na hol van már az az Undercover? Már játszani akarok vele
A pro shit meg a carbon szar lett de végigvittem mindet.az összes részt.az undergrundtól kezdve.az nfs1.részénél nincs jobb!!!Nekm a favorit az underground meg a most wanted.
hát nemnaon XD de nálam a hot porsuit-1-el kezdtem az tök fasza volt underground-szerintem az 1 legjobb nfs favorit car-om :acura rsx , mx-5 U2- a sok tunning magas fokon,de egy kicsit unalmas gameplay favorit car-om : 240sx,eclipse Most W-pörgös játékmenet naon jó összerakot game favorit car:eclipse,ford GT CArbon-ez az nfs ami a legjobban nem jött be favorit car :P-carrera,P-cayman Pro Street-nekem sokkal jobb mint a carbon a tuning fax-a favorit car:evo x,challenger r/t hogy az uj NFS milyen lesz arrol fogalmam sincs
imádom az ilyeneket h nekem az nfs 1 volt a kedvencem tudod az underground... hát pff amúgy sztem nálam még mindig a high stakes viszi a pálmát meg azért volt még 1-1 jobb rész is mint a mostani carbon meg mittomén...eléggé elcsépelt v nemistudom hogymondjam milett az nfs de 1re inkább arcade lesz/már az 1 ideje legalábbis a többi játékhoz képest.régen nemvoltak még annyira jó szimulátorok h lehessen hasonlítgatni de most van...na mind1 a lényeg hogy az undercover 1 fos lesz sztem :D de csak remélem hogy gondolnak 1et és vmi szimulációs módot is tesznek bele vagy ilyesmi :)
még hogy az összeset :D
hehe, az NFS nem az Underground-al kezdõdött (ami hivatalosan a 7.rész), hanem 1994-ben a The Need For Speed-el. Nekem már akkor megvolt, és azóta megveszem az összes részt, amint kijön egy újabb.
Elég érdekes dologat írtak. Bár írják hogy az adatok hamisak, elég nagy kitolás lenne ha PC-re nem lenne. Jó lenne már valami hivatalos infó is.
Hogyne lenne PC-re. Az EA üzeletpolitikája miatt természetesen lesz PC-re, méghozzá magyarul is köjön majd, ugyanúgy, mint a Pro Street. Kérdés csak az, hogy ez nekünk jó lesz e, illetve hogy az új nfs mit tud majd felmutatni például a GRID ellenében.
itt most az Midnight club-rol volt szó ami már csak konzolra jön ki (az 1és a2 PC-n is volt )az nfs meg már régota volt konzolon is aszhem azota a porsche edition-tól az uj NFS jön tutira ugyhogy nemkell rinyálni (PC,X-box360,Ps3,Ps2,wii,mobil,) modjuk nemtudom hogy ps2-re kifog-e jönni de lehet az Mc + ösz elején fog jönni ezért irtam hogy ellenfél lesz mert átlagjábban az nfs nov-ban vagy dec-ben szokott lenni
hogyértve ps?? ps2??--azért gondolom hogy nem nagyon lesz PS2-re mert régi konzol pl: ott volt a clasics x-box azon az uccsó nfs a carbone-volt és a ps2 is ugyanolyan mint az x . ezért nemhiszem hogy kijön arra mert szerintem az uj nfs-nek jobb lesz a graf-ja mint a pro street-nek
azért ne hasonlítsuk össze a ps2õt és az xboxot. ps2re még mindig adnak ki játékokat. xboxra már kb semmit:) ps2-nek van a legnagyobb játékkínálata,és még lesz is 1 ideig^^ sztem kifog jönni ps2re
Jöhetnének már infók errõl ha egyszer már 2 hete bejelentették.Egyébként lassan leteleik a 4.hónap is (mert március elején azt mondták hogy 3-4 hónap múlva jönnek az infók róla)
PS mint pro street de utólag elolvastam még1x és énis férreértettem
mostanába már a ps2-kinálata a leggszerényebb még a psp-re is sokkal többet dobnak ,amugy csak az EA+a japán kiadók tartják fent játékaikkal
hyy mivan semmi hir?? szerintetek milyen uj verda lesz az undercover-ban ?? (ami az edigiekben nemvolt) jólenne ha a: MG x-power lenne XD eazy kocsiba meg pl az uj fiat bravo
Nagyon valósághû fõleg az UG1 a maga fizikájával és tuningrendszerével (gy.k golftuning rámegy egy másik autóra):D A fizika meg minden részben vicc :D Az 5. részig még tûrhetõ volt.
szerintem is részben igazok a tunningok valósága mert eredeti cégek nevét is bedobják PL:nos,k&h-->(nem a bank ),brembo. A másik hogy mindegyik kocsira máskép ,jobban-kevésbé hat lásd a pro S-t ott már a gyomatékot is nagyba kellet nézni,amibe igazán a japán kocsik voltak jók Pl:supra drag-ban 1270-LE igaz a tunningot a motornál felhuztam.Szoval 30-40% reális a tunning
A legjobban játszható mármint játékélményben és szavatosságban az UG1 és UG2 volt ha végre kapnánk egy UG3at nem ratyi MWes irányítással hanem amradna a jó kis UG irányítás tuning stb csak mondjuk belsõtér,meg több motorikus cucc,esetleg autosclupt bõvítése mindenre még a motorra is,kipufogó hang sclupt például és egyéb apróságok,egy nagyvárosban,jó kis videós MWes történettel,rendõrökkel, és a jólmegszokott zenés finomságokkal akkor az EA kihúzná magát a MWóta elõkészített xarból,és aratna egy rohadt nagyot. Én megírném nekik ezt mint egy gamer,csak sajnos lexarnák a fejem "mert õk jobban tudják" csak közbe nem ^^
néztem a neten hogy álitolag az uj NFS játékmenete a Szálitó.c.filmre fog hasonlitani.Most akor ilyen küldetéses izé lesz ??? akor szerintem ilyen 40-90 milios kocsik nemnaon lesznek benne mert a filmben is a palinak egy 7-es bmw-je volt ami akoriban 3-4milla volt,ha a valoság szerint mennének.De az lenne benne jo ha SUV-k is lenének megint benne mint az U2-ben csak kicsit több.
Én a bescriptelt ellenfeleket utálom a MW óta. Nem lehet õket kilökni, arrébb noszogatni, meglökni stb. Szó szerint meg se érzi. Aztán néha csak jobbról balra csapódsz az ellenfelek között o.O
Úgy tûnik az E3-ig várnunk kell hogy kapjunk némi infót errõl...
nálam (amit szeretnék): - sokkk!! kocsi + SUV-k - jobb irányitás -(4. esetleg gumi kopása, lyukadása)-HOOTT roadd!!! -aprólékos optikai tunning -sok jó zenét olyan mint pl:MW,U1-ben voltak Nah akkor isteníteném az EA-t
Normális fizikát szeretnék, és kukázhatnák már az idióta tuningot. Lényegében egy NFS4et szeretnék feltupírozott graffal, addon autó támogatással, minimum NFS5 szintû fizikával, belsõ nézettel. Esetleg nagy bejárható területtel.:D
Ezzel az 5 játék összeforgatásával egy olyan játékot kapnánk amiben mindenki megleli a maga örömét,igaz ehhez egy elég nagy gépigény járulna hozzá de nagoyn megérné,egy ilyen játék 10 éven belül nem menne ki a divatból az biztos fõleg a moddolhatósága miatt. Nekem ez a véleményem,remélem az új NFS tud bizonyítani az elmúlt 3 rész folytonos szakadéka után.
a téren én változtatnék, 3x akkorára, mint O'ahu. még ha egy blu-ray lemezbe is kerül, én kifizetem. :D
Street Legal is jól indult de maradt "xar" jól megvan csinálva,csak a grafikán kéne változtatni,pár patch hogy nefaggyon bele mindenbe és akkor jó game lenne,TDU val meg semmi bajom,csak ha már ászul megcsináltak mindent akkor ilyenekt miért hagynak ki: index,valóságos mûszerfal (minden mûködik rajta) stb... Szerintem eddig aminek nagyon jó szavatossága van az a TDU meg az LFS az FLS most legalább kezd rendezõdni... új mûszerfal stb... remélem ott is megcsinálják a mûszerfalat rendesen,végre a tiltást -.- és beledobnak esõt,meg estét :) Akkor az LFS nagyon arat majd :D
És, hogy lehessen boltban is kapni.Akkor nagyobb sikere lenne szerintem :)
szerintem a törést azért nem anyira rakják sok autós játékba mert a gyárak az autók töréstesztje mindegyik kocsinak más-más pl(nekihajtasz egy kocsinak. audi tt-nek leesik a lámpálya és leszakat az alja egy Evo9-nek meg csak behorpad az eleje . És ezért márka rivlizálás lenne az automárkák közt törés-szimuláció miat. DE persze csak azért is lehet mert a fejlesztök lusták ezt kidolgozni.
NFS4, az is arcade volt, mégis valahogy jobban éreztem, hogy autót vezetek...
"Legelõször is a megjelenés az, amit talán jó lenne biztosan tudni.
Az NFSItalián a PlayStation 3, PSP, Nintendo DS, PlayStation 2, Nintendo Wii és Xbox 360 konzolokra November 12 volt írva, mint megjelenési dátum. PS3-ra, PSP-re és Xbox360-ra az ár 38 euró volt. Nintendo DS-re 19 euró, PS2-re és PC-re egyaránt 25 euró, míg Wii-re 31 euró volt feltüntetve. A PC-s megjelenést december 31.-ére tette az oldal, míg a mobil változatét csak 2009. január elsõ napjára.
Ezek az infók azonban nem véglegesek, sõt, nem többek egy tippnél. A fogyasztói árak sajnos valószínûleg magasabbak lesznek. Egyik infó se hivatalos, és a megjelenési dátumot még maguk a fejlesztõk sem tudják. A játék az idei év végén, vagy csak 2009 elején fog a boltokba kerülni. A december 31-es PC-s megjelenés pedig irreális.
Felmerültek olyan hírek, hogy visszatérnek a kategóriák a játékba. Egy új kategóriáról is szó esett, ami a Legendary nevet viseli. Ebben lehetnek az olyan autók, amik nem tartoznak bele egyértelmûen egyik kategóriába se, viszont nagyon népszerûek. Ide tartoznának pl. a Lamborghini Countach, vagy a régebbi Mustangok.
Az NFSItalia 150 autót jósol a garázsba. Megszûnne a körverseny mód, hiszen a versenyek útvonala szabadon választható lenne. Ezzel a nyilakkal behatárolt pályáknak búcsút inthetünk. Ismét új tuningrendszert készítenének a fejlesztõk, mely kihatna a belsõ tér tuningolására is. Talán ebben a részben már a belsõ nézet is helyet kap. Három új versenymód lehet majd a játékban. Az egyiket ismerjük is biztosra, ez a Highway Battle. Emelett tehát még két új versenyszám lenne, de a drift és a drag megmaradna.
Felmerült továbbá, hogy a játék online része az Underground elsõ részére fog hajazni, valamint végre teljesülhet a változékony idõjárás mellett lobbizó rajongók kérése is!
Ezek az infók tehát nem biztosak. Az EA-s forrás ezeket se megcáfolni, se megerõsíteni nem tudta. Ami biztos, hogy a december 31-es PC-s megjelenés irreális, és a többi platform debütálása se biztos, hiszen még az EA se tudja, mikor lesznek kész pontosan. Ezen kívül nagyon valószínû, hogy a feltüntetett áraknál drágábban juthatunk majd hozzá a játékhoz.
Hamarosan többet fogunk tudni. Érdemes tehát figyelni a híreket, hiszen az elsõ videó anyag nem lehet messze."
Ott a pont! Én is ugyanezt szeretném már sok-sok éve!
Remélem az E3-rol v-mi video-képek kiszivárognak .
Egyébként még a véleményem: 1994. Megjelent a The Need For Speed. Akkoriban érdeklõdés szintjén megvettem, mivel az EA Canada stúdió fejlesztése alattkészült (ami a Distinctive Software néven futott az EA felvásárlása elõtt, ami több színvonalas autósjátékot is csinált a 80-as években). A játék egybõl a média középpontjába került, mint az egyik legrealisztikusabb és legszebb grafikájú autós játék. Játék menüjében elérhetõ élõ videók az autókról, történeti volna és történelem az autómárkákról, hûû, micsoda ujdonság volt. Bizony, úttörõ volt! Érthetõ módon 1997-ben mûr tûkön ültem, mikor kiadták a II SE-t, rohantam, megvettem. Isteni játék volt, a legegzotikusabb szupersportkocsik (McLaren F1 lol!), gyönyörû tájakon való suhanás, grafika még szebb, a realisztikus irányítás romlott valamivel, de a játékélmény csak emelkedett az elõzõ részhez képest, ahogy mindenki másnak is, akivel osztott képernyõvel játszottunk. Játék menüjében itt is elérhetõek voltak videók az autókról, amik az életben készültek, márka történelmi áttekintés stb. 1998, kijött a III. rész, a Hot Pursuit. Futottam, megvettem. Hû mekkora játék volt. Irányítás megmaradt a második rész szintjén, de a 3D gyorsítókártyákat támogató grafika mindenért kárpótolt, játékélmény tovább emelkedett ebben a részben, isteni volt az osztott képernyõs játék, szép pályák és tájak, remek szupersportkocsik(Lamborghini Diablo SV ,Mercedes CLK-GTR, stb). Az autómárkák, autó típúsok történeti áttekintése itt is dominált. 1999. Kijött a folytatás, a High Stakes (Európában Road Challenge néven futott) A kedves olvasó már bizonyára kitalálta: rohantam, megvettem. Hû, micsoda folytatás volt! Realisztikusabb irányítás, mint az elõzõ részben, grafika tovább javult, kitûnõ karrier mód jött, még szebb pályák és tájak mint az elõzõ részben, ráadásul az elõzõ rész pályái is elérhetõek voltak, nagyon élvezetes szupersportkocsik (McLaren F1 LM, Mercedes CLK-GTR, Ferrari F50...) 2000. Kijött az 5.rész, a Porsche Unleashed (Európában a Porsche 2000 néven futott). Ez volt az elsõ NFS, amit már elõrendeltem, a játék elõzetesrõl alkotott véleményem alapján.! A kritikusok szerint is ez volt az akkori legeltalátabb rész, soha nem látott grafikai gyönyörrel, az összes résznél realisztikusabb irányítással,ami keverte a szimulációs és arcade irányítási elemeket, kitûnõ karrier móddal,kitûnõ modelltörténeti inormációkkal. Ez volt a „régi” NFS sorozat csúcspontja, eddig a pontig minden rész tudott újabbat hozni, többet adni a közönségnek, kitûnõ belsõ kormánynézettel, jó irányítással.
Aztán egyszer csak 2002-ben felvásárolta a szintén Kanadai EA Black Box stúdió az eddigi részeket alkotó EA Canada-t(ne feledjük hogy az EA Canada a Distinctive Software csapata volt eredetileg) Innentõl kezdve nem csak pusztán egy névváltásról volt szó, mint legutóbb, az EA Black Box új fejlesztõkkel készítette az NFS részeket, amidurván rányomta a béyegét a sorozatra!!!! Eltûntek a belsõ kormánynézetek, ami eddig még sosem fordult elõ, eltûntek a csodaszép márka és modelltörténeti áttekintések a játékban, eltûntek az autókról megtekinthetõ videók. Pusztán csak ennyit veztettünk –hittem elõször. Ugyanis 2002-ben az új fejlesztõcsoport a 6.résznek a Hot Pursuit 2-õt jelentete meg, mely ugyan csak csodaszép pályákon és tájakon játszódott, fantasztikus szuperspotautókkal(FerrariF50,McLaren F1, Lamborghini Murciélago, Mercedes CLK-GTR, stb…) Rohantam is, ezt is megvettem egy kisebb késéssel, valamicskével megjelenés után rászántam magam. Igen csalódtam az elõzõ részekbõl elhagyott elemek miatt, sokat rágtam miatta a fogam, szidtam az új tervezõket, de azért mindent összevetve tetszett a játékmenet, fõleg online kitûnõ hálójtékot kínált(mind máig, a mai napig fut fél tucat szerver folyamatosan, vagy még több is!) De mindez, hogy csak ennyit vesztettünk a régi részekbõl, túl szép lett volna, hogy igaz legyen. 2003, kijött a 7.rész, az Underground. Innentõl SZÁMOMRA (azok számára nem, akik akkor ebben a tájt voltak apró tinik és ismerkedtek meg az NFS sorozattal) kezdõdött az igazi szakadék. Az a szakadék, amin az NFS rohant lefelé, néha meg megállva, néha gyorsabban zuhanva, de ki sosem kecmergett az én szememben, még ha az eladási ráták soha nem látott értékeket is mutattak –ez kellett az akkori fiataloknak, a mozifilmek hatására, na... Ez volt eddig a legelsõ NFS rész, melyet több hónapos késéssel voltam hajlandó megvenni. Nem is tetszett, soha azelõtt nem játszottam még ilyen keveset NFS-el, borzasztó volt. Végigvittem, utána évekig hozzá sem nyúltam. MINDEn régi NFS elem eltûnt, nem egyszerû továbbfejlesztésrõl volt szó, az új fejlesztõ stúdió egy ÚJ játékot alkotott. Persze ettõl még másoknak biztos tetszik, nekem nem tetszett. Elég ramaty autóválaszték jellemezte ezt a rész, mely még sosem volt jellemzõ NFS-re , ráadásul csodaszép tájú pályáknak semmi nyoma sem volt, folyton ugyanazok a csúnya sötét vári pályák, melyek néha meg voltak kombinálva, ennél rosszabb pályák NFS-ben eddig még sosem voltak. 2004, itt volt a 8.rész, az Underground 2. Megvettem pár hónapos késéssel, jobban feldobott sokkal, mint az elõzõ rész., mivel olyan újdonságot hordozott, mint a szabadon járható város, ez volt az az elem, amiért leginkább kíváncsi voltam rá. A régi NFS elemekbõl szintén semmi, sajnos ez a rész sem tetszett túlzottan. Szintén ramaty autó választék, a pályák csinosodtak, de még mindig visszalépés volt a régi NFS széiához képest, nagycsalódás volt ismét 2005, kijött a 9.rész, a Most Wanted. Nagyon beindultam, hogy végre visszatérnek a régi irányvonalhoz (hittem ezt naívan). Ugyanis nagyon szép tájú , gyönyörû grafikájú képek láttak napvilágot megjelenés elõtt, hihetetlenül szuperül hangzó autólistával (VÉGRE nem csak olcsó „hétköznapi” tuning szekerekkel lehetett menni, hanem szupersportkocsikkal, és veterán autókkal is. Ráadásul a régi rendõrös üldözõsdit is visszahozták. Még ha se belsõ kormánynézet nem volt mindig, elõrendeltem a játékot, megjött, elõször örültem, végigjátszottam, és sajnos csalódtam. Vegyes érzelmei voltak: tetszett is meg nem, bár a 7. és 8.résznél mérföldekkel jobb volt, nem hozta a várt hangulatot sem irányítás termén, sem valósághûség terén (LEGJOBBAN azt utáltam, hogy egy a valóságban 3-4 milliós Fiat Punto-t szarrá tuningolva ugyanúgy gyorsulhattunk és kanyarodhattunk kb a pályákon, mint egy széttuningol Murciélago-val vagy széttuningolt Porsche Carrera GT-vel, nevetséges volt, na…) Ez volt az a pont, mikor az új fejlesztõ csapat (EA Black Box) a csúcsra jutott véleményem szerint, Ugyanis a 2006-ban kiadott 10.rész, a Carbon egy gyorsan összedobott MostWanted klón, egy erõs túlzással élve, mintha csak egy kiegészítõ lemeze lenne felpatchelve. Megvettem, nem tetszett, még annyira sem, mint a Most Wanted 2007. Pro Street személyében itt vol a sokadik: 11.rész. Itt már nem reméltem semmit, rajongásomtól fogva beszereztem miután lement az ára, jobban tetszik, mint a Carbon, de a Most Wanted-ot élményben nem veri, maximum nekem csak abban tetszett jobban, hogy valósághûbb a Most Wanted-nál is. Hát ez a helyzet, ez a véleményem, az NFS 6-11 nem valami túl jó, nem tudta olyan mértékben fokozni egyes részek között a játékélményt, mint ahogy zajlott ez a 1-5 részekig. Habár ez csak az én véleményem, ahányan vagyunk, anyi féle érzéssel közelítünk a sorozathoz, mindenki más korosztály, máskor ismerkedett meg vele, mást szeret, stb… NEKEm, mint a kezdetektõl rajongó NFS fan-nak, csalódás az új stúdió munkája évek óta, az EA jelenlegi politikája (jó, régebben sem volt túlságosan másként, éremes a Wikipedia-ban történelmi áttekintést olvasni az Electronic Arts múltjáról, kezdeteirõl). Én nem várok már semmit se a 12.résztõl, majd miután lement az ára, megveszem, és felteszem a polcra a gyûjteménybe. Számomra a régi hõn imádott NFS széria halott (persze mind máig játszogatok mind a 11 résszel hébe-hóba) és sztem már nem is jön vissza, az amit ránk hagyott, megvan, játszhatok vele, jól érezhetem magam vele, de újabb folytatást nem várok ebben az irányvonalban. Remélem azért az elkövetkezendõ jövõbeli részekben is találok majd itt-ott vmi örömöt és játékélményt Üdv Egy NFS fan.
Szívembõl szóltál, éppen ezért játszom a TDUval, mert a klasszikus NFS részekre hajaz. Na meg a World Racing 2, a sokszáz addon autójával.
Én is szivemböl az nfs-3-at nyomnám inkább az az nfs-rész jöt be a legggggjobban a réggebiek közt söt még a mostaniak közt is.Ha mostani rész is kb olyan lesz mint a pro-s akkor a Midnight Club4-ben tudok hinni ,ha az is megmarad a 3-motorjával csak szebb graf,több kocsi,meg ilyenek.