Majd ha beindul a háborús modu, és kell a fegyó a háborúba, nõni fog a fizetése a fegyógyárakban dolgozóknak, én 0.5 Huf ért vergõdöm, és várom a háborús modult :D
The General Manager of SuperWeapon has modified your salary from 1.81 HUF to 0.8 HUF
Oké, az uccsó kérdésre is rájöttem, kezdem átlátni ezt a kavalkádot, ó je :D
Hoppácska közben lehet rájöttem. Reggel visszanéztem, és az fogadott hogy az összes nyersanyagom 0. Több mint valószínû hogy a maradék nyersanyagból 4 package-re futotta, de azért poén hogy kifizettem a 12 órás munkáját, ami kb 2 órányit se ért. Na mind1, most viszont az nem világos hogy 2 összetevõ esetén a külön külön 9-9 nyersanyag kell, így jön ki a 18/food, vagy 18 kell mindegyikre.
éjszaka dobtam fel az állás ajánlatokat, úgyhogy mind a kettõ 15 órán belül gyártott, és még 9 óra elõtt.
a marketing managerek ugyanazt gyártják értelemszerûen. szóval nem vágom a 380ból a 4 hogy jön ki, amikor a 121-bõl 13 lesz. A producereknél már más a mérce azt vágom, de ez most itt szerintem totál bugos volt, vagy valamit nagyon nem vágok.
4.5 / day wellnes 4.5 /day happiness pl, ha elfogyasztod akkor 4.5-öt ad a wellneshez és happinesshez.
Valaki akinek van összetett cége, rájött már hogy a gyártás hogy a fenébe mûködik? Kaja céget beüzemeltem, de mindenhol százalékos értékek vannak és úgy megkavar mint az állat. 2 guru marketing managerem productivity-je az egyiknek 380 volt, az 4 package-t gyártott, a másik 121-el gyártott 13-at. Hogy a szarba van ez? :D Egy négyes producer meg 180 productivityvel gyártott 20 ingredientset. Így lett 18 kajám.
az 5/day azért elég egyértelmû szerintem. Csak az nem hogy ezt az 5-t csak 50-es wellnessnél adja. Ahogy a V1-ben is votl, minél magasabb a wellness, annál kevesebbet ad a kaja.
Nem, ne nézd :D Annyi, hogy 1 nap annyit ad, de a kenyér csak 1 napig tart.
amúgy ezzel csak az a gáz hogy most akar mindenki búzát meg követ eladni, amikor napokig pangott a piac, omst megajánlják a dúrva fizetéseket, többlettermelés lesz, lejjebb kell vinni a nyersanyag árát hogy el tudják adni, ergó kevesebb haszon, aztán szép lassan csökkenthetik a fizetéseket, és újabb bezárás mert nem éri meg. Ráadásul ahogy nézem a kaja termelés se nagyon éri meg, többe kerül a nyersanyag mint amennyiért kidobják a kaját a piacra. Harvester cégeken kívül van valami ami most megéri?
na de pont mindenki akkor indítja be amikor én, hát ilyet nemár :D
én producer lettem, az is szarabbul keres mint a harvester, de legalább meg lehet élni. Ellenben valaki elárulná nekem mi a ráktól indult be az ipar? Eldöntöttem hogy újraindítom a búza cégemet, erre a reggeli 0.23-as fizuk már 0.50 felett tartanak. WTF?!
maintenance Jah és igaz hogy a hard worker medal nem jár ha mondjuk az egyik nap reggel 10 kor dolgoztam,másnap meg este 7 kor?
Attól függ hogy honnét nézzük. Nagyon magas és magas szintûek közt viszonylag egyenlõség van ebben igazat adok. Viszont az alacsony és középszintûekhez képest mégiscsak jelentõs a különbség.Tehát ilyen szempontból nincs egyenlõség.
A gazdaság reakciója meg természetes jól vázolja a mostani helyzetet a valós világban :D....Meg ugye a V1ben is voltak müködésképtelen ágazatok,valszinûleg itt is lesznek....
"Max szintek sincsenek de guru és veterán egy csillag effektíve maxolt szintet jelent.(lévén a dupla követelménynek melynek elérése évben is benne van már)"
most akkor miért is nincs egyenlõség? RupeTot, akinek 15tel nagyobb volt az ereje mint másoknak, most egy szinten van azokkal, akik 500akat ütöttek... De majd a csatánál kiderül mi lesz, márha eljutunk egyáltalán odáig és nem dõl be a gazdaság.
de hogy a csirke miatt még mindig nem lehet loginolni kezd idegesíteni :S
Az egyenlõsség azért nem igaz,van különbség de mivel elméletileg ez egy társadalmi szimulátor logikus alapon nem lehetnek überkatonák akik(ezredeket esznek)és überskillel egy gyárat önmagukban ellátnak(végre lehet skillt növelni is). A wiki alapján nem is olyan jelentéktelen 100%-ékos különbség pl a skill szintek között.Max szintek sincsenek de guru és veterán egy csillag effektíve maxolt szintet jelent.(lévén a dupla követelménynek melynek elérése évben is benne van már)
De valóban a dolognak van rossz oldala is,sok és jó tankkal rendelkeztünk ami kiemelt minket az evilágban,most ennek vége és mivel nem lesz motiváció igencsak rosszul alakulhat ország jövõje.
Röviden a V2 összefoglalva:Egyéni szinten javulás,országos szinten pedig romlás figyelhetõ meg.
Akkor hanyagold de valljuk be elég primitiv volt hogy 100 játékos uralta országonként a csatamezõket(azaz a falbontást) csak azért mert õk a legrégebbiek,mostmár nincs rambozás vannak fegyvernemek ez már önmagában elég hogy jobb legyen (megjegyzem az én ízlésemnek is túl lassú,meg nem jár xp szóval dumpped)xD
Nem tudom, nekem a v2 megpillantásakor (fõleg a harcnál) az NGE jutott eszembe az SWG-bõl. :D
Ezzel én is egyetértek,nem gáz a dolog valójában.Jönnek azzal hogy nem telik semmire,se fegyverre se ételre se semmire....jah hogy q5 q5 persze hogy nem.... A legfõbb probléma az hogy a többség utál bármiféle változást.A v2 pedig igenis egy nagy elõrelépés.Végre lehet specializálódni.Újaknak is van esélye és lesz is.Nincs az mint a V1ben hogy egy régi játékos legyõzhetetlen harcban és többet termel mint 20 munkás együttvéve,nem lesznek már ezermesterek akik mindenben jók.Ez lépés a valóság felé,az õsrégi gazdasági modulra is ráfért ez a update....de persze csak a sírás megy napok óta xD
egyébként nem vágom mi a gáz, óránkénti 1 fizuból is simán meg lehet élni, a kaja jelenleg 1 HUF alatt van. A Q1-es persze... :D Már a V2 elõtt bezártam a grain, és food cégeim, számolgattam kicsit hogy érdemes-e újraindítani, a grain még annyira nem lenne vészes talán, kérdés mennyire fogy a 0.06-os áron :D De a kaja termeléshez még így is drága, 60 grain kell egy kajához, az 3,6 csak maga a nyersanyag, a piacon meg 3,9-ért van kint a Q2 kaja. Ez egyelõre nagy szívás. Régi cégemben 2.33-ra van állítva a fizetés, úgyhogy egyelõre jó nekem itt, amíg a tulaj észre nem veszi, vagy el nem fogy a pénz a cégben, rajtam kívül a 10-bõl csak 1 ember melózik még :D
én írtam de csak spekulálok abból kiindulva hogy az új harc modul nem nyerte el a többség tetszését(majdnem mindenki munkás akar lenni),illetve egy fegyvert már legalább 10-szer lehet használni.Csökken a kereslet és a felhasználás is szerintem ez nem sok jót jelent
Amúgy meg jelen állás szerint senki sem keres jól(kivéve a harvesterek meg a kajásnál a csomagolók),sõt vannak olyan szakmák amire még állás ajánlat sincs guru szint alatt és az is csak óránként 1 ft-fizet q5 cégben :D.....
A könyvtár arra jó hogy tanulhatod a szakmát(fejlesztheted skilled),plussz xp szerzés :D
Az általánost meg azoknak javaslom akik mindenbõl ki akarják venni részüket bár akkor egyik munkakörben se lehetsz kiemelkedõ(harc vagy munka)
hát mint írta lentebb valaki, hogy fegvyer ipar összeomlik? :D én meg ebben vagyok, nemtudom érdemes e dolgozni, bár pénz mindig kell.. hát az általános beosztás milyen? mindenbõl egy kicsi? a könyvtár mire is jó?
Abba hagyom a játékot úgy döntöttem. Nekem nem jön be ez a V2, nem is nagyon kísértem figyelemmel. A skill választásról is lecsúsztam, úgyhogy a gép mindent szétszórt automatikusan. Hova érdemes utalni a vagyonomat, hogy a magyar legalább államnak nyújtsak valamit?
sehogy,nincs lehetõség változtatni attól függ mit szeretnél?Xp-t maxolni?Egyáltalán akarsz-e majd harcolni?Vagy munkást játszani?Esetleg mindenbõl egy kicsit általános napbeosztás?
nah valakinek van valami tanácsa hogy hogy érdemes beosztani egy napot? :D hát bétába elõször harvesterre raktam majd átraktam filterre sehogy sem lehet megváltozatni?
nem.én is hasonló kép tettem ami azt illeti az erepesek többsége is. amúgy olcsóságban nem tévedtél,fõleg 10 strenght alattiaknak volt kiváló választás rifle.
Akkor ebben az esetben kövesd a katonai buildet :D
12 óra tréning(xp) 4 óra munka( ha kell hardworker medál) 8 óra szórakozás
Ha gazdag vagy akkor érdemes lehet tréningelni még 11 órát(extra xp,nem árt egy másik katonai skill),és 1 óra napi 1 aranyért visszajön az összes vesztett boldogságod