Köszi! Amennyire tudom Ő is itt van SG-n egyébként. Amúgy ezt valóban benézte, de azért valljuk be, ha nem is szimulátorban, de ebben az F1-es játékban már letett valamit az asztalra. Oké, hogy fancy, meg a Forma1-es csapatok ráhúzták az esportot, de van aki komolyabban veszi lásd McLaren vagy Williams, utóbbinak rFactor 2, RaceRoom és iRacing csapata is van, előbbi meg valódi szimulátorost ültet épp egy Porsche 911 Cup-ba a legrangosabb sorozatban. Szóval a lényeg, hogy Dani hivatalosan Alfás és előtte pedig a Mercedesnél volt, ami nagy dolog, de a streamelés egy nehéz műfaj, amibe neki is bele kell jönnie. Sokan azt hiszik, hogy benyomom az OBS-t aztán annyi, de nem. Vigyázni kell mitt mondasz, ha épp hajt az adrenalin (ami versenyzés közbe azért megesik), vagy szar napod van akkor is. Nem akarom nagyon védeni, de ez szerintem közrejátszhatott.
hat nem tudom, nagyon nem kovetem az eletet, de nagyon sok szulo orulne, (persze ha erdekelne oket) ha csak fele ennyire ertelmes gyerekuk lenne, mint ez a srac, szoval kar ekezni. Ott valoban benezte amit kiemeltel, nekem is ugy tunik, de ettol fuggetlenul joval ertelmesebb, mint a korosztalya....
Maradjunk annyiban, hogy a program AI-ja elég inkonzisztens tempót illetően, és akkor a stratégiát nem is számoltam. Plusz a felületén nem tudok egyszerűen állítgatni az AI értékein, akár úgy, hogy AI#01: 102.2% erősség 105.4% stabilitás, stb. Ezen állítási lehetőségek lehet integrálva lesznek az UI-ba iR alatt.
Az iR-nél nem tudom, mi és hogyan lesz, de el tudom képzelni, hogy egy elég komplex dologként jön majd ki a cucc. Az fejlesztők korábbi AI-ja már régen is nagyon-nagyon jó volt más játékokban, amikor a többiek sehol nem voltak még ilyen szinten...
Ez a Bereznay Dani akkora egy nagyképű pöcskoszorú. Tegnap nyomott live-ot, mentek közösen mini bajnokságot. Abu Dhabiban próbált előzni az 1. kanyar utáni nyújtott jobbosban még a másik csávó mellett sem volt, aztán kisodródott a magas rázóra, megdobta és kicsúszott. Utána meg azon sírt, hogy kiszorították. :D Meg duzzogva nyomta, hogy jó te legközelebb nem játszhatsz velünk, mert kilöktél. Így wat? :D
Sziasztok, az F1 2019-ben gyakran eljon az a gond, hogy 1-2 masodpercig iranyithatatlan az auto, nem lehet kormanyozni, tudja valaki mitol lehet ez? Elegge idegesito, mert minimum tonkreteszi az adott kort, de altalaban osszetorik az auto emiatt! Nem hasznalok semmilyen szelsoseges setupot.
"Majd az iR lehet az, ha át lehet nevezni az AI-kat meg festéseket lehet cserélni, meg lehet majd állítani az AI kocsik képességeit... nah az majd tuti veri a Codi féle F1-et szimulációt tekintve... :D"
Erre a célra már jelenleg is ott van az rF2, nem tudom, hogy érdemes e várni az iR AI-jára és a kérdéses modolhatóságára.
Jobb. Ha F1 buzi vagy megveszed, ha nem, akkor nem.
Mert azért játékként jobb.
Igazolhatnak a pilóták szezon közben, stb...stb...
Jobb a grafika (bár annyival nem mindig, éjszaka jobb a bevilágítás, de szerintem nem nagy szám összességében a javulás, azt majd inkább a köv gen lökésétől várhatjuk), a körítés, a menü, stb.
Jobb az egész.
De nem nagyon van alternatíva F1-et illetően. Majd az iR lehet az, ha át lehet nevezni az AI-kat meg festéseket lehet cserélni, meg lehet majd állítani az AI kocsik képességeit... nah az majd tuti veri a Codi féle F1-et szimulációt tekintve... :D
Persze drágább lesz, meg a körítés akkor is itt lesz a legjobb.
FFB, fizika nem sokat változott... (kicsit jobb talán, ennyi, semmi eget rengető)
Én meg majd azt hittem menynire jól elleszek az F2-essel fun célból, aztán amikor beültem, egy F1-es járgányba, azzal szembesültem, hogy azt sokkal könnyebb terelgetni, stabilabb is, stb...
Szerintem jó játék, 30-at mindenképpen megér. De kontollerrel nem tudom, hogy lehet ezt igazán élvezetesen játszani, bár gondolom csak megszokás és tanulás meg beállítás kérdése. Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.07.23. 10:46:28
Az FFB szerintem ugyanolyan, ugyanannyi beállítási lehetőséggel.
Sokkal jobb, főbb területeken sokat fejlődött. Fizika is jobb lett, könnyebb elveszteni az irányítást, gumi is életszerűbben viselkedik. AI most már nem annyira hülye, bár még mindig képes bemászni boxból kijövet a gyors körödbe. Viszont egész jókat lehet vele csatázni, kanyarokban is tartják a pozíciót melletted. Látvány, hangok megint sokkal jobbak. FFB-ről majd a többiek, én kontrollerre nyomom, online meg még nem igazán játszottam.
Az van, hogy kicsit unom a jelenlegi címeket és még messze van a várós autósjátékok megjelenési ideje. A kérdésem az lenne, hogy az F1 2019 mennyivel jobb az F1 2018-nál? Irányítás, FFB, fizika, online, AI területek érdekelnének a legjobban. Nézegettem az árakat és olyan 30 eurót megérne még... talán...
Dühöngő rovatom:) Ma az online versenyek 70%-a eddig esős. Jó annak, aki csak hétvégén ér rá... Kvalifikáció: második vagyok, látszik, hogy valaki még szenved az időmérőn (rá lehet menni kamerával), erre a végén azt dobja be elsőnek, több, mint 1 másodperces előnnyel Másik időmérő: biztonsági autó az ideális íven tekereg (wtf???) Verseny: kicsúszom, belemegyek a falba, úgy hogy körülöttem légüres tér, erre két(!) biztonsági osztállyal visszaminősít. Tehát mást ki lehet ütni direktben is, azt enyhén bünteti, de ha magad töröd össze, véged. Már emlékszem, miért nem vettem meg a 2018-ast Utoljára szerkesztette: siddesa, 2019.07.20. 07:12:05
Sziasztok! Tudna valaki abban segíteni, hogy az F1 2018 játékban a segítségek között beállítható-e az, ami a korábbi részekben elérhető volt. Nevezetesen az, hogy a manuális váltót beállítva kiírja a játék a javasolt sebességet egy kanyar bevételéhez?
Persze pole-ban is csak akkor jó, ha kilősz és elhúzol:)
Továbbra is dühöngök:( Egyszerűen semmit nem ér a pár büntetőpont és a safety rang. Nagyon enyhék a büntetések. Ha nem vagy pole-ban, akkor a legjobb, ha leghátulról indulsz, hogy elkerüld a folyamatos tömegkarambolt. És ha előzöl, ritka az, aki helyet hagy, még a legmagasabb minősítésben is. Fel kell készülni a kilökdösésre, szárnytörésre, kipörgésre. A leszorítóerőt egyre magasabbra állítom, hogy a fajdnem fix szárnytörések miatt ne kelljen mindig boxba menni, bár ha "pirosra" törik, akkor úgyis mindegy. És ha mellette vagy és simán rád ránt, hogy kilökjön, akkor max. 2 mp-es büntetést kap. Bőven megéri nekik:( Egyre rutinosabb vagyok, így is vannak futamgyőzelmeim, de a legtöbb versenyt tönkreteszik. Nem tudom, miért nem lehet szigorítani
https://www.youtube.com/watch?v=Iq6TMqvgJ4s
Nem tudom, mi az, amit ebbol a latvanybol hianyolsz.
Nezz ra egy rfactorra, assettora mi kellene... Normalos beallotasok nelkul olyan torz a szeleken, hogy mar elvezhetetlen.... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2019.07.18. 07:33:29
"ha jól értem eltérő beállításokat szeretnél használni pl. a Hungaroringre karrier módban és multiplayer versenyekre ugyanerre a pályára" Nem feltétlen, csak ha van értelme. Ez volt a kérdésem egyik lényege
Jelenleg így használom, ahogy írtad. A merci beállításait alkalmazom a multiplayerre, max a leszorítóerőt állítom át időmérőre és versenyre is. Én úgy gondolom, hogy van jelentősége, de nem tudom biztosra, ezért kérdeztem, hogy van-e multiplayer car beállítás külön. Mondjuk nem így kérdeztem, az tény, de ez a lényege. 2017-esben nem szerettem az onlájnozást, 2018 virágbolti volt, 2019-ben meg csak online megyek amióta megvan, mert baromi sokat "karrierkedtem" 2018-ban, így nem tudom, hogy van-e jelentősége. Úgy gondolom, hogy igen, hisz eleve karrierben más az egyes csapatok részletes setupja azonos pályán belül, és nem tudom, hogy a multiplayer car melyik istállóéra hasonlít alapból. A leszorítóerőt magam tesztelgetem-állítgatom, de a többi érdekelne. Hát így logikáztam.
"Nem azért nem találsz direkt multira kihegyezett setupokat mert nincsenek ilyenek?" Én is erre gondolok.
Azt megértem, hogy Spa-ra és Hungaroringre nem ugyanúgy állítod be az autót de nem is erről van szó hanem ha jól értem eltérő beállításokat szeretnél használni pl. a Hungaroringre karrier módban és multiplayer versenyekre ugyanerre a pályára. Miért? Az offline versenyre belőtt beállítások nem jók a multiplayer versenyekre? Én magam nem nagyon megyek online, sőt a 2019-el még ki sem próbáltam ilyen formán de valóban lenne jelentősége a dolognak? Nem túl logikus de mivel egy játékról beszélünk bármi előfordulhat. Nem azért nem találsz direkt multira kihegyezett setupokat mert nincsenek ilyenek? Félig meddig én is csak kérdezek de én még sohasem bonyolódtam bele ennyire.
Nem vagyok túl profi, szóval lehet, h én nem értek valamit. Az egyes pályákon milyen beállításokkal versenyzel multiplayerben? Arra gondolok, hogy pl. a Mercit sem ugyanúgy állítom be pl. karrier módban Spára és Hungaroringre. így a multiplayer cart sem. Ezekre a különböző pálya-setupokra gondoltam
Valószínűleg én nem vágom de ahhoz miért kell dedikált setup?
Nincs 3 monitorom sem hardverem ami azt kiszolgálná. Ugyanilyen alapon írhattad volna, hogy vegyek egy Oculis Rift-et, vagy egy HTC Vive-ot, mintha az csak úgy menne, bár mondjuk ezeket amúgy sem támogatja a játék :) Ott van pl. az rF2 ahol semmi gond nincs a cockpit nézettel 1 monitoron azért mert vannak virtuális visszapillantó tükrök, 1-3-ig amennyit akarsz, de írhatmám a PC-t is meg még több más címet is. Jobb híján én is beérem az indikátor nyilakkal, mi mást tehetnék.
Cockpit nezetbol jatszva az az alap, hogy 3 monitoron nyomod. Nekem nem hianyoznak a virtualis tukrok, a kis piros-feher nyilakkal eleg jol be lehet loni hol az ellen autoja, honnan fog tamadni, ha pedig mar melletted van, akkor tv pod nezetben is latod.
Multiplayer car setupot tudtok linkelni? Én valahogy nem találok a neten
Sziasztok! Online ranked versenyeket nyomtok? Ha igen, nektek mi a tapasztalat? Sajnos sok olyan játékos van, akár a legmagasabb biztonsági minősítéssel, akik simán nekem rántják a kocsit, ha előzöm valamelyik egyenesben. Bugjaim is vannak. Ha előttem megy egy kocsi pl. egy kanyarban és kipörög, akkor ugyanabban a pillanatban engem is kipörget a játék, pontosan ugyanúgy, teljesen párhozamos piruettet mutatok be. Nem egyszer volt már ilyen:( Volt olyan, hogy megyek simán egyenesen, majd a mellettem lévő falban találom magam, kitört kerékkel. Az is előfordult, hogy vezettem Monzában, és egy szempillantás alatt megállt az autó 300-ról nullára (nulla méteren), majd gyorsíthattam fel újra és ment minden rendben. Csak buktam a biztos első helyemet Nálatok vannak ilyenek?
Ne gondold! Alfával vagyok karrier 1. szezon. Eddig az 5. hely volt a legjobb, amit elértem. Most viszont a legutóbbi brit nagydíjat nyertem, mert részben esős volt. A többiek kimentek az inter után a wet-ért én meg nem, megkockáztattam, hogy fent hagyom és bejött. Többet buktak a +2 kerékcserével (+1 wet, utána +1 inter újra), mint amennyivel gyorsabbak tudtak lenni a pályán. Meg azonos nehézségen esőben gyengébbnek érzem az AI-t. Szóval én nem vagyok eső ellenes, mert általában ki tudom használni és előnyt tudok kovácsolni belőle.
Még ha csak a futam elején döntené el! Ha karrierben véget ér egy futam, visszakerülök a Data Centerbe. Továbblépek a következő versenyre szintén a Data Centerbe. Látom az előrejelezést, hogy eső várható. Na MOST kilépek, visszatöltöm az előző verseny végének Data Centerét, ismét továbblépek a következő verseny Data Centerébe és újra pontosan ugyanazt az előrejelzést fogom látni, mint az előbb... Lehet, amikor elindítom a karriert akkor generálja le előre az összes versenyét? Nem tudom. De nem közvetlenül az adott verseny előtt határozza meg. A fejlesztéseknél viszont tényleg ott dől el. Visszatöltve néha sikerül egy fejlesztés, néha meg nem. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.07.14. 20:01:38
Olyat már többször is láttam, hogy nem jelzett előre esőt, de az mégis jött (edzéseken is). Olyat viszont nem láttam még, hogy a versenyre jelzett előre esőt, de az még sem jött meg. Valaki tapasztalt ilyet? Az időjárás pedig edzésen mintha dinamikus lenne (már közben), de versenyen sosem az. Ha kétszer egymás után lejátszom (mentett állást visszatöltve futam kezdetétől) ugyanazt a futamot, akkor ugyanakkor jön az eső és ugyanaddig is tart, az intenzitása sem változik. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.07.14. 18:36:09
YT-on találsz jó setupot, nekem kb 1,5mp-t hozott. :)
De hiszen ezt még össze is kell hegeszteni! Na jó azt szerintem azért megoldanám. Ez a csomag akkor tartalmaz minden szükséges alkatrészt? És mennyiért postáznak el egy ilyet MO-ra? Utoljára szerkesztette: Danecay, 2019.07.13. 18:52:06
Öreg ember nem rakéta de én is megvettem miközben a 2018-al is pl. alig játszottam. Persze ha teljes áron kellett volna megvenni akkor még biztosan vártam volna vele :)
Kicsit lassú, de ez van :DDDDD Meg kellene tanulni a sikánon jól átmenni :)))
Ne is mond, nehéz visszaszokni :)) Meg visszaszokva is már öreg vagyok ehhez... Főleg ehhez a mostani ultrarövid F1 féktávokhoz ... :) De olyan jó, az ember csak azt veszi észre, hogy idítaná a következőt ... :)
nem tudom mi a tökömért veszem meg ezeket (2018 is megvan) mert már öreg vagyok az ilyen kormányszögekhez meg tempóhoz. ...de hát megvettem Utoljára szerkesztette: b-type, 2019.07.13. 17:27:47
Az nagyon jó árban volt mert még a vezetékes változatást is 16+e Ft-ért lehetne megvenni a vezetéknélkülit meg 25e Ft-ért + mindkét esetben a postaköltség. Kár volt érte :)
Telefonosat próbáltam, nekem kicsit ugrálós volt, meg néha megzavarodott, és elég sűrűn elmászik .... Aztán vettem 6000 Ft-ért egy ED Trackert, az tuti ! csak a gyerek kinyírta ...
Én nem tudom, mostanában már nem játszok sokat, de egyenesekben szívok a tempóval, főleg vizen ! Olyan alacsony a szárnyam, hogy már körbe menni nem tudok ,de még így is simán vernek motorerővel a hosszúkban :)))
Igen, én is olvastam már erről az állítólagos jelenségről de esetemben biztosan nem erről van szó mert még nem kezdtem bele a karrierbe. Szerintem egyszerűen csak az van, hogy idén az ugyanolyan százalékú AI erősebb mint korábban amin tovább nehezít az idei AI agresszivítása is.
Ha a story modot is toltad alapból nehezebbé teszi a játékot.
Ezt a virtuális tükrös dolgot nem értem, de tényleg! Évek óta ott van a játékosok által kért dolgok között és nem és nem akarják megcsinálni. Nem gondolom, hogy ennek technikai akadálya lenne ráadásul cockpit nézetből játszva ez egy szükséges dolog lenne véleményem szerint.
Évente egyszer felötlik bennem, hogy csinálni kellene valamilyen head track cuccot lehetőleg minél kevesebb anyagi ráfordítással és már vagy 2 alkalommal csináltam is de egyik sem volt valami jó, utoljára pedig a gyerekek XBOX 360-as kinect-jének felhasználásával gondoltam, hogy össze lehet hozni valamit ami igaz is de sajnos nem valami pozitívak a visszajelzések ennek használatát illetően sem. Vagy 2-3 éve próbáltam olyan telefonos applikációt keresni ami a mai modern ugyanakkor szinte mindenki birtokában megtalálható telefonok szenzorjeleivel követi le az ember fejmozgását és találtam is, de a egyiknek azt hiszem a szerver oldali progija hiányzott, a másik meg nem működött vagy valami ilyesmi. Na most ismét rákerestem valamilyen hasonló megoldásra és találtam a Head Tracker for OpenTrack applikációt ami a nevéből adodóan is az OpenTrack nevű ingyenes tracking progival működik. Az egyszerű párosítás követően először az rF2-vel próbáltam és működött is, persze úgy ahogy kalibrálatlanul így használni nem lehetett de működött. Ezek után kíváncsi voltam, hogy mit csinál F1 2019 alatt és hát alapesetben semmit, viszont amennyiben bekapcsoltam a Tobii eye tracking lehetőséget, egyből életre kelt, persze ugyanúgy használhatatlan volt beállíthatatlanul de véleményem szerint némi idő ráfordításával és kísérletezgetéssel akár használhatóvá is lehetne tenni ezzel együtt láthatóvá is az oldalsó visszapillantókat, a lenti videóban látottakhoz hasonlóan :) Igazából szimpatikus mert nem kell hozzá kamera vagy szétbarmolni hozzá egy kamerát, nincs szükség vezetékre, wifi-n kommunikál, továbbá anno én a ledek tápellátását is USB-ről oldottam meg ami + egy vezeték. Aki lát benne fantáziát és kipróbálja és sikerül beállítania annak várnám a visszajelzését, hogy milyen :)
Vagy meghibásodó alkatrész szimulációja ami azért nem múlt el mert ugyanazt a a futamot indítottam többször újra és ez már lehet pályabetöltés során legenerálódott. Kíváncsiságból ma is rápróbáltam és már működött rendesen, persze lehet, sőt több mint valószínű mert ha alkatrész-meghibásodás lenne azt mondaná a rádió is szerintem. Mondjuk az is fura, hogy a Steam overly-t újból ki kellett kapcsolnom mert valamiért visszapipálódott, az meg még érdekesebb, hogy ezt a feltehetően nem túl bonyolult hibát nem javították még egy hotfix-el.
Multiban mit jelent ez? 4 of 10 50% finish (ezt tudom), de mellette mi az a 0/5? Vagy 2/10 podium finish, mellette 3/4. Vagy pl. a race won 0/2-nél akkor ad pontot, ha a következő két versenyt zsinórban megnyerem?