27-es szinten vok nem jelentenek gondot akiket ott találok. Csak mire megtalálom a rejtett szobát és kitalálok a barlangból van hogy 20 percbe is beletelik, és marha bosszantó ennyit szenvedni vele.
Oda akkor érdmes visszamenni ha már elég magas szinten vagy !
És már olyan erõs vagy hogy lazán levered öket ! Amugy ha mindenkit legyepáltál akkor általában egy kincses ládában találsz néhány értékes cuccot ami persze levan zárva és fel kell törni ! Ilyenkor kell mneteni elött és megnézni mi van a ládában ha jó cucc van benne akkor kiveszed ha meg semmi jó nincs benne akkor meg viszatöltöd az állást !
A labirintusos részeknél van valami trükk? Eléggé unalmas mikor már a sokadik labirintusban szaladgálok mint a mérgezett egér. Vagy van egyáltalán értelme végig szenvedni õket?
Ugyanígy voltam vele én is, valami miatt (lehet hogy bennem van a hiba) nem tudta a játék fenntartani az érdeklõdésemet. Érdekes, mert elvileg minden benne van, amit egy sandbox RPG-tõl elvárna az ember.
Valaki eltudná mondani röviden mi is a történet lényege és hogyan lehet eljutni a többi szigetre is? Hallottam valamit arról, hogy csak 2 sziget játszható a többi csak a multival mûködik.
Én egyenlõre még játszogatok vele, de egyre unalmasabb. Szinte már csak a fejlõdés miatt csinálom, hogy lássam milyen páncélok vannak
Hi!Van még vki,aki játszik a játékkal?Hol jártok?Esetleg eszmecsere,tapasztalat csere?
Köcc, igyekszem mindent amit csak lehet, megcsinálni:))
* Fixed problem with locked doors for save games started in 1.0 version (Cheznaddar - Hatmandor sewers and caves near Bayan) * Fixed problem with selecting and displaying tooltips for small icons in inventory (Xbox 360 controller) * Added "Resizable Interface" setting
akkor lehet hogy neked más hiányzik... nem lehet személyre szabni a végigjátszást. Ki milyen missiont csinált eddig attól függ. Pl. én angolul olvastam, hogy meg kell csinálni a factory-t Hatmandor és chnezdar (vagy miaf----om) között. Beszélsz chezdarrrr északi részén lévõ a hóhérok mellett álló fazonnal. Tejelsz neki jó sokat, majd megépül a factory, amibe még invesztálsz, a végén meg visszakapsz lóvét. Pl. neki ez hiányzott. Ezt én hiába csináltam végig. Nekem a "ketrecharc" hiányzott. Neked lehet h valami más. Csinált végig az arénát, meg mindent a faliújságról, meg a lovasversenyt, meg mindent, és egyszercsak ott lesz a pap gondolom. Meg majd a kovácsmester. Annak is üres a pultja, késõbb meg megjelenik, ha elegendõ missiont csináltál hozzá és enged a sztori. És aztán irány new ashos ! :)))
You have to complete a series of missions, during which you will learn who Mirage really is. In succession, complete: [The Escort], [The Package], [The Delivery], [Murders Investigation], [Dragon Carapace], [Imperial Delivery], [A Friend in Need], [The Third Man], [Maliel’s Tear], [The Transaction]. Tehát evvel ne foglalkozz, amíg a felsoroltakból az összeset meg nem csináltad, akkor mehetsz vissza az íróasztalos ürgéhez. buu
nemtom mi a helyezet, szaladgálok mint pók a falon, beszéltem a rács mögött lévõ Mazon-nal. És megállt a tudomány:( Bõvebb infót kérhetnék??? Köszi!:))
Ez nem az a bug, amit a patch rakott bele? Elrontottak benne valami ilyen ajtót. Cheat-el tudod esetleg kinyitni, uccsó 3 oldalon tuti megtalálod a kódot rá.
Sziasztok. Elakadtam a játékban, kellene egy kis segítség. Bejutottam Hatmandorba és kaptam egy feladatot, hogy kövessem az egyik tagot a csatornába valami üzletet lebonyolítani. De ahogy leérünk van agy kapu ami zárva van és nem tudunk rajta átjutni. Egyszer már bejártam az egész csatornát, de most mégsem jutok tovább. Mi lehet a gond?
Nekem valamiért nem adta a Captaint... Viszont Hatmandort végigjárva bementem egy házba, ahol volt egy elõketrec. Bementem, a csávó rámzárta az ajtót, levertem valakit, és ezután jött új Mirage infó, és szakadt rám ezer küldetés :) Azóta hálistennek már New Ashos-ban vitorlásozok :)))
Jó ideje Valarin csak ennyit kérdez: Find anything ? Basel pedig elhajt, hogy dolga van.
:S
sziasztok ! nem tudok a chapter 1-en túl jutni.
Mirage's identity rõl kell infót vinnem.
A MAP en két aktív pötty van: A Rotting skeleton az arénánál és Hatmandor bejáratánál a faliújság, de ott megcsináltam mindent.
Kész a factory is Cheznaddar és Hatmandor között.
Az escort a delivery és az elimination job van kész. Az angol végigjátszás szerint az elimination job után kellett volna kapjam a következõ feladatokat.
Hali!
Igen, az elözõ patchba, ahogy nézem a 10-et bele is tették.
Kéne egy kis segitség hogy amikor egér korgovel hátréb állitom a kamerát akkor ugy marad de mikor beszélek vagy menube megyek mindig az alap kozelire ugrik vissza.Lehet ezt valahol állitani hogy ugy maradjon ahogy én állitotam a kamerát.
Szisztok! A directx 11 -es patch még nem jelent meg a játékhoz? köszi
BlueGold! Az Escort, Aberrant Pet és a Spider's Lair küldetéseknél nekem sem nyíltak ki a kapuk, de van rá megoldás. Konzolba írd be: twoworldscheats thisisgreatgame ec.setgateopen 1
Fontos, hogy közben a kurzorral mutass rá a zárra, úgy, hogy látszódjon a piros "locked" felirat.
Sajna nincs neki Weapon forging könyve és már végigjártam a régi helyszíneket is.Egyszerûen nem értem.Pedig bõven lenne alapanyagom a fejlesztésekhez.:(
Köszi, megnézem.Bár úgy rémlik, nemrég jártam ott és nem volt neki.
Warriors Guild elõtti árusnál, sûrûn láttam, én is ott vettem.
Van valakinek tippje, hol tudnék Weapon forge skillbook-ot szerezni?Már a Lost souls mocsárnál járok(a boszit kell megölnöm), de a korábbi pályákon egyik árusnál, kovácsnál vagy ládában sem találtam ilyet.
Ja elfelejtettem, a v1.1 patch felrakása után "zárodott be" az ajtó elötte még jártam erre ( itt jöttem be elöször Hartmandor-ba). Nem lehet eltávolitani a patch-et?
Hali!
Harmandorban Basel-nél felvettem azt a munkát, hogy a Yerske-vel menjek le az alagutba. Itt nem tudok átmenni vele valakinek van valami tippje mivel lehetne kinyitni a kaput?
Hello!
Nekem sokat segített egy oldal google fordítással:
A küldetések a jobb oldalon olvashatóak, ki kell szemezgetni a lényeget.
Üdv B.
Egyiket sem tudjuk még.Vagyis ha kiderül hogy nálunk nem magyarul fog megjelenni akkor elkészítik hozzá a magyarítást ezt már kijelentették a mélyen tisztelt magyarítók.
Elsõsorban ne plusz elemeket rakjál az idézõ spellbe, hanem plusz summoner carrier cardot. Attól erõsödik igazán a lényed. Késöbb ráérsz az elemeket pakolni. (Fõleg, mivel bármit adsz hozzá az jelentõsen növeli a manaköltséget.)
Ezenkívül érdemes enchantba rakni olyat, ami visszaveri az ellenfére az általa okozott sebzést (100%tól indul!). Az enchantot nem csak magadra, hanem az idézett lényedre is varázsolhatod.
Az azt jelenti hogy az adott idézett lénynek mennyi élete van minél több kártyát raksz össze annál magasabb %-u élete lesz annál erösebb szivosabb lesz és nehezebb lesz kinyirni ! Nekem volt egy rakat kártyám összeraktam öket és kaptam egy elég erõs Dark Knight-ot ami irtotta a monstereket rendesen !
Ja tényleg gyengék, kezdem kitapasztalni hogyan is mûküdik a varázsló kari. Arra már rájöttem hogy az idézett lényeket lehet erõsíteni ha több kártyát rakok rájuk, viszont írja hogy pl. "3% health and damage bonus" van rajtuk. Ez milyen értékek 3%-a?
Most akarom megszerezni a játékot, de csak akkor kezdem el, ha magyarul is lehet tolni, mert annak nem látom értelmét, hogy nem értem a teljes történetet. Kérdés: van e magyarítás valahol, mert mintha láttam volna egy belinkelt képet magyar felirattal ebben a fórumban?
Véletlenszerûen dobálja árusoknál. Bayanban a fegyverkereskedõ árul idézõ varázslatokat. Nekem is idézõs varázslóm van egyébként, de az elején nem érdemes rágyúrni, mert baromi kicsit sebeznek az idézett monszták. Inkább csak kiegészítésként erdemes használni, hogy feltartsad vele az ellenfeleket. Amire azonnal rá kell menni, az egy erõs sebzõvarázslat, és a manashield. Onnantól kezdve nincs nagyon ellenfeled.
Skillkönyvet egy darabot se vegyél mert mindet meglehet találni / de 9k-át 5 perc alatt összekockázol ha mindenképp venni akarsz / a varázs dolgokhoz nem tudok hozzászólni mert ijász karim volt de nekem a végén már 800k fellett volt a pénzem és nem volt mire költeni.
ezt nem igen értem még most se. a skillkönyvek 9k minimum, a varázs efektet lényegébe 780 a legolcsóbb, a modifier meg carrier lapok is elég drágák, 1 aura carrier magába 2500 csak. és ezekbõl kell egy rakás minél erõsebb vagy, én nem mondanám h nicns mire költeni.
Az elsõ rész után engem most is magával tudott ragadni a hangulat, úgyhogy ezen a téren nincs baj.Amik viszont levonnak a játék értékébõl, szerintem(megjegyzem, még csak a 22-es szintnél tartok): - idétlen párbeszéd animációk - tereptárgyakba beakadó ellenfelek - saját karakterünk idõnként még egy alacsony lépcsõfokra is csak ugrással képes feljutni - a loot-ok értéke aránytalanul kicsi a legyõzött ellenfelelek szintjéhez képest - ugyanez érvényes a ládákra is, gyakran a mesterzárral ellátott ládákban is csak kacatokat találunk - a ló irányítása borzasztóan körülményes, nekem az elsõ részé jobban kézre állt - majdhogy nem tök feleslegesek az árusok(inkább csak hangulati elemek), legalábbis fegyver és páncél vonatkozásában.Akik ésszel craftolnak,(most elsõsorban harcos karakterre gondolok!), azok páncélt úgyse vesznek(esetleg a legelején), fegyverbõl pedig a Warriors Guild kovácsától kapott feljavított egykezes axe-tól jobbat nem nagyon találnak - nekem inkább frusztráló, mint jópofa ötlet az, hogy folyton kerülgetnem kell a város utcáin lófráló lakosokat, mert ha véletlenül nekimegyek valakinek, akkor megemelkedik a "körözöttségi szintem.Sõt, ha szándékosan meglökök valakit, akkor rám támadnak az õrök...Oké, ha legyaknám az ártatlan polgárokat, még értem.Na de egy apró taszigálás miatt?! - NAGYON hiányolom én is a karakterlapot, ahol összefoglaló infót kaphatnék a karakterem státuszáról(tulajdonságok, skillek, felszerelés, stb.) Ami viszont nagyon tetszik(a magával ragadó hangulaton kívül): - a kissé módosított teleportrendszer(sokkal rugalmasabb lett) - a folyamatosan megújuló hirdetõtáblák, melyekre idõrõl-idõre újabb mellékküldik kerülnek fel - a craftolás - a kreatív varázslatrendszer - a beépített minigame-ek, pl. a zenélés(bár a dobon kívül én más hangszeren képtelen voltam elfogadható szinten játszani.És Ti?)
Végül egy kérdés: érdemes házat venni?Jár valami elõnnyel, a tárolási lehetõségen kívül?Mert ha nem, akkor nem dobok ki érte 50 ezer aurát.
Helló! Nem találtam infót arra nézvést, hogy néhány tárgynál mit jelent pl a:"Kit: 1/5" tulajdonság. Fel tudna valaki homályosítani?
Én szinte mindent megcsináltam és 42 lett a vége...:-( Pedig a New Ashos-i õrök fegyóját kipróbáltam volna! 46-os szint kell hozzá...
Hi! Mennyi a max. szint amit el lehet érni ha nem hagysz ki semmit a játékban?
Akkor én "egy vagyok a millióból". Tetszik ez lehetõség a pontok újraelosztására. Nem kell feltétlenül rögtön 3-szor végigjátszani, hogy mindent kipróbáljak.
Most olvasom hogy a játék túl van az egy millió eladot példányon és ez csak a kontinentális europai eladásból jött össze a világ többi részén majd januárban jön ki a játék.
És messze volt még a maximumra fejlesztéstõl (metallurgy 8-ason volt, szóval még a kifejezetten fegyver fejlesztésre szolgáló skill a maga 10 szintjével nem is jött számításba.)
Én úgy jártam ott, hogy amit jó fegyvernek hittem (értsd magasabb volt a sebzése), az nem volt olyan hatékony, mint az az elementális sebzéssel támogatott fejsze (ha meg rá is tettem egy lapáttal a fejlesztéssel, akkor meg már még jobb lett).
Játék végére olyan 900 zúzó, 900 szúró, 250 elementális sebzést (tûz, elektromos és már nem is tudom milyen extra sebzés volt belekovácsova) tudott a fejlesztett Sulejman fejsze (2 vágóélû verzió)
Az a gagyi balta folyamatosan fejlesztve a játék feléig a leghatékonyabb fegyverem volt (harcosként játszottam), a játék 2. felében, meg ugyanazon gagyi balta nagytestvére (azon brotherhood guildes questben kaptam azt is) volt a legjobb fegyver (folyamatos fejlesztéssel persze) a játék végéig!