Elég gáz, hogy az új videókban minden animáció, mérnök hang és a többi ugyan az, mint a 2018-ban. Remélem azért cserélni fogják.
Néha-néha van egy-két kicsúszás. Volt olyan is, hogy a pálya közepén volt egy elhagyott első szárny darab. De két szezon alatt nem volt biztonsági autós futamom. VSC is talán kétszer. 50%-os futamokon. Utoljára szerkesztette: peti79, 2019.05.28. 16:51:52
Nalatok milyen gyakran fordul elo baleset, kicsuszas amit a gep kovet el? Mert en lenyomtam 4 futamot es ha vapaki velem utkozott meg par mechanikai difit leszamitva semmilyen kieses nem volt.
Remélem azért az AI kap javítást, mert mostanában agybajt kapok a faszságuktól. Elengedni ne tud normálisan, belassít az ideális íven, gyors kör kezdetén mindig kimászik elém a boxból, így 5 méterrel előttem legyeskedik. Féktávokon folyton kilöknek...
Volt mostanában egy érdekes bug, sárga zászló volt, mert maxi megforgott egyik kanyarban, jön a VSC, tartom a távot, elmegyek a szellem kocsija mellett, ami ott áll a kanyarban, ráadásul gyors kanyarban. Erre 100 méterrel később ott van mögöttem 0,5 másodpercre... :D
Viszont a Mclarent tényleg sikerült jól szimulálni, minden hétvégén szopat valami technikai hibával. Most az MGU-H volt 80%-on, erre egyenesben 300-ról 200-ra csökkentette a sebességem. :DDDDD
Az csak azért van, mert amikor aranylemezre kerül egy játék és kiadják, akkor azt a verziót szokták törni, majd warezre tenni. Viszont a mai játékok esetében az aranylemezes verzió egy 90%-os játékot takar körül-belül. Mire megjelenik az gyakran 1 hónap és addig sok hibát javítanak, ami már nem kerül fel warezre.
Szerintem kicsit túlreagálja a haver, na meg aztán az amúgy sem nem túl sok problémásnak vélt dologról kiderült, hogy ő nézte be, ilyen pl. a Mercedes rajtszámok színe, valamint annak a nehezményezése, hogy a Codemesters nem tüntette fel, hogy a látottak nem a játék végleges állapotát tükrözik, pedig de, a trailer végén "Not all cars featured in this video are final car models" :)
Rf ben defekt volt az utolso korben... itt ilyen nincs , szimplan kicsit gagyin, felkeszen adjak ki....Nyilvan megoldjak , de warez csapatnak sem mindegy ,hogy ket hetente uj tores kell...
Amugy meg tovabbra is tartom, jo par hosszu versenyt letoltam, semmi extra sok vagy nagy bugot nem lattam meg.
Pedig volt valami ilyesmi. Nem emlékszem pontosan, talán az F1 2013-al volt az, hogy először próbaképpen lewarezoltam és minden egyes megkezdett mért körön már a célegyenes végén elfüstölt a motor minden egyes próbálkozásnál, majd megvettem és ezt követően soha nem találkoztam ezzel a hibával.
Gondolom, maguk a készítők teszik bele a bugot, hogy azután hónapokon keresztül tudják pecselni és így akik warezolják még tovább ne juthassanak hozzá a már javított hibátlan verzióhoz. Teljesen logikus.
Miert van az hogy lenyomom az ausztral hetveget (idomero esos volt) normalis beallitasokkal, egyetlen megcsuszas nelkul!! Bahreinre allitok picit sz auton h jobban menjen az egyenesekben erre mar az elso szabadeszesen nemtudok egy kort menni mert a kanyarokba minden apro fekezesre kierepulok a kocsival a picsaba, Wtf?!
lehet tudni már, hogy az irányításon változtatnak e valamit a korábbi évekhez képest?
Esetleg van videó amin erről beszélnek vagy beszélhetnek egyáltalán :D
Teljesen egyetértek:) De tudod... ebben az országban mindenki faszagyerek :D Ért a focihoz, pénzügyekhez, és természetesen az forma1hez is :D
Szerintem írjátok meg neki, hogy nyomi, mert úgy játszik, ahogy neki jó... Esetleg ti is feltehetnétek saját videót, amiben leoktatjátok, hogy hogyan kell nem gusztustalanul játszani ilyen körülmények mellett...
Mig mas jatekban, pl dirt, kiulsz a motorhaztetore, hogy az esot a szelvedon ne lasd, csak magat, azt, hogy zuhog, itt megoldja a gyerek ezzel a gusztustalan idealis iv dologgal, meg az autok feletti nevvel, ez igy azert tobb mint vicces. "kovesd a neveket" meg a "zold sarga csikokat" es lasd meglesz a jutalmad..
Grafika, de főleg a fények sokat fejlődtek. Hangok is egész jók, autó mozgás is, többi kb ugyan az, mint a 2018-ban. Viszont végre kapunk egy szép táblázatot, amiben mutatja, hogy hogy állunk a szektorokban. :D Valószínűleg megveszem. Utoljára szerkesztette: adam46, 2019.05.19. 10:49:56
Az új Francia nagydíj a legjobb pálya szerintem, ami az utóbbi években bekerült. Nagy jó a ritmusa, sikerült is nyernem a Mclaren-el, mondjuk egyenesben még mindig elpicsáznak, de karosszériában sikerült sokat fejleszteni, viszont ezekkel az interjúkkal kilehet engem készíteni.
Megkérdi még Kanadában, hogy sok guminyomot hagytál a falon, ami wtf? még nem is súroltam a falat és van két ilyesmi válasz: - Igen, azt hiszem vissza kell ülni a tervezőasztalokhoz és az alapokról újra kezdeni a fejlesztést, - Nem emlékszem ilyenre, vissza kell néznem a felvételeket
Kiválasztom a 2. választ, erre a csapaton belüli megbecsülésem csökken kb 5-10 %-ot... Aztán jön a Francia nagydíj, a Q3 elején kezdek egy 5 perces elektronikai hibával, majd jön az interjú: Hogy érintett engem ez a hiba? Kiválasztom azt, hogy Szerencsére a csapat gyorsan és jól dolgozott, hamar elhárult a hiba. Erre esik a népszerűségem megint 5-10%-ot. Ez mi a picsa?
Sziasztok. Ha lehetne akkor kérnék egy kis segítséget. 2 szezont lenyomtam már az f1 2018ban, és van egy trófea a: Best laid Plans és fogalmam sincs mit kéne csinálni. Értem hogy fejlesztést kéne elveszteni ide nem tudom hogy hogyan? Mit kell csinálni, mire kell figyelni? Köszönöm
Én a Microprose Formula One Grand Prix -el kezdtem a '90-es években és a Microprose GP 3-al fejeztem be anno vagy 15 évvel ezelőtt Tavaly télen kezdtem el újra játszogatni és olyen ez, mint a biciklizés, nem felejti el az ember. Persze ez óta sokat fejlődött minden, de akkor ez volt a csúcs minden téren. Mai szemmel persze gyermeteg, de akkor élvezetes volt ez is. Meg persze nem volt internetes játékba beépített time trial, így mindenki magának kellett állítgasson mindent, régi szép idők... Amúgy hogy válaszoljak is: a karriernél mindegy mit állítasz, mert majd úgy is belejössz és túl könnyű lesz. A car setupokra meg azt mondom, hogy inkább próbáld ki a time trial TOP menőinek a beállításait, biztos meg lesz az az egy, amelyik fekszik neked. Persze nekem is megvannak minden pályára a jól letesztelt beállítások, de mindenki máshogy vezet, így egyáltalán nem biztos, hogy amivel én vagyok gyors azzal a leggyorsabb más is. Nekem általában nem a legjobb 10 time trial-os idővel rendelkezőnek a setupja jön be, hanem olyan valakié, aki lehet, hogy csak az 58. legjobb időt mente, de én az övét mentettem el magamnak, mert én azzal tudok a legjobbat menni. Szóval próbálgatni kell...
Nem látszik a pupillája: zombi üzemmódban van Claire Williams Más. "Meg kell a szívnek szakadni!" -szokták mondani pejoratív értelemben. Ám ezúttal tényleg...
Sziasztok kezdonek karrierbe milyen beallitasokat javasoltok? 4eve jatdszottam utoljara f1el akkor jol ment. Illettve nektek milyen autobeallitasok valtak be?
Igen, a tribünön ő veszi át a konstruktőrös serleget, de a boxfalon, aki azt mutatja, hogy "Yessss!" meg ő tapsol lent a tömegben, az ki? A többi csapat animációjában a csapatfőnök tapsol lent (Arrivabene, Toto Wolff, Christian Horner, stb...). Az a fiatal csóka, aki az ő helyükön áll én őt kérdezem.
Nem hiszem hogy sokszor látható: Williams győzelmi animáció (1:29-től, aki nem akarja kivárni) Csalódás volt: azt hittem, Claire Williams ott lesz az animációban, de nem... Akkor vajon ki ez a mókus ott helyette? Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.05.12. 21:43:07
Nyomtam most Monacot, amúgy is elég szenvedés nekem a pálya, de kvalifikáltam a 8. helyre, aztán versenyen visszaestünk Alonsoval a 14. helyre, jött a 2. boxkiállásom ő 8 mp-re volt tőlem, behoztam 2mp-re, erre a váltó elkezdett szarakodni, nem váltott fel/le, erre visszaestem a 18. helyre, majd magához tért a váltó, majd megint beszart, aztán beérek a célba. Ezután a mérnököm közli, hogy mekkora szar volt a teljesítményem, wat? Az nincs leprogramozva, hogy lássák a hibákat bakker?
Kiváncsi vagyok, hogy az új verzióban újraaszfaltozzák-e a Hungaroringet? :) (Utolsó előtti kanyarban a 2018-as ban még ott a huppli).
Ilyen volt nekem is többször. Legutóbb a saját csapattársam lassult le, én is kétszer köröztem le. Azt gondoltam, hogy motorhiba. Legközelebb én is megnézem közelebbről a hiba okát.
Mostanában figyeltem fel arra, hogy néha több körös hátrányba kerülnek versenyzők. Pl az azeri nagydíjon Bottas neve mellett +5 kör volt a végén... Most meg a kanadai nagydíjon Stroll kezdett el rendellenesül lassan menni, de nem motorhiba vagy sérülés, mert nem megy be a boxba. Ott töketlenkedik a pályán, kétszer leköröztem már és gondoltam megnézam, hogy mi a fene van. Ez van...
Fények mintha jobbak lettek volna, de az este továbbra is inkább szürkület. Viszont végre megkapjuk az új gumik fényes felületét, ami aztán lekopik? El sem hiszem!
Viszont azt szeretném tudom, hogy ezt a köcsög piros/zöld/lila sávot melyik agyavesztett UI Designer hagyta jóvá, hogy berakjuk a látótérbe. Oké, egyedi kamerát használok, de ezt a játékon belül is lehet állítani, tehát gondolhattak volna rá, hogy szar helyen lesz. Sose látni tőle normálisan...
kezdőnek mondható vagyok és nem régóta kaptam meg a 2018-s kiadást. A kérdésem az lenne, hogy a "0"-val felnyitható menu job oldalt. Abban hogyan tudok le fel menni és állítgatni a dolgokat? Az ERS-t kellett volna állítanom, de nullával felhoztam és tovább már nem jutottam. Billentyűvel játszok. Köszi a segítséget, előre is.
Reménykedtem benne, hogy esetleg az F2-t beépítik a kampányba és gyakorlatilag a játékosnak az F2-ből kell felküzdenie magát az F1-be. Ez kurva jó lenne, de ha csak később kerül bele a játékba, akkor ez kizárt dolog lesz. :(
Sziasztok! Nemreg sikerult megszereznem a jatek 2018-as reszet, nagyon tetszik! Azt szeretnem kerdezni, hogy az online korozgetesen hogy lehet az, hogy az Ausztral palyan a top elso nehany helyezett kozott 8 (!!!) masodperc van idoben, ahol en autozom, jelenleg az 30 000. hely kornyeken, pedig 5-en mentunk ezredre ugyanannyit.
"The full 2018 season will be available from launch, and the F2™ 2019 season is being digitally added later in the year – complete with online functionality."
"A Codemasters ráadásul a bejelentésében megerősítette, hogy az idei F2 szezon később, az év vége felé letölthető formában teszik majd elérhetővé."
Bravó, ezért megéri gyorsan kiadni!
Ezzel én is szenvedtem, mikor automata rajton volt, tehát csak a gázt kellett nyomni, de át lehet tenni manuálra és akkor te engeded el a kuplungot, így már sokkal jobb lett a rajtom. Felpörgeted a fordulatot háromnegyedig, utána a lámpák kialvása után elengeded a kuplungot az A-val és ilyenkor szoktam kicsit visszaengedni a gázt, ne pörögjenek ki.
Legyél utolsó az időmérőn!!! És akkor biztosan nem fognak a rajtnál megelőzni. Viccen kívül: ez ellen nem sokat tudsz tenni... előzd vissza őket később. Kezdj full tankkal és hagyd rich üzemanyagon az első pár kört (különösen az egyenesekben) és úgy jóval gyorsabb leszel, mint egyébként. A DRS-nyitásig mindenképp próbáld így kihúzni, azután ha úgy sem tudsz előzni, akkor hagyd, mert esélytelen. Ha viszont tudsz, akkor már fél siker: most már csak ott kell magad mögött tartani, ahol vissza tudna előzni. Ahol nem lehet előzni, ott vissza tudod venni szegényített üzemanyagra és vissza tudod spórolni amit túlhasználtál úgy, hogy feltartod a mögötted jövőt. Azerbajdzsánban így lettem most 6. a McLarennel: az egész verseny alatt nem tudott megelőzni senki csak a boxban.
Sziasztok, egy tanácsot kérnék tőletek. Hogyan rajtoljak el úgy a játékban, hogy ne ellőzönek meg márís a rajtot követően legelább hárman. -_- (Xbox one) Köszi előre is :)
Remélhetőleg a 2019-ben lesz már lehetőség kettős boxkiállásra, mert épp most volt rá élő példa...
C-n van 30 giga jelenleg, több kellene? A lapozófájl jó kérdés, már rég nem foglalkoztam a win10 beállitásaival, azt se tudom hogy kellene?
Hát inkább fék és egy átmeneti hátrány, mint kiesni.
Ai, neha rosszul "dont" ennyi... Szerintem meg ezekkel a hibakkal egyutt is messze a legjobb ai jelenleg. Mas jatekban ilyen nincs mert kb beleugrik a fekbe es lemarad 15 metert. Utoljára szerkesztette: lac coo, 2019.04.10. 21:51:04
2016os verziót teszteltem utoljára AMD construction core-s CPU-n és valóban micro-stutter-es volt, igaz az túlzás, hogy játszhatatlan. F12018 beépített bench már rögzíti a frame time-okat. Nézz rá / jelenítsd meg Excelbe. Ha van gond, sztem az mutatja.
Értem én, persze hibázzanak, mert az emberek is hibáznak, na de így? Hogy akart itt külső íven(!) előzni? Mit "gondolhatott"? Hogy gondol ilyet, hogy ez sikerülni fog? Mert emberi versenyző a F1-ben nem gondol ilyenre szerintem. Egyik sem ennyire hülye, még Vettel sem Ha meg mégis megpróbálja, akkor csak belső íven és számítva arra, hogy ha nem fér el, akkor fékezni kell! Ez nem így csinálta: ment mint a hülye és neki a palánknak, mintha az ott sem lett volna. Szerintem inkább az lehet, hogy ahhoz vannak leprogramozva, hogy gép előz gépet. És sokszor látható, hogy aki előnyösebb pozícióban van (gépi pilóta) az is enged valamennyit (hogy könnyebben meg tudják előzni egymást meg hogy nem ütközzenek annyiszor). Na most ez addig működik is, amíg ezt a gépek egymás ellen használják. Ha viszont ember ellen kell menni, akkor az nem teszi meg azt a szívességet, hogy kinyitja a kaput, sőt inkább ráhúzza az ember, hogy biztosan ne férjen el. Meg az sem érdekli az embert, hogy helyet adjon, amikor egymás mellett mennek az autók. A gép viszont úgy kalkulál (szerintem), hogy a másik is ugyanígy vezet, tehát valamennyi helyet fog adni és ezért hiszi azt, hogy majd befér és tud előzni ott ahol rohadtul nem fér be és nem tud előzni. És ha ilyen helyzetben nincs bukótér akkor megszívta. Az előző hsz-ban amikor Hamiltont előztem a pálya egy másik részén ott is pont ez volt a helyzet, ő is palánknak ment, csak neki nem tört le a kereke. Szóval az ilyen fajta tipikus hibázás a gép részéről (azon a pályán legalább is) elég jellemző, ami szerintem hiba. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.04.10. 15:24:01
Ez még ugyanaz a verseny. Második vagyok, Vettel az első. Akkora előnye volt, hogy kiment kereket cserélni és éppen mögém jött vissza. Mivel egy pit stratégián vagyunk a következő körben nekem is ki kell majd menni, szóval sima ügy a futam győzelme. Van viszont egy kis bibi... nem bír magával és előzni akar: erre ez történik. A kerekeink összeértek, de csak oldalról, így az nem dobta meg... Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.04.09. 23:11:56