Nem egy nagy játék, jobbra számítottam. Ha van egy jó taktikád, akkor azt minden pályán ugyanúgy meg tudod csinálni és amúgy sincs nagy variációs lehetõség. A csontkirályon kívül egyik pályában sem volt igazi kihívás, bár a legutolsó még hátra van. Csakhogy meguntam. 10 éve ez még elment, de ma már nem ilyen butuska játékot kéne kihozni. Na jó, azért elszórakoztam vele, de hogy többet nem fogok, az fix. Azért lehetett volna ebbõl az alapból jobbat is kihozni. A grafikáról és annak egyhangúságáról nem is beszélek, azt amúgy is mindenki látja.
bakker ez a 2 váras pálya kiakaszt:( jönnek vagy 10 elf ijásszal meg paladinnal:( nem akar sikerülni...
mi nem így gondoljuk. minek jössz ide írkálni ha nem tetszik. de utálom az ilyen fanyalgó idótákat. minek játszottál vele ha nem tetszett? inkább húzd be füled-farkad és ne írj többet ide... amúgy nem hinném hogy sokat multiztál vele. van benne bõven taktikai lehetõség...
Persze, hogy nem kötelezõ, mint ahogy végig lehet játszani a játékot 1-1 kaszt teljes hanyagolásával is. Azért jó, mert színesítõ elem azok számára, akiket nem az RTS, hanem inkább az RPG rész köt le. Létre lehet hozni a kdvenc fantasys kalandozócsapataidat. :)
Szerintem meg igen is hasznos mivel a lvl 31+ paladin lordom rouge vezetés nélkül még akkor se volt hajlandó megtámadni az imp fõellenséget amikor 8000 goldos attack flaggel a fején épp a saját szállását verte szét. Hogy a paladinok mennyire anyagias arrogáns rohadékok ebben a játékban az hihetetlen.
Viszont amikor kapott egy alacsony szintû tolvajt és 2 papot a csapatba már is simán tankolták le a balrogot is.
Kicsit felesleges ez a kirohanás. Azért írtam ide, mert ez a fórum foglalkozik a játékkal. Nem akarok senkit megbántani, csak leírtam a véleményemet. Te csak a jót szereted meghallani? Nem azt írtam, hogy egy nagy kalap . . . mert nem az. Csak azt, hogy nekem nem jött be igazán és azt, hogy miért nem. Akinek tetszik, annak jó szórakozást. De nehogy már csak jót lehessen írni, nem lehetsz ennyire érzékeny lelkû. Nem rólad beszéltem, hanem a játékról.
Eléggé nehezen sikerült nekem is.A léyneg hogy bevédd tornyokkal mindkét oldalt.És defense flagot is rakj rá ha ostromolják,mert akkor odamennek védeni.Mert elég rossz ha mindig építgetni kell.Én két rugó,és rangert raktam le,õk aktivak és azokat fejlesztettem majd warriort,meg healert és õk már tudták tartani a frontot.Amúgy az eléeje nehezebb amikor már kb 10lv-sek a hõseid akkor már tartják a frontot,és anyagiakban is jó lehetsz.Ja a traidin postokat minél elõbb húzd be,ott a macikkal volt tele a hócipõm.Szóval ha már nemtud az ellen nagyon fölédkerülni,ha rombolni,persze amint tudsz törpöket is hozz be!Meg tornyot az bírja,és akkor szépen majd hullik az ellen,és nemtudja magas szinten tartani.Paladinok utánna már csak 1-2-es volt,aztán meglehet támadni õket,ha már elég táposnak érzed a csapatod.Jah és csinálj 3 -4es csapatokat,én pl 2 törp,egy healerrel,és egy rangerrel,elég brutálisan osztják az ellent,meg az építményeket.Ha a templomokat is lerakod akkor már nyert ügyed van.Sok sikert hozzá!Nekem is 1 napba telt mire a megfelelõ stratégiát megtudtam választani:-)
Tartsd távol a városodtól a balrogot.. nem valami nehéz nekem állandóan a jobb alsó és a bal fölsõ sarok között sétált és mivel én a bal alsó fele építkeztem így nem okozott soha nagy kárt esetleg 1-2 parasztházat ledöntött de késõbb már azt sem. Elõször tüntess el minden lairt a közelbõl aztán jöhetnek az elementálok. A jobb felsõ sarok necces oda azért kellenek az erõs hõsök. Inkább csak hosszú mintsem nehéz a küldetés. Nincs idõ limit nem kell sietni akár órákig sétálhat fel alá a balrog.
az utsó pályáról van vkinek vmi tapasztalata? Szétszednek mint a sz..t. :-D
Az megvolt de egyre több elemental lett és szó szerint nyüzsögtek és jöttek befelé a városba a fõboss-t távol tudtam tartani nem volt vele gond csak túl sok elemental jött lefelé hiába raktam le tornyokat pillanatok alatt azzal is végeztek.
Van egy csúnya bug az utolsó pályán, amivel simán meg lehet nyerni. Persze csak az használja, aki úgy érzi, hogy esélye sincs enélkül megcsinálni a pályát. A bug bármikor a pálya során kihasználható és lehet vele kicsit rásegíteni vagy akár meg is nyerni a pályát, szóval akinek túl nehéz a pálya akár egy kis rásegítésként is használhatja a dolgot, nem feltétlenül IWIN funkcióban :) Itt a bug spoilerben:
Az utolsó pályára megkapott negyedik artifact használható úgy is, hogy nem kerül cooldownra. Ehhez annyit kell csinálnunk, hogy ki kell targetelnünk egy tetszõleges, nem épületben tartózkodó egységet (akár ellenséges is lehet) és bal felül rányomunk a varázslatra majd a varázspálcával középen alul a kijelölt egység arcképére kattintunk. Ekkor leteremtõdik a Spirit of Kings és azonnal újra használhatjuk a varázslatot, így végsõ soron annyi Spiritet idézhetünk amennyit csak akarunk. Még egyszer hangsúlyozom tehát, hogy ezt nem kötelezõ használni, szóval nem egy játékélményt rongáló bug és ha használod is lehet "ésszel", kis segítségként, ha épp rosszul áll a szénád.
Én inkább magamtól tolnám le azt a nyavalyás balrogot. :-)
Lehet, hogy bennem van a hiba, de szerintem egy nagy idiótaság lett az utolsó pálya. Mi a jó abban, hogy a balrog leveri a fél várost, amíg az artifact cd-n van?
De köszi a tippet Pio, így a 8. napon meghalt a démon, én meg kereshetek egy újabb játékot :D - még szerencse, hogy a Tropico 3 már jön is lefelé :P
Sziasztok!
Utolsó elõtti pályára van vmi tipp. Minden ellenséget és célpontot kiírotottam. A Nagy patkány kb a 75 nap körül nekem jön 50000HP vel és nem bírom lenyomni mert sorra intázi el az mebereimet 1 csapásra.
Hogyan lehet kírtan és mitõl függ hogy mikor támad (melyik nap)
Patkany?A patkanykiraly kb a 4.vagy 5.palya.Nem az imp advisor-ra gondolsz?
utso pályát is végig toltam a bug segitsegevel kulonben meg nem is tudom hogy lehet vegig vinni mert a daemon szetut mindent. Nagyon sz*r lett az utso palya
jó rendben, bocs. csak sztem ez a mai világban igenis egy nagyon jó játék. van benne kihívás, nem a casual gémereket célozza be, mint a mai gémek 99%-a. én még abban a korban nevelkedtem amikor egy játék nem 2 napig tartott, és 8 órába tellett végignyomni, de persze az ára 12k volt:S taktika is bõven van benne, legalábbis pár multi csatám alatt ez derült ki. persze nem egy starcraft az biztos, de nem is 10 évre tervezték a multiját:) pár hónapig el lehet vele lenni, és ez már ma nagyon jó;)
Az imp nem ellenfel ha jo sorrendben csinalod a dolgokat.Ket dolgot kell hamar megtenned:ledaralni a delkeleten levo verfarkas kunyhokat amig uresek,es kivedekezni majd semlegesiteni az ogrekat.Aztan a trade postok bevedese,sarkanyodu lerombolasa.Azutan mar 'csak' a demon portalokbol ozonlik feled a jonep,de megfeleloen elhelyezett tornyokkal es hosokkel nem tudnak betorni.Azokat is szepen felszamolod egymas utan,de vigyazva arra hogy eleg magas szinten legyenek a hosok mire vegzel.Az imp kornyeken levo portalokat es elementalokat szard le.Az x-edik napon elindul feled,de addigra elmeletileg mar olyan taposak az embereid es a lehivott lordjaid hogy semmi problemat sem okozhat.Torpekre ugy emlekszem itt is szukseg lesz.
Csak a jobb fölsõ sarokban levõ elementálok jelenthetnek gondot. Amíg nem csinálsz nagy balhét csak sorban jönnek egyesével ami tökéletes fejlõdés a hõsöknek. Amikor tele vagy 18-20. szintû elf íjászokkal illetve megvan a 3 lord és elég pap akkor szimplán fel kell menni és nem törõdve az elementálokkal az idézõ köreiket elpusztítani (íjászok nagyon gyorsan megoldják) majd visszavonulás. Mivel nincs utánpótlás csak le kell vadászni a maradékot ami ilyen szintû hõsökkel nem lehet gond.
A balrog meg nem pusztít el semmit ha jól használod a spirit of kings-et és jó helyre építkezel.
Azért ez erõs túlzás. Lehet, hogy elvisz 1-2 próbát az, hogy rájöjj, hogy kell építkezni, melyik laireket érdemes elõször kiszedni és hogy kell jól használni a Spiritet, de simán meg lehet csinálni a pályát a csalás nélkül is.
szerk.: sõt, még csak nem is nevezném a legnehezebb pályának. Az számomra az impes volt, de persze mindenkinek más, nagyon sokan például a két ellenségest tartják a legnehezebbnek.
Hogy lehet a kampányt multiban elkezdeni? LAN-ban lehet menteni?
Egy pályán egyszerre legfeljebb 3 lord lehet, ki milyen kasztú karaktereket tett meg lordnak? Csak 3 lordot érdemes fejleszteni vagy több lordot és azokból kiválogatni amelyik az adott pályához a legjobban illik? Azon gondolkodom, hogy a magasabb szintû elf, törpe, varázsló, gyógyító lord annyira költséges, hogy nem célszerûbb inkább egy magas szintre felhúzott ranger, tolvaj harcos kombináció (vagy esetleg gyógyító)? Például a 22-es szintû elf több mint 8000 arany, míg a 24-ös szintû harcos 2500, a 23 ranger pedig 1800 arany. Egy ranger a tutorial pályán már elérheti a 6-os szintet, az utána lévõ négy pályán a lordokon kívül csak egy új hõs képzésével teljesíthetõ, így minden xp a meglévõ és az új lordnak juthat. Pontosan mitõl függ, hogy hõsök rámozdulnak egy zászlóra vagy sem? Csak mert például egy 10-es szintû rabló 200 aranyas attack flag-re ment, majd a 400 aranyas már nem érdekelte (még nem lépett közben szintet)? Az utolsó pályán is csak egy lordképzõ épületet lehet létrehozni?
nekem másodjára meglett simán. mikor már tudtam honnan jönnek, hova kell a bástyákat rakni, nem volt gond:)
lordból nekem van mindenbõl, adott pályához, ellenhez igazodom. ha hullák vannak, akkor papot hívok. ha varázslós ellenek, akkor jöhet a törpe, ha állatok akkor ranger. rugó meg jó mindenhez, meg nagyon olcsóak. de van olyan lordom is ami 15k-ba kerül, ezeket nem szoktam behívni. én az elején behívok általában 1 rugót meg 1 rangert, így az elején nincs gond, 1 helyet meg meghagyok drágább lordnak ha lesz pénzem.
Minden simán ment amíg egyszer csak a demon nem gondolta azt ,hogy a szokásosnál kicsit hamarabb teszi tiszteletét egyenlõre nem próbáltam újra 4-5 nekifutás elég volt. Majd megpróbálom délre építkezést hõsök közül talán a paladin az ami eddig valamennyire bevált de volt olyan ,hogy mikor a demon közel volt nekiugrott annak is 11k-s élesztés meg nem poén kell egy kis szerencse is a maphoz. Összes többi mapok 3 lord aztán ahogy lehet törpék taktikával vittem végig kivéve azt ahol két ellenséges város van mert ott tornyokkal védekeztem aztán támadtam.
Ide nem kellenek tornyok nekem csak 2 db volt azok is a patkányok és a temetõ miatt. Itt nem annyira jók a törpök próbáld ki az elfeket. Az elsõ templom amit leraksz az a papok temploma legyen (nem jut eszembe a neve de a második) és fejleszd ki a feltámasztás varázslatot amivel 750 pénzért tudod feltámasztani a frissen elhunyt hõsöket. A balrogra rakj fear flaget ha muszáj(nekem nem kelett). Ne közvetlen mellé idézd le a spiritet hanem a pálya sarkába és lehetõleg mindig az ellenkezõbe amelyikben van így mire odaér majdnem lejár a CD és lehet újra idézni.
hát most még addig se jutottam el hogy elfeket kipróbáljam :) megjött a demon vagymi elküldtem a jobb felsõ sarokba és egybõl vissza is jött szétvert szinte majdnem mindent + a hõseim 3/4 ét...
Hogyan tudom a rohadék balrogot távol tartani? :-)
én viszonylag közel raktam eddig a városhoz a spiritet, hogy elérje a 28-as paladinom, aki partyban van a 24es agrela papnõmmel. jelenleg már 33 és 31 szinten állnak :D már csak ~39ezer élete van a barlognak, a paladinom verekszik vele folyamatosan, és csak akkor parás, ha a papnõmnek elfogy a manája és nem tudja már gyógyítani közben, olyankor mindig beszopok pár épületet meg jópár hõst, mert ugye feltankolás után az attack flagre nem csak õk mennek vissza...
ja, másik probléma meg az, hogy nagyon erre figyelek, és közben eléggé zúzzák a várost minden oldalról, hõsöm alig van, pár hõssel meg tornyokkal próbálom kihúzni a végéig... most majd meglájtuk, sikerül-e...
Na nem bírtam tovább idegekkel. Kihasználtam a bugot. A balroggal faszán elvoltam de aztán úgy a 100. napon betámadott az összes mob, minden irányból. Ez meg rohadtul felbosszantott miután minden hõs lakot szétvágtak.
na befejeztem a kampányt :] szóval így összességében... fasza volt. Nem játszottam vele naponta olyan sokat, így asszem 7 vagy 8 napra kitartott nálam a kampány, és soha nem untam. Igazából az utóbbi idõk játékfelhozatalából kivételes eset volt ez, a legtöbb játék 3-4 napig bírja nálam. Méltó folytatás. Kár, hogy vége...
Azért még nézz be a Single mapokhoz, végsõ soron azok is olyanok, mint a kampány pályái.
szerintem ez a taktika nagyon bejön, amivel én nyomtam, ha van igazán tápolt lordod, és egyigazán erõs agrelát vagy sima papnõt elraktál lordnak. Rögtön az elején lehívtam mindkettõt, dwarfok meg hárman nagyon hatásosak voltak városvédelemre, fõleg, hogy a tornyaikkal körbeépítettem magam. egy dwarf torony megfog egy vámpírt vagy sima elementált... Berakod a két lordot egymással partiba, és ráküldöd õket a városon kívül a dögre. nem tud annyit lesebezni a hõsömbõl, amennyit a papnõ nem tud neki közben visszagyógyítani, fõleg, hogy amint feltöltõdött, hívtam le mindig a spiritet mellé. és 73 nap alatt lenyomtam, így nem támadtak be minden irányból.
Végre sikerült,leöltem a Balrogot.111 nap alatt(hosszú volt),mindent felépítettem,és a lényeg az elsõ 3 templomot gyorsan építeni,az elementálok miatt. Most elég jól sikerült megfognom õket,az elõzõ menetben már vagy 50 támadt.Taktikám,hogy gyorsan felfejleszteni ami adott,majd építettem 2elf+2törpházat.lehetõleg minél hamarabb tradingpostokat befogni,és ott csak szimplát építeni,mert ha védekezik a Balrog elpusztítja hamar,persze környékérõl kiseperni mindent.Kicsit balra építkeztem inkább,és az utakat nagyjából szabadon.Barlogot ha lehet távoltartani,bár így is bejött szétvert jópár építményt.3 hõst lehívni még pluszban,ez kinek mi,érdemesebb egy gyógyítót és 2 valami táposabb íjászt.Végére mikor már 30ezer volt ráküldtem mindenkit:-)Nemsokáig húzta,maradt 23 harcosom élve:-) Jó kis game volt!
Melyik a leghatékonyabb közelharcos egység?
Sebzés tekintetében a Blademaster (Krolm templom), tankolási képességek tekintetében a Paladin (Dauros templom).
Jó kis játék ez, csak nem valami tartalmas sajna, azért egy map editor el fért volna a game mellé, nem tudjátok lessz mostanában? minden esetre azért vicces hogy törtel is simán felenged netre, persze nem engem, csak egy haverom mesélte hogy egy haverja próbálta :)
Lesz egy The Adventure Maker nevû kiegészítés hozzá valamikor, ami tartalmazni fogja a map editort. Most is lehet amúgy pályát csinálni, ha -editor kapcsolóval indítod a játékot, de csak terepdizájnra jó, minden mást kézileg kell beleszkriptelni. Persze van, akit ez se riasztott vissza és már csinált is egy pályát :) Amúgy beengedni beenged warezzal, de pár perc után kivág a játékból desync miatt.
Csak most elakadtam, azon a pályán amikor 2 kastélyt kell legyõzni. A pálya közepén vagyok én, és a 2 sarokban van 2 kastély és folyamatosan támadnak. Simán lerombolnak. Már kb. 5x nekiálltam, de akárhogy csinálom, mindig legyõznek. Milyen embereket csináljak? Hogyan tudom legyõzni õket? Légyszi segítsetek. Elõre is köszi.
Nemcsak pálya szerkesztõ kell(ene), hanem hadjárat szerkesztõ is, mint anno a Heroes 3 részéhez.
Én szeretném a hõseimet elnevezni és/vagy késõbb átnevezni kár, hogy nem lehet és anno az elsõ részben sem lehetett. Valamint miért csak 3 lord-ot lehet egy hadjárati pályára behívni? Pedig milyen jó kis 4 fõs kalandozó csapatokat lehetne felfejleszteni már a 9 pályáig.
Az elsõ részben bármilyen épületet és minden 10. szint feletti hõst át lehetett nevezni. Ebben a részben az összes lordodat át tudod nevezni a lordválasztó képernyõn.
másnak is elõjött a bug a névadással kapcsolatban? ha átnevezek egy hõst, aztán játék közben lehívom és visszatöltök, akkor játék végére automatikusan hozzátesz az új nevéhez egy generált utótagot. Valamint olyan is volt már, hogy a harcosnak ugye alapból odarakja a Sir-t a neve után, ha átnevezem. Na most egy ilyen visszatöltés után Sir Sir lett belõle :)
Jó kis játék egyébként, sok újítás, jó ötletek vannak benne. Olvastam valahol, hogy lesznek benne gnómok, és a törpök is segítenek az építkezésben. Hát ez egyik sem jött össze, viszont a törpöknél ha kifejlesztitek a restore building part varázslatot (vagy mi, nem emlékszem pontosan), csak lerakod akárhova az épületet, és ezzel a varázslattal fel lehet építeni, akármilyen távol is van. :-)))) Viszont hiányolom a fairgroundot, és vele együtt a tournamenteket.. Kár, hogy nincs már, jó volt tápolni a hõsöket. De a party jó ötlet, együtt nagyon erõsek a hõsök.
Tényleg jó játék nem is értem a steamen lévõ 7x%os értékelést, nagyon hasonlít a 93-as SSI Stronghold-ra az nagy kedvencem volt :)
Tegnap leültem elé hipp hopp elreült 3 óra vele, rég volt ilyen.
Két oka is van ennek:
1. Manapság már az olyan játékok, amik nem valami jól bejáratott mûfajba tartoznak nehéz helyzetben vannak. Vagy mázlijuk van és elkapja õket a sajtó hypegépezete és akkor jó lesz a visszhangjuk vagy (az esetek 90%ában) mostohaként vannak kezelve és esélyük sincs arra, hogy egy "mainstream" sajtótermékben 90%nál jobb értékelést kapjanak. Manapság ha valami nem fps/tps/autóverseny akkor sajnos ilyen helyzetbe kerülhet és a Majesty 2 ilyen helyzetben is került, mostohaként kezelte a sajtó. Csak magyar oldalakon körülnézve a Gamestar oldalán még mindig rosszul van feltüntetve a kiadó és nem is a játékból van kitéve screenshot. Ott van az adatbázisukban a jó verzió is ugyan, de mégis mindig ezt teszik ki a Majesty 2-rõl szóló hírekhez.
2. Annak ellenére, hogy sok nagyszerû új ötlet került a játékba az elsõ részhez képest és - számomra - a játékmenet sokkal tetszetõsebb, sajnos igenis nagyon, nagyon sok az elsõ részben megszokott - és emiatt a második részre elvárt - lehetõséget kihagytak a játékból. Ez az olyan elemek tekintetében, mint a random generált pályák skirmish módban még érthetõ is, hisz nem volt rá keret teszem azt, de érthetetlen, hogy miért hagynak ki olyanokat, mint az épületek kizárása a javítási/adószedési útból, a pályák folytatása megnyerés után, autosave, hõsnév/szint kiírása a fõképernyõre, globális statisztikák vezetése, pályánkénti statisztikák és így tovább. Olyan dolgok ezek, amik az elsõ részben jelen voltak ezért mindenki várná õket a folytatásban is és egyik se tûnik olyan programozói bravúrnak, amit ne lehetett volna beletenni a játékba. Ha egy olyan folytatást készítesz, ami NAGYON hasonlít az elõdre akkor tudnia kell mindent, amit az elõd is tudott, nincs mese. Ezek a dolgok ha nem lettek volna az elsõ részben senkinek se hiányoznának, de így jogosan jelentenek mínusz százalékokat, hisz ezek hiányában az új rész alulmúlja az elõdöt funkcionalitás terén és a sok kis apróság bõven jelenthet mínusz 5%ot.
3. a játéktartalom mennyiségével vannak a legnagyobb fenntartásai mindenkinek. Mi, akik megvettük a játékot és szeretünk multizni is még elvagyunk napi 1-2 meccsig a multival, de kimaradt az alapjátékból mind a pályaszerkesztõ, mind a skirmish lehetõség finomhangolható nehézséggel és ezek legalább egyike többé-kevésbé kötelezõ lenne egy RTShez. Ez szerintem is minimum 10% mínuszt érdemel bármilyen értékelésben, mert egy értékelés azoknak szól, akik megveszik a játékot és nekik az egyik legfontosabb szempont a szavatosság. Kaptunk egy kósza ígéretet pályaszerkesztõre, ráadásul aki megérti a játék szkriptelését az már most is tud pályát csinálni, de ha ezek nincsenek ott startkor akkor a tesztekben menni fog érte a mínusz ígéret ide vagy oda. Az RTS mûfaj az ilyen. Egy TPS szavatosságára simán megadja a 9,5 pontot az IGN ha egy 10 órás hadjárat van benne(például az új üdvöske amire a szokásos módon fél év múlva emlékezni se fogunk: az Uncharted 2 ilyen) a Majesty 2 pedig kapott szavatosságra egy hetest.
Sajnos nem sikerült semmit megtudnom a dologról úgyhogy tippem szerint nincs. De ha nem sürgõs, akkor várj pár hónapot és kiderül, hogy lesz-e magyar verzió, kapunk-e pályaszerkesztõt és még az ár is biztos lejjebb fog menni valamivel.
Kidobott a játék, ez volt az elsõ eset, bár így belegondolva eddig semmilyen mûködésbeli probléma nem volt, ami a jelenkor játékainál elég pozitív. Illetve a mentési idõ több percbe telik, legalábbis nálam. Viszont nagyon zavaró a játékban a pályák kötött jellege. A pénz gyûjtögetõs elsõre nem sikerült, utána már tudtam, hogy hová kell elõször felderítõ zászlót tenni és így már sikerült megcsinálni. Azt megérteném ha néhány pályán bizonyos dolgok nem randomizálva lennének, például hogy egy nagy fõellenség a térkép adott sarkában leledzik, de a többi igazán lehetett volna véletlenszerû. Így az újrajátszási kedvem igencsak visszaesett. Köszönöm Pio az információt, már átneveztem a hõseimet és valóban a warrior neve elé kerül egy Sir megnevezés, de a többi hõsöm neve elé és/vagy mögé nem került semmi.
hát geci ez az utcsó pálya kiakaszt. lassan be kell vetnem a csalást. bejön ez a kibaszott diablo a városomba, behívom a szellemlovagot, de amig harcolnak az épületeim elhalnak körülöttük amikbe fejlesztettem. ha meg nem hivom be akkor meg szétkapja az épületeimet egyszerûen.
Deríts fel és még ott hívd le ellene a szellemet, ahol nem veszélyezteti a várost és az építkezést is a támadásokkal ellentétes irányba próbáld csinálni.
No, két hét kellett, hogy beinduljanak az események, ma kaptunk egy új hivatalos honlapot és megjött az elsõ patch is. Holnap ha lesz idõm lefordítom a patchnote-ot a blogra.
Nálatok volt olyan egység a kampány során amit egyáltalán nem használtatok? Az én esetemben ez a wizard volt, az épülete+bazár hasznos, azt mindig felhúztam, de maga az egység rém gyengének bizonyult, egyszerûen nem éri meg, fõleg a bossoknál volt ez feltûnõ. Ellenben a tolvaj csaj számomra abszolút favorit. 3 tolvaj épülettel(ebbõl 1 kimaxolva) szoktam elindulni a pályákon, így viszonylag olcsón összejött nagy létszámú sereg.
Mágus csak partyban jó de akkor nagyon kell 10. szint felett meg brutál :)
Level4en megszerzi a pajzsot, onnantól nem annyira halandó, de valóban igazán partyban tud domborítani. Amúgy simán kihagyható õ is vagy kis túlzással bármelyik másik kaszt is, ez RTS játékmenet, itt nem egy lehetséges végigjátszási út van csak. Szinte bármelyik RTS-t végig lehet játszani massolással. Az új patchben amúgy a rogue képességeket jóval drágább lesz kifejleszteni, ennyi nerfet kapnak de ez azért nem olyan súlyos dolog.