Mi a bajotok a DC kampányával? Én a DoW elsõ részénél meg voltam sértõdve, hogy nincs a többi fajnak kampány. DC-val meg hónapokig elvoltam. Teljesen rendben volt, fejlõdõ commander, honor guard, egyebek...
érdekes gondjaitok vannak:D
Részben valós probléma. Az eddig kijött infókból egy taktikai játék képe bontakozik ki, hogy a 10 unit (nem squad) vs 10 unit már-már fullextrának számít. Ööö... alap DoW-ban épp az a remek, hogy van tömeg hangulat, ami néhány fajnál elhagyhatatlan. :)
Viszont a trend az egyszerûsítés. Kevesebb makro, több mikro. Kevesebb unit = extrásabb grafika, kisebb mapok. MEgspórolható egy zsák épület, fixen telepített, pályába épített dinamikusan rombolható elemek, csillivilli ezerrel.
CoH tetszett. De ez nekem még annál is kevesebbnek tûnik bonyolultságban. :(
De majd lesz demo vagy beta (haha álmodik...) és meglátjuk. :)
hohóó ezt most találtam ez eleje azt már mindenki látta de a végén van még 1 kis finomság Trailer
Nemtom ezzel mire akartál célozni én a végén semmi újat nem láttam:S Ilyen volt ez hetekkel ezelõtt is
mekkora a gépigénye?? kiváncsi vagyok hogy az én "veterán" gépemen elmegy -e:)
Hát állítólag a Company of Heroes felturbózott motorjára épül,tehát durván a CoH 2x-es gépigénye(durván ez nem biztos adat sõt még a motor se biztos:).
Hmm...érdekes. Nem úgy mûködik ez, mint a filmeknél? Ha nem tudja dekódolni idõben a képkockát akkor eldobja (frame drop).(Ezt értem arra ha gyenge a VGA, egy-egy képkockát kidobni nem vészes, de egy utasítást kidobni? A proci nem tudja megítélni mi az, nem tudja eldönteni melyiket dobhatja....szerintem)
A proci kidobhat utasításokat ha nem tudja idõben végrehajtani azokat? Szerintem nem...
Itt is egy nyúlfarknyi sereget látni, és az a legjobb, hogy ennek ellenére nulla micro. Személyes véleményem, hogy a DoW squad és damage rendszere nem alkalmas taktikai RTS alapnak. Most tényleg 2*3 fõ gyalogost + 2 gépet fogunk irányítani? Én nem vagyok pro, de DoW:DC-ben 5-6 squaddal simán dance-eltem, hogy lehet majd itt bárkit megölni?
Én nagyon várom a játékot, ki tudja mikor játszottam utoljára egy igazán jó kis RTS-el.
Nekem valahol a C&C után (SC elõtt) már csömöröm volt a "gyárts le 1000 gyalogost, 100 tankot és söpörj le mindenkit a monitorrol" c. stratégiának nevezett agyatlan tömegmészárlásból. Ezeket a játékokat csak nagy jóindulattal lehet stratégiának nevezni, de a Dune2 és C&C még korszakalkotó volt.
De amiket a DoWII videókból látok, azok alapján ez már inkább egy végletekig átgondolt és nagy igényességgel megkomponált stratégiának tûnik. Nem értem a fanyalgókat, aki nyersanyaggyûjtésre és nagy csatákra vágyik, ott a SC2. Ez utóbbit mondjuk épp nem akarom leminõsíteni, mert a Blizzard mindig szuper játékokkal rukkol elõ, tehát valószínûleg abba is beruházok majd, de nem vagyok meggyõzõdve hogy jobban fog tetszeni, mint a Warhammer40k.
Persze hogy jó lesz, mi az hogy! Nem kicsit, nagyon! Nekem itt új videók is voltak, érdemes megnézni õket: http://media.pc.ign.com/media/142/14243516/vids_1.html
Ha valaki majd megveszi a game-t, szívesen kihívom egy jó kis multi-mókára!
Ami nagyon tetszik a játékban, hogy (relatíve) nagy csaták mellett van lehetõség a taktikázásra is. Az ellenség lerohanásán kívül el lehet foglalni "gyõzelmi" pontokat is, ez nagyon bejön, imádom az ilyen területfoglalgatósdit. Egyetlen dolog van, amiben bízom: nem a "rush" játékstílus lesz a nyerõ, hanem lehet valóban taktikázni. Mondjuk RTS-ként ezt elég nehéz kivitelezni, de a videók alapján van rá esély
Egyik kedvencem az 1ben az volt, h kb a 3. percben már lehetett ütni az ellenfelet. Remélem megmarad :)
Hát, nem tudom, de multiban effektíve csak rushhal lehet gyõzni a legnehezebb gépek ellen. Ha kifejlõdnek és kiépülnek, akkor gémóver. A gép egyszerre 25 squadot is optimálisan elirányítgat, emberként ez kicsit macerás...
"Mondjuk RTS-ként ezt elég nehéz kivitelezni, de a videók alapján van rá esély"
Igen, a tyranid video tipikusan azt sejteti, hogy nem lesz rush :) (csak gonoszkodom, ne szivd fel :) )
Igen, én is amiatt félek, mert néhány video alapján úgy tûnik, a játék sietõs játékstílust igényel néhol.
más: valaki mondja már el, hogy lehet taktikázni valósidõben >20 fõs csapattal? Nekem még sosem sikerült. Mindig eszeveszett véletlenszerû kattintgatás lett a vége, aztán vagy gyõztem vagy nem
Aztán ne gyertek ám a koreaiakkal!!
Alakul a játék. Én mindenesetre megvettem a Soulstormot a korábbi béta kedvéért.
Ami kicsit aggaszt, hogy az RTS -> RTT váltáshoz szükséges megnövelt komplexitást nem látom. TM squad példa: elõdben volt nekik 4 fegyver 2+3 slottal, HP és damage upgrade, Sergeant (képességgel és plazma+sword+fist upgrade-el). Most itt ez a 3 fõs alakulat és összesen látok mellette 3 gombot (2 fegyver + sarge), pedig egy taktikai játékhoz inkább kétszeres mennyiségû lehetõség dukál (én konkrétan arra számítottam, hogy 2-3 féle squad leader, 5-6 fegyver, további 3-4 képesség).
Annyira ne számíts. Felesleges is lenne túl sok sallang bele. Ahogy elnézem ez sokkal inkább a Chaos Gate ráncfelvarrott változata némi bõvítéssel (csak itt káosz helyett a kampányban orkok elle) mint a korábbi DoW-ra hajazó játék. Kicsit közelít a terepasztalos verzióhoz ismét.
Már csak azt nem tudom, miért nem lehet még elõrendelni? Még nem tudják a forgalmazók az árát/megjelenési dátumát vagy ennyire jelentéktelen játékról van szó?
Több külföldi oldalon már elõ lehet, elég olcsón (bõven 10k alatt), kapsz érte ingame bónuszt (skinek) és esetleg fém DVD tokot.
Egyiknél mintha február 18-as megjelenést láttam volna. Mármint hogy akkor szállítják ki, ha megrendelted. Ez valós lehet?
"valaki mondja már el, hogy lehet taktikázni valósidõben >20 fõs csapattal?"
Oreg vagy mar, mint en :)
Hat, akkor meg csak-csak megyeget a dolog, ha egyreszt rendesen be lehet konfiguralni hogyan is viselkedjen minden egyes egyseg, masreszt ha van lehetoseg a jatek lelassitasara, illetve az egysegek nem tulsagosan torekenyek.
A Red Alert 3 pont ezert ment a kukaba: kb ket lovestol hal meg benne minden, plusz meg a jatek sebessege sem allithato :S
Amugy meg: ha taktikazni akar az emberfia, mehet korokre osztott strategiazni :)
Azért kérdezz meg 1-2 koreait is errõl. Szerintem õk igencsak taktikáznak, még ha nem is úgy tûnik. A kérdés arra vonatkozott, hogy egy egyszerû magyar ember hogy tud taktikázni.
Holnapután multi béta, van itt olyan Soulstorm tulaj, aki akar velem tesztelgetni? Engem az eldar és nid nem érdekel, de ellenük szívesen próbálkoznék.
nagyon gagyi :( animációk béka segge alatt kb :( forgó tiranidák bazze, nem is az hogy lendület v ilyesmi, forognak!! :D
Magh, holnaputántól lesz a closed beta? Vagy ez már a public?
readswift, neked mivel van most konkrétan problémád?
megnéztem a videókat, én egy organikus élõlényt nem úgy képzelek el hogy egyhelyben forog mint egy lánctalpas tank, qrvára nem áll a helyzet magaslatán a game, kb rossz ránézni ennyi pusztán :O
Ehüm ... mondjuk van igazság abban, amit mondasz, de egyrészt nemigen olyan közeli nézetbõl fogsz játszani, ahonnan ezek a marketingvideók fel vannak véve, másrészt meg nem nagyon láttam még olyan RTS-t, ahol erre is odafigyeltek. Vagy van ilyen?
Minden RTS-ben forognak az egységek, csak egy tank esetében ez nem feltûnõ. Mozgás közben nem zavaró, nem nagyon fognak az egységek álldogálni. Nidekkel meg nem kell játszani, szerintem a létezõ legbénább insectoid design, amit a Games Workshop csinált, rossz rájuk nézni, fõleg a lila skinnel, amit eddig láthattunk.
Jaja, "nideket" el kell taposni, azért kerültek bele a játékba :D Amúgy azért nem olyan rossz az a design, az elvakult WH40K fanoknak ilyet szerintem ne szóljál be :) A szine, na az gáz, de ha olyan szinezgetés lesz, mint az elõzõ részben - márpedig miért ne lenne - akkor ez a probléma megoldotta önmagát. Én kapásból zerg színûre fogom festeni õket :) Amúgy jól emlékszem, hogy a SWINE-ban Y-ban fogdultak az autók?
Sziasztok!A Soulstormmal kapcsolatban lenne egy kérdésem.Van vmi mód h a tört verzióval lehessen játszani multiban? Mondjuk van keygenem de azzal nekem nem jo, de más azt írja mûködik.
Aranyon a Dawn of War II.
Úgy néz ki jó hírekkel szolgálhat a Relic és a THQ a stratégiai játékok kedvelõinek, hiszen a mai bejelentésük alapján nem fog csúszni a Warhammer 40.000: Dawn of War 2. Persze ez nem meglepõ, hiszen az elmúlt idõben rengeteg videó és egyéb információ érkezett a folytatásról, amely immár aranylemezre került, s várhatóan február 19-én érkezik a boltokba.
info: Pcdome
Nos, pár óra béta után azt kell mondjam, csalódás a játék. Egyrészt bejött a félelmem, az irányíthatóság, UI nagyon rossz. A grafika szerintem alulmúlja az 1. részt (nyilván nem részletességre gondolok), a gépigény elég durva. Aztán ahhoz képest, hogy milyen alacsony a pop cap, elég nehéz átlátni a csatákat már 4-5 squad esetén is, el nem tudom képzelni, mi lesz itt 3v3-ban. Komplexitás nulla, az elsõ rész sokkal nagyságrendekkel bonyolultabb. Pár skirmish után meg is untam az SM fajt. Szubjektív, de szánalmasnak tartom, hogy a seregem commander, 3 termi, 3 * 3 SM, meg 1-2 jármû.
Hozzáteszem, a felsorolt bajaim maximum felét lehet a bétára kenni, de én már rég nem hiszek ennek az "it's only beta" frázisnak.
Relic fórumon többen írták, hogy jobban fut nekik mint a CoH, és azért grafikailag messze felülmúlja az 1-et :) Sajna nekem csak olyan medium körül megy, dehát nincs vmi fullos gépem. UI nekem tetszik, egyedül az zavar, hogy nagyon aprók az ikonok. Játékmenetben eléggé más mint dow1, az egységek száma igen kevés, az építkezés kb. nulla, szal ez sokaknak lehet nem jön be. Nekem eddig tetszik, bár igaz, messze nem vágott úgy hanyatt mint anno DoW 1...
akkor -fav a téma...
még ha csak a Te véleményed is, de engem meggyõzött, hogy ez bizony szar lesz. De kb erre számítottam a hírek után... na meg amit Myrddraal is írt, építkezés nuku. Ennyi elég is.
Nem tom mit csinál a fejlesztõ gárda, de számomra a DoW 1 kiegjei is egyre lebutítottabbak. Ember folytatásban azt várná, hogy mégjobb játékot készítenek, erre elcseszik az egészet.
Komolyan mondom már felháborító minden új játéknál a színvonal. Mindig van vmi, ami miatt ki se próbálom már õket. Na mindegy, ez saját vélemény, de kikívánkozott belõlem.
Nekem tetszik a játék,szerintem kifejezetten jó lett. 2 skirmisht+1 multi 3v3-at játszottam eddig.A grafika a mostani stratégiákhoz képest hozza az elvárt színvonalat(Starcraft 2 se lesz szebb,sõt talán még ennyire sem),bár egy kicsit még optimalizálhatnának rajta.Eleinte egy kicsit fura volt számomra is a kevesebb egységszám az elsõ részhez képest,de hamar hozzá lehet szokni.A komplexitásra én csak annyit mondanék hogy felesleges összehasonlítani az elsõ résszel,mert teljesen más a két game játékmenete.Míg az elsõ rész klasszikus építgetõs,rengeteg egységet összegyûjtök aztán darálok játék volt,addig ez a rész inkább no építkezés kevesebb egységgel darálok,de picit taktikusabban játék(De hát kinek mi tetszik,vagy mi nem,nem vagyunk egyformák).Ja és még tetszik az is hogy összevissza lehet fejleszteni a különbözõ egységeket fõleg a "hõsöket",igaz lehetett volna még több opciót is berakni az általános egységekhez. Az UI-val nincs bajom,de abban egyetértek hogy sokkal jobban is meg lehetett volna csinálni,talán egy késõbbi patch-ben majd változtatnak rajta.Ami kicsit bántja a csõröm az az hogy csak 4 faj van.Elfért volna még az alapjátékban a Káosz és a Tau (vagy a Birodalmi Gárda).Összességében nekem nagyon tetszik a játék nem csalódtam benne,eddig kb.azt nyújtja számomra amit vártam tõle,nálam eddig az év stratégiája(mondjuk az SC2-vel valószínûleg nagy csatát fog vívni,ha egyáltalán megjelenik még az idén az SC2.),ebbõl is a legális verziót szerzem meg ugyanúgy mint az elsõ rész + összes kieg-nél.. Aki teheti próbálja ki. U.i.:Ami még egy kicsi negatívum az a Games for Windows,de mint tudjuk azt ki lehet játszani.
Hát ha te ennyibõl leírod a játékot akkor szerintem olyan nagyon nem is érdekelhetett téged,de hát ez a te véleményed én tiszteletben tartom. Én vmilyen szinten becsülöm a fejlesztõket,mert megpróbáltak valami "újat" felmutatni,nem pedig egy feltupírozott grafikájú elsõ résszel egy újabb rókabõrt lehúzni(pl.:SC2,de ez csak az én véleményem,lehet hogy attól még jó lesz).Ha mégis megtették volna akkor meg mindenki azon húzná a száját.
az SC2 nem rókabõr , hanem az eredeti SC 14 év+ kategóriáját zúzzák le 12re és az alá
Elég szomorúan olvasom a véleményeket, egyedül Jericho19 ad bizakodásra okot Én mindenképp megveszem majd az eredetit, kíváncsi vagyok SP-ben mit tud nyújtani. Nekem sokkal szimpibb az hogy nincs benne építkezés, és agyba-fõbe egységgyártás. Ettõl még persze lehet rossz a játékmenet, de ha nyersanyaggyûjtésre építene, eleve kizártnak tartanám hogy jó legyen.
Jut eszembe, az open beta-hoz mit kell tenni, és mikor indul?
??
Ezt most csak én nem értettem, hogy mit akarsz mondani? :)
Külföldi haverom azt mondta, hogy hasonlít a CoH játékmenetéhez. Én a CoHot szeretem úgyhogy várom az open beta-t
CoH-nál sokkal primitívebb, fõleg a suppress és cover rendszer lett nagyon lerombolva.
én eddig akikrõl tudom hogy bétáznak 1 ember kivételével midenki pozitívan nyilatkozott róla,bár azt mindenki hülyeségnek tartja hogy külön van a plasmacannon és HB devastator squad sm-nél.
illetve akinek nem tetszik szerintem annak mind az a baja hogy nincs építkezés,illetve hogy csak a harccal kell foglalkozni és az 1ségekkel,továbbá az nemárt ha mindenki felfogja hogy az sm nem tömeghadsereg mint az ig és pont ezért reális a 2 mert az sm tényleg kevés 1séggel harcol!!!
Lesz egyáltalán demo kiadás elõtt? Vagy megint csak utána lesz mint ami divat mostanában másik játékoknál?
Engem is lelombozott hogy nincs építkezés, mert… Nem tudom elképzelni a skirmish-t építkezés nélkül. Az 1-ben a skirmish azért (is) volt jó, mert volt egy bázis, és azt tartani, ellenfélét támadni kellett, meszerezni és megtartani a rasource pontokat. Órákig is eltartott ami nagyon jó volt. Itt meg van 20 egység, amikor elfogy akkor vége? Nekem a World in conflictban is ez nem tetszett, bár ott még lehetett pótolni az elveszett egységeket és tovább tartott. Én nagyon élvezem a több órás multi és skirmish meccseket, tényleg háborús hangulat, nem egy helyi villongás ahol 2 csapat véletlenül összetalálkozik, leölik egymást 10 perc alatt és vége. Nagyon tartottam ettõl. Leírnátok milyen egy skirmish? Egységpótlás, célok ilyesmi.
Aki tudna nekem biztosítani egy béta lehetõséget akár megosztva, küldjön egy PM-et és megbeszéljük hogy mindenki jól járjon. Elõre is köszönöm.
28-átol bárki bétázhat
illetve a bázis pont hogy szar mert elveszi a figyelmed a lényegrõl(a stratégia a játék maga,pont ezért jó a gc2 és a wic is mert ott csak ezekre kell figyelni és nema bázisra).illetve ha elfogy az 1ség mért lenne vége????veszel ujjakat (van itt is fõépület ahonnan veszed a dolgokat azt ne mond hogy nem tudtad,lol?)és ittis vannak pontok amiket ha hagyol hogy az ellenségé legyen úgyanúgy szarrá fog verni mint az dow-ba.
Gyakorlatilag ez egy DoW, csak -van 1 darab HQ ami extrém erõs (sok HP + 2 turret), építés nulla -ebbõl következõen nincsenek fejlesztések -a victory és requisition pontokra sem lehet építeni, így 10 sec alatt ellopják -kb. fele annyi egység van fajonként -a squadok nagyon kicsit, SM oldalon 3-4 fõ. -squad lehetõségek kb. harmadolva lettek -nincs ranged/melee és hold/stand ground stb. stance -reinforce csak a bázison ill. speciális képességek esetén -a cover másképp mûködik, elég idegesítõ -supression, ami kb. instakill
Skirmish comp ellen 1v1 mapon: elfoglalod a map felét, kis harc, visszaszorítod kicsit, control area victory 10 perc alatt. Röviden: gyér.
na akkor nálam megbukott. Ugyan nem láttam, de ha ezekbõl csak a fele is igaz akkor egy fos. Nincs fejlesztés. na ez a legdurvább. Szóval szerintem (!!!) a DoW 1-bõl kihagyták a legjobb elemeket, raktak rá csili-vili grafikát és ennyi. Szomorú.
Akkor leírnád hogy is van ez? A HQ-ból lehet egységeket venni? Jármûvet és gyalogságot is? Az 1-ben jó volt hogy a jármûvekre különbözõ fegyókat lehetett rakni, squadokat konfigurálni. Itt hogy mûxik? Amióta jött a hír hogy készítik azóta várom, szóval nem mindegy.
igen van 1 fõéület amibe a tiert lehet fejleszteni,és itt lehet venni minden 1séget.
http://media.pc.ign.com/media/142/14243516/vids_1.html legútóbbi 4 aminek jan 21 a dátuma az a bétából felvett video.
a squadokat meg lehet fegyverekkel ellátni meg ugyanúgy venni leadert hozzá mint 1-be(sm-nél tacticalhoz ha jól tudom pl lehet venni falmert meg plazmát stbstb),jármûnél meg tudom hogy a drenyára lehet venni assault cannont de hogy mást lehet-e azt most így nemtom,én csak 28-adika után fogok bekapcsolódni a bétába a többieknél erre meg még nem kérdeztem rá.de eddig akikkel beszéltem mind pozitívan nyilatkoznak róla csak 1-2 maradi van akik leragadtak a bázisépítésnél.persze énis várom de a béta fogja igazán eldönteni nálam is hogy megveszem-e v nem
Aha, csak DoW-ban volt Control Area és Take and Hold condition is, ráadásul ezeket elérni igencsak nehéz. Ezek lehetõségek voltak, leginkább Annihilate volt. Itt meg van 3 darab Victory Point, amikért megy a csata, mert a másik feltétel (a HQ elpusztítása) kb. lehetetlen. A globális fejlesztések eltûntek (nincs Armory). Ahogy írtam, a squad-upgrade lehetõségek is nagyon lecsökkentek. Példa, TSM squad 3 tagú, kaphat leadert (maga a ledaer is egy vicc DoW-hoz képest, ahol mindneféle upgradeket kapott) és Flamer VAGY Plasma VAGY AA. A legtöbb egységnek meg van 1-2-3 kötelezõ cucca, amit mindneképp meg kell venni (pl. Nobok).
Ráadásul a stratégialilag amúgy is gyenge CoH után tovább redukáltak szinte mindent. Hogy competitív szinten rétegjáték lesz, tuti.
Arról meg hadd ne beszéljek, hogy irányíthatóság, UI, kidolgozottság tekintetében a DoW-SS és CoH is alázza. (TfT és majd a SC2 meg teljesen más kategória). Én folyamatosan úgy érzem, mintha nem bétát, hanem egy demo-t játszanék, ez sokat elmond szerintem. Persze nem akarok senkit lebeszélni róla, ott a nyílt béta, ki lehet próbálni, akinek tetszik, megveszi. Én kizárólag magasabb szintû 1v1 multi szemszögébõl nézem.
Mivel ez még csak BÉTA, sztem sok minden fog változni az 1 hónap alatt(balance, optimalizálás, UI, stb.), szóval nem írnám le elõre(pl. ultra high graffot se lehet beállítani hivatalosan). Akinek meg hiányzik a bázisépítés annak meg kár erõltetni, húzza ki sc2-ig vagy tolja dow1-et. Ennyi.
még mindig nem fogtad fel sm nem tömeg sereg mint ig szóval ez a reális hogy kevesen vannak!!a leader meg jóhogy táposabb mert az már veterán katona nem holmi 1napos zöldfülû ujjonc.stratégiához értesz de a világ háttértudása nulla nálad
illetve dow1-be se volt nehéz megcsinálni hogy begyüjtötted a pontokat....
olyan hogy lehetetlen meg nincs csak tehetetlen!!!nyílván könyebb a pontokat elfoglalva megnyerni a meccset de ha nem paprikajancsi vagy akkor lazán be tudod ütni az épületet is
Hidd csak el, a bázis sérthetetlen. Egy komplett T3 sereg kell, addigra rég nyersz pontokkal vagy a másik feladja. 40k lore-t meg igencsak jól ismerem, különösen SM oldalt, bár nem TT-zek. Egyébiránt a commander elég gyenge, volt, hogy elküldtem játék legelején ponthoz (és nem a mondvacsinált hero Apothecary-t vagy Techmarine-t, hanem a Force Commandert), ittan egy kortyot, mire visszanéztem, meghalt, a gyilkosait már nem is láttam. Simán eldõl 3-4 sec alatt, és nem kell hozzá T3 unit (T2 se). DoW1-ben egy FC-t a T1 csapatok csak karcolgatták, másik melee hero-val is 15-20 másodpercig ütötték egymást, bõven elég volt late T2-ben hozzácsapni egy squadhoz.
Ismét megemlítem, hogy a gond nem az, hogy csináltak egy DoW-CoH hibridet, hanem, hogy durván lebutították.
valamit elfelejtesz ez nem coh folytatása hanem dow-nak a folytatása,és ahoz mérten kurva jó,ha ennyi bajod van a játékkal(béta alapján) akkor menj játsz dow1et,coh-ot,sc1-et vagy sc2-õt azt legyél boldog:)
Tényleg, amúgy nem tudja vki mi van w40krts.hu-val? Már több napja nem tudom elérni :S