"The full 2018 season will be available from launch, and the F2™ 2019 season is being digitally added later in the year – complete with online functionality."
"A Codemasters ráadásul a bejelentésében megerősítette, hogy az idei F2 szezon később, az év vége felé letölthető formában teszik majd elérhetővé."
Bravó, ezért megéri gyorsan kiadni!
Ezzel én is szenvedtem, mikor automata rajton volt, tehát csak a gázt kellett nyomni, de át lehet tenni manuálra és akkor te engeded el a kuplungot, így már sokkal jobb lett a rajtom. Felpörgeted a fordulatot háromnegyedig, utána a lámpák kialvása után elengeded a kuplungot az A-val és ilyenkor szoktam kicsit visszaengedni a gázt, ne pörögjenek ki.
Legyél utolsó az időmérőn!!! És akkor biztosan nem fognak a rajtnál megelőzni. Viccen kívül: ez ellen nem sokat tudsz tenni... előzd vissza őket később. Kezdj full tankkal és hagyd rich üzemanyagon az első pár kört (különösen az egyenesekben) és úgy jóval gyorsabb leszel, mint egyébként. A DRS-nyitásig mindenképp próbáld így kihúzni, azután ha úgy sem tudsz előzni, akkor hagyd, mert esélytelen. Ha viszont tudsz, akkor már fél siker: most már csak ott kell magad mögött tartani, ahol vissza tudna előzni. Ahol nem lehet előzni, ott vissza tudod venni szegényített üzemanyagra és vissza tudod spórolni amit túlhasználtál úgy, hogy feltartod a mögötted jövőt. Azerbajdzsánban így lettem most 6. a McLarennel: az egész verseny alatt nem tudott megelőzni senki csak a boxban.
Sziasztok, egy tanácsot kérnék tőletek. Hogyan rajtoljak el úgy a játékban, hogy ne ellőzönek meg márís a rajtot követően legelább hárman. -_- (Xbox one) Köszi előre is :)
Remélhetőleg a 2019-ben lesz már lehetőség kettős boxkiállásra, mert épp most volt rá élő példa...
C-n van 30 giga jelenleg, több kellene? A lapozófájl jó kérdés, már rég nem foglalkoztam a win10 beállitásaival, azt se tudom hogy kellene?
Hát inkább fék és egy átmeneti hátrány, mint kiesni.
Ai, neha rosszul "dont" ennyi... Szerintem meg ezekkel a hibakkal egyutt is messze a legjobb ai jelenleg. Mas jatekban ilyen nincs mert kb beleugrik a fekbe es lemarad 15 metert. Utoljára szerkesztette: lac coo, 2019.04.10. 21:51:04
2016os verziót teszteltem utoljára AMD construction core-s CPU-n és valóban micro-stutter-es volt, igaz az túlzás, hogy játszhatatlan. F12018 beépített bench már rögzíti a frame time-okat. Nézz rá / jelenítsd meg Excelbe. Ha van gond, sztem az mutatja.
Értem én, persze hibázzanak, mert az emberek is hibáznak, na de így? Hogy akart itt külső íven(!) előzni? Mit "gondolhatott"? Hogy gondol ilyet, hogy ez sikerülni fog? Mert emberi versenyző a F1-ben nem gondol ilyenre szerintem. Egyik sem ennyire hülye, még Vettel sem Ha meg mégis megpróbálja, akkor csak belső íven és számítva arra, hogy ha nem fér el, akkor fékezni kell! Ez nem így csinálta: ment mint a hülye és neki a palánknak, mintha az ott sem lett volna. Szerintem inkább az lehet, hogy ahhoz vannak leprogramozva, hogy gép előz gépet. És sokszor látható, hogy aki előnyösebb pozícióban van (gépi pilóta) az is enged valamennyit (hogy könnyebben meg tudják előzni egymást meg hogy nem ütközzenek annyiszor). Na most ez addig működik is, amíg ezt a gépek egymás ellen használják. Ha viszont ember ellen kell menni, akkor az nem teszi meg azt a szívességet, hogy kinyitja a kaput, sőt inkább ráhúzza az ember, hogy biztosan ne férjen el. Meg az sem érdekli az embert, hogy helyet adjon, amikor egymás mellett mennek az autók. A gép viszont úgy kalkulál (szerintem), hogy a másik is ugyanígy vezet, tehát valamennyi helyet fog adni és ezért hiszi azt, hogy majd befér és tud előzni ott ahol rohadtul nem fér be és nem tud előzni. És ha ilyen helyzetben nincs bukótér akkor megszívta. Az előző hsz-ban amikor Hamiltont előztem a pálya egy másik részén ott is pont ez volt a helyzet, ő is palánknak ment, csak neki nem tört le a kereke. Szóval az ilyen fajta tipikus hibázás a gép részéről (azon a pályán legalább is) elég jellemző, ami szerintem hiba. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.04.10. 15:24:01
Ez még ugyanaz a verseny. Második vagyok, Vettel az első. Akkora előnye volt, hogy kiment kereket cserélni és éppen mögém jött vissza. Mivel egy pit stratégián vagyunk a következő körben nekem is ki kell majd menni, szóval sima ügy a futam győzelme. Van viszont egy kis bibi... nem bír magával és előzni akar: erre ez történik. A kerekeink összeértek, de csak oldalról, így az nem dobta meg... Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.04.09. 23:11:56
Jó lenne javítanák a kizárásokat. Sokszor tapasztaltam, hogy ha valaki megpördül nagyon könnyen (szerintem túl könnyen) kap kizárást "wrong way" miatt, pedig csak vissza akar jönni a pályára.... Szigapúrban vagyok: az egyik kanyarban belső ívre férkőzöm Hamilton mellé. Én be tudom venni a kanyart, ő nem, neki megy a falnak, a bal első szárnya sérül: sárga zászló. Elmegy mellette egy Sauber, közetlenül mögötte Bottas is. Visszanéztem, nem csinált semmit Bottas csak elment mellette (Hamilton állt, megfogta a fal, pontosabban már rükvercelt!), erre Bottast diszkavalifikálják "wrong way" miatt... EZ MI??? Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.04.08. 22:13:45
Ilyenkor kell megnezni mit mennek az igazan gyorsak Monacoban es akkor rajonni, hogy mi vagyunk lassuak ...:)
Hát ez van. :)
Be kell lőni izgire, reálisra a futam előtt. :) Macera, nyűg, plusz meló, plusz körök, de ez van...
Ezek amúgy nagyrészt szerintem annak tudhatóak be, hogy a gamepados irányítást veszik alapul, és egy nehéz, technikás pályán lassabb AI-t tesznek be... Baromság, de ez van...
Pedig aztán itt lehetne normálisra belőni az AI-t, akár te, akár én normálisan, kiegyensúlyozottra be tudnánk állítani, de hát ott az okosok máshogy számolnak...
Monte Carlo-i verseny: a rajt után a 10. helyre sikerült előre lopakodni az első kanyarban. Bejött nemsokára a safety car és 2 körön keresztül köröztünk mögötte. Utána a mezőny eleje a 13. körben elkezdte a kerékcseréket. Én a keményebb keverékkel indultam és csak a 32. körben mentem ki, vagyis mindenki aki kint volt mögém jött vissza, így remekül feltartottam a mezőnyt kb. 20 körön keresztül. A többi kerékcserénél ezt már nem sikerült eljátszani, így 2. lettem végül, de nem ez a lényeg. Az egész verseny 1 perccel hamarabb véget ért mint a valóságban (benne a 2 kör safety carral az én 20 körös mezőny feltartásommal), a leggyorsabb kör több mint fél másodperccel lett jobb, mint a valóságban. Nekem közöm nem volt a leggyorsabb körhöz, de még én is jobb verseny közbeni gyors kört mentem mint a valóságban és itt jön a lényeg: 80-as nehézségen történt mind ez... Szóval ennyire van túllőve a nehézség azon a pályán. Ami máshol a 100 (na jó Kínát kivéve..) az itt a 80. (bár ugye még ez is durvább mint a valóság). Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.04.04. 08:35:54
Az erőforrás különböző komponensekből áll ezeket bármikor cserélgetheted. Ha viszont a megadott kereten felül szeretnél komponenseket bele, az büntetéssel járhat. Azért nem vagyok benne biztos, mert nekem még soha nem fogyott el a 2 vagy a 3 db komponens, mindig kibírtak egy szezont! Annyi a titka, hogy a leharcolt komponenseket visszarakhatod a szabadedzésekre, hogy ott tovább kopjanak, így ha meghibásodnak nem akkora gond, mint verseny vagy időmérő közben. Én 50% felett már cserélek egy komponenst, de a következő szabadedzésen a használtat teszem vissza és azt használom tovább mind a három szabadedzésen. Sebváltóból edzésen bármennyid lehet (egész szezon alatt kopik el 1 db nálam), a verseny váltót meg 6 verseny után lehet cserélni büntetlenül, annyit az is simán ki szokott bírni.
Sziasztok! Mostanában kezdek megbarátkozni ezzel a sportággal és megvettem az F12018-at. Nagyon tetszik, viszont pár dolgot nem értek. Mindjárt afelől érdeklődnék, hogy a motorcseréket pontosan milyen szabály köti? Arra lennék kíváncsi, hogy mikor lehet büntetlenül cserélni? Szabadedzések közben? Verseny előtt nem? Köszönöm!
Igen, van még hova fejlődni. Ezt a 7 kiállásos dolgot meg kéne oldani: 3 kiállással is meg lehetett csinálni a versenyt, azzal nyertem megint. Vajon mikor jön majd el az a szint, hogy figyelembe lesz véve a pálya állapota? Hogy hogyan "gumizódik fel", vagy hogy hogyan hat rá a sivatagi por a pálya egyes részein...vagy hogyan hat a leszorító erőkre a SZÉL? Mindezek hatásait láthattuk az előző két versenyen. Vagy mikor lesz olyan, hogy csak a pálya egyes részein van eső? Pl. Belgiumban van ilyen a valóságban! Persze lehet túl sokat szeretnék...
Pont erről beszéltem. :D Nekem már ezért megérné megvenni. Elvagyok az alapdolgokkal is, de van egy két pálya, ami nem olyan egyszerű F1-es kocsikkal, és annyira nem is fun őket vezetni szvsz, itt inkább a szabályrendszer, a grafika, a hangulat adja el a játékot magát, de az F2-es cucc, karrierrel összekötve, vagy anélkül simán ér egy első napos vételt.
Igen, tovább erősödött bennem az, hogy a skálázáson van még mit javítani. Bakuban vagyok szabadedzésen 101-es "valóságos" AI mellett: Vettel most ment egy 1:40,850-et. A "valódi" valóságban 1:41,498-cal nyert időmérőt tavaly ugyanő. Szóval ezen a pályán túl van pörgetve az AI 101%-on, míg az előző kínain meg alul volt skálázva: én aki nem tudok vezetni 4. lettem ott Torro Rosso-val 101-en. Nem vagyok híve a nehézség folyamatos állítgatásának, de nincs mit tenni...
Most feldobtam egy realisztikus kamera modot, nekem ment, csak a mappát másoltam át, az asset_groups-ot.
Más: Mentem most egy Time trial-t, hát ez szőrnyű, ha már elfingod magad, akkor invalid lap. Ausztralia első kanyarban elhagytam a pályát, de 2 kerékkel még a rázókövön voltam - invalid lap, aztán a 6-os kanyarban négy kerékkel elhagytam a pályát és a rázókövet is, semmi baja, 4-es kanyarban ugyan ezt eljátszottam, semmi szankció. Utolsó előtti kanyarban kicsúsztam a fűre - invalid lap. Látszik, hogy tök random dobálja ezeket a büntetéseket. Még mindig nem tudták normálisan megoldani.
Nem tudom járt-e már így más is: próbálom feltenni az innen letöltött modokat, úgy járok el, ahogy mondják, de az istennek nem sikerül feltenni őket. Pedig oda másolom, ahová kell, mindent fölülírok, de semmi. Mintha nem is csináltam volna semmit, ugyanúgy indul el a játék semmi változás. A játékot Steam-es letöltéssel vettem és úgy telepítettem, nem tudom ez számít-e...
Vagy a segítségeket kéne kikapcsolni ... :DDDD
Ezért játék, és ha jól rémlik pont ezen a fejlődési, fejlesztési dolgon lazítottak egy kicsit az előzőekhez viszonyítva. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2019.03.22. 16:39:00
Végignyomtam Torro Rossoval a karrier módot. Braziliában már sikerült világbajnoknak lenni. A Francia nagydíj előtt 95-ön, utána 101-en versenyeztem. A csapat a harmadik lett a konstruktőröknél. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy túl gyorsnak érzem a fejlődést, kicsit nehezíthettek volna, hogy ne lehessen már egy szezon alatt a majdnem leggyengébb autóból a legerősebbet csinálni. Szerintem még a Williams-szel is meg tudtam volna csinálni, szóval ez így eléggé irreális...persze így is remek játék, csak lehetne ez a része nehezebb kicsit.
Az AI néha olyan buta, mint a tök. Elkezdem a gyors körömet, jön kis a boxból és simán besorol elém 10 méterrel, de állandóan. Előzésnél gyakran kipörgetnek...
Kulcsos oldalakról már 3200Ft-ért is beszerezhető.
marcius 15-ig kiprobalhato a stamen, amugy meg 13,75€
egyre jobb :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.03.13. 09:50:05
Igen, ezen is lehetne csiszolni a fejlesztőknek, mert ezt túl mechanikusnak érzem. Szerintem lehetne még jobban kiegyensúlyozni ezt a különböző pályákon. Pl. Monacoban 95-ös nehézségen közöm nincs a dolgokhoz totálisan utolsó vagyok másodpercekkel lemaradva (időmérőn pl. de a verseny alatt is). Míg Kínában 95-ös nehézségen Williams-szel 5. , Torro Rossoval a 6. helyen lehet végezni. A kínai pályán közmondásosan "gyenge" az AI. Ami inkább azt jelenti, hogy az AI skálázásása azon a pályán nem megfelelő, alul van skálázva.
Az ellenfelek köridejében nyilvánul meg. Magasabb nehézségi szint = alacsonyabb köridő. Nyilván pályánként változik, de nagyjából egy fokozat olyan 0,07-0,12 másodpercet farag le.
az lenne a kérdésem, hogy az állitható nehézségi szint, az mit befolyásol tulajdonképpen? tehát ha lehuzom 1-re az valami kezdö latti szint, akkor mi van, és ha felhuzom mondjuk 100-ra az mit jelent? mi a különbség és miven nyilvánul meg?
Ez lett a szingapúri verseny vége 101-es nehézségen. Többet ésszel, mint erővel: én kétszer álltam ki, az AI meg 7-szer(!!) A 25. körig száraz verseny volt, utána jött egy zápor, ami felhöszakadássá változott, majd visszaalakult csendes esővé, majd elállt és a pálya felszáradt. A három kiállás a leggyakoribb ezen a pályán: az AI hyperrel startolt (a legtöbb), a 10-11. körben lecserélte hyperre, utána a 20. körben felrakták az ultra softot, a 25. körben feltették az intert, a 30. körben a wet-et, a 35. körben megint az intert, a 41. köben pedig az ultra softot. Így lett meg nekik a 7 db kerékcsere. Én ultra softtal indultam, a 25. körben felraktam az intert, a 41. körben pedig az ultra softot. Na ezen volna még mit javítani a fejlesztőknek, mert értem én, hogy mindig arra törekszik az AI, hogy a megfelelő kerék legyen fönn, de hogy ennyire fogalmatlanok legyenek, hogy melyik időjárási esemény várhatóan meddig tart, az elképesztő. Szóval továbbra sem érzem, hogy nagy ász lennék, pedig Vettelt fél perccel vertem, de ez az AI hülyeségének köszönhető. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.03.11. 00:03:20
Teljesen jó lenne a G27 is a játékhoz, kompatibilitási probloblémáktól nem kell tartani, ami viszont megnehezítené a játékot az a rendelkezésre álló gombok száma a kormányon ami sajnos nem túl sok. Ebből a szempontból a Driving Force GT és a G29 haszálhatóbbak, innentől kezdve pedig a pénztárca a meghatározó.
Mindegyik kormányról vegyesek a vélemények, még a drágább kategóriáknál is :) Logitech és Thrustmasters, ez a két lehetőség van. Meg ugye van a Fanatec, de az ilyen árkategóriában nem létezik :)
nézegettem a Logitech G27 Racing Wheel-t eléggé vegyesek a vélmények rola. ESETLEg létezik alternativája? vagy csak ez van és kész?
Logitech Driving Force GT és a fölötte lévő kategória, tehát G25, G27, G29. Legalábbis szerintem, de azt vedd figyelembe, hogy a DFGT-nek azért elég gyengus pedáljai vannak a többi Logitech-hez képest és pillangó váltó helyett csak gombok vannak hátul.
Az szinte ugyanaz mint a G27, ha árban megfelel neked a G27, szerintem nyugodtan megveheted, esetleg használtban még a Logi DFGT amit érdemes lehet megfontolni.
Logitech G27 Racing Wheel- mennyire müködik jol az f1 2018-al? 100% ban kihasználható:? vagy esetleg van javaslat/ tapasztalat olcsobb árkategóriában is?
Ezt hívják scriptnek. :))) Ha dinamikusan változna, akkor lenne szimulált. ;)
Montrealban mindig elhibazom szinte az utolso sikant, illetve Monacoban az alagut kijarata utani kanyarban olykor tulcsuszom..sosem szerettem ezeket a vicc az, hogy mindket palya kedvenceim kozt van
Alapvetően azt kell mindig feljeszteni, amiben a legjobban el van maradva az autó a a többi csapatétól. Azon a területen kell feljeszteni, ahol a legnagyobb a lemaradás. Tippek itt. Ugyanitt van leírás az egyes csapatok karrierjeire is külön-külön. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.03.08. 21:02:08
az a kérdésem, hogy a fejlesztéseknek van valami optimális sorrendje? hogy mit mi után érdemes?
Kinek melyik a legnehezebben bevehető kanyar? Amit úgy érez, hogy a legnehezebb "jól" bevenni? Nekem a Hungaroring 6-os kanyarja. Főleg azért, mert utána is jó íven kell maradni, hogy ne rontsa el azt ember az azt követő kanyart. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.03.07. 06:21:58
Először vettem a bátorságot magamnak, hogy 100-as AI-val versenyezzek. Hát nem bőgtem le szerencsére Toro Rosso karrier mód: 5. lettem, Raikkönen az utolsó körben esett ki (előttem volt). Vettel 1:26:08,315-tel nyert, ami jobb, mint a tavalyi futamgyőztes idő (1:30:11,385) Verstappen előtt sikerült beérni, amire roppant büszke vagyok. Minden tiszteletem amúgy a srácnak
Toro Rossoval sikerült megnyerni a kanadai futamot 95-ön! (karrier és első évad, szóval még gyenge autó) Persze továbbra sem vagyok ilyen jó sofőr A boxban dőlt el a dolog: száraz versenynek indult ám a 6. körben elkezdett ömleni az eső. Kiállás, inter föl. Utána a 26. körben újra kisütött a nap és újra száraz gumik kellettek. Kiálltam és föl az ultra soft. Utána az 50. körben újra rákezdte a zápor. 2-3 körön belül újra hót víz volt a pálya... Kiállás, föl az inter. És az eső végig esett onnantól még 20 körön át egyre nagyobb intenzitással. A zápor átment zivatarba a végére. A többi top pilóta 5 kiállással ment végig én viszont csak 3-al, így nyertem. De még így is necces volt: ha lett volna még 5 kör, akkor Raikönen megelőzött volna. De szerencsére nem volt
Tényleg jó! 80-on próbáltam, sikerült. Majd megpróbálom feljebb is, de nem ma... A "hármasfogatot" nehéz úgy megelőzni, hogy hozzájuk se érjünk, nem is sikerült. Pedig arra plusz pontot adna.