Nálam is jelentkezik ez a hiba dx11-nél. Ugyan azokon a pontokon a pályáknak megáll egy pillanatra a kép. Dx 12-nél meg kilép. Remélem javítják hamarosan.
Az általad előrendelt F1 2019 Anniversary Edition megérkezett raktárkészletünkre. A játék mellé adott ajándék modell autóból az általunk rendelt mennyiség töredékét kaptuk a forgalmazótól,és előreláthatólag utánpótlást sem fogunk tudni már szerezni, így számodra sajnos már nem fogjuk tudni a játék mellé küldeni az ajándékot. A kellemetlenséget enyhítve a játék árából 1500 ft kedvezményt írunk jóvá, illetve ezen felül még további 1500 Gamercard pontot adunk, melyet a jövőbeli rendelésednél bármikor levásárolhatsz. Megértésedet előre is köszönjük!"
Hát köszi...bár nem írjátok mikor kapom. De így az engedménnyel csak 15.990 lesz+ingyen hozzák ki. Főleg, hogy a modell autót én észre sem vettem, hogy adták volna hozzá...
Így tiszta, köszönöm!
28-án kézhez kellene kapnod.
A futár cégen és a bolton áll, mert sokszor leteretek (vagy fos a szerződés), de hivatalosan kézhez kapnád aznap. Gyakran van az, hogy előrendelésnél ingyen kihozzák, aztán volt, hogy nekem nem ért ide, csak hétfőn... Inkább fizettem volna a szállításért +1000 Ft-t, csak hozták volna időben...
De ezt nem lehet választani, viszont olyan boltokból én nem rendelek, ahol jártam már így. Oldják meg, hogy mindenképpen kijöjjön, vagy kérjenek érte inkább kis pénzt, nem azért rendel elő az ember valamit, hogy aztán még várjon...
Danecay: Legends Edition. Ennyi.
A Játékról:
Megvettem. Megétre. Az ACC sajnos nem olyan jó, mint lehetne, iR AI odébb van, így ez jó lesz elütni az időt, F2-vel pláne.
Az AI sokat javult szerintem, agresszív, vedekeznek, sok hülyeséget nem csináltak még... Sőt szinte semmit. A menü kurva jóó, tálalás, körítés remek, azt kell mondanom ez a legjobb autós móka a piacon jelenleg, kihívások, heti események, online, karrier, offline... Minden más mérföldekre van ettől.
Fizikában nem észlelek jelentős változást, hasonló, mint tavaly.
Ami jó, hogy nincsenek már mikróakadások, a játék meg rohadt jól fut, persze egy GTX1070 Ti-vel nem csoda, de akkor is, a többi autós cucchoz képest, itt a fix 100 FPS-re belőtt gameplay mellett is "alig" terhelődik a kártya, 67 fok a max neki, ilyen rohadt melegben...
A dragabbik kiadashoz jar minusz 3 nap. A futar altalaban kihozza megjelenes napjan.
Érdekes mert a Google szerint az első berzió kiadási dátuma június 25,vagy ez csak a preliad lenne? Akkor mivel játszanak itt egyesesek? Tört verzió tudtammal még nincs és feltehetően pár napot vagy hetet várni is kell majd rá a Denuvo miatt, de akkor mivele játszotok?
Ha 06.28-án jelenik meg az azt jelenti, hogy aznap már ki is hozza a futár, vagy azt, hogy aznap adja fel a küldeményt a bolt? Nem mindegy, mert az első esetben már tudok játszani vele most hétvégén a második esetben majd csak jövő héten
Én most biztonság kedvéért visszakértem a pénzt, mert szivok ezzel a buggal... De tegnap én is néztem: szélárnyékban simán elmegy 140 fokig a motor, hűteni kell !
Kb igen. Most feltoltam 95%-ra, mert az a legnehezebb ai legalsó szintje. A gumi kopás egyébként nekem is nagyon tetszik, illetve, hogy szélárnyékban piszkosul melegszik a motor. Ez nem tűnt föl a 2018-ban.
(Szabad)Edzés közben ugyan úgy bejönnek eléd, mint a 2018-ban. Azért ezt kiiktathatnák, mert iszonyat idegesítő!
Nem sokat mentem, baszki tuti valami day1 bug, replayben, verseny elotti animacioknal nem rudok entert nyomni, nem tortenik semmi :)) Ami keveset mentem, kormanyzas javult megint semmi lag nincs mar, ai brutal ,emberekkel nem lehet igy csatazni. A gumikopas is valoban jo, ket kicsuszas majd jo fustolos elondulas 20 szazalekot le is vesz azonnal.. Utoljára szerkesztette: lac coo, 2019.06.25. 19:52:40
Na, Laca írj valamit, Te nagy szakértője vagy a témának :) Ez jó, pont most írtam :) Utoljára szerkesztette: macleody, 2019.06.25. 19:17:07
Én a gombokkal vagy mivel szívok, eszébe jut és nem érzékel semmit, illetve pont a start gombot nem, nem tudok továbblépni, replayből kilépni, ilyenek :DD
Sziasztok! Mikor versenyből lépnék vissza a főmenübe állandóan kidobál. Illetve kb 30 perc játék után is kifagy, küldi a crash reportot, és a win asztalon találom magam. Más is találkozik ilyen hibával?
Az F2-es autóknak vajon külön setup kell, vagy jók hozzájuk az F1-esek beállításai?
Jól hangzik, várom már. :D Amúgy nehézséget lehet állítani felfelé az évadok után? Utoljára szerkesztette: adam46, 2019.06.25. 15:37:54
Első benyomásra. AI-k nagyon kemények! több az akció mint az igazi F1 ben :D és egymás ellen is keményen harcolnak.. Elfékezések nagyon visszatudnak ütni... 1-2 elfékezés vagy egy nagyobb és vége a bulinak! tolni fogja az elejét. Ha megpördülsz mint Vettel mehetsz lényegébe a boxba kereket cserélni. onnantól úszik nagyon a hátulja.
Ahogy látom itt még nincs megcsinálva a boxbejárat változása. A régi helyen látható a behajtó, de az most már be van falazva. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.06.23. 11:15:22
Akit érint a Pre-Load már Steam-ben lehetséges.. :) 6 e Ft-olt megért .. :-))) :D
Annyira idióta ez az interjú rész, hogy mindjárt lemondom az előrendelést. :D
1. szabadedzés: 1,3 mp-vel verem őket, erre bedobja megint 3. kérdésnek, hogy sok időt töltöttél a pályán kívül, a tapadással küzdöttél? (Ami megint miváááááán?) Van rá 2 fáking válasz: - Vissza kell ülnünk a tervezőasztal mögé és újrakezdeni mindent az alapoktól, - Nincs olyan, amin ne lehetne javítani
Az utóbbit választom, persze a csapaton belüli megbecsülés csökken megint 5 kibebaszott százalékkal, persze, ha nyerek futamot, akkor meg nő vagy 3 százalékkal. :D :D :D
Kibaszott idióóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóták, szomorodjanak meg ezzel a buzi kérdésekkel. Áh... Utoljára szerkesztette: adam46, 2019.06.19. 22:11:54
Kezdtem egy karriert Sauberrel. Tiszta csít az az autó! Ausztriában még csak a 6. volt a csapatok között teljesítményben az autó. Ennek ellenére simán nyertem vele a nagydíjat. Élről indulva rajt-cél győzelem! Előtte a franciát is nyertem vele, de ott a szemét is kinyomtam az autónak és a célvonalon már vésztartalék üzemanyag módban estem be -az nem mindennapi verseny volt... Szóval annyira jól kiegyensúlyozott az autó, hogy sokkal jobban teljesít, mint ahogy elvárható lenne. Leclerc is jól megy vele már versenyek óta, ez is azt bizonyítja, hogy az autó lett jó, nem én tanultam meg vezetni hirtelen. Mindig ugyanazzal a nehézséggel játszom szóval almát az almával hasonlítom össze. A Williams-szel, a Toro Rossoval, McLarennel, Haas-szal összehasonlítva mondom ezt, mert ezekkel már csináltam meg legalább egy szezont. Azok ugyanilyen fejlettség mellett a fasorban nem voltak ehhez az autóhoz képest. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.06.14. 21:23:14
Elnézve az ilyen összehasonlító videókat arra gondoltam, hogy nem csak a régi autókat kellene megcsinálni, hanem a régi pályákat is. Régi kinézettel, régi reklámfeliratokkal és a régi vonalvezetéssel (ahol változott)! Apropó feliratok. Ez a Zepter elég elkötelezett támogatója lehet a Forma1-nek... Mert hogy 1998-ban is, meg 2018-ban is ott van a játékban.
Mig Mclarenes voltam Vandoorne allandoan utolso volt, volt hogy 15odik lettem de kort vertem ra, most hogy elmentem felgyorsult,addig bunszar volt. Most hogy Red Bullos lettem az addig hullaszar Ricciardo nyer zsinorba 2 futamot...hat a faszomat mar :D
Szerintetek melyik gépi játékos a leggyengébb a játékban? Szerintem Stroll az. Most már a Williams a legjobb (holtversenyben), mégis az esős Spanyol nagydíjon én első lettem, ő 15-ödik. Egy kört kapott ugyanolyan autóval, azért az szép... Nem volt balesete, nem csúszott ki, nem ment ki többször kereket cserélni...semmi extra. Egyszerűen ennyire gagyi lett szegénykém. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.06.03. 20:28:22
Ti amugy hogy rajtoltok? Engem lehagy mindenki...valami tipp?
Nekem meg nemvolt most tudtam le Barcelonat..szabadezeseken pedig spanyolba vegig szakadt meg ausztraliaba is.
Három esős verseny egymás után: Kína, Azerbajdzsán, Spanyolország...
Mondjuk az is egy hatalmas vicc, hogy nem használhatják a hivatalos grafikákat. :D Kiadnak 1 millió dollárt és pont a TV esszencia vész el. Mindegy, megveszem az új részt, mert tetszik és igazából már ilyen kis lófaszságok is annyit számítanak, hogy leveles a pálya, ha ezt legalább a kocsi fel is verné... :D Csak az animációkat is cseréljék le.
Amúgy végre a TC kamerákat is eltalálták hellyel-közel. Csak az idióta szabadedzés program grafikákat takarítsák el az útból. Utoljára szerkesztette: adam46, 2019.06.02. 11:01:56
Mondjuk ez pont az a sorozat, ahol ha kicsúszás van is megette a fene az egészet, nem még ha törik is valami :DDD Akkor már mindegy így is úgy is .
Pedig ez létező dolog, ha azt mondják hogy nem akkor nem, ha pedig másnak mégis lehet akkor annak az az oka hogy neki azt mondták igen. Sokáig a Porsche sem volt elérhető, aztán hirtelen mégis azt mondták hogy jó. Volt régen olyan is hogy pl. csak a Ferrari nem törhetett...már nem tudom melyik játékban. De a lényeg hogy ez ennyire egyszerű, itt vannak a jogok, meg a feltételek.
Amúgy se könyöröghetnek ezer éve, mert új tulaja van(Liberty Media) az F1-nek és mindent újra lehet tárgyalni, ahogy meg is történt. Inkább az a probléma, hogy a törés, az fizika, ahhoz meg már komolyabb, bonyolultabb számítások kellenek és akkor már nem biztos, hogy tartani tudnák az éves megjelenést. Nem beszélve róla, hogy rögtön nem lenne ilyen pöpecül optimalizált a játék. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.06.02. 10:08:22
Azt az érvelést már elhasználták az NFS-nél 10+ éve, hogy "azért nem törik az autó, mert licenc". Aztán jött egy másik sorozat, ahol valamiért mégis törtek ugyanazok az autók. Bár a F1 ritkán szól a látványos balesetekről, úgyhogy annyira nem sajnálom - fontosabb lenne, hogy ha két autó összeér, akkor hogy hatnak egymásra. Utoljára szerkesztette: Timbu, 2019.06.02. 08:59:16
A gumifal amúgy szerintem mozog, nem robban szét mint Gridben, de mozog (ha jól emlékszem ...). De , kell az engedély, ezer éve megy a könyörgés, hogy legalább a hátsó szárny is sérüljön , de nem csinálhatják meg...
Milyen alapon vesz el száraz gumit az első szabadedzés után, ha azon végig eső volt és esőgumit használtam? Miért nem azt veszi el? Full jó száraz gumik mennek a kukába, a használt esőgumi meg marad nálam...
Ez kacsa, ezekhez nem kell az F1 engedélye, hogy egy gumifal elmozduljon, sérüljön a padló lemez, vagy úgy sérüljön a felfüggesztés, hogy még lehessen menni az autóval. Vagy defektnél akár leváljon a futófelület. A túlélő cella törés modelljét nyilván nem kell megcsinálni, nem ezt kérjük. Utoljára szerkesztette: adam46, 2019.06.01. 22:34:10
Nem azt mondom, hogy ultra realisztik törésmodell legyen, de most kb az első szárny törik 4 lépcsőben, a kerék 1 lépcsőben, meg van defekt. Ettől hasra ne essek már. Múltkor is valakinek koccoltam az oldal dobozát, rá 1 mp-re odakerült a koszos textúra. Ezt bőven lehetne fokozni, vagy például megcsinálni, hogy a gumifalról ne lepattanjunk, már az első GRID-ben is megvolt ez csinálva. Utoljára szerkesztette: adam46, 2019.06.01. 21:49:06
Ez jó kérdés, ezt mondják, lehet, hogy csak lusták. :D Amúgy néha elég fura nekem is, éppen megkoccolom az előttem lévőt, sérül a szárny, aztán nekivágom a falnak kicsit nagyobb erővel és semmi baja...
Engem legjobban a toresrendszer idegesit..barmekkora erovel odacsapom csak a kerek meg a szarny serul..rohej h repulok bele a falba de a kocsi tobbi resz epsegben foldet er. Ez licenchiany miatt van?
Nekem a kedvencem, hogy minden hétvégén szopat a meghibásodásokkal. Behúztam a Magyar nagydíj időmérőjét, na mondom minden sárgát lecserélek újra, hogy ne legyen gond, köztük két MGU-t is. 2. körben: az MGU túlmelegedett, teljesítményt vesztünk. Anyááááááááááááááááááááááááááááááááááááádat máÁÁÁÁÁr!
Nekem a kedvenc 30%os gumihasznalatnal hogy uvolt a barom h box box box :D
Megyek a versenyen, semmi extra, előttem-mögöttem közelben sincs senki, erre megszólal a mérnök: "túkárszetvansz! veri impreszivindíd!" -he??? Ez hülye! Ezt is javíthanák má'... Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.05.29. 20:50:36
Verseny váltót minden 6 verseny után szabad cserélni, addig max 50-60%-ban szokott elhasználódni, szóval soha nem romlott még el nekem a versenyek alatt. Edzés váltót meg akármikor tehetsz be újabbat, nincs büntetés. Ez pedig az én setupom, ezzel vagyok a leggyorsabb (persze mindenki másképp vezet, így nem biztos, hogy mindenkinek ez fekszik a legjobban):
Team: Mercedes Lap Time: 1:40.323 Race Mode: Time Trail Weather: Dry Controller Type: Wheel Aerodynamics Front Wing Aero: 1 Rear Wing Aero: 4 Transmission Differential Adjustment On Throttle: 100% Differential Adjustment Off throttle: 72% Suspension Geometry Front Camber: -2.50 Rear Camber: -1.00 Front Toe: 0.05 Rear Toe: 0.2 Suspension Font Suspension: 1 Rear Suspension: 1 Front Anti-Roll Bar: 2 Rear Anti-Roll Bar: 3 Front Ride Height: 1 Rear Ride Height: 2 Brakes Brake Pressure: 100% Front Brake Bias: 52% Tyres Tyres Front Tyre Pressure: 23.0psi Rear Tyre Pressure: 21.5psi Weight Distribution Ballast: 9 Itt találhatsz még jó pár beállítást.