Jah, meg idén már van poros oldal, ha jól megnézed lehet is látni a port amit felver az autó ..4:28 nál jól látszik .. Utoljára szerkesztette: lac coo, 2018.09.01. 00:09:31
Benéztem a fórumra, ahogy látom sok TM T300-as tulaj szív ezzel, a játék padnak érzékeli nem kormánynak ....
Audio beállításokban full range vagy night mode? Night mode mintha erősebb lenne.
Tudnám hová menti a control beállításokat, jó lenne ...! :))
Tavaly is megforgott, semmi hokuszpokusz nem volt.... Vagy nem tudom mire gondolnak... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2018.08.29. 13:46:17
Érdekes, az F1 2018-al kapcsolatban hozták fel, hogy 2017-el ellentétben itt már körbe lehet forgatni az autót és arról, hogy a 2017-ben nem lehet még felvétel is volt, ahelyett, hogy nagy gázra kitört volna az autó fara, nekirongyolt az autó az előtte lévő palánknak. Eddig nem is figyeltem fel erre és mivel körözgettem kicsit a 2017-el, gondoltam kipróbálom. Érdekes nekem sikerült, vagy én csináltam valamit rosszul vagy ők :) úgyhogy érdekesnek tartom ezt a felvetést miszerint ez valami újítás lenne vagy én nem tudom, hogy mire gondoltak.
Akkor nekem mákom van, hogy ennyi gomb van a kormányomon, ezt az előző DF Pro-mban is szerettem. Játék indítását követően gyakorlatilag mindent a kormányról vezérlek.
Wow, most vettem észre, hogy lehet a motor hangján hallani, ha valamelyik egység már a végét járja, fura kattogó, beteges hangot ad.
Ja, én is utálom ezt a menü szarakodást. Ráadásul, nem tudom miért, csak minden 3-4-ik gombnyomásra veszi be az F1-8 billentyűket.
Nekem keves gombom van, meg azt se tudom melyik melyik, szoval nekem szivas ,de megszoktam ...:)
Több helyen olvastam a menüre vonatkozó negatív megítélést ami elvileg a tavalyihoz hasonló de nekem azzal sem volt semmi bajom, a kormány gombjaival (G29) tökéletesen navigálok benne anélkül, hogy a billentyűzethez vagy egérhez (tudom ez amúgy sem használható) kellene nyúlnom, tehát összességében számomra kényelmes.
Jah, fulkebol tolom ,halo kozepet en bennthagytam, annyira nem zavar.... Kormany meg nem jo, nem talaltam ra semmit, sajnos cm forumra nem tudok belepni, hogy rakerdezzek...
Szaraz is jo , ugye iden rettenetes tapadas van, de ha az ember tempot akar menni akkor mar azert erdekesebb. FFB olyan dirt rally fele, jol beallitva nekem teljesen jo. Hangok brutalisak, grafika sokat javult. AI nem kerdez, remek ! Szokasos idiota CM menu megmardt , falra maszik az ember tole :) Karrier olyan brutal, bele se kezdek :) Virtualis tukor sajnos meg nincs .... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2018.08.29. 10:16:08
Na és száraz körülmények között milyen? Cockpit nézetből tolod vagy T-cam-ból? Ha cockpit-ből kikapcsoltad a HALO-t (annak középső merevítését) vagy nem? Megoldódott már a kormány rázós problémád? :)
Ami elsőre lejött: új felfüggesztés, ezzel együtt normális rázókövek, sokkal jobb FFB. FFB-t nem tudom, olyan mintha csak effekteket állítanék de teljesen jól működik az úton, minden átjön . AI jó agressziv , lehet meccselni vele. Input lag ami tavaly volt eltűnt . Gumimodell zseniális !
Én délelőtt raktam fel, de még nem próbáltam ki. Még a kormányt se szereltem fel, félek hogy nem bírom abbahagyni, ami nem nagyon tenne jót az ínhüvelygyulladásomnak.
Eddig mindegyik rész jobb volt az előzőnél... valamiben. :) Egyedül az FFB és az irányítás, ami a legkevésbé javul. De már azzal is eljutottak odáig, hogy legalább élvezhető, ha nem is szimulátor szintű. Ha elsajátítja az ember ezt a fajta kezelést, akkor pont olyan élvezetes tud lenni, mint egy szim. Főleg, ha mellé még F1 megszállott is valaki. :D
Valahogy jobban érzem a kocsit. Sokkal jobban. Minden segítség kikapcs, és élvezem. Pedig még rá se találtam igazán a ritmusra... Iszonyat jól elleszek ezzel idén, már látom. Szerintem most nagyon el lett találva a kihívás/élvezet kombó, soha rosszabb F1 játékot.
A menü, design meg még jobb, még visszafogottabb, rengeteg beállítás... Remek cucc, aki igazi F1 élményről álmodik, karrierrel, főleg offline, igazi szabályokkal, normális pályákkal, időjárással, annak naná, hogy nincs több keresnivalója.
Úgy hiszem simán a valaha volt legjobb - licenszelt szériával foglalkozó - autós cucc. (Még úgy is, hogy a fizika és FFB nem egy HC szint naná.)
Beszéltünk már róla, meg ígérték is, hogy jobb lesz, de ez tényleg meglepő volt most számomra.
Találkoztunk egy eléggé nagy buggal multiba. 100as AI 1:35ös időt ment Spaba qualin. Azt hittük, h csak valami bug, viszont minden másik pályán is irreálisan gyorsak voltak. :D Természetesen versenyen már reális sebességet produkálnak.
Sziasztok. CDKEYS-en megvettem a játékot de még nem kaptam meg a kulcsot. Járt rajtam kívűl valaki még így?
Hát nem lépték át az árnyékukat, de magukhoz képest teljesen rendben van... legalább is, amit eddig próbáltam. FFB, irányítás a szokásos CM cucc. Grafika jó. FHD-ban 60-90 FPS Ultra beállításon. Eddig se volt vele gond. Karrierbe még nem kezdtem bele. Ami szerintem feltűnő, hogy a régi F1 kocsik vezetési élménye sokkal jobb, mint a modern F1 autóké. Tetszik, hogy még hátra van a fele évad az F1-ben így hangulatosabban lehet csapatni, pl. a héten Spaban.
Bevallom inkább tolom az F1 2017-et, mint az iRacing multit... Utóbbira többet kell gyakorolni, és néha irreálisan nehéz mezőnybe kerülök, nem túl fun max egy vagy két ember ellen csatázni a végén, és arra várni, hátha kiesik valaki...
Persze van amikor korrekt mezőnybe raknak, de főleg a hét második felében már elég komoly a tempó... Majd AI-val...
Bár ilyen játékos és jó sosem lesz az iR. Mondjuk lehetne, de...
Végtére is előrendeltem ezt a cuccot, mert érződik, hogy foglalkoznak vele, a tartalom elég brutális, és hát kihívásokban bővelkedik a cucc. A Codi az nagyon ésszerű döntést hozott, amikor az autós játékokra kezdtek el koncentrálni. Plusz felismerték, hogy újítani kell, mindig kicsit javítani és minőségi, tartalmas szórakoztatást nyújtani. Ebben a FIFA járt az élen egy ideig...
A Simbinnél sem hiába mondják, hogy F1 féle GTR3-at képzelnek el... Mondjuk arra leszek én még kíváncsi...
Most is letoltam egy 100%-os kanadai futamot, és hát igen jó volt. Gumikopás, időjárásváltozás, taktikai harc... Rohadt fun, minden segítséget kikapcsolva elég kihívás egy bizonyos tempó felett, esőben meg szinte páratlan...
Egyedül a felhők és az égkép nem olyan grafikailag, mint lehetne. Gondolom ez az ára a konzolos fix 60 FPS-nek. rF2 és Project Cars 2 meg Forza 7 és Horizon ilyen szinten sokkal szebb.
Remélem az FFB és a fizika tényleg előrelépés lesz, és jobban lehet majd érezni az autót. Kár, hogy egy demo nem jött ki...
Ha innen nézzük és az előzetes bemozgásoktól eltekintünk amik végül is nem okoztak balesetet: Akkor a Williams hagyott elég helyet a Torro Rosso-nak, lévén fél kerékkel a fehér vonalon kívül volt és mivel az első tengelye a az elől haladó autó hátsó tengelyével egy vonalban volt ezért joga volt ott lenni főleg úgy mint hogyan korábban is írtam fél kerékkel a vonalon kívül autózott. Ez persze az elmélet, azt hogy adott helyzetben ki mit látott a szituációból az másik dolog, de szerintem a Williams nem volt szabálytalan. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2018.08.12. 14:12:16
Nálam egyértelműen a fehér kocsi a hibás. Ha elveszi egy kicsit (mivel ő már hátrébb volt és megelőzték) nincs az ütközés . A hosszú egyenesbe úgy is megelőzhette volna drs-el, Az elöl haladó is picit irány váltott de akkor már előrébb volt bőven ,nem emiatt következett be az ami. Még mikor nem történt meg az előzés a fehér kocsi már cikázott ráhúzta a kékre ,már az sem volt semmi ,a szerencsén múlt hogy nem lett belőle már akkor baj. Persze fel lehet fogni verseny balesetnek is ahogy mostanában ítélkeznek sokszor a felügyelők,de részemről még bünti is kinézne a fehér kocsinak.
A létező legtisztább képkocka frissítést produkálták az NV high-end kártyák F1 2017-ben mikor mértem. Ez az akadás rögtön jelentkezik vagy csak egy hosszabb idő után?