A legfontosabb mondat a végérõl: Mindent meg lehet csinálni a játékban, ami a CGI trailerben benne volt. :) Azért megnéztem volna egy olyan verziót, ahol a célpont ajánlatát elfogadva a megbízót kapjuk el ...
Nem rossz, de a Brink után nagyok lettek az elvárásaim. Legalábbis grafika és látvány, no meg design terén. Csak én látom úgy vagy tényleg mindenki olyan depresszív arcot vág?
Kár, úgy megfogott a tavaly E3-as cinematic trailere. Azelõtt nem nagyon izgatott. Se Tommy, se portálok, se faljárás, se indiánosdi. De ez a Blade Runner-sci-fi-western-noir stílus jónak hat.
Azért Tommy benne lett volna, bár az elsõ játék védjegyei gyakorta mind eltûntek volna. Ellenben az E3-as cinematic trailer piszok jó lett. Ha a játék azon stílusban született volna meg, én szerettem volna.
Számomra nem lenne logikus, fõleg hogy már meglehetõsen elõrhaladott fejlesztési fázisban lehet a Prey 2, ergo ha nem fejlesztik tovább még pár hónapig, nem adják ki, akkor feleslegesen elvesztegetett pénz marad...ha igaz is lenne, és kukázzák a projektet, egy másik kiadó kikukabúvárkodja örömmel, finanszírozza azt a "kevés" végfejlesztést aztán "szinte nulla" költséggel begyûjtik az eladások után a szép nagy hasznot. Mi pedig mindenképpen megkapjuk a játékot... :)
én erre csak a DNF-et tudom felhozni. 12-14 évi tologatás és lásd eredménye, bár a játékmenettel nem is lenne gond, inkább a látványt megvalósító tényezõvel meg esetleg a játékmenet ötlettelenségével. Én azért bízom a Prey 2-ben, bár szerintem nagyon elrugaszkodik az eredetitõl a Trailer alapján.
Ez tényleg kár, mert nagyon vártam volna Domasi tovább kalandjait. De ez az új irány se rossz, mert olyan mûfajt alkot, amihez nem sok játék-film-rajzfilm készítõ nyúlt vagy mer nyúlni. Azaz a sci-fi western. The Advetures of the Galaxy Rangers, BraveStarr, Outland, Firefly-Serenity, Cowboys and Aliens. kapásból több címet nem tudok, ami eme egyedi mûfajra építene.
Csak akarja, de nem lesz olyan. Az eredetihez még köze se lesz. De elõreláthatólag max átveszi valaki, mint a Duke Nukem Forevert és kaidják abban a formában, szóval Prey-hez még köze se lesz szerintem, de legalább lesz egy FPS a mai apokalipszisban.
Hát nem tudom mibõl él meg az id Software ala Zenimax és Bethesda?!, de a lényeg, hogy a DOOM 4, csak akkor készül el, mikor elkészül, még anno ezt nyilatkozta Carmack a Rage általi nagy elvárások miatt, de a DLC-vel kiegészülve azért nem volt az olyan rossz már. Sõt!
Visszatérve a Prey 2-höz nagyon oda kell figyelniük az id Tech 4-re, hogy hozzon legalább egy 2011-es grafikai szintet, persze az eddigi id Tech 4-eel megáldott játékok alapján írom ezt.
Milyen vga-d van? :) Meg proci, mert nagyon durva gép kell neki, az fps mindig is arra törekszik a gép hogy 60FPS legyen lehetõleg.
DE a háttérben nem állít mindent maxra.
Ezt abból látom hogy hiába állítom én is maxra nem néz úgy ki mint konzolokon vagy egy erõs pc-n! Kb egy 50-60ezres karival meg egy i5-el merném azt mondani hogy maxon fut és valóban úgy látod amilyennek lennie kéne.
Nevetni fogsz, de 2 magos procival vittem végig, 5770-el még elsõre. Semmi gáz nem volt vele. Minden max HD-ba!
Az viszont elgondolkodtat, hogy háttérben nem állít mindent maxra ?! Szerintem igen. Tudom eleinte azt harsogták, hogy magától állítja be a kinézetet a géphez, de szerintem ez a valóságban nincs így!
1 érv erre: Miért jött ki a 2. vagy 3. patchben az az opció, hogy a kisebb textúrákat kiemeljék? Pontosan ezért!
Mindjárt utánanézek YT-on, hátha tényleg néz jobban is ki erõsebb gépeken, ahogy írod.
Szerintem a textúra betöltés gyorsabb gyorsabb gépeken azt annyi. A 60 FPS volt a cél, nem a kinézet. Gondolom erre az volt az akkori logikus gondolkodás, hogy nem lesz befolyásoló a textúra betöltés, de tévedett.
1000% hogy nem. Ezt nem kérdésnek szántam.
Állítom 1000%-ra hogy azon a gépen te bármit állítottál nem láttad fullba.
Nekem is 2 magos van, meg 6670, mégsem úgy néz ki mint konzolon, a fények-árnyékok drasztikusan eltérnek... Egy izmos pc-n másképp fest a játék. Nemtudom hogy ott is olyan-e mint a konzolosba mert ugye hallotuk hogy a pc-s portot nem igazán oldották meg jól, de az tuti hogy izmos pc tulajoknál szebb.
Régen ezzel sokat bajlódtam/fogllalkoztam mikor megvettem origibe, és ez kicsit nekem bökte a csõrõm, de megtudtam hogy nem tudok ellene mit tenni, annyiba hagytam a dolgot.
Az összhatás szép valóban (mondjuk nekem ez elég, szerintem is fantasztikusan néz ki a Rage), viszont jogos azok kritikája, akik a textúrák minõségét becsmérelik, hiszen 1 méterrõl minden textúra minõsége a 2000-es évet idézi. Ez pedig nem feltétlenül tesz jót a rendszernek.