na nemá h nincs benn Lambo... legalább a Murciélago R-GT vagy Gallardo GT3 egyikét belerakhatták volna... Bakker...
Elorendelni meg felesleges. Valszeg ez is Steam-es lesz, igy a megjelenes percceben mar a tied lehet;) Amig behozzak Magyarorszagra, honositjak, abbol lesz vagy december...;)
Ez a kormeny/valto hasznalat eleg vicces;) Mintha valami alacsony vernyomasu no lenne;DDD Itt van video egy arkad jatekbol, ez sem az igazi, de talan valamivel jobb::))
Elején a sok üres szövegelés után amikor már nem figyeltem, elkezdtek bevágni videokat, és felkaptam a fejem 3 verdára a GTL-bõl, hirtelen megörültem hogy fúúúú, beletették a HisoricGT modot? És ezt eddig mér nem mondta sneki, meg fúúúú, azután nem egész 2 másodperc múlva rájöttem, hogy a SIMBIM et istenítik, hogy miket csinált eddig, és az nem a GTREVO ról szól.
A LFS mar vagy 6 eves, a netKar sem sokkal fiatalabb;) A fizika mellett azert meg sokmindent kell barkacsolni: grafika, hang, scriptrendszer, animacio, AI, kontrollerek, multiplayer, stb.;)
De aztan lehet, hogy teljesen sajat engine;) Nehany eve mar csinalhatjak;) Sot lehet hogy szereztek valami tapasztalt, utos embert is hozza;) Ha jol hallottam, a volt RBR-is programozot, miutan uj projetje keszult (RaceCom/Simcito) valaki "megvette":) Bar az lehet hogy a Blimey! volt...
miért nem dobnak össze valam isaját fizikai motort ? :))) Manapság már 1 vagy 2 ember egy év alatt überprofit csinál ( Netkar, LFS stb...), nehogy már egy csapatnak ne sikerüljön ( vagy az ISI-nek ...) ? :PPP
Semmit nem tudok rola, de szerintem az az eredeti ISI engine, es azt piszkaljak fel egyre jobban;) Attol sajat, hogy valszeg teljesen megvettek a jogokat es mar olyan szinten hozzanyultak, hogy "teljesen mas" lett (de inkabb csak grafikaban:D).
Pedig könnyû :D Csak balra vagy jobbra kanayarodik, föl-le vel ne törõdj :D kivéve a 2 visszafordítõ között amikor a dombon mész föl és ott a kemény jobbos. Ott könnyû elreppenni :)
Gondolom a SimBin is szivesen feljebb-, tovabblepne szivesen, foleg grafikaban, efektekben:) Azert ennyi liszensszel, lehetoseggel a hatuk mogott durva eladasokat tudnanak produkalni, mert teny, hogy a nagyatlag "ranezesre" dont:)
De a video sem biztos, hogy max beallitasoson keszult;) Egy centi arnyekot nem lattam;)
Az egyenes a fogukat úgy érted,hogy a váltó fogaskerekén nem ferde szögben állnak a fogak,hanem egyenesen?Tehát a fogaskerék síkjával derékszöget zár be?
A visítás a fogaskerekek miatt van, egyenes a fogúk így jobb az átvitelük csak nem bír annyit. Olyan mint az utcai autóban a hátramenet az is "visít" amikor tolatsz.
ez nem m3 gtr. ez sima stw bmw csak nincs leszabályozva a fordulat neki 8000 re/perc hanem forog 11000-et.mikor ezt a fajta stw vasat csinálták laboratóriumi körülmények között 13000 s percenkénti fordulatot is elérték vele ugy hogy a motor nem károsodott. a vísítás egyébként meg a szekvenciális váltó és a sperdiferenciálmû hangja.
Igen az a váltó hangja, ha jóltudom ponnt a tengelykapcsoló nélküli váltás miatt a fogaskerekek kiképzése (vagy lehet ha van valami szinkronkerék akkor az) miatt van ilyen eszelõs hangja. Gondolom 3x ennyi pénzért mint amibe ez a váltó kerül már van halkabb verziója :D
Ennél jobban én sem tudom megfogalmazni: "körmökkel kapcsolódó, egyenes fogazású fogaskerekekkel hajtott erõátviteli szerkezet, aminek lényege, hogy gázelvétellel, de kuplungolás nélküli váltásokat tesz lehetõvé"
Ez is szekvenciális... a szekvenciális a típusa, a tolókerekes a fajtája! :))
A Race Pro videot?:) Amelyikben teljesen benan kivultol tologatjak, keresztul arkon bokron?:) nem neztem vegig, de grafikailag csak annyi volt a kulonbseg, hogy volt HDR es real tukrozodes;) Ja es persze egy bazinagy lensflare;D
Real tukrozodes mar van ebben is, de csak az uton, ami egy shader, vagyis lehetne az autokon is;) A HDR-t barkacsmegoldasokkal is meg lehet oldani, mint a pelda is mutatja ENBS-nel, hasonloan a motion blurhoz:)
Ez nem turbo, ez a "mechanika" (gondolom valto es kornyeke):)))))))) Ez a sebesseg fugvenyeben egyre hangosabb es magasabb, a turbo nem, mert az a "motoron" van rajta, igy annal sebesseg fokozatonkent van min/max (bar forog vagy 10ezret, gozom sincs mi a min/max):D
Amugy biztos jon valaki, aki pontosabbat tud mondani;P
Ez a srác is tuti bekötött szemmel végigmenne a pályán, meg a verda is elég jól megy, mégse tûnik olyan nyugodtnak. Pedig nem is egy Salen.
Kolegam mondja mindig, amikor mutatok neki videot, hogy ugy latszik, mintha mindegyikben uszna az auto az aszfalt felett;) Meg az rF-ben is, ha be van kapcsolva a kamu-pilota-razkodas, hiaba rangat ossze-vissza, akkor is az auto csak ugy siklik...;)
Jajj de rosz nézni pár youtubos kamerás belsõ felvétel után. Annyira nem történik a fülkében semmi, lehet olyan 80/40 a sofõr pulzusa :D lehet alszik. :D
nem nagy cucc mi anno az f1 ch hez megjelent a gtr 2002 (gtr elõdje) mi úgy szétállítottunk mindent benne. csináltunk benne 4000 le porsche-t ami a hungaroringen 270 elfordult az egyenes végén. nem kell más csak 1 pici angoltudás és lehet állígatni. volt hozzá etcc mod is ott a honda civic alapra csináltunk 1 vw golf 1.4 et. a motor a váltó a futómû szinte 100% ig megegyezett.