Azert celoztam meg a valos koridot, higy legyen hiva gyorsulnom. Amugy nem erdekel. De belenyugodhatok a 80%-os AI ba is vagy toligathatom feljebb.... Most 86-88 korulivel kuzdok es ide mar kell az instabil amde furge setup. Fekero hatra, suly hatra , harapoasabb diffi.... No itt mar brutal jo a cucc :)
Érdekes, a valódi körökkel történő azonosítás engem valahogy sohasem csikolt, mindig az érdekelt, hogy adott fokozaton az AI-hoz mérten nekem mennyivel jobb vagy rosszabb (nyilván utóbbi a gyakoribb:) a köridőm. Igazából feleslegesnek is vélem a hasonlítgatást, mert hogyan és mi alapján? Ha egy nehézségi fokozat lenne és fix vezetési segítségek, vagy éppen azok hiánya, akkor azt mondom be lehetne lőni, de ennyi féle-fajta játékosnak különböző segítségekkel, különböző platformokon mindenkinek produkáljon real időt? Másik érdekes kérdés, ez a dilemma, hogy valós e a köridő vagy sem, hány másik játéknál merül fel vajon a játékosokban? :) Erre őszintén kíváncsi lennék!
Azert ha kozeliteni akarok a real koridok fele, setupolok egy gyorsabb de nyilvan sokkal instabilabb autot, akkor mar nem trefa dolog elvezetni ! :) Beszaras milyen jo, saj alhatja aki ki se probalja :))
Igen, én a billentyűs medium boi vagyok, nem a hardcore profi mint Ti! :D
Az meg a másik, egyszerűen hamar eligazolsz. De szerintem legkésőbb harmadik évadra mindenkit verő Mekit lehet építeni mindenfajta egyéb befektetés nélkül.
Egyszer tapasztalnám meg! :) Edig még egy Codemasters-es F1-el sem vittem végig egy szezont sem :) Persze ez most ne ma játék ellen szól, hanem, hogy mindig majdnem a leghosszabb utat választottam ahogy most is, közben kicsit beleuntam, jött másik játék, nem volt időm, stb. de inkább legyen így mint, hogy 5 körös versenyekkel bohóckodjak.
Miért, ha kifejleszted a megbízhatóságot akkor is van, hogy nem adja meg a fejlesztést? Azt hitem ez ezzel van összefüggésben? Nyilván ha a cél a világbajnoki cím megszerzése akkor valóban "pénzkidobásnak" tűnhet. Ma 13. lettem a McLaren-el Sochi-ban és tök elégedett voltam magammal :) Utoljára szerkesztette: Danecay, 2017.09.20. 17:02:03
Nem tudom, érdemes-e. Sajnos ezek baromi drágák ahhoz képest, hogy mennyit segítenek. Majdnem annyiba kerül a megbízhatóságot fejleszteni, mint folytatni az esetleg bedőlt fejlesztést, szóval totál nem renteábilis a dolog.
Minden bizonnyal érdemes a Quality részlegbe is befektetni :) Pl. a kép bal oldalán látható piros szekció ami ugye a motorfejlesztésre irányuló fastruktúra egy megfelezett függőleges négyzetekből álló oszloppal kezdődik. A felső fél a költségcsökkentésre vonatkozik, az alsó a megbízhatóságra. Az én értelmezésemben minél többet tesz az ember a megbízhatóságra, annál nagyobb eséllyel sikerülnek a fejlesztések, nyilván a költségcsökkentésre téve egyre olcsóbban kapja meg az ember a kifejleszteni kívánt alkatrészt.
Hali! Srácok! Az normális, hogy a Sauber esetében 95+ nehézség mellett mindjárt az első kettő fejlesztés nem sikerül? Ez kicsit kiábrándító... 2000 pont ment a levesbe! :O
Nálam tegnap a kínai nagydíjon 4-en fordultunk egyszerre az 1-es kanyarba és ez nem közvetlenül a rajtot követően történt hanem a futam utolsó harmadában :) Igen, vannak olyan komponensek egy játékban amik mindegy, hogy számolva vannak vagy generálva, lényeg az, hogy jól csinálja amit csinál. Mint már korábban is írtam számomra is rettentő jó versenyzési élményt nyújt a játék.
A tegnapi kínai nagydíj eseményei:
Az a "király" hogy az elhasználódással, nem csak a meghibásodás esélye nő hanem lassul az egész. Szabadedzésen pl. már nem tudtam megcsinálni az időmérős szimulációt mert nem bírtam olyan gyors kört menni :)
Lehet bizony, az előző versenyemen egy Williams próbálkozott olyan lehetetlen helyeken bejönni mellém, hogy csak néztem, a kigyorsításra kellett játszanom, hogy ne verjen meg:)
Vezetesre is jol vannak programozva, lehet veluk kuzdeni.:) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2017.09.19. 10:25:39
Nem lehet osszehasonlitani a szimes AI-val. A szimekben "csak" az autokezelesre, a szabalyok betartasara es a kozvetlen versenyhelyzetek kezelesere van programozva az AI. ISI engine-ben (es annak egyeb valtozataiban, pl. AMS, CARS, R3E stb.) van lehetoseg meg pilotakat beallitani, de az is csak a "vezetest" erinti. Itt az F1-ben "torteneshez" van programozva az AI. Ide ez kell, es ha jol latom, evrol evre egyre jobb lesz.
En nem tudom mit hogy szamol , le is sz..rom kb, de ehhez a lebonyolitashoz, AI hiz kepest neander volgy minden egyebb jatek. Husz eve tolom , de nem igen akad mas jatek amivel bevallalnek masfel oras offline futamot, mert minek... Egyreszt unalomba fullad, masreszt tenyleg neander vilgy ehez kepest meg rf2 AI is.AC, PC se lephet a nyomaba se. Fizika , bar nem hc szim, siman veri a PC , Raceroom kalibert..... Szival ez most jol ossze van rakva vegre.....
De legalább lassulnak, ha vizes pályán slick-kel mennek :) Gondolom nem km-ben nézi a logika a hátralévő távot, hanem körben. Egy normál páyán négy körrel a vége előtt a valóságban sem jönnének ki. Meg mondjuk négy kör alatt igen nagy eső kell, hogy el is kezdjen megállni a víz a pályán.
Spaban, 41. körben elered az eső .... Azért az AI nem semmi, simán végigcsúszkálja velem együtt a négy kört rongyosra kopott ultralágyon , + 20 mp-es köridőkkel :))
Patch 1.7 has arrived on PC! Below are the notes for this patch: Fixed issue where yellow flags persist for the duration of a multiplayer race when a player terminally damages their car and quits the session
Fixed issue where players are disqualified for not using the correct tyre compounds when another player rejoins their online session
Fixed issue where player is unable to resume a saved online championship from an earlier version of the game
Fixed issue where players are unable to load into a session which uses saved lobby settings
Fixed issue where lobby host could hang after changing race length during online season
Fixed issue where penalties could be forgotten after resuming a mid-session save
Fixed issue where player is limited to six gearboxes for a season
Increased level at which gearboxes suffer faults
Various other stability fixes
Feltehetően ez valamilen egyéni probléma lehet. Kipróbáltad már amiket írtunk? Overclocking mellőzése, túlmelegedés ellenőrzése? Utoljára szerkesztette: Danecay, 2017.09.18. 19:54:52
A yutub videó? nézőnek jobban élvezhetó, hisz amit felrakok az egy közvetítés. De van egy csomó fülkésem is... nekem mindegy honnan tolom. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.09.17. 11:11:14
gondolom a srác aki csinálja a magyarítást is bent van abban a "ligában" és a fb-os csoportban..de valószínűleg jegyzettömbbel magyarítható ez is, így csak türelem és némi nyelvismeret kérdése hogy lefordítsd magadnak.. :D
Igazság szerint most töröltem le a játékot tegnap mert felb*szott! :D
Az f1 2015 tökéletesen futott régen. A witcher 3 ULTRA beállitásokkal szépen fut és futott, igaz mostanába hamarabb elkezd beszaggatni és régen nem csinálta szóval lehet hogy valami nem teljesen klappol a PC-vel, de kideríteni nem tudom mert egyértelmű hibája nincs.
Majd lehet megint rászánom magam h vissza telepítsem, de nincs sok kedvem.
Ezt a belassulgatást úgy értem, hogy nem akadozik, de igy érezhetően be-be lassul a játék menet közben, jobban nem tudom leírni, és ez megtörténik ultra low-on is.
Beallitasoknal a textura streaming az micsoda ? Elegge eszi a gepet....
F1 2017 Hülkenberg's Renault R.S.17 Onboard @ Marina Bay Street Circuit
Igen, érdemes lenne visszavenni mindent alap órajelre. Úgy is simán mennie kéne.
Eddig az összes Codemasters F1 játék jól futott minden konfiguráción (AMD & NVIDIA) amit teszteltem és viszonylag szépen is skálázódik, ha erősebb vasat rak alá az ember. Tippre a videókártyád kezd meghalni, vagy vmiért ez az FX CPU nem elég neki - bár ezt kétlem.
Mit jelent, hogy bellasulgat pontosan, illetve más játékokban is van hasonló probléma?
Jól konfigolható az F1 2016 / F1 2017 benchmark része, szóval ha van időd végére járni: - minden futás előtt lépje be és állítsd be a mérni kivánt beállításokat, felbontást, majd kilépsz és újraindítod az F1t, hogy tuti elfogadott mindent - nálam már előfordult, hogy valamiért nem ette meg elsőre - csinálj két benchmark xml-t, egyikben legyen csak 1 autó, másikban maradhat a standard 20 autó - indítsd a játékot command line argumentumokkal kiegészítve, így csak a benchmark indul - nézz felbontás skálázódást 720p, 900p, 1080p - szerintem medium beállításokkal lenne célszerű - minden futást ismételj meg legalább egyszer, ha az eredmények nagyon messze vannak egymástól, akkor szerintem tuti hardware fault
Jó sok meló ez, de érdemes! ;) Az eredményeket érdemes kigyűjteni egy excel táblába és onnan lehet okoskodni újra. Minden futás után legenerál egy összegzést, abból kell kimazsolázni az fps értékeket.
Próbáld ki úgy, hogy nincs húzva semmilyen hardvered, elvileg az is képes anomáliákat okozni, ill. lehet hülyén hangzik, de ezt majd mások megcáfolják vagy megerősítik, a játék nem szereti az AMD-t. A korábbi, frissített engine előtti részek, hogy mentek? Én akkoriban játszottam, nagyságrendileg hasonló Intel (i5 3470) / nVidia (GTX 560) konfiggal, de akkoriban nekem megvolt a 30 FPS körüli és feletti átlag FPS. Na most azóta a VGA-m lett más (GTX 960) de ULTRA beállítások mellett is megvan a 60 FPS. Bár most a prociban elbizonytalanodtam, lehet korábban még a Cere2-es (8400) procim volt meg? Már nem is tudom. Közben eszembe jutott és megkérdeztem a tesómat, tavaly ő még a AMD Phenom II X3 710 procijával, ami ugye gyengébb a tiednél, és a tőlem megörökölt GTX 560-al is játszott az F1 2016-al. Nem melegszik esetleg túl nálad valami?
Ha grafikai beállítástól függetlenül is belassulgat, akkor gyengusz a CPI sajna. A Codies játékai pont arról híresek, hogy nem annyira király a kinézetük,viszont baráti a hardverigényük. Szóval ha még az F1 2017-tel is bajlódik a géped, akkor megérett a frissítésre...
En vagy tizenot sc szakaszt letoltam, de semmi bugot nem lattam....Mondjuk nem is ertem mit ir a kollega ! :)
Bug. CM tud róla. Javítják. Kénytelen leszel kivárni.
Sziasztok
erre van valami megoldás mert így elég dühítő a játék,a szituáció a következő-safety car-ugye tilos előzni szépen megyünk libasorba,majd bejön mellém vagy letaszít és írja hogy engedjem vissza a helyére mert tilos előzni de közben ő előzött meg,tegnap konkrétan az utolsó helyre estem vissza mert újraindításkor nekem írta még hogy nem szabad előzni de mindenki elment mellettem és és kellett lassítanom hogy visszaengedjek mindenkit
Sziasztok!
Olyan kérdésem, és egyben problémám lenne, hogy a játék írtó gyengén fut a gépemen.
Ez alatt azt kell érteni, hogy belassulgat akár time trialba is, nem hogy főleg 20 autóval, akár high- akár ultra low beállitásokkal.
1440x900-as a felbontás szóval mégcsak nem is HD. A rendszer ehhez a felbontáshoz szerintem "korrekt", FX 6300, HD 7850 meghúzva, 8 giga ram corsair, hexa táp.
Beismerem hogy nem eredeti, de pontosan ezért mert a 2016-nál is ezt csinálta szinte ugyan így, aztán javulni nem javult a helyzet.
Szerintetek? Ötlet?
Sima verseny alatt hogy lehetne annyi vizpermetet előcsalni mint amennyi replayben van ? :)
- Figyeld, hogy milyen gyorsan kopnak. Van olyan egység, amelyik simán kibír egy versenyt 90%-on is, van, amelyik 85-nél már problémás. De igazából érdemes lecserélni az elemeket 85% felett, mert ott már olyan szintű a teljesítmény-visszaesés, hogy lehetetlen rendesen versenyezni. - Szerintem random, hogy sikerül-e egy fejlesztés. Dob egyet a gép és vagy sikerül vagy nem. A failek számát lehet csökkenteni R&D-ben de szerintem nem éri meg.
Hány %-os elhasználódásnál érdemes részegységeket cserélni? Több is 60% körül mozog, van ami egy kicsivel alatta, van ami felette, de mikor érdemes cserélni, hogy ne verseny közben mondja be az unalmast? Továbbá, mitől függ az, hogy egy fejlesztés sikerül e vagy sem. Most kaptam az infót, hogy sem a motorfejlesztés, sem pedig az aerodinamikai fejlesztés nem sikerült, egyedül csak a súlycsökkentés. Ez mitől függ? Most raktam újból 500 pontot arra amire már egyszer tettem, de számomra ismeretlen okból nem sikerült kifejleszteni. McLaren-ről van szó mondjuk, de akkor is. A versenyzés, ill. annak az élménye első osztályú, tényleg úgy érzi magát az ember mint egy igazi versenyző érezheti, 13. helyen futottam be a McLaren-el de ennek ellenére úgy éreztem, hogy egy igen jó és élvezetes futamom volt, miközben 1 pontot sem szereztem :)
Én már a második szezont tolom a Haas-szal, most jön Kanada.
Remélem ez a hozzászólás tartalmára értendő, nem rám :)
Tiszteletem Remélem nem probléma,ha a 2016-os játékkal kapcsolatban teszek fel kérdést?!: Ha szabad erdeklődni miért van az hogy ha kormánnyal probálok játszani lefagy a játék?(genius speed 5 pro) köszönöm a válaszokat Utoljára szerkesztette: bakter985, 2017.09.12. 16:05:33
Kétharmadnál nekem már elkezd köhögni, kihagyogatni sebességet
Olyan kérdésem lenne, hogy váltót hány % károsodásnál érdemes cserélni?
Nekem nem rémlik, hogy az Assettoban is így ellenkormányozna a gép. Bár lehet csak régen mentem vele. Na azt hiszem hanyagolni fogom a karriert. Egyszerűen képtelen vagyok megcsinálni a benya spórolós cuccot.
"McLaren's Engine Power upgrades will now have an effect on the car when bought and applied." Na, a sok nyafogó miatt már megint kezdenek arcade játékot csinálni belőle. Hol valósághű már az, hogy a Honda fejleszt valamit, és attól erősebb lesz a motor?
· McLaren's Engine Power upgrades will now have an effect on the car when bought and applied.
· Spec and Multi-Class Races with Classic cars in Grand Prix now work properly.
· The player's Team Mate at the start of a career will now always be the one they have chosen
Ez hülyeség. A végén mikor nekimentem a szalagkorlátnak, már előtte csutkára eltekerte balra, hogy irányba állítsa az autót. De mindegy, ilyen és kész, ettől még jó kis versenyeket lehet menni.
Meg egy sinautozas. Nem a legjobb, de rohadt nehez, gyakorlni kellene. Alig lehet a gazhoz erni....
Tekeri az ffb, mi olyan ujdonsag van ezen ? :) Hogy pont egyenesbe rakja, veletlen, kormany ffb sebesseg, kanyar , ffb ero stb egybeeses. Nalam kb max eron van, t300 eleg gyors is , ilyen esetben egybol alatekeredik egy pillanat alatt...
Placebo...bejött...Ausztriában sikerült behozni 2ik helyre az autót. :D Ezek szerint nem a motorfejlesztés miatt volt. De nagy pozitívum a játék, hogy magasabb nehézségi fokozaton azért már tud támadni rendesen az AI. Simán ott marad a külső íven mellettem. Sajnos a szokásos első kanyaros lajhárkodás még mindig megmaradt.