hah Thanatos, pont a héten jutott eszembe a taglineod, amikor bõszen keresgettem az amd.com on a procim hõmérsékletét :D Persze nem találtam meg ott, de mind1 :D
(HW Insider) Most már hivatalos, amit múltkori sejtelmes újságborító alapján csak sejteni lehetett de jön a Dawn of War folytatása! A játékot ismét a Relic csapata fejleszti és már 2006 szeptember óta megy stikában a kalapácsolás. Íme egy kazal ömlesztett infó, a belga PC Gameplays újságból:
* Essence 2.0 (CoH továbbfejlesztett motorja) és Havok motort használja melyek mindketten DX10 és multicore támogatásra lettek optimalizálva * Látvány megközelíti a DOW intróját csak némileg visszafogottabb poligonszámban * CoH szintû egység AI * Pályatípusok között elpusztított városokon kívül sivatagok, dzsungelek, hegyi terepek illetve egyéb városok is találhatóak lesznek * Egyelõre csak Ork és Ürgárdistákat fedték fel mint játszható fajt de természetesen továbbiakra is számíthatunk (Tyranidákat a népnek!!!) * Co-op kampány az orkoknak és az ûrgárdistáknak! * Nagyobb hangsúly az egységek és osztagok egyediségének kihangsúlyozására. Jelen állás szerint minden egységnek saját neve van valamint sok új animációt és részletet is kapnak * Pálya végén kapható jutalmakat is terveznek (spéci fegyverek, páncélok, ritka tárgyak) * Jelenlegi állás szerint 6-ra van limitálva az irányítható osztagok száma * Különös figyelemmel kell majd vigyázni az osztagok vezetõire * Több érdekes és vicces komment a különbözõ egységektõl * Ûrgárdisták kampányát egy ûrhajóból szemléljük mely alatt a különbözõ célbolygókat láthatjuk, amiken színekkel megkülönböztetett nehézségi küldetéskbõl válalogathatunk * Bizonyos jutalmi felszereléseket nem lehet egybõl bevetni a következõ küldetésben hanem elõbb elemezni kell õket az ûrhajónkon * Dreadnought orkokat eltaposhat * Nem lesznek tengeri vagy légi egységek (jetpack-es egységeket leszámítva) * CoH-hoz hasonló dinamikusan pusztítható pályák * Brutálisabb kivégzések és szokásos mennyiségû vér * Egységekrõl közelharcban leváló páncéldarabkák! * 55 ember dolgozik jelenleg a játékon * Megjelenés 2009 vagy késöbb
huh durva:D szebb mint az ut:D pedig az FPS ezmeg RTS
Szvsz a dow1 eddig jobb volt, mint az sc, mondjuk volt közöttük 5 év :D Nekem a hangulat volt az elsõdleges, és a DCben nagyon eltalálták. Coop hadjárat, meg egyéb finomságok...
dow1 eddig is*
" * Nagyobb hangsúly az egységek és osztagok egyediségének kihangsúlyozására. Jelen állás szerint minden egységnek saját neve van valamint sok új animációt és részletet is kapnak"
Fõleg ez az ami legjobban várt dolog számomra az 1-hez képest (ha még minden karakternek neve is lenne az lenne igazán komoly). Aki olvasott könyvet a Warhammer 40k világában az tudja, hogy egy-egy rendnek mekkora veszteség 1 ûrgárdista elvesztése (nem csak maga a harcos hanem a benne élõ mirigyek is amiket a rendet alapítóból tenyésztették ki) ezért kicsit zavaró volt a játékban, hogy milyen könnyen esnek el az ûrgárdisták és, hogy milyen könnyû õket pótolni. Õk azért nem egy birodalmi katona szintjén vannak.
Tölem mehet bannernak ugyanakkor ha valaki ingert érez rá hogy házigazda legyen küldjön priv.üzit(külföldre utazom és nem tudom lesz-e PC a közelemben,szivesen átadnám a házigazda szerepet valakinek)
Elsö részt is szerettem,sztem ez sem fog csalódást okozni.Én elöször azon lepödtem meg hogy"lépegetöt"(sry nem emlékszem már mi a neve a játékban)ugy gyártod mintha futószalagról jönne...(Könyv alapján ezek több ezer éves szerkezetek amibe a legnagyobb ürgárdisták lelkeit"plántálják"bele,hogy még holtukban is a rendet szolgálják.Régebben hallottam hireket WH40K mmorol is,erröl tud valaki infót?
van aki innen festegeti is õket? (mintén) vagy csak gépen szeretitek?
Nem is a festegetés a nagy dolog hanem összeállítani egy ütõképes sereget, nah az nem kevés idõ és pénz :)
a király trónjáról mondanátok valami információt?
elég brutálisnak tûnik, hogy csomó embert levágnak, hogy egy vén fasz életben maradhasson.
Ez azért nem teljesen így van.
"Az Emberiség Birodalma (Imperium) egy galaktikus birodalom, mely több millió csillagrendszert tartalmaz. A központja a Szent Terra (röviden Terra vagy Föld) a valódi Föld. Innen irányítja az Istencsászár a birodalmat és bocsátja ki az Astronomicant, egy masszív pszichikai jelzõfényt, melynek segítségével irányítják a navigátorok a hipertérben a hajókat, lehetõvé téve a fénysebességnél gyorsabb utazást. A birodalom számtalan trillió polgára az emberiség uralkodója, védõje és apjaként imádkozik a 10 000 éve arany trónprotézisbe zárt Császárhoz. Õ valaha élõ ember volt, de a Hórusz eretnekségként nevezett galaktikus polgárháborúban olyan komoly sérüléseket szenvedett, hogy teste és lelke trónprotézisien kívül nem tud létezni - életben tartására és az Astronomican kibocsátásra számtalan embert kell feláldozni napról napra. A halhatatlannak tûnõ életét az emberiség szolgálatára áldozta fel."
Õ valaha élõ ember volt, de a Hórusz eretnekségként nevezett galaktikus polgárháborúban olyan komoly sérüléseket szenvedett, hogy teste és lelke trónprotézisien kívül nem tud létezni - életben tartására és az Astronomican kibocsátásra számtalan embert kell feláldozni napról napra.
Viszont ha nem teszik akkor a Warp-on keresztüli utazás lehetetlenné válik. Így is hihetetlenül veszélyes és ha nem lenne a jelzõfény akkor összeomlana az egész birodalom és az emberiség rövidúton kipusztulna. Arról nem is beszélve, hogy a császár puszta akaratán múlik, hogy féken tartják a Káoszt, megelõzve, hogy azok kitörhessenek a Warp-ból és egyetlen rohammal leigázzák az egész galaxist.
Topiknyitás napján kaptam mailben a linket a képekhez egy külhoni siteról...akkor ök is lelettek volna maradva?van róla könyv nem is egy,nem tudom itthon mennyi jelent meg belöle,én cirka 3-4 éve vettem meg egy összefoglaló kötetet(4 regény van benne)most éppen egy havernál pihen a könyv pár hónapja...lassan verölegényeket küldök érte mert kiolvasnám már ujra
A régebbi 4 Ian Watson regények,plusz mostanában kezdd elérni hozzánk a Dan Abnett féle Gaunt szellemei (az eredetit 2003-ban adták ki,szerény országunkban,csak a Harry Potter könyvekkel zsibbasztják a jónépet hamarjában). Érdemes foglalkozni vele, talán a legjobb univerzum amit kitaláltak a Wh Fantasyval karöltve. A regényeken kívûl még érdemes megemlíteni a Warhammer Monthly angol nyelvû képregény sorozatot,nagyon király sztorik vannak benne.
Viszont igy talan kozelebb kerulne a warhammer 40k vilagahoz a jatek. Tenyleg jok a DoW reszek, de azert neha vicces hogy a jatek vilaga szerint ritka egysegekbol kismillio darabot gyarthattunk, a vegtelen szamu utanpotlasrol nem is beszelve. Valoban, ha igy oldjak meg a jatekot akkor szamomra nem lesz az sc2 ellenfele, viszont meg igy is egy nagyon jo jatek lehet, es meg warhammer feeling is kerulhet a jatekba :D
A single hadjárat édesmind1, h milyen. A multi legyen jó.
Szerintem kifejezetten okosan dolgoznak. Én régi motoros vagyok Warhammer téren, idõtlen idõk óta játszok - még a terepasztalos verzióval. Ami egyébként egy taktikai játék, nem pedig stratégiai, de ezt a két dolgot könnyû ugye keverni, fõleg játékoknál. Ez a második rész mintha egy kicsit még közelebb kerülne az eredeti koncepcióhoz. Négy szakasz katona két razorblackben, 3 kuka, egy predator annihilator épp elég egy rendes kis csatához. Amíg az elsõ részt nem láttam, én sem bíztam benne. De ott profin vegyítették az RTS-eket és a Wh40k bizonyos elemeit, azóta bízok bennük. A többi meg majd elválik. Szerintem.
Egyre jobban tetszik, ezt úgy néz ki hogy elõ fogom rendelni.
Asszem sikerült megõrizni az elsõ rész jó tulajdonságait:)
Ha nem lesz benne építkezés akkor a skirmish-t teljesen megölik és a multi is szarabb lesz. Tényleg kivették az építkezést belõle? nem tudom elhinni.
Én nagyon remélem, hogy ez csak pár multi misszióban lesz így. Hatalmas hiba lenne taktikai "RTS"-é redukálni; a DoW-DC megmutatta, hogy a koncepció tökéletesen mûködik és némi módosítással simán felérhetne a nagyokhoz. A multit kicsit megölte és rétegjátékká tette a squadrendszerbõl fakadó állandó futkosás, gyenge pathfinding. Ezeket javítva, megemelve a unit capet, komplebb squad opciókkal, finomított hardcounter rendszerrel, esetleg az épületekre kicsit több hangsúlyt helyezve versenghetne a SC2-vel, míg egy taktikai játékra nincs van igény.
Természetesen az elsõ mondatban az campaign mission akar lenni.
Érdekes elképzelés. Minek versengeni az SC-vel? A játék így sokkal hûbb az univerzumhoz. Pontosan így nem lesz rétegjáték...
Lehet, hogy a TT tekintetében igazad van, de magához a W40k világhoz nem illenek a nyúlfarknyi seregek. Egyébként nekem kifejezetten tetszik a kibõvített egység/squad személyreszabhatóság, ezt mindig hiányoltam a DoW-ból (szinte csak az alap SM osztagnál volt szó valódi lehetõségekrõl), a videók is nagyon bejönnek (kivéve a Nid design), ráadásul maguk az épületek sosem játszottak túl nagy szerepet a játékban. De azt nem szeretném, ha TT mintájáa elõre összeállított csapatokkal kellene küzdeni.
MEg pont az a jó benne, hogy így jobban meggondolod mit csinálsz, nem fogod hentre küldeni az egységeidet azzal, hogy majd úgyis gyártasz újakat... Tök gáz. Szerintem pont ez volt a legnagyobb baj az elsõ résszel: végtelen volt a nyersanyag így a végtelenségig lehetett gyártani...egy idõ után tök unalmas volt.
hát nem tom, nekem nem volt unalmas egyáltalán. Azért én nem hagynám ki belõle az építkezést. Manapság nincs úgysem normális stratégiai játék, legalább ezt ne rontsák el azzal, hogy kihagyják belõle az építkezést. A Dark Crusade is egy nagy hoki lett emiatt.
A halálba küldést lehet ellensúlyozni a commanderek fejlõdésével, látható az egyik videóban, hogy szinteket lépnek. Én speciel imádom az elõdben, hogy a jobb egységek milyen ütemben ölik a gyengébbeket, kedvenc egységeim is ezek (Terminator, Flash Gitz, Obli pl.). Aztán a lore-t sem kell eltúlozni, a valóban elit egységek 1/2 squados hard capet kapnak, a többi meg nyugodtan mehet a darálóba (pl. egy sima SM squad nem sokat ér). Szóval én azt preferálnám, ha az elõdöt fejlesztenék tovább, nem egy CoH vagy Ground Control klónt.
Ha a sima DoW küldetéseit nézzük, 4 SM squadnál többet nem nagyon kell/lehet gyártani. Ha ez mind elhullik, nincs 30 ember, és van belõlük legalább pártízezer, de talán egymillió is. De hozzáteszem, nem nagyon halnak meg Apothecary és Librarian (+ késõbb még Chaplain) támogatással. A valódi elit egységekbõl 1 squad képezhetõ. Annak is örülnék, ha jobban kijönnének az eltérések a fajok között, fõleg most, hogy jönnek a bogarak is.