Nálam is csinál a win 10 fura dolgokat. Egyszer azt játszotta, hogy ha benyomtam a gázpedált, akkor leválasztotta az eszközt. Össze vissza dugdostam más USB-be, de semmi. Újraindítások, kikapcsolások, driver le-fel rakások, semmi. Egyszer csak megjavult...
Így sem semmi, én 50%-on első szezonomat futam és Bakunál tartok :) Igaz ehhez hozzájön némi kormányprobléma is de 2 versenynél többel biztosan nem lennék előrébb :) Story:
Windows 10. Én éppen most raktam újra mert már több mint egy hete nem volt F12017 alatt FFB, felcserélődtek a gáz és a kuplung pedálok mind F1 mind PC alatt, több USB port alatt megszűnt működni a kormány, szóval volt vele bajom gazdagon. Elég sok mindent kipróbáltam mire odáig jutottam, hogy reinstall, pontosabban Reset to Default legyen a vége, ami terjedt a különböző portokon való próbálkozásoktól, a különféle módon elvégzett driver frissítés és újratelepítéseken át a Logitech support felkereséséig. Utóbbi tett rám és mindenki másra magasról, így nem volt más választásom. Jelentem jóvá lett minden és olyan USB porton is működik amin egy ideje nem, minden bizonnyal a Creator Udate- óta nem.
A challange futamok a hírnevedet fogják növelni a többi csapatnál.
Na ez nem jutott eszembe, pedig milyen egyszerű:) Köszi a tippeket! Amúgy most volt Spielberg, és sikerült a fuel saving program! Köszi a segítséget:) Karrierben a versenyek közti challenge futamokért milyen bónuszt kapunk? Majd belejövök, F1 2011 óta nem játszottam
És elég egy körre való plusz üzemanyagot beállítani, ami nem jelentős és azzal kibírja biztos.
különben pár körig állíthatom lean-ra a keveréket, mert nem tart ki verseny végéig a brenya Azt ugye tudod, hogy lehet állítani az üzemanyag mennyiséget amennyivel a versenyen indulsz?
Ha a többit megcsinálom, akkor a fuel savinget is muszáj, különben pár körig állíthatom lean-ra a keveréket, mert nem tart ki verseny végéig a brenya. Más kérdés, hogy még egyszer sem sikerült. Bakuban kihagytam a többit is, mondván, hogy kímélem az alkatrészeket, de vért izzadtam a verseny alatt, annyira szarul volt a Williams optimalizálva
Szerintem az a legnehezebb program. És igazából csak a pontok miatt érdemes megcsinálni, mert ha verseny közben alkalmazza az ember, többet bukik vele, mint amennyit nyerne a dúsabb keverékkel.
Köszi a tippeket, videókat megnézem. A "lift and coast"-ot csinálom, de sajna kicsúszok az elvárt minimum köridőből.
Automata váltóval eléggé nehéz, mivel kigyorsításoknál hamar kell váltani, nem szabad pörgetni. Féktávokon pedig "lift and coast"..azaz elengeded a gázt a féktáv előtt 15-20 méterrel, hogy csak a motorfék és az ers dolgozzon, féktávon pedig már fékezheted az autót. De van fent sok tutorial video youtubeon.
Sziasztok! A fuel saving programot hogy kell megcsinálni, mi a titka? Egyszerűen nem megy. Automata váltóval játszom
Na, újra kezdtem Pro Karriert most Sauberrel, Erricson mellet. Időmérőn elpicsázott. Verseny nagyon kaotikus volt, szárazon kezdtük, kb 15 perc szemerkélő eső, csere Interre, kb 10 perc csere Wet-re, majd később vissza inter, az utolsó 14 körre meg száraz ultralágy. Ez au utolsó szakasz volt a legnehezebb, 8. helyen mentem, kiesett előlem Ric, de hátulról a két TorroRosso meg a Haas nagyon brutál előnyben volt, elég keményen védekeztem, kaptam is egy Warning-ot. De végül behoztam 7.-nek, szóval most boldogság van. Kiváncsi leszek a köv futamra, ha jól emlékszem ott lassabbak az ellenfelek, tehát reménykedem, hogy legalább Erricsont meg a két Mekit megfogom. De igaz, hogy kisebb az elvárás gyengébb csapatban, sokkal kevésbé vert el időmérőn a csapattársam, mint erősebb csapatoknál.
Nálam a legutolsó nVidia driver frissítés után kezdett el kicsit akadozni. Visszaraktam egy régebbit (385.41) és azóta úgy tűnik újra símán fut.
Leesett már, mire gondoltál Danecay! Anélkül nehéz!
Van olyan lehetőség a steamen, hogy a játék fájljait le lehet ellenőrzni. Sajnos így nagyon nehéz segíteni, mert elég sok dolog miatt lehet ilyen probléma. Én tegnap olyan vírusba szaladtam bele, ami 100%-on pörgette a procit. Akár ilyen is lehet.
Tanúsíthatom, hogy így van. A McLarennel vért izzadsz a 16. rajtkockáért, pont mint az elsőért a top csapatokkal. Jól ki van ez találva. Ezen kívül a practice session-ökben is autónként eltérő, hogy milyen köridőt vár el a mondjuk a fuel saving vagy tyre wear program.
Sziasztok! Egy hónap használat után egyszer csak el kezdett akadozni (előtte gyönyörűen futott), szaggatni de még az átvezető animációk alatt is. Leszedtem, felraktam, update is megvolt és szaggat... leveszem min. felbontásra és akkor is... Mi lehet a baja? Köszi!
Ezen azért nem is nagyon kell csodálkozni. Ez valahol mégis csak természetes, hogy egy Mclaren-énl nincs akkora elvárás mint mondjuk egy Mercinél. Hogyan is lehetne ha köszönő viszonyban sincs egymáshoz a két autó erőviszonyt illetőleg, mindazonáltal egy gyengébb autóval lehet, hogy ugyanolyan nehéz hozni a rosszabb helyezéseket mint egy jó autóval az előkelőbbeket. Persze nem próbáltam, de ez akkor is így hangzik logikusan.
A csapat elvárásai sokkal nagyobbak, ha Hamilton helyére ugrasz be, mint mondjuk Alonso helyére. Szerintem. Elsőre Redbullal mentem, majd amikor megvettem eredetiben a játékot akkor Renault-al. Most sokkal könnyebb teljesíteni.
Beleolvastam a javítási listába, ahol azt írják, hogy a lekörözött autók többé nem vehetik vissza a körüket. Ha jól emlékszem, ez a szabály idén lépett érvénybe, de akkor miért jött az üzenet?
A szellemautó mindig is volt ....
Én nem tudom ,végigmentem nem egy hosszú versenyt, sose volt semmi bajom vele, de még bele is férne néha valami bug, ilyen bonyolult szabályrendszernél ,de még az se ....
Nem a fékezésen volt a hangsúly, meg a hibámon (vagy nem is tudom, kinek a hibáján). Hanem ezen a kör visszavevős bénázáson. Meg a szellemautón! Utoljára szerkesztette: LKrisz91, 2017.10.30. 22:18:46
Megérkezett az 1.10, azt ígérve, hogy a biztonsági autós problémák meg lesznek oldva. Az eset a Kínai Nagydíjon történt a frissítés után Pro Career-ben. 10 körrel a (45. kör) vége előtt, amikor már a 12. voltam és Ocont üldöztem, jött a biztonsági autó, mert Hülkenberg kiesett. Alig tudtam utolérni a biztonsági autót! 3-4 körig loholtam utána, mire meglett. Ekkor jön az üzenet, hogy előzzem vissza az előttem haladókat, mert körhátrányban vagyok. De előttem volt Ocon és még Palmer, akik nem előzték vissza a többieket. Mondom mindegy, kivárom. Egyszer csak jön az üzenet, hogy kimegy a biztonsági autó és hirtelen befékezett előttem Palmer. Igen, Palmer, mert egymás mellett mentek Oconnal! Belecsúsztam, tört az első szárnyam és még 5 mp büntetést is kaptam. Ha ez még nem lett volna elég, szépen sorban átmentek rajtam a mögöttem érkezők, pedig közvetlen Palmer mögött mentem. Szellem lett az autóm. Ennyit az 1.10-ről. Utoljára szerkesztette: LKrisz91, 2017.10.30. 22:14:31
Nem értem! Miért nehezebb jobb csapattal kezdeni mint gyengével? Nem mintha érintene, McLaren-el kezdtem, csak érdekelne, hogy ezt mire alapozod?
Ezt nem tudtam. Na mind1, egyelőre még Melbourne-ben vagyok, talán 10. hely meglesz a Red Bullal :D Úgy döntöttem addig megyek még ki nem rúgnak :D Utána elkezdek egy nem Pro-t.
Careert bőven elég olyan 80%-on kezdeni,az 5. évre már úgy is nagyon erősek az AI-k. A 8. évben már soha nem látott időket kell futni. Pl a "párhuzamos" jelenlegi Mexicói versenyre,már az 1,14 es idő is kevés a pole-hoz.
Hát nem nézném meg, ha nem haragszol meg, mert akkor kezdhetném elölről a PRO-t.
Sima Career módban van olyan beállítás, hogy ne lehessen visszugorni a boxba ESC-el? Én nem találtam meg.
LKrisz91 leírt egy járható megoldást amit ráadásul futamhétvégéről futamhétvégére finomhangolhatsz is amennyiben túl erős vagy gyenge lenne az AI. Persze ha a hangsuly a Pro Career-en van nem pedig a frusztráció mentes szórakozáson...
Na mindegy, nem szenvedek vele. Elkezdtem egy Pro Career-t. De szerintem nem fog menni. Red Bull-al kezdtem Verstappen helyén, 2, szabadedzés felénél 9, vagyok, RIC meg a 3. Így idény közepén szerintem kibasznak mint macskát...
Csekkold, hogy a patch verzió ugyanaz-e. Valószínűleg nem fogad el más verzió alatt készült savegame-et a játék.
Szerintem annyi a megoldás, hogy nem nyomsz rá a pro career modra, hanem magad állítod be a segédleteket és minden mást. Így az AI is állítható lesz. De ez csak tipp, mert én pro careerben játszok. A mentéssel kapcsolatban szerintem az a helyzet, hogy a crack úgy van programozva, hogy egy nem létező steam fiók adataival készíti a mentést, így a saját steam fiókoddal nem fog működni. Én erre gondolok.
Igen, én is ezt kérdem, hogy van-e valami Mod. Én még nem találtam, hátha itt valaki tud ilyet. Sajnos tudom, hogy nem vagyok elég erős. Az eddigi Carrierben Malajziáig végigmentem, flashback nélkül, de ott nem bírtam ki időmérőn, hogy ne nyomjak rá. Azóta is bánom...
Elég speciálisak az igényeid "A lényeg, hogy ne lehessen "csalni" boxba ugrással meg restart race stb stb stb. Az a baj, ha engedi a játék, úgysem bírom ki, hogy ne "csaljak" ha elbaszom" Talán valami MOD-al vagy MOD-olással meg lehet oldani, vagy csak egész egyszerűen erősnek kell lenned :)
Nekem nem akar sikerülni a tört mentéseit átrakni az eredeti játékba. Bemásolom, játék indításkor azt írja, corrupted save data vagy ilyesmi. Megkérdezi próbálja-e kijavítani, naná hogy próbáld, de nem sikerül neki.... Mit csinálok rosszul?
Japánban jaráok a karrierben, már a mercinek vezetek és első vagyok a bajnokságban. Hadnekezdjem már újra basszus. :(
Más: Pro Carrier Mode nehézség csökkentő mod van-e? Igen tudom, hogy azért Pro mert nehéz, de szeretnék olyan beállításokkal menni mint ami abban van, csak könnyebb ellenfelek ellen. Az sem érdekel ha nem kapok érte öcsit meg nem írja ki, hogy Pro Carrier stb... A lényeg, hogy ne lehessen "csalni" boxba ugrással meg restart race stb stb stb. Az a baj, ha engedi a játék, úgysem bírom ki, hogy ne "csaljak" ha elbaszom.
Nos a bokszutca bejáratához érve azt írja, hogy figyelmen kívül hagytad a sárga zászlót, mert valamilyen érthetetlen módon úgy érzékelte egy pillanatra a játék, hogy a bokszutcához vezető bekötő úton megelőzted Ocon-t aki közben a pályán volt, ezért az 5 másodperces Stop-Go büntetést, amit aztán ahogy látom igazából nem is kaptál meg mert egyből nekiláttak a kerékcserének és kiengedtek a bokszból, miután kaptál egy értesítést miszerint "Falling too far back" amit viszont nem nagyon tudok értelmezni, túlságosan lemaradtál, hová kellett volna pozicionálnod magad az alatt a 30 másodperc alatt?
SC alatt behívtak boxba, ki is mentem, majd büntit kaptam mert megelőztem azt, aki amúgy mögöttem volt. A boxból kijövet pedig egy másik bünti, mert lemaradtam...?!
Most végeztem Spanyol nagydíjjal, de számomra izgalmasabb volt mint bármelyik valódi nagydíj. Mondjuk mivel már különösképpen senkinek sem szurkolok így talán nem is csoda. Az McLaren-el behúztam a 14. helyet, úgy hogy csapattársam Alonso folyamatosan ott loholt a nyakamba, időnként előttem, miközben Massa nehezítette meg elég hosszan a helyzetemet és a leköröző boly ja és egy füstölgő motor :) Végül sikerült legyűrni a csapattársat és a hétvége célkitűzésének is eleget tenni teljesen sportszerű körülmények között :) Csinálni akartam videót is de véletlenül kiléptem a REPLAY-ból, onnan meg nincs visszaút, amennyire tudom. Külön megmosolyogtató volt az ellenfél szélárnyékában közeledni, hozzá, miközben az bevág a pálya közepére az előzési kísérletet megakadályozandó :) Sajnos nekem egyelőre ez hiányzik a PC2-ből is, hogy lehessen arra használni amire ki lett találva, játszani vele. Persze ezt már leírtam a megfelelő topikban is, nem is ragozom tovább :)
Itt legalább a vén partizán nem tud tiltani... LoL
Ugyan ezt érzem. Itt minden klappol. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.10.23. 12:01:46
Én meg pont derültem egyet tegnap a játékon, apróság de megmosolyogtató. Barcelonában idő mérő alatt esős körülmények között arra várva, hogy az előrejelzés szerint alább hagyjon az eső intenzitása, elkezdtem bámulni az AI-t autózás közben. Random, Daniel Ricciardo aktuális körét kezdtem el figyelemmel kísérni és elég megmosolyogtató volt látni, hogy a második DRS zóna végén lévő balos kanyart (La Caixa) egyszerűen elfékezte, így kisodródott a külső ívre és nem tudta jól megcsinálni a kanyart. A következő körben már nem rontotta el. Lehet, hogy egy script halom az egész, de borzasztó hangulatos és ad egy emberi jelleget az ellenfeleknek az ilyen jellegű viselkedés! Mindenesetre én az ilyeneken jód derülök, pozitív értelemben!
Első időmérőn megyek egy második időt. Második időmérőn sikerül egy 5. hely. 3. időmérőn esik, egy 8.hely jön össze. Indulhat a verseny. 19. helyről indulok. Miért? Mindegy, majd behozom. 5.v 6. körben Hamilton kiesik, VSC ON. Szépen tartom a tempót amit kell, zöld a számláló, VSC végén kapok egy áthajtásos büntit. Miért? Ezt 3x eljátszotta velem, aztán Alt+F4-el léptem ki.
Köszi!
Elkészült a magyarítás javított változata! Hamarosan kint lesz a magyaritasok.hu oldalon. Mivel a telepítővel gondok akadtak néhány játékosnál, így tömörítve kerül ki és be kell másolni a játék mappájába. Jó szórakozást a játékhoz!
360, szaturáció 0 ;)
Skacok... DFGT-nek hány fokot érdemes beállítani a driverben? :D 404 fokon van most, de néha kevésnek érzem.
Lehet, mert nálam a STEAM mappán belül van a játék de ennek ellenére érdekes a jelenség.
Ma, a 4. Steam és játék újratelepítés után, rájöttem, miért nem tölt be semmit a Workshop-ból. Leírom hátha valakinek hasonló gondja lenne egyszer. A játéknak ugyan abban a mappában kell lennie, mint a steam-nek. HA máshová teszek a játékot, akkor nem találja a steam a worshop fájlokat. Aztán lehet, hogy valahol be lehet állítani...
Megy az F1 eSport elődöntő gyerekek, magyar srác is van.
Link Utoljára szerkesztette: macleody, 2017.10.10. 20:48:29
Nekem nulladik naptól csinálja ezt néha random módon. Eddig Silverstone-ban és Monzában láttam, de nem állandó (azt hiszem, játékból való kilépés-visszalépés megoldotta).