A streamot headsettel néztem, ezt meg a sima 1500 forintos hangfallal hallgattam meg. Hiba volt :D Ha fülessel hallgatom mind a kettőt akkor teljesen igazad van.
Nem is azt szerettem volna írni, hogy egy szinten van a Q3 és UT-val, de hosszú idő után letudott kötni ami a minimális szinten benne van az említett 2 játék.
szerintem a multira gondolt, nem a single player sztorira. ahogy nézem steam-en community hub-ban egyre kevesebben játszanak vele. szerintem 1 év múlva még lesz kivel játszani, de alapból a multi nem is arra lett kihegyezve hogy ez valami komoly versengő vagy sportszerű játék legyen, még a ping időket se mutatja, a jelzés amit meg kitesz helyette számomra értelmezhetetlen. szóval én UT-val vagy Q3-al nem említeném egy lapon, azok komoly kompetitív játékok.
Alig talál multiban meccset. Tényleg ennyire kevesen játszanak? Pedig már régóta vártam egy unreal/quake szintű multis játékot és a Doom visszahozta számomra... Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2016.11.04. 12:47:34
Vagy ott van a Quake Live:) A Doom multija kifejezetten rossz lett. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.10.13. 19:57:28
A single nem érdekli a multi meg igen? Pedig a multi nem egy nagy durranás. Miért nem UT-ztok? Az ingyenes és jobb. https://www.epicgames.com/unrealtournament/
A tört verziót lehet multiban lokálban nyomni?! Nekem megvan eredetiben, de 1 haverommal kipróbálnánk milyen és ha jó, akkor megvenné Ő is eredetiben mivel őt a signle nem érdekli..
KÖszi
Nagyon fasza,valaki lefordíthatná,a belső forditója kissé érdekes,de érthető nagyjából. Jól mondod,van egy raklap utalás más filmekre/játékra,plusz amit nem értettem.
Lehet valahogy multiban pályát választani, hogy melyikre akarok bemenni, lehet én vagyok csak béna, de nekem ilyen opció nem látszik, csak az, hogy milyen játékmódot akarok nyomni?
Elkészítettem ma az egyik kedvenc snapmap pályám átiratát/módosítását. Picit több és erőteljesebb a démoni horda, található pár titkos szoba is, és annyi nehezítést kapott a játékmenet, hogy csak egy élet van! azaz ha meghalsz valamilyen oknál fogva, akkor GAME OVER!
Még egy fickó, akinek acélból vannak a golyói: Ultra-nightmare upgrade-ek nélkül:
Aki játszik Ultra Nightmare-en... A második pálya vége felé nem tudom, megtalálja-e a sisakomat, a Berserk powerup környékén. Sajnos félreléptem
Konkrétan nincs ilyen funkció/lehetőség, hogy csak az ilyen kreálmányokat dobja ki - keresgélés alapján lehet találni hentelős agyatlanságokat! Mint pl ezt is: CROTA'S END IN DOOM SNAPMAP - Map ID: CDXWEZZ8
Itt egy pálya azoknak, akik nem csak az agyatlan hentelést szeretik! Alap angol nem árt, van egy-két fejtörő amit meg kell érteni! Van ugyan youtube-os végigjátszás, de ha annak a segítségével csinálod meg akkor értelmetlen és unalmas lesz csak!
Kis semmi csírák vagyunk Ez a fickó halálra csiklandozta a végén a pókot...
ingyenes dlct hogy lehet leszedni ? azt írta a játék amikor beléptem,hogy free dlc 1.
Franc.... elkezdtem játszani vele, mert azt hittem, te csináltad, és nem "ömlik a dög a nyakadba" stílusú... Erre a sárga ajtó mögött már azt sem tudtam, mi van
Talán Duke Nukem 3D-hez láttam olyan modot, amiben kicsit tuningolták a fegyvereket. Pl a pisztoly szerintem gyorsabban lőtt, mint egy rendes minigun Az RPG talán gyorsabban köpte a rakétát, mint az eredeti Devastator. A sörétes is inkább tűnt gépfegyvernek a hangja után...
Jó hogy mondjátok ezt a custom map dolgot, felcsavarom már a cuccost, meg nézem miket alkottak hozzá. Megjelenés óta eltelt némi idő, hátha van 1-2 igényesebb darab :)
Ez már a DOOM2-ben is eléggé népszerű volt. Mármint a rengeteg szörnyes pálya.
Ma sikerült egy újabb "remekművet" találnom! A lényege annyi, hogy tonnaszámra ömlik rád az űber-alpha-super-mega baron tömeg és éld túl, ha tudod! Természetesen a többi megadémon se egyesével szabadul el, belőlük is kap rendesen a játékos, amennyi csak kifér a csövön.
Fegyverek, lőszer mindenhol tömegével, semmi agyalás csak mész és lősz mindenre ami mozog! Kábé 2 perc után már rendesen unatkoztam annak ellenére, hogy kb 30 másodpercenként ment az újjászületés mert természetesen bedaráltak...
Akinek van felesleges ideje és nagyon unatkozik, annak itt a kód: 5YPJRTSD
Azért van Snap-en pár piszok jó logikai pálya meg egyéb ötletes dolog:) Persze a többség trash, de hát a community az ilyen:)
Vagy van benne valami kretén játékmenet, amit még meg is kell fejteni :)
Mondjuk nekem az egész SnapMap nem tetszik. Olyan, mintha a Multit lehetne használni saját pályákkal, viszont így a fegyverek kezelése botrányosan gáz a Single-höz képest. Utoljára szerkesztette: RelakS, 2016.08.10. 23:19:55
Jelenleg még ott tartok, hogy nincs értelme közzé tenni! Amit te készítettél (ha jól értelmezem az infókat) azt sem játszotta más rajtam kívül - végig! Hihetetlen... Ma egész nap az egyszemélyes kreálmányokat tesztelgettem, van/volt köztük pár figyelemre méltó, melyekből nagyon jó alkotásokat lehetne összehozni. De a legtöbb csak egy rossz vicc! Szinte az volt a lényege az összesnek (az általam tesztelt pályáknak), hogy behánytak egy rakás fegyvert, majd szinte megállás nélkül özönlöttek tizenkettesével a cacodaemon/hellknight/baron csordák - természetesen az életük ezresre feltolva! Tipikus agyatlan hülye gyerekeknek való deathmatch hajazás a jelenleg közzétett lobbyk nagy része, de ha mégsem akkor meg egy üres, pár modulból álló "mestermű"!
Ajjaj, ha ennyiből nem jött le, akkor nehéz elmagyarázni. Talán úgy tudnám érzékeltetni, hogy mindenki 4K-n akar játszani, a te videókártyád azt nem bírja, ezért csak 1440 sorban hajlandó renderelni, és mutatsz egy FullHD videót, hogy nézzétek meg, mi baj van ezzel?
Elég tré videó... Még jó, hogy frankónak látszik, ha csak 30fps-es, nem 60-as. 60-asnál már kijönne, hogy folyton lejjebb van a lerenderelt képek száma, mint kéne.
Én ezen azt látom, hogy végig droppol, mert nem bírja kártya a high presetet, illetve a vram használat nincs mérve. Ellenben én mértem megjelenés után 4.3-as opengl-el 1440x900-ban minimálisan tweakelt low preseten: #939 Most épp nincs fent a játék, de ha itt valaki igényli leszedhetem és megmérem újra az aktuális patchel és driverrel. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2016.08.02. 16:34:45
ezt most találtam...https://www.youtube.com/watch?v=iI2mYKiSMlg szerintem engem igazol :)
Izé, nekem opengl-el kb. minden low-on tele volt a 2GB végig. Vulkánnal már fel tudom rakni mediumra, de többre nem. És még csak nem is 1080p-ben tolom a krumpli monitor miatt. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2016.08.01. 23:13:32
Csak szólok, hogy 4 gigával is látszik időnként, ahogy előkotorja valahonnan hátsó Mongóliából a textúrákat a motor. 2GB-nál jóval alacsonyabb részletességet fog megengedni, ott még inkább előtérbe kerül, hogy amíg mozogsz, homályosak a textúrák, amint megállsz szépen élesedik ki körülötted minden. Hogy milyen hátrányt jelent még a kevés memória a kevésbé részletes árnyékokon kívül, azt már nem tudom.
Amúgy ezt tegnap este pár óra alatt dobtam össze, hogy legyen mit feltölteni. Nézegettem, milyen poklos cuccok vannak, két invázió, néhány unwilling, elrejtett szörnyek, két egy hullámos invázió, két boss event, "kulcsok", és gondoltam, elég is lesz, minek szívatni a másikat? :D
Most biggyesztettem a pályát, faszányos lett! Igaz nem kellett sokat agyalni, de szerencsére te kihagytad az elmebeteg démon inváziót/inváziókat is, melyet sokan szeretnek alkalmazni!
Én is dolgozom már 1-2 hete egy pályán. Egy picit kell majd keresgélni ezt azt, lesz benne pár rejtett dolog is, de a játékmenet hasonló lesz majd! Amint sikerül végre befejeznem dobom a kódot a népnek... :)
Achievementért csináltam "fantasztikus" pályát. "Hell of a try" néven, vagy FM54LMVB azonosítóval megtaláljátok.
Lehet röhögni
Motion blur Igen, nagyon szép, ha be van kapcsolva, viszont mintha kevésbé látnám, hogy van-e még mit lőni, hála annak, hogy a dögök is jobbára olyan színűek, mint a terep Ezért is kapcsoltam ki, egyébként tényleg nagyon szép.
TLDR; A Chromatic aberration a régi, elnyűtt, vagy alapból trágya kamerák defektjét imitálja. Ennek eredményeként az objektumok szélei mellett ilyen színes szellemképek lesznek. Ésszel alkalmazva (a Doomban nem tolták túl) hozzájárulhat egy cinematic, "soft" képminőséghez. Ha ez a célod, akkor ajánlott még a sharpen-t tökig balra húzni. Ha túltolják, akkor meg egy zsizsgő okádékot varázsol bármiből (lsd.: Bloodborne). A teljesítményre szinte mérhetetlenül kicsi hatással van.
A motion blur gyors kamera mozgásnál "elmossa" a képet, illetve gyorsan mozgó objektumoknál magát az objektumot. A video options-ben tudod a mértékét, az advanced alatt pedig a minőségét állítani. A teljesítményre ez sincs túl nagy hatással és ezt is igen szépen implementálták a Doomban, pedig nem igazán rajongok a kamera motion blur-ért. Igazából ez az egyetlen "baj" van vele itt konkrétan, hogy nem lehet külön a camera és az object blur-t kapcsolgatni. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2016.07.30. 18:32:04
Gondolom 1-2 nagyobb fájlt is megpiszkáltak, és a Steam az egészet leszedi ahelyett, hogy csak valami különbözeti fájlt kellene letölteni. A lefoglalt hely fel is szabadul telepítés után.
Gondoltam, kicsit ránézek erre a sebességre. 12GB-os update Jesszus...
GTX960 4GB-al szinte folyamatosan megvolt a 60FPS FHD-ban. A részletesség majdnem teljes, csak kikapcsoltam a motion blurt meg a chromatic aberration-t, meg nem engedte a játék a nightmare textúra cache-t és árnyék részletességet. Igaz, nem bámultam a jobb felső sarkot, de nagyobb röccenést csak snapmap pályán tapasztaltam, ahol kicsit túltolták a tüzet. Még a Serious Sam 3 is képes jobban megfogni a kártyát 1-1 füvesebb részen. Utoljára szerkesztette: RelakS, 2016.07.30. 13:08:46
ennyi pénzem lenne rá. viszont érdembeli változást nem igazán hozna. uh szerintem pár évig marad még a gtx 760 :) majd ha olcsóbbak lesznek akkor cserélek, de az tényleg pár év még
Az érdemi váltás egy GTX 1060 lenne, vagy esetleg egy alatta lévő termékkategóriában futó, majdani hasonló generációs, korszerű modell, szóval GTX '1050' esetleg '1050Ti'.
egyébként sok helyről halottam hogy ha lecserélem a Gigabyte geforce gtx 760 oc 2gb gddr5 windforce karimat egy gtx 960-ra kb alig alig tapasztalhatok majd érdemi javulást fps-ben. Magyarul nem érné meg..:S