds to recharge
Solider Abilities - Incendiary rounds - Health boost - Heals all allies around you - Recharge over time
Commando - Specializes in stealth, stab kills, sniping - Few hit points - Fast moving - Slips in and out of cover - Partial cloak - Weapons do high damage, but not a lot of ammo
Gunner - Well armed and armored - Slow moving - Uses rapid-fire machine guns, rocket launchers, possibly flamethrowers in the future - Can throw grenades back
General Abilities Information - Incendiary Bullets Ability - Class unknown - Other abilities can combat each other - Bomb Bouquet (non official name) - throw 15 grenades at a time, basically handheld artillery strike - Possibility of 15 abilities at launch and 50 in the first year
eddigi bfekben is vót ilyen nézet, csak akkó nem volt célkereszt (meg embereknél le is volt tiltva jól általában :)) gondolom azé mutogatják innen, mer a karaktereket már jobban kidolgozták, mint a fegyvereket :)
Hát mit is mondjak, a TF2 még bejött de ennek a grafikai design-je nem annyira jó szerintem. Bár mivel ingyenes lesz egy szót se szólok, de akkor legalább alacsony gépigényt kérünk és egy normális játékot.
hmm szép lassan veréssel kell asszem Erzsit megfenyegetnünk :)) mee van egy ojjan érzésem hogy rejjtegeti elõlünk
..."Ehhez a Battlefield játékhoz másfajta csavart adtunk a rajzfilmszerû grafikával és játékmenettel" - tette hozzá Ben Cousins... Neeem Tf2 koppintás, áááh...