Érdekes lenne, egy ilyen játék a játékban. Le kellene vezényelni egy ilyen kerékcserét, akár ténylegesen mozogni az ürgékkel, és akkor ezen teljesítményedet elmentené a játék, és ilyen gyorsan cserélnék gumeszt a depóban :D Kis plusz ügyességi játékot belevinni :D , de valami bazi nehezet :D
Boxutca teljesen érthetõ, mivel teljesen kidolgozott és leanimált lesz minden, hülyén festene ha az idióta játékos átmenne az embereken. Ez az rfactorban nem gáz mert papír emberek vannak és az egy sufni tunning játék, de itt érdekesen nézne ki.
-felvezetõ kör pedig egész jó feelinget adott volna..
-"A fejlesztõk szerint egy játékos által vezérelt bokszutcás mûvelet túl komplikált lett volna, hiszen idõben kell fékezni, bekapcsolni a sebesség limitert, jó helyen megállni, lehetõleg úgy, hogy ne sodorjuk el a csapattagokat." hát akkor hogy akarnak szimulátort?
a többi amit írtak az nagyon tetszõs, mind ezek multiban hmm:D
Csá! Osztott képernyõs játékmód lesz benne? pl ToCa Race Driver 3-ban volt. Remélem nem hagyják ki belõle! ;) Thx!
tegnap esti közlemény: Mentünk egy 17 körös versenyt Lee-vel és AI pilótákkal. Epikus érzés volt, igazán jó versenyt nyomtunk le. A gumikopás most már nagyszerûen mûködik. Az új motorhang is kiváló!
még van több mint két hónap fejlesztési idõjük van az alatt rengeteget fog még csiszolódni a játék! De akinek nem tetszik annak nem kell vele játszania, de akinek tetszett a toca vagy a dirt annak ez is fog:) 84 nap és megjelenik:P
ennyi erõvel a safety car mögött is unalmas lenne egy 10 körös versenybõl eltölteni 5 kört, mégis mindenki hiányolja :) az ilyen apróságoktól lesznek jobbak a játékok, gondolom egy csomó játék introját elnyomod indítás után, ha már egyszer végignézted korábban, bezzeg ha nem lenne, mindenki panaszkodna, hogy még csak az sincs
Amúgy ez a pezsgõzés annyira hülyeség lenne. Egyszer, kétszer jó lenne végignézni de utána mindenki átlépné. A gumi fizikáról esett már szó.
"-Lee ma letesztelte, hogyan melegedik a motor" Meg jo, hogy igy, lassan a megjelenes elott, ezt is megnezik:DDDD Ebbol is latszik, hogy nem ver-szimulatornak keszul, ha meg ezt sem neztek meg ezidaig;D Akkor a gumi melegedessel, -szemcsesedessel, kopassal ne is foglalkozzzunk:P
Az F1 2010 egy ízig-vérig tradicionális és realizmushoz ragaszkodó játék lesz, tehát semmiféle kompromisszumra nincs szükségünk – mondta Cousen. - Nem lesz semmiféle késlekedés, így az F1 rajongók a next-gen platformokon is megismerhetik a hamisítatlan F1-es élményt és szemernyit sem fognak csalódni. Igen nagy reményeink vannak az F1 2010-el kapcsolatban, arra számítunk, hogy csak Európában el fogunk adni belõle másfél-kétmillió példányt, hiszen ez a sportág épp a premier idõpontjában lesz az idény csúcspontján.
Minden tiszteletünk a Gran Turismo-é, sõt, minden olyan autós játéké, amelyek minõséget hoznak ebbe a mûfajba. A Sony ambíciói is igen nagyok, mármint ami a kívánt eladásokat illeti, de én szilárdan hiszem, hogy a Forma 1-es játékunk olyan vonzerõvel fog bírni a vásárlók számára aminek nem tudnak ellenállni és egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy az F1 2010 után bármi másra komolyabban kíváncsiak lennének. (info: f1game)
pezsgõzés nem lesz benne meg biztonsági autó sem! csak a 2011 részben! eztaz egyik interjúban mondták, de viszont a padockot rendesen lehet majd látni olyanra számítsatok mint a dirt 2-ben csak jobb:)
Az teljesen jó lenne, hogy pezsgõvel kell pofán locsolni a többieket :D ( 2szer fun, 3adjára már unalmas lenne ), de ha a mi pilótánk nem látja magát akkor többi sincs megcsinálva, vagy csak a mi pilótánk nem aki ugye nem Alono, hanem pl Béla:)
na akkor pár infó a játékról:) -A pilóta sosem fogja látni saját magát, ezért aztán nem lesz a játékban karakter-építési lehetõség.
Amennyiben új szabályok lépnek életbe, azok természetesen benne lesznek az F1 2011-ben. -Ahogy a Mercedes GP jóváhagyja a kocsik közzétételét, közlünk róluk képeket. -Nem olyan nehéz megcsinálni a virtuális koreai pályát úgy, hogy még kész sincs az igazi. Minden esetre jó látni, ahogyan szép lassan elkészül a semmibõl. -Nincs olyan, hogy a legjobb kormány az F1 2010-hez.Mindenkinek magának kell eldöntenie, melyik típus fekszik neki a leginkább.
Az AI nem lesz teljes mértékben leprogramozva jó elõre egy 100%-os futam esetében sem. A gépi ellenfelek ugyanúgy a versenymérnökök javaslatai alapján fognak mûködni, mint a játékosok. -Multiplayerban csak egy játékos lehet egy csapatban. -Lehetséges, hogy PS3-ra érkezni fog egy speciális F1 2010 kiadás.
Ismerjük azt a problémát a valós F1-bõl, amikor például a Williams a versenyeken egész gyors, az idõmérõn azonban borzalmasan teljesítenek. Dolgozunk azon, hogy ezt valahogy a játék is képes legyen visszaadni. Persze sok múlik majd a játékoson is. -Jó hírek! F1 2010 fejlesztõi videó napló várható a hét vége felé. Bemutatjuk az összes részletet, mindent konkretizálni fogunk. -Lee ma letesztelte, hogyan melegedik a motor. Azon vagyunk, hogy ne lehessen a csúcson járatni körökön keresztül. -A szerviz-személyzet képes lesz hibázni a kerékcseréknél. -Nincs tervben külön az F1 2010-hez készített kormány forgalmazása semmilyen formában.
Nem tervezzük, hogy tesztpilótaként kezdjen a játékos egy csapatnál. Kissé lelassulna a játékmenet. -Minden PS3-as kormánytípust támogat a játék. :D
Grid, Dirt játékok is ugyan olyanok voltak pécén mint konzolon ( konzol alatt a 360 értendõ, PS3on szarabbak voltak ) 720p + 4*AA van a Dirt 2, Griden Xbox 360on is illetve fix 30 fps és ugyan olyan minõségû textúrák, effektek ( nyilván pécén lehet nagyobb felbontást alkalmzani és hangyafasznyival szebb lesz ).
F1 alatt is ugyan az a motor van és ugyan olyan minõség lesz mind pécén mind 360on. Ps3on a képminõség, kevesebb AA, és kicsit rosszabb fps, vagyis csak a szokásos.
Dirt 2 meg tudtommal pécén is kiválóan optimalizált volt.
Már csak az a kérdés, hogy PC-s fejlesztés és lebutítják Xbox-ra, vagy Xbox-os fejlesztés és portolják PC-re. Mert az nem mindegy. Egyébként kiváncsi vagyok kinek lesz olyan gépe, ahol normálisan (>25 fps) el tud rajtolni esõben mondjuk az utolsó helyrõl...
na ez már sokkal ígéretesebb, mint az elõzõ videó :) tócsák viselkedése/elhelyezkedése néhol kicsit furcsa, de azért összességében elég szép az egész, fizika is normálisnak tûnik bár ahhoz képest, hogy ez a legdurvább idõjárás, esõfüggönyt nem nagyon húznak az autók, de ez legyen a legnagyobb baj
visszajátszáskor elég bénán néz ki ahogy követi a kocsit a kamera, nem értemi ha már eredeti licensz, miért em lehet ugyanazoka a kameraállásokat beletenni mint ami élõbe is vannak. körbemegy a kocsin a kamera mint a dirt-kben
Biztos, hogy menni fog már az újabb játékokat mind megcsinálják win 7 kompatibilisre. Amúgy meg nekem nem volt eddig olyan játék, ami a win7 miatt nem ment volna(Avatar is simán ment).
nekem kapásból a régiek közül (F1 challenge pl nem megy rajta mert kilép, Prototype, Avatar se megy rajta)
Igen ezt ki is emelték esõs versenyeken, ahogy szárad az ideális ív, úgy kell keresned az esõtócsákat, hogy lehûljön a gumi.
Megjelenés: Szeptember 24
Jól néz ki. Remélem lesz normális gumifizika és ha már esõ, akkor felszáradó ívek, túlmelegedõ esõgumi, ami visszahûthetõ a vizes részeken, különben semmivel sem fog többet tudni (fizikában) mint az F1 Challenge '99-'02...
multi lesz benne? mert szim mód+rendes ellenfelek még javíthat:D
A Codies nem hulye, valszeg tudna jot csinalni, ha akarna;) Autodinamikaban, toresben, alkatreszekben az egyik legjobbak. Mar az 5-10 evvel ezelotti jatekaik is olyan parameterekbol epitkeztek, olyan adatokkal szamoltak, mint pl. az ISI-engine (rFactor, GTR) - camber, caster, toe, spring, swaybar, trackbar, nyomatekgorbek stb. Csak egyszeruen a celkozonsegnek (a vasarloeronek) van beallitva, behangolva.
Ennel talan a nepszeruseg miatt tobb lehetoseg lesz komolyabb programot faragni belole az allitgatasokkal. De igazi szim nem nagyon lehetne belole, mert a jatekmenet, a koncepcio (karrier mod es egyeb koritesek) korlatozza a dolgokat.
De ettol fuggetlenul meg egy ertelmesen mozgo, mukodo, kezelheto auto, jatek meg lehet belole.
De amig nincs demo, addig ugyis csak talalgatasok lesznek. (Vagy akkor sem, mert a demo csak arkad moddal jelenik meg, es csak a veglegesben elerheto a Pro mod:))) Ilyenkor termeszetesen a teljes verziot kell "kiprobalni":DDDDDDD)
Menny vissza rfactor topicodba. Oda való vagy.
Ha meg tényleg ütõs lesz, akkor se fogják úgyse elismerni. Mert hát az egonak árt:D
Tökéletesen íven lehet tartani kontrollerrel, ahogy a gáz féket is lehet adagolni, tartani, persze ha téged odaültetnek akkor lehet te sem csinálod jobban az alatt a pár perc alatt... de nem is ez a lényege ezeknek, ezen kár lovagolni.
Ha nem tetszik nem kell vele foglalkozni. Kiállításokon mindig a legkönyebb fokozaton a már felfoghatalan segítségekkel állítják ki, hogy aki odaül az azalatt a pár perc alatt ne a sóderba pörögjön. Rfactorból is lehet "árkéd" 1 gombos játékot csinálni ha az ember végigzongorázza az F1-F12, az sem különb annál mint amit a videón látunk, csak rondább:D
Ha a kódmesterek megadják a szabadságot hogy mi állíthassuk be az irányítást akkor nem lesz vele gond, persze akik nem tudom milyen szimet várnak azoknak most szólok hogy ez egy "árkéd fos" lesz, ugy sem fog nektek tetszeni, mert nem olyan mint az rfactor... nem is lesz olyan mert ez mindenkinek szól, nem csak azoknak akik "munka"szerûen szimeznek.
Mindegyiknél azt mondják, hogy lesz szimulációs üzemmód. Ez kb annyiban merül ki, hogy nem automata a váltás, meg kicsit jobban csúszkál :D Ránézésre még warezben se éri meg idõt pocsékolni rá :D Minden esetre, evvel a gamecontroller-el jól játszható lesz:
komolyan nem értem mit vártok olyan videótól amikor valszeg minden segitség be volt kapcsolva és szaros kontrollerrel nyomták amivel még csak az iven sem tudta normálisan tartani (mondjuk analoggal lehetne azért nagyjábóóól....
nekem tetszik:D de ez még messze nem a végleges verzió még több mint 2 hónapos melójuk lesz vele. amúgy meg akinek nem tetszik annak nem kell majd játszani vele szerintem.