"The day I was born, the earth shook and the heavens cracked open. The stars realigned. Rivers changed their courses. A comet appeared. Choirs of angels proclaimed my greatness. All ice cream was free. I'm Foxbat. And I'm awesome."
Ezek a képek az újságírók próbajátékából valók. ¬_¬
Direkt le is írták, hogy elõre elkészített hõsökkel játszottak (gondolom okkal rakták be azokat is amik a legutóbbi trailerben szerepeltek itt-ott) eléggé lekorlátozott körülmények között. A TTH cikk egyértelmûen leírja, hogy azok a képek a saját játékukról készültek, és gõzerõvel dolgoznak, hogy a többit is kisajtolják a Cryptic-bõl (gondolom okkal nem mutogatják a Snake Gulch-beli jeleneteket).
elõre elkészített hõsökrõl jut eszembe, engem eléggé aggaszt hogy mindenhol fénykardot mutogatnak. remélem azért ennyire nem lesz fölényben a klasszikus fém fegyverekkel szemben majd a végleges játékban (a CoHban ha megnézed a legtöbb scrapper valami hegyes vasdarbot lóbál. nekem hiányozna ha a CO-ból ez kimaradna)
Hát a célzás még eléggé gyerekcipõben jár, van még mit fejleszteni az irányításon.
hát még béta sincs úgyhogy kb mindenen van mit fejleszteni de azért kicsit most megnyugodtam, mert ez így elég jól néz ki. (viszont tradicionális fegyverarzenálból semmit sem látni. ez zavar...)
meg valahol mondta a srác hogy ezen még sokat fognak változtatni a következõ 3 hónapban, szóval lehet hogy ez nem jelent semmit, de én reménykedem egy bétában 3 hónap múlva
itt van egy jó kis review a demo alapján. kicsit bele megy a részletekbe (skillrendszer, loot, karaktergenerálás, ez az "Equilibrium" dolog) nekem tetszik amit látok fõleg ez az újfajta megközelítése a harcnak(Equilibrium), ha jól veszem ki nem lesz olyan hogy tank->taunt->blaster->nuke->next mob
(angol tudás nem árt hozzá, kivéve ha valami jótét lélek kiszedi nektek a lényeget)
ahhoz képest, hogy mmo, meg miylen jellegû a játék, egész jó ez a grafika hozzá, de most így rákaptak erre a sémára, vagy mi? (az új Prince of Persiának is ilyen a grafikája asszem, ez az a comic grafika vagy nem tudom mi a neve, de egy normális komoly játékhoz szerintem elég gagyi)
Raised on a steady diet of comic books, you grew up to be an unstable lunatic, whose wacky ambitions are only matched by your delusions of grandeur. You're too crafty to get caught, otherwise you'd certainly be locked away in the loony bin! Take the quiz!
Egy-két újonnan bemutatott dolog (pár pillanatnyi karaktergenerálás pl).
Day as a Dev néven készült videó ami fõleg interjúkat tartalmaz de van néhány ingame jelenet is
itten van egy videó páe ingame jelenettel. a katanás rész nekem nagyon bejött
Ahogy elnézem a fegyverek még mindig csak úgy elõbukkannak a semmibõl. A DC-Online már megoldotta ezt a problémát, jobban oda kellene figyelniük a konkurenciára.
hmm... eddig nem is nagyon figyeltem a DCO-ra. de szerintem nálam nem az fogja eldönteni hogy CO vagy DCO vagy esetleg CoH2 (pletyka szintjén létezik de ezt már az NCsoft csinálná nem a Cryptik) lesz a nyerõ, hogy melyikben rántja elõ a fegyvert faszább animációval az akárki, hanem hogy mennyivel kreatívabban tudják kiaknázni a szupererõkben rejlõ lehetõségeket, mennyire tudnak elrugaszkodni a CoH archetypejaitól (gondolok arra hogy sikerül e megoldaniuk végre hogy az ember egy speedsterrel nyomulhasson, és ne csak gyorsan fusson hanem valóban a sebességet használja a támadásaihoz, vagy ugyanez teleporterbe)
a CO honlapján meglehet csodálni és értékelni a karaktergeneráló kreálmányait. sok értelme nincsen de azért úgy nagyjából már láthatjuk milyen lehetõségeink lesznek. Cápafejû-robotkezû-szuperügynök rulz
Kösz, hogy azért te rendszeresen ránézel az oldalukra. Vizsgaidõszakban sokmindenen jár az eszem csak ezen nem. :-)
a tegnapi Q&A keretében a Cryptik végre adott néhány infót a fegyverekrõl.. szóval azt tudjuk hogyha mondjuk van egy lézersugár erõnk, mi választhatjuk ki hogy az az ujjaink végébõl, a szemünkbõl, vagy a mellkasunkból jöjjön ki. namost ha minden igaz opcionálisan azt is választhatjuk hogy egy fegyóból jöjjön ki. +ha pl van egy kard támadásunk és a jó kis pallosunk helyett találunk egy tüzes katanát (mert ugye már loot is van) és kézbe vesszük akkor esetleg a fegyver extra effektekkel is kiegészíti támadásunkat. arra kérdésre hogy közelharci fegyverrel lehet-e távolsági támadást indítani csak rizsáztak (persze lesz, lesz, most még egy kicsit nem merthogy elõbb még nem de majd ha igen akkor különben nem gondolod hogy annak a felhõnek tök érdekes a formája?) szóba kerültek még a defenzív powerek (a regen érdekesen hangzik minél több ütést szenvedünk el annál jobban gyógyulunk. ezt én a CoH furyjához hasonlóan képzelem el) és az ivesstigation/evidence system, ami kezdéskor még nem lesz és nem is nagyon értem mit akarnak belõle kihozni (oké érdekes story, teljesen meg vagyok véve, de hogy lesz belõle játékelem? helyszínelünk? supergrissom? mondjuk lenne benne potenciál, röntgenlátással meg szuper-szaglással megvizslatni a helyszínt és levadászni az elkövetõt, csak bizti nem ilyen lesz)
jah és SG bázis se lesz indításkor
szóval, videó a New York Comic Con alkalmából
Hmuda tudod törölni a rosszat?
ez nagyon jó lesz! de mi lesz a City of Heroes-al ?:(
jah és ez pc-re ki fog jönni? valahol azt láttam hogy xbox360-ra ... :/
ATARI AND CRYPTIC STUDIOS ANNOUNCE SHIP DATE FOR CHAMPIONS ONLINE ON PC
Who:
Atari, Inc., one of the world’s most recognized videogame publishers, and Cryptic Studios™, a leading developer and publisher of massively multiplayer online role-playing games (MMORPGs), announced today Champions Online for PC systems will be available worldwide July 14, 2009.
azt is leírják egyébként hogy egyszerre startol euban és az usaban...
"We wanted our fans to hear this from us first... We’re changing our Champions Online launch date from July 14th to September 1st of this year.
Why? Here’s what our own Bill Roper, Design Director and Executive Producer on Champions Online, had to say about it:
“It is critically important for an MMO to be as good as it possibly can be at launch. Through our constant dialogue with our vocal and supportive community of beta testers, we quickly realized that in order to implement certain features that we all considered important the development of Champions Online would require more time. So that's what we're going to give it. Cryptic has a proven track record of releasing solid games and we want to maintain that with Champions Online.”
What does this mean for you? Simply, more beta play time right now and a better, more polished game at launch."
ez engem annyira pont nem keserít el, sõt még kicsit örülök is mert:
1, jobb játékot kapunk 2, majdnem biztos hogy ha megjelenik a CO abba hagyom a CoH-t, mert kettõt azért nem fogok fizetni. de egyenlõre még nem akaródzik abbahagyni :/
Valaki tud írni valamit a Cryptic pontokról? Úgy tudom hogy havidíjas lesz a játék de lesznek akkor mikro tranzakciók is? Ez kicsit drága lesz akkor havi szinten nem?
Ha abból indulunk ki amit eddig lehetett tapasztalni a piacon, akkor olyan lesz mint a többi item-shopos MMO, csak itt még havidíj is lesz mellé. Szóval nekem halott a játék, Emmert feldughatja magának az "utálom az itemshopokat" hazugságot.
Hmm na én csak ma szereztem tudomást a játékról (gamespot heti megjelenési listáját nézegetve). Viszont ahogy elolvastam az itt leírtakat nagyon sajnálom, hogy ilyen plussz fizetõs lesz a dolog, mert így tuti nem fogom megvenni. Nagy kár mert a COH/COV nagy kedvencem volt. Nem értem miért nem lehett ezt is olyan rendszerben megoldani :((
ez az itemshop ez nem tudom mit takar, de ha az NCSoft City of Heroesos booster packjaira hasonlít akkor engem nem igazán érdekel. meg nyilván nem veszem, de nem zavar hogy van mert nem lesz kevésbé élvezetes a játék nélkülük. (kicsit ugyan piszkálja a csõröm hogy plusz zsét akarnak lehúzni rólam azért a tartalomért amiért én havonta fizetek, de hát istenem)
egyébként hivatalos megnyilatkozás az így néz ki:
"I know everyone has questions about microtransactions – what are they, how much are they, etc. I’m sorry we didn’t post something earlier; we’re really heads down in development right now. We’re going to release a WHOLE lot of information in the very near future about not just about microtransactions, but pricing in general. That said, here’s some basic principles about microtransactions to at least answer some of your concerns:
1) Microtransactions enable us to have a larger development team 2) Microtransactions are mostly aesthetic (costume pieces, pets, etc.) 3) If a microtransaction does have any sort of in game effect, then it can be also be earned in game.
I promise we'll read this thread, note any questions, and answer them more in depth soon. Heck, I'll try to answer the easy ones today/tomorrow/this week."
tömören: a mikró fõleg kosztüm elemekre, petekre, stbre vonatkozik, ha bármi játékmenetbeli hatása is van akkor azt a játékban is meg lehet szerezni
Nem booster pakkok (bár hasonló), az item shop az, amikor pénzért veszel speciális pontokat (jelen esetben "Cryptic Point"-okat) és azokat beválthatod mindenféle in-game cuccokra.
Ha már havidíjat lehúznak rólam, akkor elvárom, hogy azért a pénzért mindenhez ugyanannyi hozzáférésem legyen mint bármely más játékosnak. Ha extra pénzt akarnak lehúzni rólam, még ha csak külsõségekrõl is van szó, akkor dugják fel maguknak, az én pénzembõl egy fityinget se fognak látni.
Pont a játék legnagyobb vonzerejét jelentõ kosztümöket akarják pénzért vesztegetni. Pontosan emiatt hagytam abba a CoX-ot. A booster pakkok is pontosan ugyan errõl szólnak, csak más tálalásban.
Döntsék el, hogy vagy havidíj, de akkor korlátlan hozzáférés mindenhez, vagy itemshop, de akkor maximum az alap játékért kérjenek még pénzt.
Bétatesztelem a játékot. Ha valakinek még van CB-hez hozzáférése, jelzhetné, hogy csapatban is kipróbálhassuk. COH-ot játszottam több hónapig, herczeg SG-jében is vagyok/voltam, de már év eleje óta inaktív vagyok ott.
Az NDA ugyan tiltja a bõvebb tájékoztatást, de a már nyilvános részekrõl írhatok.
én is jelentkeztem CBre de nem kaptam kódot, ha valakinek van de nem használja az átpasszolhatja
(egyébként milyen? teljesen vegyes véleményeket hallok róla, sokan istenítik fõleg a customization rész miatt, de sokan le is húzzák)
Egész jó. Jó hamar megvan a travel power, nem kell mérföldeket rohangálni. Jó sok szinkron van benne, legalábbis az elején, én még csak azt láttam. Számomra szokatlan a kasztnélküliség és a harcrendszer. Ezalatt az energy builder-t és pl. a blockot értem. Sokkal inkább érezni akciójátéknak, mint a többi MMO-t. Ami tetszik a coh-hoz képest az a repülés sebessége, és az környezet hangulata. Gondolom meg lehet unni a hóvihart is, de így elsõre nagyon tetszett.
Nekem pont a testreszabhatóság volt kicsit hiányos, de ezt be lehet tudni a CB állapotnak. De tényleg sokmindent lehet állítani, csak a costume részben hiányoltam pár dolgot, ami biztosan belekerül majd. Persze a négylábon-közlekedés jó poén.
Hm. Miért romlik a hangulat? Attól, hogy mindenki tud sebzést osztani és védekezni, még be lehet állítani "role-t", ami a védekezésre, vagy a támadásra helyezi a hangsúlyt. Vannak kicsit supportra kihegyezett setek, de ha custom frameworkot választasz, akkor nincs határ, akármi lehetsz. :)