szerintem érezni mindent, semmi baj vele, én bevallom őszintén monaco, főleg esőben iszonyat nehéz ..nekem .. :)
Igazából monaco megy, mert én pole-ból indultam (már nem is tudom mennyin használtam az AI-t, 90 körül...), valahogy sikerült sok gyaksi után egy jó kört összerakni, aztán futamon próbáltam azt a minél kevesebbszer kiállós taktikát, amit monacoban előszeretettel használnak, hát nem jött be (mert mint mondtam, vagy 5x állt ki az AI, aztán össze is törtem magam, hagytam a picsába), de ami még persze nyilvánvaló, hogy konstans nagyon jó köröket hozni ott azért elég nehéz. és ebben nem segít az sem, hogy hiába tök jó a játék, sajnos azért fizikában, visszajelzések terén nem tartozik a legjobbak közé, így nem is érzem annyira a járgányokat, bár az tény, hogy a mostani rész jobb ilyen szempontból, mint a korábbiak.
Majd lehet újra nekiesek, nem tudom, mert amúgy nagyon fun és jó... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.01.24. 16:31:48
Sajnos Monaco nekem se megy, van ilyen. Haas-szal tök utolsó voltam minden szabadedzésen, a versenyre meg heavy rain-t mondott, szóval hagytam a francba az egészet, nem akartam 78 körön keresztül folyamatosan szopni. Leszimuláltam a versenyt és a 16. lettem. Ami nem megy ne erőltessük. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.01.24. 14:33:24
Sajnos nekem ez nem megy annyira. Túl sokat kell gyaksizni ahhoz hogy konstans jó időket menjek ezzel, de hát ilyen az F1... Meg az AI is néha érthetetlen, a umikopás néha közelében nincs a valóságnak, Monacoban majd 5x állt k az AI száraz futamon, mintha csupán az alapján kopna a gumi, hogy mennyi kanyar van a pályán :D Persze nekem is meg lett zabálva a gumi, de vicc volt az a futam, hagytam is a fenébe.
Igazából emiatt szerintem az ideit meg sem veszem. Nagyon jó lenne, ha lenne F3, etc is a játékban, azzal tolnám szerintem, mint az állat. :D
Ismeretlen driver... Karrierben a Williamsnél kezdtem, most már a Haasnál vagyok és Kanadában végre összejött a 3. hely!
Egész jó a játék, most 60%-ról felraktam 80%-ra a AI-t, így már csak olyan 3 tizeddel verem őket, még össze kell szokni a kontrollerrel. Viszont az AI hol nagyon jól, hol nagyon buta. 3. vagyok, kiesik Hamilton az 1. helyről, elszáll a motorja és a 2. Vettel nem hogy kikerülné, simán belerongyol, aztán kiesnek mind a ketten. :D Néhol lökdösnek... Utoljára szerkesztette: adam46, 2019.01.21. 22:37:47
Eddig elkerültem az esőt, de most szembe fogok vele kerülni úgy néz ki. Hol máshol, mint Monacoban A kvalifikációra még dry-t mond, de a race-re már heavy rain az előrejelzés. Ha így lesz akkor a száraz gumival megy az időmérő, de a verseny egyből esőben indul. Ilyenkor megengedett az esőgumival kezdeni? (Parc fermé be van kapcsolva).
Köszönöm! Királyság. Én nem vagyok egy nagy sofőr, de a 80%-ot gyengének találtam, a 90-et viszont már erősnek, szóval nekem a 85% lesz a legjobb úgy néz ki. Nekem így élvezetes. Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.01.18. 18:15:01
Minden hétvége minden session-je között lehet állítani, de csak amíg a töltőképernyőn vagy. Ha már elkezdődött, akkor lépj ki a főmenübe, töltsd vissza az állást és közben megjelenik az opció.
A karrier nehézség beállítását lehet menet közben változtatni? Vagy legalább egy szezon után állítani rajta? Túl könnyűre állítottam, jó lenne picit nehezíteni rajta, de már Azerbajdzsánnál járok...jó lenne nem újrakezdeni.
Mert az egész F1 olyan qva profi lett..megtehetik, élről kell rajtolni, aztán kicsit elnyúlni, hogy legyen játék a DRS szakaszra 3kör után, és akkor lehet játszani a 2mp-vel..sokáig nem maradnak ennyire közel ha nem tudnak előzni...aztán mehet a spórolás. Meg tudom érteni azokat akik ez miatt sarazzák az F1-t, bár én spec simán függő vagyok ezzel együtt is.
Vezetés kérdése...Egy pár méterrel előbb lelép a gázról, időt alig veszít de folyamatosan egyre több üzemanyagot spóról .. Nálam általában normálon is egy ici pici megmarad, tudok spórolni ...
Ameddig annyit tankolhattak, amennyit akartak, addig sem tankolták annyira meg az autókat, hogy végig a leggyorsabb motorbeállítással menjenek. Egy-egy plusz liter üzemanyaggal elég sok időt lehet veszteni. A Red Bull is azért (is) volt olyan erős a régi Renault motorokkal, mert azoknak jobb volt a fogyasztása, kevesebb üzemanyaggal indulhattak így a verseny elején jókora előnyt ki tudtak alakítani. (Hiába volt teljesítményben akkor is gyengébb a Renault.)
Attól meg még, hogy más is panaszkodik rá, ez nem bug :) Azt mutatja, hogy ha a teljes verseny alatt normál beállításon hagyod a motort, akkor nem lesz elég az üzemanyag.
Mondjuk ez logikus is, azaz naná, hogy jobb a pontosan kiszámolt, vagy kicsit spórolósabb, mint hogy +10 liter üzemanyagot cipelgessen pluszban a futam majd 100%-ában, persze ez nyilván nem lenne végig +10 liter, hiszen ha erősen fogyasztaná, akkor egyre kevésbé hátráltatná a plusz súly, de a lényeg akkor is, hogy plusz súly, sokáig. :D (Ugye ha lenne futam közben tankolás, "teljesen más" lenne a helyzet. :) Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.01.05. 15:39:45
egyszer azt olvastam valamelyik mérnöktöl, hogy szinte mindig elméletileg picivel kevesebb benzinnel indulnak neki mint kellene, mert úgy végül is gyorsabban érnek végig, komplett versenyt nézve ....
egy 'bug' amit igazol a valóság,..hiába brutál hatékony az ICE az F1-ben..állítólag 2 litert fogyasztanának a polgári autók ilyen hatékonyság mellett. De ettől még qva sokat esznek :))
Én mentem nem egy versenyt, nem karrierben ,semmi baj nem volt vele ....Kivéve, hogy sokat szik az autó, mindig a legrosszabbkor kell visszetekernem :))
Lehet azt, de attól tény, hogy a valóságban is van ilyen. Nyilván nem tudom, hogy melyik pályán mennyit enne egy-egy jármű, pláne, hogy ez függ attól is, ki mit tud menni vele, és hogyan.
Mostani event is odab-sz, szakad kopott gumival 5 kör Ferrari 312T-vel ...Elég jól adja :) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2019.01.05. 12:09:11
Semmit, van a valóságban is olyan futam, ahol spórolósra veszi a figurát mindenki, mert egyszerűen ott többet fogyaszt a járgány. Van ahol meg szabadabban lehet ész nélkül nyomni... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.01.05. 09:57:10
Bocs még egy noob kérdés: karriert most kezdtem és Ausztráliában alapból -4 körös üzemanyaggal indulok a rajtnál. Nem tudom feljebb állítani az üzemanyagot, nem engedi, annyi a max. Írja is hogy 54 körre lesz elég. Na de 58 körös a verseny! Miért? Mit rontok el? Utoljára szerkesztette: Amergin, 2019.01.05. 09:24:04
OK, rájöttem, hogy nem jó a kérdés, mert nem menti így külön... Akkor: hogyan lehet steam workshopba feltölteni saját alkotású car setupot?
Tudja valaki, hogy hová mentődnek le a car setupok, amiket elmentünk (helyileg melyik könyvtárba)?
zűrös napjaim voltak, de azért már a 3. szabadedzésen túl vagyok Melbourne-ben :))) Milyen?..gyors. :D Elment egy csomó időm mire összepakoltam mindent, meg megbarátkoztam bizonyos dolgokkal (konzol/bill váltás), kivettem a HALO elejét..meg ilyen apróságok. Vezetésre, esőben még nem mentem, szárazon valóban van amit mondtál, hogy nagy megcsúszásnál belenyúlt az isteni kéz. De én elvagyok benne, a körítés meg qva jó. :)
szerk: ja és az AI-ra még nem volt módom rápróbálni Utoljára szerkesztette: b-type, 2019.01.02. 17:22:18
játéknak veszem. :) kíváncsi is voltam rá, meg ugye jövőre biztos nem fogok teljes áron F1-s játékot venni mikor bezsongok hogy indul az F1 szezon. Most jó áron volt.
Nem fogsz csalódni, remek játék. Néha érződik, hogy nem fullszim , de leginkább csak ilyenek, hogy a fű néha csúszhatna jobban, vagy ha a hátulja csúszik féktávon akkor egy idő után megálltja valami a forgást . De nehéz addig a pontig eljutni, ott már megette a fene úgy is ...
kipróbáltam, monza száraz setup, nem a leggyorsabb picit csalva a diffivel, eleve esőre állítva...monza 2-es kanyar nyolcadikban megtekeri az autót :))
ehh, nem jött be mert jó az időjárás, nem kamu, hiába állítottam felénél esőre, a 25%-nem úgy volt, hogy azonnal víz volt mindenhol, hanem szépen természetesen végigment , felhő, kis eső, nagyobb eső, sok víz..De adigre vége lett a versenynek ..Na majd máskor :)
360 -----Az kemény, az simán 1-es szárny :))
Mennyivel mentek idén versenyen Monzában a célegyenesben? Csak megnézem már ...:D
Ez a Monza száraz setuppal brutál, váratlan esőben... Kb 7-ben is megcsúszik ha csak ránézek a pedálra :)) elég reálra alakul hirtelen, valóban csak gyorsan 5-6-7 - re felváltva lehet elindulni a kanyarból....
Monza , eso...Egy pici mufu azt kakukk ...! :) Pedig 5- os szarnyon volt , alig nyomtam a gazt.....
jó a játék, bár mostanában nem toltam és sajnos fel is cseszett Monacoban rendesen. Aki követi az F1-et, az tudja, hogy Monacoban legtöbbször egy kerékcserével nyerik meg a versenyt. (Ez az ideig szezonra különösen jellemző, a futamok nagyon nagy többségét 1 kiállással nyerték), Monacoban is arra készültem, hogy alig lesz gumikopás, aztán egy elcseszett taktika miatt össze is törtem magam, a versenyt feladtam, aztán láttam, hogy az AI 4x vagy 5x volt kint kerékcserén... Ez azért szvsz gáz...
Nem csak a gumikopás, hanem a forgalom, stb miatt is, Monaco kiemelten olyan helyszín, ahol szinte csak azért jönnek ki kereket cserélni, mert kötelező... Ma szvsz folytatom a karriert, mert fun játszani, főleg esőben jó móka, bár azt vettem észre, hogy inter-rel jelentősen jobb vagyok pl, mint szárazon (mármint az AI ellen), ez szvsz azért is lehet, mert a változó körülményes AI-t kicsit visszafogták a kontrolleresek miatt...
Sokkal jobb vezetni mint amilyen jonak nez ki ! ;)
Egyezzünk meg: Utalok neked 20 dolcsit (amennyi szerintem bőven elég egy mobil játékért), és te onnantól állod az összes mikrotranzakciós pay to win szarságot a játékban, oké? :P
"Immár tízéves múltra tekinthet vissza a Codemasters számítógépre és Playstationre készült F1-es játéka, most azonban újabb platformot is meghódít az autóversenyzés csúcskategóriája. A népszerű fejlesztőcég elkészítette az F1 2018 mobilos változatát, amelyet ráadásul teljesen ingyen tesz elérhetővé a közönség számára. Az október 16-án kiadott közlemény szerint a játék két nap múlva, október 18-ától lesz letölthető az internetes boltokban." -Formula.hu
Igen, a classic autók is 3 kategóriába vannak sorolva. Mehet együtt az összes, vagy C1/C2/C3. A 2004-es Ferrari a saját kategóriájának a legjobbja, ha komoly kihívást akarsz, próbáld a 2007-es Ferrarit, a Brawn GP-t, vagy Alonso Renault-ját, vagy Hamilton világbajnok McLarenjét. Ranked multiplayer módban viszont csak egyforma autóval lehet mindenki, ami jó ötlet szerintem. Az F1 2017-ben soha senki sem választott gyengébb classic autókat, az idei verzóban viszont néha tök jó Hunt McLarenjével vagy egy régi Lotus-szal menni... Utoljára szerkesztette: dr Kotász, 2018.10.16. 14:35:22
Azt jól láttam (csak most vettem meg, 2-3 órát nyúztam csak), hogy ha classic versenyt akarok, teszem azt 2004-es ferrarival, akkor vagy minden AI ugyanezzel a kocsival megy, vagy a többi kategória autóival? Ez utóbbi esetben viszont eltérő az autók tulajdonságai, azaz nem sok rtelme van a megmérettetésnek. Va olyan lehetőség, hogy akkor mindenki a 2004-es autónak megfelelő képességekkel induljon, de mégse csak piros legyen a mezőny?
Valóban odab.sznak a gumik. Igazi szimulátort csináltak neked. :D Profi vagy nagyon. Csak így tovább Senna! :DD
Én is jobban érzem idén a gumikat, például a féktávnál jelentős különbség van egy kemény és egy lágy keverék között.
Nem reklámozza a CM, de a gumik odab.sznak, jól megcsinálták.. Hyperlágy : tapad mint az állat, de terhelésre rohadt gyorsan kopik, és hirtelen jön a tapadás vesztés .... Féktávon picit tulkormyázott setup, meg is szavatott :)
Danecay: igen,arról a kanyarról van szó. Természetesen km/h-ban van a játék. Mondjuk hogy nekem is alapbeállítás van,csak a FFB lett állítgatva. Ránézek az ábrára,de gondolom maxon van ha tudok menni padló gázon 317-et. usb játékvezérlő rendben. Hát nem tudom. Lehet én rontok el akkor valamit. Köszi az infót! Gebali: a válaszom épp itt írom :) Utoljára szerkesztette: SirDannyL, 2018.09.29. 21:00:21
Vagy nézd meg hogy a mértékegység km/h-e :D Ha mérföldön van, akkor kb. annyit kell látnod.
Szia! Kipróbáltam a pályát és feltehetően az Eau Rouge emelkedős kanyarkombinációt amiről írsz de én Mercivel amivel nem szoktam egyébként menni csak az volt a legközelebbi elérhető autó és direkt nem is gyengébbel akartam kísérletet tenni, de nálam alap beállításon, értsd úgy, hogy a rendelkezésre álló alapbeállítások közül sem töltöttem be egyet sem és így is 312-313KM/h-al mentem át az Eau Rouge-on. Nem lehetséges esetleg, hogy mph-ba van beállítva a sebességmérés nem pedig Km/h-ban? Amennyiben elvileg minden jól van beállítva nézz rá a START menü USB-játékvezérlők beállítási lehetőségére, ezen belül is arra figyelve, hogy amennyiben tövig nyomod a gázt az itt látható ábra szerint is maximális e a gáz tengelyének a mozgása valamint, hogy esetleg valamiért nem aktív e ezzel párhuzamosan a fék is.
Segítsetek légyszi! gyenge az angolom,ezért még nem tudtam beállítani a játékot.(pc,g29 kormány) Spa-Francorchamps,az emelkedőn felfelé látom hogy sokan 300 felett tudják venni a kanyarokat,én alig 200 körül nehezen,vagy sehogy. Nyilván nincs beállítva rendesen. Mit kellene állítanom hogy stabil legyen?
Én ilyenkor szépen tolok egy Falshback-et lévén mégiscsak egy játékról van szó amivel jól akarom érezni magam nem pedig frusztrálni