Nagy a felhajtás 10 millió regisztrált felhasználó körül, az aktív játékos meg talán ha van 10%-a. És akkor az aktív játékos alatt csak a heti egyszeri belépést értem.
Ezek után? Sajnos ennyi már nem elég, valamivel be is kellene bizonyítanod a rólad kialakult kép ellenkezõjét. Esetleg egy képet mutatni a barátnõdrõl (ha van), vagy a kutyádról (ha nem csivava), a szalagtûzõs öltönyödrõl (ha nem rózsaszín)...
Akkor csak azért fogja a vállát mert biztos mondja neki, hogy "nem rúgnak tökön ! nyugi van !" ...gondolom :D
Mind félreértitek! A képen - szerintem - csak sorfalat állnak egy focimeccs büntetõrúgásánál, azért fogják a pöcsüket. A szöveget meg egyszerûen elírta. :-)
Ma toltam pár kört hosszú idõ után ,mert kaptam PP-t egy napra, és gondoltam kipróbálom ,mert azt anno nem vettem meg. Jó kis pityu... ..csak elég tré volt mandóval szervert találni (limit miatt) , de ha találtam is akkor meg a PP miatt dobtak ki :D Szóval tényleg fasza ,csak alig van lehetõsége az embernek használni.
Fogd már fel, hogy pénzrõl van szó és jogos a reklamáció!
A kékek is csak egyszerû moderátorok. Easy mûködtetõ fogaskerekei a kulisszák mögött dolgoznak, és sajna olyan sok beosztásuk van, hogy a dolgok lassan haladnak.
Ha már a kékek topikot tudtak nyitni a problémának akkor tudnak róla. Felhasználói szemszögbõl pedig ez egy mocskos nagy lenyúlás bármennyire is technikai hiba.
A cégeknek egyeztettniük kell, adatokat cserélni, nyavalyákat módosítani... Szal idõigényes az egész. Egyszerûbb lenne megoldaniuk az ügyet úgy, hogy kiírják a fõoldalra hogy hol nem mûködik, ám mivel nincsenek minden országban, így nem mondhatják biztosra.
Ez számomra elég hihetetlen. Ha a rendszert nem is tudják csettintésre lekapcsolni a honlapon elég lenne egy olyan, hogy az SMS fizetési módot kiveszik, áthúzzák franc tudja de valamivel felhívják rá a figyelmet, hogy nem mûködik. Akarás kérdése az egész. Jelenleg ha megnyitom a fõoldalt még az az Alert doboz sincs ott ami általában a problémákra hívja fel a figyelmet.
Írtam nekik kb enyit irtak vissza, mivel nem vagyok pro angolbol kb annyit vettem le róla, hogy bizonyítsam be. Mi a faszt csináljak??
Thank you for your request for billing support. We will reply as soon as possible. Please be advised that EA CS only accepts inquiries regarding billing problems and Terms Of Service violations for this product. Should your issue concern something other than billing, please refer to the Help section on the Battlefield Heroes site, support forums, or FAQ pages.
Nem feltétlenül jó a sima folyószámlához tartozó bankkártya! Hívd fel a bankodat és kérdezd meg ,h tudsz e vele interneten fizetni. Nekem pl CIB-es folyószámlám van... kellett igényelnem egy CIB internetes kártyát,
amihez kaptam egy új számlaszámot is, amire mindig átvezetek annyi pénzt amennyi kell az adott tranzakcióhoz. Forintban fizeted - árfolyam szerint.
1. szerintem igen, nem kell valuta, azt átszámolják napi árfolyamon, ha bemész a fõoldalon get battlefunds fülre, ott tovább lépegetve meg tudod nézni, hogy milyen típusú kártyákat fogad el. Lépegethetsz nyugodtan, amíg a kártya adatait nem kéri, aztán kilépsz. 2. kekipeti válaszához csak annyit, hogy a my stuff-on belül az emote-nál az ikonokat elõbb le kell húzni egérrel a 9 négyzet valamelyikébe, csak azt a kilencet tudod használni játék közben a Q gomb megnyomásával.
Cs all. Énis buktam a mocsok boku smses ganéval 4k hufot. Viszont lenne kérdésem. 1. Bankártya téma. sima folyószámlás cuccal is meg lehet ütni a bizniszt? Lóvéba sima magyarforint is megteszi, vagy esetleg USdollárt vagy EUt kell a kártyára küldeni? 2. Az emote-okat hogy lehet haszmálni mert a megfelelö keyt még 2 nap után se találtam meg :D Elöre is kössz. Písz