az index.hu vmelyik blog-leágazásába is kikerült a trailer, vmi ilyesmi címmel: "az EA lehugyozta a Westwood-ot"...
ráadásul a kommentelõk 3/4-e lehúzza, hogy miezmán... pfffff
Pedig lehet igazuk van. Eddig nagyon keveset tudunk a játékról. Most sokaknak a zene tetszett meg, de ez semmit nem jelent, a trailer alá berakták, mert tudták, hogy hangulatos, aztán lehet semmi köze nem lesz a végleges soundtrackhez. C&C3-nál így volt, itt is lehet. Ígéretek meg hangulatos videók ott is voltak, aztán mi lett belõle... Az EA nagy sz**kavaró, így lehet jobb taktika negatívan hozzáállni és aztán max kellemesen csalódni, mintsem az ellenkezõje.
A zene rendben van, mert jól megírták még annó, de én inkább azt mondom, hogy ne ebbõl akarjon már hasznot hajtani az EA. Szóval remélem nem lesz benne a soundtrackba ez a szám, akármilyen jó is. Annak jobban örülnék, ha komponálnának egy Hell March 3-at, hasonló dallamra, mint ahogy a Westwoodosok is csinálták.
c&c 3 azért annyira nem volt gáz:)
bár igaz, h a tiberium sun hangulatát nem tudta überelni
ra3-hoz meg annyit, hogy én annak is örülnék, ha csak a felbontást nagyobbra tudnám állitani, kicsit szebb lenne, és a single részét jól kidolgoznák :) ez böven elég lenne :D
tigristank: mivel a zeneszerzö már elemnt a csapatból igy az csak egy halovány utánzat lenne :( sztem semmi gond nincs azzal, h egy meghatározo zenét beleraknak, a videotól is teljesen megcsapott az ra hangulat :)
Borzasztóan elnagyolt és mûanyag a kinézete eddig a RA3-nak. Komikus, egyáltalán nem komolyan vehetõ, és ezt a trailer alá berakott hagyományos RA-zenével és a régebbi részekbõl kilopott egységhangokkal sem lehet ellensúlyozni. Ahogy azt mondani szokták, ennek itt kéremszépen fakereszt.
"c&c 3 azért annyira nem volt gáz:)"
nem-e? :d Najó ne menjünk bele, mert ízlések és pofonok :) de azt hiszem nem hazudok ha azt mondom hogy a régi rajongók nagytöbbsége szerint az volt :)
Nekem eddig tettszik a game. Szerintem a víz tökéletes... A vízre építkezésen meglepõdtem kicsit de az is jópofa.. A mérnökös gumicsónakos is állat lett :D. Arra azért kiváncsi lennék milyen lesz pl az amikor egy atomot a vízre dobnak.. Amint láttam/halottam a egységek kitüntetése is megmaradt.
Na ettõl valamennyire visszajött a kedvem a játékhoz, bár szívesen megnéztem volna ugyanezt a videót normál minõségben is, nem csak a youtube agyontömörített formájában.
örök hálám ^^ mondjuk így már megint látszik az elnagyolt grafika. nézegettem az artwork-öket a hivatalos oldalon, és -eddig- feleannyi kreativitást sem látok az egységekben. a mcv kibontva és mozgóképes állapotban is animébe illõ, a tesla trooper meg mintha a bioshock-ból szabadult volna. nagyon látszik hogy nem a régi gárda csinálja. mondjuk ha a játékélmény überelni tudja a gyermeteg grafikát akkor egy rossz szavam nem lesz.
én sem dobtam el az agyam a video láttán, sok egység és megoldás már most nem tetszik benne attól függetlenûl a demot várom (elõtte nem szeretnék ítélkezni) és bizakodó vagyok. :)
a ra2 emléke miatt én is várok rá, és ugye tudjuk hogy a remény hal meg utoljára :) még korántsem végleges a verzió, remélem csak javulni fog októberig - apropó, vörös október a megjelenés dátuma, ötletes x)
hát véleményem szerint atért nem lesz olyan rossz a játék.mit vártok azt hogy az ra2-t egybe átrakják? akkor az lesz a bajotok ha valami ujat találtnak ki az a bajotok. grafikailag egy elég fura alkotás lesz mer tényleg inkább egy animere hasonlitt mint a valóságra.
graf nekem se jön be, viszont ez a vízre építés elsõre jó ötlet...
ezt a pókos-ugrós témát meg sc2 koppintásnak érzem
direkt nem valóságosra csinálták, hogy senki ne vegye komolyan
ra2-õt sem vette senki komolyan, pedig az nem volt ilyen manga-anime szörnyszülött :)
a japán lépegetõ szerencsére egyáltalán nem az az übermanga style, ha nem lenne rajta japán logo, bármilyen nemzethez beillene, mint óriáslépegetõ. vagy ami emberszerû lépegetõ, az csak vagy manga lehet? nem egészen így van :)
elég megnézni egy manga rajzfilmben szereplõ robotot, totál más.
egyébként mangagyûlölõ vagyok, szal ha tele lenne igazi manga motívumokkal a RA3, fel is kötném magam
Vízre építkezés: szerintem jó ötlet lenne, ha nem esnének túlzásokba, valahogy így, hogy szinte az utolsó épületig lehet vízre építkezni és az egységek jó része is kétéltû, így túlzottan erõltetettnek érzem
Nyersanyagtermelés: borzasztó, KKND koppintás, de ott leglább ki tudtak fogyni a lelõhelyek és akkor bizony harcolni kellett a következõért
Grafika, design: na ez az amivel sokakkal ellentétben az ég egy adta világon semmi bajom nincs, nekem tetszik.
3. oldal: baromira nem illik egy Red Alertbe, de legfeljebb nem fogom választani
Nagyjából nekem is ez a véleményem. Kicsit eltúlozzák azzal, ha szinte minden egység tud a vízen menni, így a hajóknak már nincs is sok értelmük. Viszont a csónakos mérnök tetszik. Ami még nem tetszik, hogy az egységek hangjait egy az egyben átemelték az RA2-bõl.
Á ruszki atack powa ez a ferdeszemusdu hulyeseg :S
azér télleg gáz hogy egy rakás egység megy szárazföldön meg vizen is.Kicsit hülyén néznek ki ha kijönnek a vizböl.meg idönként hülyén néz ki hogy a mérnök csonakja ahogy megy a vizen néha ugy néz ki mintha ha belecsuszna a viz a csonakba meg a mérnökbe meg szerintem mikor kiszáll a partra a radarnál kicsit mintha átvágná a sarkot.
Hallotátok hogy Frank Klepacki elválalta a Red ALert 3 zenéjének a készitését?Aki nem tudná õ készitette pl.a Red Alert 2 zenéjét is többek között a Hell March 1 és 2-öt is.Most pedig lesz Hell March 3. Video: http://www.youtube.com/watch?v=zCXAKvScQM4 http://www.youtube.com/watch?v=Ksim7UQ5YfY
részt vesz benne és nem elvállalta. szerintem lesz egy HM3 tõle, meg egy csomó szemét mástól...
Az kell hogy mondjam nagyon jóra sikerült fõleg a japánok mint az új nemzet:D Ma még rakok fel a japánok-rol is képeket és a ha minden jó megy egy videot is
200 hsz-ként
Loading Screen:
hány egység érhetõ el? gépigény nagyobb csatáknál? balance? hol tart a játék elkészültségben szted?
egyenlõre úgy érzem hogy kihagyható lesz, a végére majd kiderûl.
Red Alert 3 gépigény!
Írta ashe, Kommentek száma: 13 2008. július 28., 14:09
Megszólalt a vörös riadó, lentebb kiderül, kell-e majd gépet fejlesztened a Command & Conquer: Red Alert 3 miatt.
Az Electronic Arts ígérete szerint hamarosan megindul a rajongók milliói által várt Command & Conquer: Red Alert 3 nyilvános bétatesztelése, ennek örömére pedig elárulták, milyen konfiguráció szükségeltetik majd a játék futtatásához. Habár vélhetõen egyelõre csak a minimális követelményekrõl van szó, elsõ ránézésre (sõt, másodikra sem) egyáltalán nem tûnik vészesnek, így vélhetõen senkinek sem a vörös riadó miatt kell gépet újítania.
Red Alert 3 gépigény:
* Windows XP / Vista (32-Bit) * CPU - XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores) * Memory - XP/Vista: 1 GB * Hard Drive - Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB * DVD Drive - 8 SPEED * Video Card - NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card * Sound Card - DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported) * Online Multiplayer - 512 Kbps or faster; 2-8 Players * Input - Keyboard, Mouse * Optional - VoIP Headset
mióta megvettem az új masinát nem érdekelnek a gépigények
N immár énis játszok :D látogassátok a RedAlert.hu-t megéri ;)
Én is nyomatom a beta verziot nekem teccik sztem naion is jo lesz ez
A Kane's Wrath-hoz volt nekem a beta key
van ezen még mit dolgozni úgy érzem, rengeteg bug van a játékban és néhányuk elég idegesítõ. szinte minden csapatnál vannak unbalanced egységek ami lehet hogy csak nekem azok, mindenesetre az empirenél a battleship brutális és sztem eltúlzott attack range-ével, alliesnál az antenna canon ugyanez a kategória, egyszerûen ezekkel nem lehet mit kezdeni ha van támogatása. jelenleg a ruszkik állnak e témában a helyzet magaslatán illetve mégse, az apokalipszis tank (favorit)elég nagy csalódás volt az árához képest a gyengélkedõ tûzereje miatt, tesla trooperekkel helyettesíthetõ. és ugyancsak számtalan részemrõl (jelen állapotában) használhatatlan egység szerepel a játékban amit most nem kívánok felsorolni. a felállás maradt a régi soviet-földi, allies-légi, empire-erõsen vizi frakció nagyvonalakban. ugyanakkor a hangulatot nagyban növeli a zene (ami egyedül 10/10), de ez még nem hinném hogy elég egy ekkora név folytatásához. grafika nem nagy szám ( hozzáteszem rts-nél mindíg hidegen hagyott), szvsz a tiberium veri jelenleg látvány szempontjából. mivel béta fázisban van nem írám le de ez így kevéske.
Erre kiirja hogy This Online ID is invalid ! Csináltam még 1 EA fiokot azzal se jó ! Beirhattam én oda bármit EA azonositót user nevet passwordot semmi !
És ezzel nem csak én vagyok igy hanem ahogy olvastam a forumon sok mindenki kapta még ezt a hibaüzit !
anno ezt én is olvastam, valszeg ea-nél akadtak némi adminisztrációs problémák, nem meglepõ..
megérkezett a cirka 900mb terjedelmü 1.03as patch ami elméletileg számtalan bug és balance problémákat hivatott javítani, akinek esetleg login problémája volt tehet egy újabb próbát.
halli vki én le vagyok maradva mikor fog kijönni a teljes nem tudja vki?:)megmondani?:)vagy betat honét tom letölteni megköszném halli
- minden frakció/egység új hangot kapott végre - 2 új pálya - számos balanszolás (többek között a battleship végre leverhetõ :D) - kifagyások, programleállások és még számos bug eltávolítva ami már nagyon kelett
a full patch notes telepítés után olvasható amit most nem fogok beszúrni