Csak néhány napot váratott magára az elsõ betaleaker, aki szívesen várja bármilyen játékkal kapcsolatos kérdésünket. Lehet játéktechnikai kérdést feltenni, screenshotot kérni valamirõl, ami érdekel, satöbbi. ITT LEHET feltenni a kérdéseket, vagy ha valaki nem tud angolul az írja be ide és igyekszem ott feltenni a kérdését.
Egy kis kikotyogott infó a hivatalos fórumról:
40 dollár lesz steamen a játék.
Majesty 2 heaven twitterére feljött két nagyméretû (1680×1050) kép két templomról:
Temple of Krolm:
Na még egyszer:
Dauros temploma:
Krolm temploma:
ezek annyira jellegtelenek... arról nem is beszélve, hogy szögletesek, és úgy általában véve csúnyák. nagy csalódás lesz ez.
Megszületett az elsõ százalékos értékelés a játékról. Az értékelés a béta verzió alapján készült, ami elvileg többé-kevésbé a játék teljes tartalmát magában foglalja, ehhez képest már csak hibajavítások várhatóak a végleges megjelenésig, illetve a bétában a hangok még orosz nyelven futnak. 95%ot kapott a játék. A teszt ITT OLVASHATÓ.
Valószínûvé vált, hogy a mesélõ mellett az egységhangok is (már ahol ez lehetséges) maradni fognak az elsõ részbõl. Persze ezt a belsõsök már biztosan tudhatják, de nem árulnak el semmit :(
Minket nem nagyon érint, de a Majesty 2 kampányolásának egy lépéseként kiadják az elsõ részt oroszul, már elkészült a demó, INNEN letölthetõ.
Kevésbé jó (illetve inkább úgy mondom, hogy rosszul is elsülhet de jól is, a Paradoxon múlik...) hír, hogy bele lesz építve a játékba egy ingame shop. Ennek a mûködési elvérõl (és arról, hogy egyáltalán aktív lesz-e) még semmit nem tudni, ahogy azt se, hogy mit lehet majd venni benne. A legjobb eshetõség az, hogy sok játékkal, multizással pontokat gyûjtesz amivel majd unlockolhatsz új skineket, mapokat, egyebeket, ez nagyon jót tenne az újrajátszhatóságnak. A legrosszabb az, hogy új, erõsebb egységeket lehet benne pénzért venni. De az is lehe,t hogy nem lesz semmi az egészbõl. Az amúgy nem túl pörgõs hivatalos fórumon elég sokan kapták fel a fejüket erre, szóval szerintem hamarosan kapunk valami érdemi infót a rendszerrõl.
Öröm az ürömben, hogy elég sokan írtuk a hivatalos fórumra, hogy a pályaszerkesztõt fizetõs DLCként kiadni elég nagy hülyeség lenne, mert a pályaszerkesztõ a kulcsa annak, hogy életben legyen tartva a játék és ennek hatására írta egy Paradox vezérigazgató, hogy ezt mindenképp átgondolják, mert van ráció abban, amit írunk. Rengeteg moddert foglalkoztat a játék és elég szép koncepciókat, fantáziakampányokat készítettek már, szinte biztos, hogy ha ingyenes lesz az editor és tényleg annyira moddolható lesz a játék amennyire ígérték, akkor nagyon sok plusztartalom fog elkészülni hozzá.
A Majesty2Heavenes srác, aki eddig is leakelte folyamatosan a béta infókat (nem fordítom le mindet, nem pakolom be az összes képet, rengeteg infót köszönhetünk neki és mind megtalálható ITT) létrehozott egy youtube channelt is. Az elsõ feltöltése elég rossz minõségû, sajnos nem nagyon ért ezekhez a dolgokhoz a srác, de nagyon lelkesen szállítja az infót, reméljük belejön és kapunk 1-2 makulátlan HD videót :) ITT ÉRHETÕ EL a channel.
A játék Steamen 40 dollárba fog kerülni (jelen árfolyamon kb 7500 HUF, csak sajnos a steamet ismerve ez 40 eurót is fog jelenteni ami annyira nem jó, de biztos, hogy közvetett úton lehet majd 40 dollárért vagy kevesebbért steames kulcsot szerezni) és biztosan lesz valami elõvásárlási akció (HOI3 esetében például aki elõrendel az megkapja ajándékba az amúgy 25 eurós HOI2-t, szóval valami hasonló kaliberû akcióra lehet számítani).
WOW!!!! beta es kapott 95%ot!!!! TOBB MINT IGERETES!!!4
Úristen! Már csak 1 hónap és végre megjelenik a világ leghangulatosabb játékának folytatása!!! Azt hiszem, az elkövetkezõ 4 hét lassan fog telni, mert már most is nehezen bírom ki, hogy még nem játszhatok eme gyönyörûséggel! A kínjaim enyhítésére felnyomattam az elsõ részt. :) Egyébként csak úgy kérdezem, hogy ti az alap+kieg kampányt végig tudtátok csít nélkül tolni(nekem sajnos van 1 ami egyszerûen lehetetlenség)?
Az alapjátékot üzembiztosan végig tudom vinni cheat nélkül, a kieget viszont egyszer sikerült (amikor másodszor futottam neki) de azóta kétszer nekifutottam és nem jött össze. Elfelejtettem a taktikát, mert a sikeres után vagy 3 évig elõ se vettem a játékot. Igaz nem is volt annyi türelmem, 2-3 próba után feladtam. Amúgy én is pont most tettem fel újra, végre megy win7-en is. Cél: végigvinni csalás nélkül a 2 megjelenéséig legalább az alapjátékot. Remélem lesz idõm foglalkozni vele.
Közben a srác, aki szivárogtatja az infókat írta, hogy sikerült multit játszania is (egy 1v1et és egy 1v1v1et) és nagyon imádta azt is, alig várja a megjelenést ;-)
Én is kérdeznék egyet ha már a szokásos napi nulla kommentrõl felpörögtünk napi 2re :D Kinek mik a tervei, ha a játék megjelenik? Feltételezve, hogy az ár 8000 HUF környékén lesz, de ez még egyáltalán nem 100%. Elsõsorban a potenciális vásárlók álláspontjára vagyok kíváncsi csak hogy lássuk, "mibõl élünk", lenne-e értelme magyar közösségszervezésnek vagy senkinek se lesz eredeti játéka... :) Ilyesmikre gondolok, hogy:
- biztos, hogy megveszem megjelenéskor, az elsõ nagyon nagy kedvenc volt és nagyon jók az eddigi visszajelzések ez a mûfaj pedig megérdemli a támogatást - megvárom a demót és ha nem okoz csalódást, akkor biztos vásárló leszek - ha nagyon meggyõzõ a demó, akkor talán megveszem - megjelenés után kivárok egy kicsit, hogy mit mondanak a többiek, aztán ha jók a visszajelzések megveszem - kivárom, hogy lemenjen az ára és megveszem - max warez, tuti nem veszem meg - azt se tudom mirõl van szó, csak ez a topik volt felül a listán én meg unatkoztam és benéztem
- satöbbi, satöbbi, ezek most véletlenül sem egy szavazás pontjai voltak, csak néhány példa arra nézve, hogy mire lennék kíváncsi.
Részemrõl szinte biztos vásárló vagyok (bizonyos okokból kifolyólag évi 1-2 játékhoz ingyen juthatok hozzá és idén nem igazán érdekel semmi más, de ez nyilván a kutyát se érdekli :) ), annak idején amikor az elsõ résszel játszottam én azt hittem, hogy mûfajteremtõ lesz és ha nem is havi, de éves szinten kapunk 1-1 hasonló játékot, de nem így lett. Aztán jöttek a Majesty Legendses infók, de újra csalódni kellett, a projektbõl nem lett semmi. Szóval szeretnék hozzájárulni ahhoz, hogy ez most megváltozhasson. Viszont a döntésem mindenféleképp függ még a demótól, ha az nagy csalódást fog okozni hangulat/játékmenet tekintetében, akkor nem veszem meg a játékot.
- megvárom a demót és ha nem okoz csalódást, akkor biztos vásárló leszek
És ezt lehet meg kell szorozni kettõvel, öcsém miatt. Én (és õ is) alig játszunk már (évi nagyon max 10-12 játék, az havi 1). Õ imádja a Majesty elsõ részét. Én látásból ismerem és olvastam is róla sokat. Ezért várom a szerény gépemre (Athlon64 4000+ picit meghúzva, 1 GB Ram és 256 MB-os Radeon 1950GT).
Most idén a Mirror's Edge-t és a CoH: Tales of Valort toltam végig, meg kipróbáltam kb 2-3 játékot, de fél óra múlva mentek is le. Engem még 1-2 játék érdekel, de most CoH elsõ kiegét tolom (sajnos ez is warez), utána majd az alapjátékot szeretném (ez már origi).
hát ha ebben nem kõbunkó ai lesz akkor én is megnézem magamnak. Márpedig akik eddig ezzel az eningel dolgoztak még a kõbunkó szintet sem tudták kihozni belõle khm khm.
Jó hír, megerõsítette egy Paradox vezérigazgató, hogy a micropayment rendszer segítségével egészen biztos, hogy nem lehet majd multiplayer elõnyt szerezni (na jó, a burzsujoknak ez rossz hír :) ). Annyit írt még, hogy új nekik is, hogy az orosz fejlesztõk ezt beépítették a játékba és még gondolkodnak azon, hogy hogyan lehetne jól felhasználni, de biztos nem lehet majd belõle közvetlen MP elõnyt szerezni. Annyit mondott még, hogy részükrõl egyértelmûen az a nyerõ rendszer, hogy ha sikeres a játék akkor kiegészítõt lemezt adnak ki hozzá, szóval inkább erre lehet számítani micropayment és egy rakás DLC helyett. Persze ennek elõfeltétele, hogy legyen kinek tartalmat gyártani, szóval egyelõre az alapjáték kiadása a biztos és minden jövõbeni esemény a játék sikerességének függvénye, egyelõre legfeljebb koncepció szintjén találják ki, hogy milyen irányba lehetne bõvíteni a játékot, ahogy ezt sejteni lehetett. Én azért remélem, hogy nem végzi megint süllyesztõben a mûfaj, de sajnos az, hogy mennyire népszerûtlenek manapság az RTSek és mennyire kevesen emlékeznek már az elsõ részre (mert manapság RTSt szinte csak úgy lehet eladni, ha volt valami nagy múltú elõd) mindenképp aggodalomra ad okot.
orosz fejlesztõk ? Kik õk? Valami eddigi munka? Fogták a told-fold soldiers enginet és alátolták a majesty2-nek? Úgy ahogy "csupi -nak alászartak a fehér rekamén? " (bocs ) Kedves lelkes fórumtársak , szerintem ezt a BEST WAY nevü ukrán csapat csinálja, deúgy teljes egészében, a micro payment pont rájuk vallana...
Én a képek, a videók és a leírások alapján bizakodó vagyok. Persze, majd a demó (augusztus végén) választ ad mindenre :)
Ott van bannerban, a fejlesztõ az 1C, annak is az Ino-Co nevû néhány éve alapított leányvállalata. Azt érdemes tudni, hogy az orosz fejlesztõknél sokkal nagyobb összedolgozás van, mint nyugaton. A Majesty 2 interfészét például a Katauri Interactive csinálta.
Játékuk: Fantasy Wars - körökre osztott taktikai stratégia, ez az Ino-Co eddigi egyetlen önálló projektje, ehhez is szokták a preview-ok hasonlítgatni a Majesty 2-t és kivétel nélkül azt írják, hogy nagyon nagy elõrelépés figyelhetõ meg. Maga az anyacég is bevallotta, hogy a Fantasy Wars amolyan "próbaprojekt" volt kevés pénzbõl, a Majesty 2 jóval nagyobb kaliberû cuccnak számít. A Fantasy Wars egy rétegjáték volt de a rétegnek, amelyiknek szólt eléggé bejött, hisz kiegészítõt is kapott (Elven Legacy, ezt már az anyacég, az 1C fejlesztette, hogy az Ino-Co teljes erõvel a Majesty 2re koncentrálhasson). De ahogy írtam a fejlesztésbe részt vett a Katauri Interactive (King's Bounty) és az 1C is (játéklista a lentebbi linkrõl elérhetõ, fõleg kiadócég), sõt, az elsõ rész készítõi (Cyberlore Studios, béke poraikra) is átadtak minden anyagot (hangok, grafika, koncepciós tervek, vázlatok, kód, satöbbi) a Majestyrõl (az elsõ részrõl és a be nem fejezett Majesty Legendsrõl egyaránt).
További infóért az 1C-rõl KLIKK IDE, az Ino-Co-ról pedig IDE
Szerintem abban ne reménykedj, a ruszkik sose aprózzák el ráadásul a Majesty 1 legendásan nehéz játék volt, szóval... :) De rákérdezek a bétateszternél, hogy mennyire nehéz a játék. Illetve már 7/10nél tart a jutúbos feltöltése a kampány egyik pályájának végigjátszásáról, ha gondolod nézz bele. Az 5. videótól javul a videók minõsége. Mind Game végigjátszás 7/10 playlist
En nagyon merem remelni, hogy nem olyan lesz, mint a Fantasy Wars mert az egy nagy rakas f*s volt.
Ha hozza az elod mertekehez merten a megfelelo szintet akkor viszont nem lehet baj. Mondjuk az 1C azert nem szokott rossz dolgokat csinalni ezert remenykedem benne, hogy nem szurjak el.
Meg is jött a válasz, tömören összefoglalva nagyon hasonló a nehézség az elsõ részhez. Ugyan úgy nem lehet elõre nehézséget választani hanem maguk a pályák vannak besorolva "beginner" "advanced" és "expert" szintre, mint az elsõ részben voltak. Annyival könnyebb dolga van az embernek, mint az elsõ részben, hogy most akár le is pauzálhatod a játékot (space gomb) és így is pakolhatsz zászlókat, illetve most nem kell menübe mászkálni a játék sebességének állítgatásához, mert az UI-n felül közvetlenül állítható a sebesség, szóval ha sokat kell mondjuk varázsolgatni vagy építkezni minél gyorsabban akkor le lehet venni a játéksebességet nagyon lassúra egy pillanat alatt. Illetve azt írja még, hogy úgy érzi, hogy az õrtornyok és a város õrei sokat erõsödtek, szóval stabilabb védelmet lehet biztosítani, mint az elsõben, ahol ugye úgy volt, hogy ha egyszer bejött 1-2 erõsebb monszta akkor buktad az egészet, mert mindent szétszedtek. Azt írja, hogy a beginner pályákat általában elsõre megcsinálja, az advancedekre már jól rá kell készülni, mert nehezek, ott már van olyan, aminek többször neki kellett futnia és az expert pályák már igen komoly kihívást jelentenek. A videóban látható Mind Game nevû pálya pedig nem része a hadjáratnak, hanem jár a játékhoz néhány custom pálya is a kampány mellé, azok közül való.
A videók megnézését minden érdeklõdõnek ajánlom én is, elég jó betekintést nyújt a játékba.
Bár nem játszottam az elsõ résszel, de a videókból jól látszik, hogy egész jól tartja magát a város a folyamatos ostrom ellenére is. - én mondjuk még 1-2 helyre letettem volna 1-2 õrtornyot, de ugye mindenki más stílusban játszik :)
Köszönöm az infókat. Hallod, Te aztán nagyon ráfeküdtél a témára. :) (De teljesen maximalista vagy, jók az írásaid, szeretem olvasni, pl PoP 2008 is). Majd aug vége felé még egyszer elolvasom az egész Majesty 2 topicot, hogy frissüljön a sok infó.
Köszönöm a pirospontot, beírtam a pontozófüzetembe :D Amúgy tényleg kössz a dicséretet, nem sok játékra jut sajnos idõm, de arra az 1-2-re ami tetszik odafigyelek a Majesty 2 esetében pedig eltökélt célom volt, hogy informáljam a magyar közösséget legalább itt (és még a hwsw fórumra szoktam irkálni), hisz az elsõ rész számomra A Játék amit tényleg soha nem fogok elfelejteni, és mert tudtam jól, hogy a nagyobb magyar játékportáloknak nem lesz elég "mainstream" a játék ahhoz, hogy foglalkozzanak vele. Szerencsére a PC Gurunál van egy hozzám hasonló fanatikusa az elsõ résznek, aki szokott néha cikkezni, de a Gamestar oldalán egy cikket láttam eddig a játékról ott is a Cyberlore volt megadva fejlesztõnek és a Majesty Legendsbõl voltak screenshotok...
Amúgy nekem is ismerõs volt a nicked de szerintem a Rise of the Argonauts topikból... lehetséges? :)
"Amúgy nekem is ismerõs volt a nicked de szerintem a Rise of the Argonauts topikból... lehetséges? :)"
Igen. :) De sajnos avval a játékkal keveset tudtam játszani (1 óra), mert túl véres. Nem kinevetni, nekem sajnos sok. És nem találtam, hogy hol lehetett volna kikapcsolni, ezért letöröltem.
Tegnap már gyanítottam, hogy miért nem épít több tornyot, de biztos ami biztos rákérdeztem. Az elsõ részben mindig ha leépítettél egy épületet akkor a következõ ugyan olyan épület építése drágább lett. Erre azért volt mindenképp szükség az "egységgyártó" épületeknél ebben a játékban, mert itt nem úgy van, mint a többi RTSben, hogy ha több mondjuk tankgyárad van akkor ha sok a pénzed gyorsabban gyárthatsz de nem gyárthatsz többet, mint az, akinek csak egy tankgyára van és ennyi, hanem itt minden egyes guildben legfeljebb 4 hõs lakhat, tehát ha nem korlátoznák az építkezést, akkor nagyon sok hõsöd lehetne ha sok a pénzed. Ezért kitalálták, hogy minden egyes guild megépítésével nagyjából duplázódik az adott guild ára. Ez egyrészt jó megoldás a fenti dologra másrészt ennek hála nincs agyatlan massolás a játékban, hanem változatos hõsöket érdemes toborozni (ennek a party rendszer bevezetésével szerintem még nagyobb szerepe lesz). Aztán ezt a rendszert általánosították, hogy ne lehessen semmibõl nagyon sokat építeni (például azért, hogy ne lehessen betornyozni :) ) és az összes többi épület is drágul, de azok sokkal kisebb mértékben. Ez a rendszer marad a második részben is. Hogy milyen mértékben és hogy mennyit variáltak rajta azt nem tudni, az egyetlen infó annyi, hogy az elsõ õrtorony 170 gold a második pedig 230.
Nincs mit és ha bármilyen kérdés adódik tegyétek fel nyugodtan és továbbítóm, a srác ugyanis egy véglegeshez közeli verzióval játszik és napi szinten válaszol minden kérdésre igen kimerítõen.
Pio, jól láttam a videókból, hogy mindkét rangers (vagy mi a neve :) ) guildnál ki kell kutatni az adott spelleket külön-külön? Tehát ha az egyik rangers guildban kikutatok valamit, akkor az csak arra az adott guildre érvényes, és nem az összes rangers-re? Ez mondjuk kicsit zavaró számomra.
Meg tudod mondani, hogy melyik partokban kábé hány másodpercnél van az elsõ és a második eset? Megnézem én is és megpróbálok rájönni és ha nem sikerül akkor tudok rá hivatkozni, hogy mit kérdezünk.
Az elsõ részben amúgy nem lehetett semmit kutatni a guildekben hanem minden guildnek volt valamilyen speciális tulajdonsága. A Rangers Guildet például át lehetett helyezni máshová, a Warriors guildhez oda lehetett azonnal hívni a katonákat a tolvajoktól pedig ki lehetett csikarni az összelopkodott pénzük egy részét. A másik amire hirtelen gondolni tudok az az, hogy annak a fejlesztésnek több szintje van és elõször level1-re fejlesztette aztán level2-re. De ha tudsz mondj helyeket és megfejtjük a dolgot.
Na most már látom, rákérdezek. Amúgy a Majesty teljesen passzol az, hogy külön kelljen megvenni mert itt ahogy utaltam rá nem egy gyár van ahonnan termeled az egységeket hanem mondhatni élõhelyek. Ha felépítesz egy rangers guildet akkor alapból üres lesz és utána toborozhatsz oda rangert összesen négyet de ezek a rangerek kötõdni fognak ahhoz az épülethez és nem csak úgy lesznek. Ott fognak lakni, ha nincs más dolguk oda fognak visszamenni, ha megtámadják a lakhelyüket mennek megvédeni, ott fognak edzeni, satöbbi. Az épületen belül is ki lesz listázva, hogy melyik hõseid élnek ott. Szóval ilyen szempontból szerintem nem elképzelhetetlen, hogy ha egy épületben kifejlesztesz valamit akkor azt csak az ott lakók kapják meg, ha ellátsz egy épületet mondjuk jobb nyílvesszõkkel akkor nem fognak adni a többieknek. Ugyanis itt a hõsök egymással is konkurálnak, elvileg az egymást utáló hõstípusok szivatni is fogják egymást játék közben. És fontos, hogy Te csak összetoborzod õket utána le se fognak sz*rni Téged, ha nem adsz nekik küldetéseket jó sok pénzért (flagek). Ez a része inkább szerepjáték a Majestynek, mint RTS.
Valóban kábé ugyan ezt válaszolta, a játék jelen verziójában minden egyes guildben külön kell kikutatni mindent és még szintje is van a guildeknek (a szintekhez kötött az, hogy milyen fejlesztést érhetsz el, hogy ezen kívül mire jó a szint azt nem írta). Guildenként körülbelül 3 fejlesztés érhetõ el és az adott guildben elvégzett fejlesztés az adott guild lakóira vonatkozik miután visszamentek megtanulni azt.
A varázslóra írták ezt én úgy emlékszem. Nála gondolom azért van erre szükség, mert jóval több, mint 3 varázslatot lehet majd kikutatni és ne kelljen folyton visszafutkároznia :D Illetve a templomokba tartozó hõsöknél ki se kell majd kutatni, hanem szintlépéskor kapják az új képességeket.
Oh, köszi a linkeket. A hivatolos fórumot idõnként megnézem, de eddig átsiklottam a screen-eken :)
A bétás srác fórumán a kérdezz felelek topic igen jó, sok-sok érdekességet megtudhatunk így a játékról. (pld.: javasolt építkezési sorrend, guildek használhatósága stb...) Tegnap csak beleolvastam, ma végignyálazom az egészet :D
Az is meg még sok más... ;-) A pokolba az olyan oldalakkal, ahol nem lehet 3 karakteres neveket regelni! Régen minden játék toplistájába 3 karakteres név kellett most meg már fórumokra is minimum 4 karakter kell sokfelé, a fene se érti a világot... :D A lényeg: maradjunk a Pionál az iampio egy kényszermegoldás szülötte csupán :)
A vicces videó óta semmi hír. Még a béta teszter is hallgat vagy egy hete. Hogy bírjuk ki csütörtökig, amikor remélhetõleg kiadják a demót?
Ja, épp ma akartam írni, hoyg már cask ötöt kell kábé aludni. Mondjuk én nem igazán hiszem, hogy a héten megkapjuk a demót, de azért amíg élünk remélünk :D
Mondjuk kár, hogy nem kapjuk meg az utolsó 3 részt a videóból így majd nem lesz végigjátszásunk és magunktól kell megoldani a pályát 3 hét múlva ;-)
A rossz az, hogy a demó megjelenési dátuma kamu volt, nem most fog jönni, hanem csak néhány nappal a megjelenés elõtt.
Remélem az alábbi jó hír kompenzálja az e fölött érzett bánatot: Egy barátommal (Soloriens, adott már itt is életjelet korábban :) ) való beszélgetéseink során többször felvetõdött, hogy csináljunk egy magyar fansite-ot aztán mindig meggyõztük egymást, hogy úgyse lenne közönsége de végül mégis gyõzött a tenni akarás, illetve láttuk, hogy ha kevesen is, de vannak olyanok rajtunk kívül is az országban, akiket érdekel a játék, ezért végül ha nem is egy komplett oldalt, de egy Majesty 2 témájú magyar blogot összehoztunk és a blog megnyitásának örömére készítettünk az intróból egy magyar feliratos verziót, amit a blogon megtaláltok. Az oldal célkitûzései az elsõ blogbejegyzésben olvashatóak, mint ahogy a mai híreket is már oda írtam ki és a továbbiakban ott fogok rendszeresen hírezni minden apróságot a játékról, ide csak a legfontosabb dolgokat fogom kiírni, illetve ha nem haragszotok meg érte, akkor a blogról is írok majd néha, elvégre szorosan kapcsolódik a témához. Õszintén remélem, hogy az oldal elnyeri a tetszéseteket és a Majesty iránt érdeklõdõk szorítanak neki egy helyet a kedvencek között. Mi cserébe igyekszünk folyamatosan naprakész infókkal szolgálni a játékkal kapcsolatban, holtidõben pedig várhatóak elemzések, beszámolók, leírások. Bármilyen segítséget szívesen veszünk, de már azzal is nagyon sokat segítetek, ha látogatjátok az oldalt (esetleg kommentelgettek) és így látjuk, hogy van értelme foglalkozni vele.
Sajnos amióta ekkora õrület lett a twitter rengeteg az ehhez hasonló dezinformáció. Ha minden igaz, akkor az INo-Co-s Majesty 2 twittert kamrad frissítgette aki ugye azóta nem dolgozik ott, szóval lehet, hogy csak valami meetinges ötletelés volt, hogy akkor jön a demó aztán egy hétre rá el is vetették, de ezt kamrad már nem közvetíthette. Vagy valami hasonló. Mindegy, engem annyira nem ért ez meglepetésként, inkább az ért volna meglepetésként, ha 2 héttel elõbb itt a demó. Így legalább lesz idõm hétvégén írni ezt-azt a blogra... :D
Huhh, tegnap kaptunk egy valag infót megjelenésrõl, demóról, egyebekrõl és az elõrendelés is elindult. Mindent kihíreztem a blogra, majd frissíttetem a bannert is itt a topik fölött csak sajnos otthon megpusztult a netem (T-Offline 72 órán belül javítja..), szóval nem fog minden olyan gördülékenyen menni. Mondjuk a demó 18 és a megjelenés 7 napos halasztása miatt idõnk az lett bõven...
Pont most akartam beírni a híredet ide is :P
New release date: 18th September Demo date: 15th September
Engem mondjuk az jobban zavar, hogy a szokásos módon csak azért, mert EUban élünk és nem USAban 3200 forinttal többet perkálhatunk a játékért... Szerintem ez nem a Paradoxon múlik hanem a digitális disztribútorokon, nem hiszem, hogy európai cégként heccbõl megmásfélszereznék az árainkat. Sajnos bevett szokás lett ez az 1$=1€ váltás az online boltokban.
Ugyancsak bosszantó, hogy SEMMI infót nem lehet találni a régiónkban való bolti megjelenésrõl. Így nem lehet tervezni. Lehet, hogy szeptember végén már itt lesz a boltokban magyar kézikönyvvel 8000 HUFért de az is lehet, hogy soha nem fogják kiadni.
Mondjuk ha olyan ütemben jönnek a kisebb-nagyobb infók, ahogy azt ezen a héten tették akkor megjelenésig remélhetõleg minden tisztázódni fog.
Visszatértem, juhú, végre újra van netem :) Írtam is gyorsan ezzel kapcsolatban egy blogbejegyzést, ha Te rutinos vagy netes házhozszállítós vásárlás témájában, akkor majd ha van rá idõd adhatnál ott 1-2 tippet, írhatnál jó helyeket, mert én külföldrõl (amazon.comról) rendeltem egyszer jó régen és itt kifújt a személyes tapasztalat... Azt viszont nem tartom annyira nagy csodának, 1500 forinttal olcsóbban jövünk ki cserébe 3 héttel késõbb kapjuk meg a játékot ajándék Majesty 1 nélkül és még izgulni is lehet, hogy nehogy valamelyik magyar postai dolgozó gyerekének épp szülinapja legyen... Ebayen sajnos még nem lehet kapni a játékot. Igazából szerintem valami EU-s játéküzlettel járhatnánk jól ami futárszolgálattal szállíttat Magyarországra, az lenne csak gyors és megbízható és talán még árban se jönnénk ki rosszul, hisz jóval olcsóbb a bolti dobozos verzió EUban, mint a digitális (itt jön ki az, hogy a Paradox irányára 40 dollár csak a Steam óta minden letöltõs oldal megengedheti magának az 1$=1€ váltást). Ilyet viszont nem találtam. Még Vatikánba is szállítanak futárokkal, de Magyarországra még véletlenül se.
Igen, egy GOO nevû másolásvédelem lesz rajta. Telepítéskor aktív netkapcsolatra van szükség és talán meg kell adni egy mailcímet, ennyi, ezen kívül semmit nem korlátoz a rendszer. Akárhányszor telepítheted a játékot. Én nyitottam errõl a hivatalos fórum egyik legbalhésabb topikját amúgy :D Szerintem annyira ez azért nem vészes dolog, de sokaknál kiverte a biztosítékot. Azért is gondolom, hogy nem lesz ezzel az egésszel semmi baj, mert pont az a Stardock fejlesztette ki ezt a rendszert, aki annó nem volt hajlandó a digitális disztribúciós szájtján (Impulse Driven) semmiféle másolásvédelmes játékot árusítani (majd az ezzel kapcsolatos per elvesztése után nagy piros "MÁSOLÁSVÉDELEM VAN RAJTA" logóval látta el az ilyen játékokat) és elvileg pont azért kezdtek bele ennek a fejlesztésébe, hogy legyen egy olyan másolásvédelem, ami a felhasználók érdekeit tartja elsõdlegesen szem elõtt.
szerk.: most látom, hogy az oroszok StarForce védelmet kapnak rá, arról viszont úgy tudom terjeng 1-2 csúnya pletyka. Mondjuk cserébe náluk 3500 FORINT a játék, szóval valamit valamiért... :)
Nálunk egészen biztos, hogy GOO van rajta és az volt az East India Companyn is már és ott se voltak gondok vele szóval tényleg nincs miért aggódni. Az más kérdés, hogy az EIC a megjelenés napján fent volt warezen szóval sok értelme nincs a dolognak...
Tettem ki a blogra új videót, hát abban olyan zene van, hogy már vagy huszadszor hallgatom végig. Ha ilyen az egész soundtrack akkor már csak azért meg fogja érni az árát a játék :D Ha lesz idõm akkor holnap írok egy leírást a GOOról is a blogra, bár túl sok érdemi infó nincs ezen felül, illetve találtunk egy helyet ahonnan házhozszállítással 8500 forint a játék dobozos verziója. Még utánajárok egy kicsit a helynek, nehogy valami megbízhatatlan vacak legyen és írok majd arról is, ha valaki neadjisten mégis a vásárlás mellett dönt és dobozos verziót szeretne.
Tegnap kaptunk egy új videót, ami (szerintem) ötletes módon nem RTS, hanem RPG szempontból közelíti meg a játékot és egy lovag életét mutatja be. Tetszett benne az, hogy tényleg elég jól megvalósították a karakter felöltözködését. Vagy 2-3féle fejfedõt figyeltem meg a videóban csak a harcoson (és aztán paladin lett). Bement a kovácshoz egy új fegyverért és tényleg új fegyver lett a kezében. Ma kaptunk egy úgy videóprezentációt, amiben új infó nincs, viszont nagyon tetszetõs (legalábbis számomra) a gameplay. Valahogy ez a játék SOKKAL szebb mozgás közben, mint képeken. Ezen kívül befutott Steamre is a játék ahonnan a manual is letölthetõ fekete fehérben. Mindent linkelgettem a blogon.
AI-ról irkáljatok , abból fog megélni vagy elbukni a játék. Az érzékelõs aura viszont boritékolható...
AIról csak a marketingdumát tudom leírni (amit itt már korábban le is írtam) amíg nem magam játszok a játékkal :) Mondjuk nem kell túl komplikált AI a sikerhez, az elsõ rész AI-ja is egyszerû akció-reakció alapú volt szerintem annyival megbolondítva, hogy minden kaszt más prioritás szerint reagált bizonyos eseményekre. Ha nem valami s*gghülye AIt írnak ami tudomást se vesz a zászlókról akkor persze bajban vannak... :)
Ismét felsorolnám vázlatosan az új, minden elérhetõ a blogon:
- megkaptuk a Mind Game utolsó 3 részét - elkezdtem fordítgatni a játék kézikönyvében található enciklopédia részleteket - kiderült a játék gépigénye - készítettünk egy ábrát az új, egymásra épülõ kasztrendszerrõl, ami bemutatja, hogy melyik guildhez melyik templomok fognak tartozni - elérhetõvé vált az orosz demó, szóval aki tenne vele egy próbát a gépigény miatt, esetleg tud is oroszul az nekieshet a letöltésnek :) - csináltunk egy fórumot a bloghoz. Bár egyelõre elég passzív a közösség mi azért bízunk a játék sikerében és akkor ott lesz a lehetõség majd meccsszervezésre, taktikák kibeszélésére és minden egyébre.
Pio-tól:
Mivel az oroszoknál a játék holnap után jelenik meg így értelmszerûen a demót is hamarabb kapták, egészen pontosan ma.
A demó teljesen orosz nyelvû, de akinek ez nem jelent gondot vagy esetleg ellenõrizni szeretné, hogy fut-e a gépén a játék az IDE KATTINTVA letöltheti.
Gyorsabb voltam, bleee :PP Amúgy én töltöm, szerintem jó móka lesz ha sikerül feltelepíteni. Ugyanis egy szót nem fogok érteni belõle :)