Nincs hat, persze hogy nincs , csak ironikusan irtam.... Egy ot koros versenyt nem tudok vegigmenni hiba nelkul :
Gyakorlok a pályára, semmi ilyesmi nincs 100%ban minden én kontrollálok a legutolsó tized milliméterig. ( akinek ilyen gondja van nincs bekapcsolva valami segítség? )
Ultralágy olyan 5-6 kör után nagyon elkezd csúszkálni, nagyon fickós lesz.
Max leszorítóerő, sínautózás, még jó ,hogy segít a játék automata ellenkormányzással ! :D
Ilyet nem tettem, viszont még mindig egy olyan hazug és hamis idézet van az aláírásodba az én nevemmel aláírva ami NEM IGAZ és kértelek hogy TÁVOLÍTSAD el.
Ha érdekel kifejtem, bár nem értem mit kell ezen pattogni és miért kell ezt csinálni... elképesztő amit egyesek megengednek maguknak.
Annyit írtam hogy normális használat során nem megy el a kép. Állítgatás, kibe lépkedés esetén ez a jelenség előfordult már az előző részekben is. Nem hiszem hogy egy átlag júzert ez izgatna, de amúgy én is ki szoktam lépkedni 2-3 alkalommal, pl ha videózok, és ilyen nem volt még a 2017esel. Lehet ha 15ször teszem meg össze vissza nyomkodva akkor fog... de ez most itt miért is fontos, hogy valaki kibe lépked és előjött egy hiba ami sok mindentől is lehet.
Erről a valamit írsz és én reagálok az adott témára majd utána hisztizel jó lenne ha leszoknál. Erre én nem vagyok kíváncsi, más sem. Innen a baromságaiddal nem fogsz elüldözni mint tettétek az F1 topikból. Szóval ha ilyen szándékod van akkor gyorsan tegyél le róla. Itt rend van és lesz.
És itt most Én befejeztem, s Te is. Törlök mindent, ha pedig nem távolítod el a hazugságot az aláírásodból de minimum a nevemet, akkor moderátorokhoz megyek.
Remélem ezt gyorsan és bonyodalom mentesen megoldjuk. Köszönöm.
Megjegyzés : erre NE válaszolj, mert törlöm Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.09.05. 10:18:17
Túl vagyok Japánon, behoztam a Haas-t a második helyre úgy, hogy nagyon trükközni sem kellett, simán tartottam a két másodpercet az üldöző Verstappentől. Eddig is nagyon szerettem ezt a pályát, de az új tapadással valami brutális tempója és ritmusa lett az első két szektornak.
Én semmi ilyet nem mondtam, és kérlek vedd ki az aláírásból, mert olyat írtál ami nem igaz... ezt a gyerekes viselkedést meg fejezd már be kérlek, senkinek nem hiányzik és ide sem kell.
Nalam most elore forog a hatso, es lambada szol a radioban....
A megjelenesek utan mindig "finomitottak" a jatekon (nehezseg, mukodes, kezeles), hogy "jatszhatobb" legyen;) Ez nem tudom milyen lett alapbol, de sokan dicsertek (kormanyosok), igy valszeg a tobbsegnek nem annyira. Igy talan kicsit hozzajuk igazitottak;)
Nálam nem jelentkezik ez a grafikai bug de esküszöm úgy érzem megpiszkálták az irányítást. Belenyúl a gép a kormányba ha megcsúszik a segge az autónak, automatikusan ellenkormányoz. Ja és nem füstölnek a gumik. Utoljára szerkesztette: macleody, 2017.09.04. 22:07:25
A gumikopást jól megcsinálták, az ember egy picit előbb lép a gázra néhány kanyarba egyből el kezd kopni . Ez medium gumi, Monzában, 17 körös ( 50%-os versenyen ...) , a két lesmo meg a parabolica adja neki ....ennél kopásnál már nem lehettett mindenhonnan padlón kijönni .
Nem rendeltetés szerűen használta, alt+tabol össze vissza... amitől amúgy a 2015ös is csinált ilyet és a 16 is. Ez van, az már viccesebb ahogy játszanak vele közönség előtt, de mindegy.
Sziasztok! Sajnos csak billentyűzettel van lehetőségem mostanság játszani és ezáltal a karriermódban a gumikezelést egyszerűen nem tudom azon a nehézségi fokozaton megcsinálni ahol játszom. :( (90-95-100%) Nem tudtok valami modot mint amilyen volt a 2016-hoz is vagy valami tippet, hogyan tudnám teljesíteni? Előre is köszi a választ! :)
Hello!
Patch 1.6 is now live. You can find the patch notes for this one here:
· Players losing vibration / force feedback in multiplayer
· Grid penalties for changing parts now apply correctly when reforming the grid after a formation lap
· AI will no longer post single sector times as lap times at Monaco
· Stats for Public Multiplayer now work correctly (we will, however, be wiping the leaderboards in due course)
· Added Polish subtitles
· AI drivers will suffer reliability issues in Championships mode
· Various crash fixes
Monacoban találkoztam egy buggal...Ericcson 20mp-es idővel nyerte a Q1et :D
Mostanában én is azt vettem észre, hogy nincs kedvem körözgetni. Alapból gyorsabban változik a gumi hőmérséklete, úgyhogy eleinte nem is éri meg csinálni, csak az utolsó szektorban, meg mert most már a szabadedzés kb. kétszer hosszabb, mint eddig, tényleg nem hiányzik az a +1 kör. Azért jó hogy van rá lehetőség, de nagyon hiányzik, hogy nekem kelljen manuálisan beállni szépen gondosan.
Melbourne Q1, száraz időjárási viszonyok mellett. 16. voltam, Alonso előtt kb. azzal a 0.7 sec-es előnnyel és gondoltam csak megpróbálkozom egy új szett gumival hátha besikerül kerülni a Q2-be. Miután felraktam egy vadonatúj szett ultralágy gumigarnitúrát az óra még több mint két perce mutatott hogy hátra van még a Q1-ből, nyomtam egy Flying lap-ot és már csak a Q1 végi bejátszással szembesültem a helyezésekkel ahol már Alonso is és még valaki más is elém került. Mivel olvastam már erről a 0.7 sec-el jobb, AI számára generált időről, így ennek tudatában vizsgáltam az egy csapásra átbillenő időkülönbséget és igen, kb. olyan 0.7 sec-el lett végül jobb körideje mint mielőtt még rányomtam volna a Flying lap lehetőségre. Ami az előző hosszabb hozzászólásomból kimaradt a felvezető körre vonatkozó észrevételem, miszerint sajnos úgy néz ki, igazából ebben a részben sem túl nagy jelentősége. Pedig igazán megcsinálhatnák úgy, hogy legyen, álljon fel magától a rajtrácsra az autó, bánom is én de legalább lenne értelme melegíteni a gumikat a fékeket, hogy a rajtnál minél jobban tapadjon be az autó és hogy az első féktávon ne veszítsen rajta rajta az ember, ne csússzon bele az előtte lévőbe és, hogy normálisan el tudjon fordulni az első kanyarban. Gyakorlatilag, hogy üzemmelegre melegítse fel az ember az autót, amit jelenleg függetlenül attól megkap a játékos a rajtnál, hogy tett e a felvezető kör alatt bármilyen erre irányuló megmozdulásokat vagy csak végig gurult a többiek mögött vonatozva. Jó persze legyen opció arra is, hogy eleve üzemkész autóval álljon fel az ember a rajtrácsra, de amennyiben kiválasztom a felvezetőkör lehetőséget, akkor nekem kelljen már felmelegíteni a dolgokat saját magam érdekében. Ebben a formában igazából súlytalan a dolog, mert a 3 szabadedzés és az időmérő után már nem igazán van kedve az embernek értelmetlenül +1 kört végig gurulni a pályán, mert tényleg nincs jelentősége így én már legutóbb is átléptettem. Jó lehet azt mondani, hogy hangulati elem, de mire elér idáig az ember már annyi kört tesz bele az adott hétvégébe, főleg karrier módban, hogy ezt lelkiismeret furdalás nélkül ki lehet hagyni :) Tudom, tudom, nem mindenki játszik karriert :)
A cápauszonyos dolgot megtudom erősíteni abszolút. :) Monzában a célegyenes végén nekem is megdobta a McLarent, illetve Kínában a 3-4-es, illetve 7-8-9-es kanyarokban is érezhető eléggé rendesen :D
Én karriert Mekivel kezdtem direkt, tetszik maga az autó, fejlesztésre rágyúrtam így már középmezőny fix, sőt utóbbi időben több dobogós helyezésem is volt. :D
Nem a szkriptelt AI-val van baj vagy a generált időkkel, hanem azzal, hogy ezt ilyen látványosan teszi. Generáljon egy véglegeshez közeli időt adott etap közepén vagy a vége felé és ahhoz képest mozogjon minimálisan vagy valami hasonló. Az erősorrend és pilótasorrend csapaton belüli tartására dolog azért sántít, mert mi van ha én Easy-n játszom a mostani tudásommal, McLaren-el akkor sem tudnék előkelő helyen célba érni, csak a mezőny második felében vagy a végén csakhogy megmaradjon a valóságnak megfelelő erősorrend? A Rival kihívást verseny után ismét buktam mert a versenyen elért eredmény 3-3 lett Alonsoval szemben de az időmérő végén a generált 7 tizeddel jobb idő miatt összességében Alonso nyert 4-3-ra. Na meg nehogy már ne érjek fel mért körre, úgy hogy még több mint 2 perc van hátra az időmérőből. Egyelőre ezekbe a látványosabb hibákba futottam bele, de azért nehogy azt higgyétek, hogy fikázom a játékot mert versenyzési élményben párját ritkítja (már ha lenne neki :), főleg azoknak akik ismerik vagy értik az F1-et. Végig odafigyelős, végig managelni kell a versenyt, odafigyelni az üzemanyagra a keverékre, a gumikra, a bekövetkező random eseményekre. A végére leizzadós. Szimes mértékkel ha eltekintünk a minden évben felbüffenő FFB-től, ami azért közel sem olyan rossz, és annak latolgatásától, hogy mi a szkriptelt és mit számol, akkor ízzig vérig szimulátor. Mi ha ez nem. A bokszkiállás bár még mindig nem teljesen manuális, de a sebességlimit átlépésére való figyelés, a limiter használata, kiállásnál kerékcsere utáni kuplunggal való elindulás és a limiter kikapcsolása a bokszból kimenet a vonal átlépése után amiről mindig megfeledkezek mert nem vagyok hozzászokva, mármint ebbe a sorozatban :) Szabályrendszer is kevés játékban van ilyen mértékben kidolgozva, továbbá ott van a különböző alkatrészek elhasználódása, a meghibásodási faktor, karrierben a részletes fejlesztési lehetőség, a többfajta játékmód, a sima versenyhétvégétől a bajnokságon keresztül, a karrieren át, a különböző szituációs versenyhelyzetekig, a klasszikus autókig amik a karrier módba is integrálásra kerültek, ja és a TT-ig és a multiplayerig. Felsorolni is sok nemhogy mindegyikkel játszani, főleg ha az ember nem 3 körös versenyeket fut. Szerintem A Codies igencsak kitett magáért, viszont a hibákat sem szabad elvitatni no meg ott az a fránya virtuális tükör, mármint, hogy annak a hiánya. Tudom utóbbi nem is volt beígérve de azért lennének akik értékelnék és örülnének neki.
Fene tudja, lehet meg mindig megmaradt a konzolos vacak online..... Amugy most is olyan, hogy nem lehet szerverre keresni ?
Lehet szidni Codies-t vagy az F1-es sorozatat, de szerintem, a tobbi "sorozatos" autos probakozasok melett (NASCAR, Rally) a legjobban osszerakott cucc. Persze mindenben lehetne kicsit jobb/tobb, igenytol fuggoen, kinek mire lenne szuksege (grafika, hang, tartalom, fizika, FFB stb.), de eleg sok kompromusszumot kell kotniuk (licenc, vegyes felhasznalo tabor, multiplatform, gepigenyek, porgos versenyek, komolyabb megoldasok stb.), ahhoz kepest eleg jol (vagy tokeletesen, kinek mi:P) eltalaltak.
Nem neveznem koritesnek, mert szinte ez a lelke az egesznek, de azt valoban ugy osszeraktak, hogy ilyen valoban meg tervben sincs sehol .:) Allitom a setupt aztan egyszer csak megszolal a mernok, hogy az ugy tulkormanyzott lesz, a hatso szarnyon vagy az elso kerekdolesen igazitsak...Az milyen mar ! :))) Ha jol ertettem :)) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2017.09.03. 10:27:36
Valszeg igen, de tuti van benne valami adaptive/random resz is. Biztos vannak benne anomaliak, de igy latattlanban, a Codies ennyi ev alatt biztos kitutizta melyik megoldas mukodik a legjobban.
Ez igy korrektul nez ki. Mar reg hasznaltam F1-et. Ez a resz tudasra/szolgaltatasra/koritesre tetszene, de tuti nem hasznalnam ki, a gepemtol is rinyalok, meg penzem sincs ra:D
Olyan érdekes elképzelései vannak itt embereknek :D :D Lehet menni multizni, ott van jó kis csaló játékosállomány, tiszta reális ;)
Ha az ember skippeli a dolgot, nyilvan valami script, vagy random cucc alapjan meg valtozik a dolog, melyik jateknal nem.....
Mint ahogy minden más játékban is így van, de ezt az AI programozó tudná elmondani, hogy hogyan is működik. Nem mintha sokat számítana, nyilván azt csinálja amit beleprogramoztak / valamennyire adaptív.
Ha látod is az AI gyors körét, az már valószínűleg a kör elején eldől, hogy milyen kört fog menni. Utána már csak végig megy a generált vonalon a generált sebességgel.
Mivel a hitelesseg miatt tartani kell a Codies-nek a csapat sorrendet, pilotankent es palyankent, igy a szimes megoldas, amikor kulonfele tulajdonagokkal beallitott AI vezeti az autot es ugy er el eredmenyeket, nem mukodik. Valszeg tele van script-elve az egesz. Versenyen adaptive/catchup AI-val, sulyozott random balesettel es meghibasodassal, az idomeron pedig az eredmenyek "utanigazitasaval". Ha lehet(ne) nezni az AI-t idomeron ahogy a palyan megy, es merni az idejet, valszeg egyik sem stimmelne;)
De nincs ezzel gond, az a program lenyege, hogy minnel jobban a valos "esemenyeket" probalja visszaadni, mashogy nem megy. Programozasbol megoldani, hogy a "pitwall" is AI legyen (jokor engedje ki, jo beallitasokkal, ne keruljon forgalomba stb.) es az AI vaoban hozza vezetessel az elvart idot, eleg huzos lenne megoldani.
Nekem ilyen gondom nincs, mert ha olyan szazalekra rakom az AI erosseget, hogy verseny izzados legyen, idomeron utolso vagyok mindig ! :))
Sajnos én is nagy valószínűleg szembesültem az időmérő végén az AI számára jóváírt ~0.700 másodperccel. Sajnos már rögtön az első rivális kihívásomon az utolsó pillanatban, pontosabban inkább az után alulmaradtam csapattársam, Alonso-val szemben miközben az idő lejárta előtt még előtte voltam a 16. helyen. Gondoltam csak megpróbálkozom egy új szett gumival hátha besikerül kerülni a Q2-be. Mondjuk már azt sem értettem, hogy ha több mint két perc volt hátra az időmérőből, hogyhogy nem értem fel a mért körre még ha Flying Lap-al is kezdtem volna meg az utolsó kört, mert amint rányomtam már kapásból spectator nézetet kaptam és az időmérő eredményét, ahol nem csak Alonso került elém, de más is beékelődött azzal a kb. 0.7 sec-es időlevonással így nemhogy 15. de 17. lettem, ezzel a Rival párbajt is elbukva. Ha ez tényleg valami bug remélem javítják! Persze tudom, hogy közben ők is lehettek még gyorskörön, de az már gyanús, hogy elég sokan felfigyeltek már erre az elvileg rendszeresnek mondható jelenségre.
Ma azért hangosan felröhögtem amikor Alonso csapattárasam magam mögött gondolt előzését követően megpillantottam az első kerekem mellett az autója orrát. Kitartó volt :)
Bár nem néztem de minden bizonnyal nem, ettől karrier a karrier :)
Amennyiben Te zsolo89 vagy a PH-ről akkor nem írom le még egyszer, mert egy ilyen nevű felhasználónak éppen ilyen jellegű hibájában próbáltam segíteni. Ha nem Te voltál az akkor nézz át oda a játéknak megfelelő topicba, vagy kérésre bemásolom ide is. Semmi atommaghasítás, csak meglátás, tapasztalat és vélemény.
Mutasd meg mi a gond, mert elképzelni nem tudom. Menj 5-10 kört és töltsd fel, hogy lássuk.
Maximális kontroll alatt lehet tartani az autót, minden miliméter megmoccanás azonnal érezhető. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.09.02. 22:26:24
Time trialban lehet lag? Mert a netem eleg sokszor tréfál meg (T-Home) Amúgy mas fórumokon is olvastam hogy nem tudnak eleg precízen kanyarodni, pedig mas játékokkal (pl f1 2016, vagy szimulatorok) ezzel semmi bajuk sincs.
Kicsit olyan érzésem van, Foleg a lassu kanyarokba menet, mintha nem en irányítanam az autót. Az apró kormanymozdulatokra egyszer igy, egyszer ugy reagál. A legjobb szo talán a kiszámíthatatlan. Lehet, hogy valami beállítás függő, de ilyet mas szimulatorokban (rfactor, raceroom) nem ereztem.
Mitől szörnyű? minden féktáv és kanyar olyan ahogy Te beveszed. Gyakorlás, gayakorlás, koncentrálás, pontos féktáv és ívek. Csak ezen múlik. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.09.02. 20:30:55
Napok ota próbálkozom, de egyszerűen nem találok megoldást. Fanatec kormánnyal, minden segítséget kikapcsolva is olyan mintha sinautoznek. A gyors kanyarokban még nem annyira vészes, de pl monza elso sikán, es rögtön a következő szörnyű. Kétszer egymas utan szinte eselytelen ugyan ugy menni. Van valami trükk a beallitasoknal, vagy fogadjam el, hogy ez ilyen?!
Koszi
Fú, ez nagyon jól néz ki. Lehet karácsonyra megveszem.
Nem is direktben neked szólt :D Mondjuk így nem csoda, hogy neked az F1 2015 is teljesértékű volt, de aki fogékony az ilyesmi iránt had lelje már benne örömét. Én pl. a McLaren-el kezdtem el, nyilván teljesen esélytelenül, de futamhétvégéről futamhétvégére fejleszthető az autó és lehet, hogy szezon felénél már a középmezőnyben harcolhatok Nekem nem feltétlenül az a célom, hogy világbajnok legyek, ha az lenne a Mercivel kezdtem volna, így meg valóban nem sok értelme lenne a karriernek.
Az igen, karrierben még az autógyárat, azok egységeit is lehet fejleszteni A 4 fő fejlesztési vonalanként 2 azaz összesen 8 fejlesztési lehetőség van + ezeknek különböző fokozatai, amik pl. a gyártási költségekre ill. a megbízhatóságra vannak kihatással. A McLarennél biztos nem árt rágyúrni a megbízhatóságra :)
85%-os AI, a két Mercedes megizzasztott rendesen, hiba nem fért bele. Azért figyelni kell, a szuperlágy nagyon tapad az elején, a lágy már érezhetően csúszkálósabb tud lenni. Iszonyat a tapadás, de melós ezt átvinni a féktávba kanyarba és hama el lehe dobni, ha túltolja az ember ( itt most nem, de mentem vagy 7 futamot ahol igen ).
Először a McLarennel próbálkoztam, de azzal nem lehet érdemben annyira nincs sebessége egyenesben. DRSel, szélárnyékban sem versenyképes...
Nem tudom hogy csak bebeszélem e magamnak, de mintha a célegynes végén DRSel max tempón a boxkijárat után elkezdene mocorogni a segge az autónak mintha a szél oldalba kapná a cápauszonyt és annak a hatása. Ritkán, főleg edzésen éreztem pár alkalommal. Más is tapasztalt ilyet?
F1 2017 Verstappen's Red Bull Racing-TAG Heuer RB13 @ Monza 25% Race Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.09.02. 08:16:08
Nem mintha nem csúszna eléggé most is ha igyekezni próbál az emebr :))
Semmi furát nem vettem észre a hanggal, nálam szól ahogy kell ....
Nagyobb tapadás, tudod :)) Most a hanggal, pontosabban a hangerővel kapcsolatban vettem észre dolgokat. A mellet, hogy amint korábban is írtam nálam NIGHT módban szól a lehangosabban és macleody meg is erősítette, hogy nála már a 2016-ba is így volt (én akkor nem figyeltem) most azt vettem észre, hogy futam közbeni REPLAY után, a futamhoz visszatérve, majd felére, de legalább 1/3-al csökken a játék hangereje, rádió használat után viszont megnő, vagy legalábbis visszaáll eredeti hangerőre, sőt amennyire megfigyeltem, még az is befolyásolja a hangerő változás irányát, hogy REPLAY alatt előre vagy visszatekerésből lépünk vissza a játékba (futamba)
Az eso jo, meg extra latvanyos, esos hangok is...de csuszhatna kicsit jobban ! Remelem megmoddoljak ! :))
Mondjuk optimalizációt tekintve nem semmi a cucc, eddig szinte ez a rész fut a legjobban. Középkategóriás, de inkább alsó-középkategóriás hardveren benchmarkban hozza az átlag 60 FPS-t mind tiszta mind heavy rain beállítások mellett, ja és ULTRA presettel. Alapból nem is raktam HIGH-nál magasabbra, így próbálgattam eddig játszani, a benchmarkot nem is néztem, de mivel HIGH-on folyamatosan ki volt akadva az FPS számláló 60 FPS-en, gondoltam kipróbálom magasabb beállítások mellett, de a helyzet szinte semmit nem változott, legalábbis így elsőre. Na most vagy gyengébb lett a grafika vagy meg inkább jobban optimalizált :) Jó igaz nem 4K-ban játszom csak Full HD közeli felbontásban, de akkor is :)
Igen-igen de mindig 7 tizedet. A leaderboard világrekord alá mentek.