Pedig én pont a McLarennel szeretnék játszani Ahhoz, hogy valamit látni lehessen a visszapillantókba, annyira hátra kell tolni a nézetét, hogy már majd nemhogy a versenyző vállát is látom
Azert egy virtualis tukor nem a technika csodaja, sok ev alatt csak beleferne az idejukbe:D Persze minimalis azoknak a szama, aki cockpitbol es foleg normalisabb nezetbol hasznaljak, de akkor is;)
Engem is zavar a visszapillantó rossz láthatósága cockpitból. McLaren használhatatlan gyakorlatilag. De van azért legalább 4 olyan autó, ahol elég közel van a visszapillantó ahhoz, hogy benne legyen a képben. Karrierben ezek közül kell választani.
· A missing gear fault will always be fixed after swapping out a worn gearbox for a new one.
· Fixed a crash seen loading in to any Multiplayer session.
· Reduced the amount of gearbox and engine wear when playing 25% distance races.
· Fixed an audio stutter Utoljára szerkesztette: gebali, 2017.08.31. 13:51:37
Egyébként azt vettem észre, hogy a valóságnak megfelelően nem az első mért kör a leggyorsabb, hanem a gumik melegedése miatt a második vagy a harmadik lehet az igazi. Másodszorra tuti rövidebbek a féktávok.
Az a "random" AI ido/mukodes regebben vicces volt, pl. amikor az idomero koron valakit megeloztem, jo 1 masodperccel elotte futottam be, es amikor o is beert, bo 1 masodpercet kaptam tole a tablazat szerint:DDDDD
Ugyan a patchnotes-ban nem írják, de elvileg volt egy bug, ami miatt az időmérő lezárása után még random módon 0.7 másodpercet javíthattak a gépi pilóták, elvileg ezt most az 1.4-gyel fixálták.
A menüben, a felvezető videóban és a replay-ben tapasztalható 19-21 FPS között sebességet viszont nem értem. Ingame megvan a fix 60 FPS magas grafikai beállítások mellet de az előbb említett módokban diavetítés.
Akinek hasonló problémája van állítsa át a VSync Interval értékét Auto-ról 1-re. Ez nálam megoldotta problémát. Utoljára szerkesztette: Danecay, 2017.08.31. 08:38:12
19ik lettem időmérön McLarennel...versenyen sikerült bejönni 9re. Kiesett előlem 2 Ferrari, 1 Red Bull...safety car, jól időzített kerékcsere. Igaz a végén megizzasztottak, 1 tized előnyöm volt a célvonalnál.
Nem is rémlik, hogy a 2016-ban is volt ilyen de akkor biztos, csak akkor még nem tűnt fel. Az is fent van a gépen, gyakorlatilag a megjelenése óta de most csak emiatt nem fogom elindítani, hiszek neked :)
Nekem a hanggal kapcsolatban az jutott eszembe, hogy nálam talán a Night (vagy milyen) mód a leghangosabb, minden logikával szembe menve, persze ez lehet, csak egyéni jelenség.
Mi a franc ez a hang akadozás? Ma elindítottam és elkezdett akadozni a hang. Rohadt idegesítő. Állítólag valami bug.
Na, csak kezdek vele megbarátkozni és ráérezni az ízére :) A menüben, a felvezető videóban és a replay-ben tapasztalható 19-21 FPS között sebességet viszont nem értem. Ingame megvan a fix 60 FPS magas grafikai beállítások mellet de az előbb említett módokban diavetítés. Mondjuk úgy rémlik, hogy volt már ilyen hibája egy korábbi résznek is amit később javítottak. Másik a belső nézet vs. visszapillantó. Remek, hogy egyre tágabb lehetőség nyílik a kameranézet testre szabására, azt viszont nehezményezem, hogy még mindig választanom kell a nekem tetsző és kényelmes cockpit beállításon és egy olyan között ahol valamilyen szinten használhatóak a visszapillantók is. Nem értem, hogy egy virtuális visszapillantót miért nem bírtak 8 rész alatt belerakni. Mindegy, most akarok csinálni majd egy valamilyen Freetrack vagy Opentrack alapú fejmozgáskövetőt, remélem sikerül majd rávenni, hogy működjön is a játék alatt, főleg most, hogy már van beépítve is direkt erre a célra szánt hasonló opció. Mennyivel jobb lenne így, elfogadható cockpit nézet és teljesértékű visszapillantó. Perze vágom, hogy más az autó kialakítása, de akkor is :) Utoljára szerkesztette: Danecay, 2017.08.30. 21:02:09
Amennyiben valamilyen látványt manipuláló változtatásról van szó, minden bizonnyal nem, de ha valamilyen tapadást vagy motorteljesítményt módosító cuccról van szó, mint pl. "Increase Mclaren-Honda Performance 1.0 " elvileg mindenképp.
As of 29/08, we released the latest patch - 1.4. Here you'll find the notes for patch 1.4!
• The McLaren MP4/4 is now available for selection in Multiplayer modes for players with the Special Edition. • Players will no longer be incorrectly disqualified from Multiplayer sessions."
Mennyire életszerű, hogy modolható a játék? Leginkább arra gondolok, hogy mondjuk lesznek-e egyedi festések a régi autókra? A mostani helyzetben hiányzik egy csomó szponzor a régi McLaren-ekről például, jó lenne, ha lenne rajtuk mondjuk egy Marlboro felirat. Keresgéltem a netten, de nem sok hasznosat találtam. Ez tényleg így van?
Köszönöm
Ket merci volt elottem, , Vettel lerohadt, ha jol emlekszem olyan 1:48 volt a 40 mp hatrannyal ertem be harmadiknak az elsohoz merten.... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2017.08.30. 06:20:54
Én ma letekertem egy 100%-os Spa-t. Teljesen jó volt . Gumik, pálya több mint jól működött, gyorsult, lassult . Setuppal nem szórakoztam, lehúztam az AI-t 82 %-ra így kb egálban voltunk :P Első 15 kör abból állt, hogy utolérjem Bottast, alig tudtam lopni a távolságot , így mivel rá voltam kényszerülve, hogy kicsit a komfortosnál gyorsabban menjek, már nem volt olyan sínautó :) Az autó fizikája nekem nagyon bejön , teljesen természetesen viselkedik .A gumik jók voltak az AI-nál is, új ultralággyal gyorsan feljöttek rám ,de utána hamar el is kopott ,estek vissza . A rádió az meg wtf kategória, eddig sose néztem ,de mindent elmesél amit csak akarok :))
Lehet, de mint írtam szokni kell, egyelőre a belső kerékvetőket trafálom inkább el mert reflex szerűen számítok arra, hogy mire a kanyar csúcspontjához érek tolja majda annyira az orrát, hogy pont jól jöjjön ki, de nem mer olyan mintha dróton húznák. Kezdtem már ráérezni egyébként, és lehet, hogy jelenleg csak egyszerűen nincs se túl nagy kedvem se túl sok türelmem hozzá. Holnap már nem melózok, remélem nagyobb kedvvel és objektívebb szemlélettel lesz majd lehetőségem próbálgatni.
Probálj gyorsabban menni, később fékezni .....akkor látsz alulkormányozottságot :)
Így már jobb, de szokni kell. Mondjuk a magam részéről jobban örültem volna ha elsőre jónak érzem nem szokhatónak. Értem én, hogy megnövekedett tapadás van de az, hogy alulkormányzottságat, szintem még nem is éreztem, mert az autó úgy és abban a szögben fordul be ahogy eltekerem a kormányt, max. túlkormányzottság van kigyorsításkor és a kerékvetőkre hajtva, nem teszi szimulátorosabbá a játékot (sőt), igaz hosszabb távot sem tettem meg, hogy érdemben kopni tudjanak a gumik, de valahogy első próbára nekem a tavalyi jobban tetszett, kevésbé kerestem az a beállítást amivel élvezetesebben lehet autózni, de lehet csak fáradt vagyok és nyűgös :)
Köszi, kipróbálom! Kikísérletezem én később magamnak is de annyira nincs időm most foglalkozni vele, már az is nagy szó ha megtudok tenni egy pár kört.
Nem értem, nálam nem csinálja (F1 2016-ban pedig működik). Mit állítottam rosszul? A control schemes-ben ugyanaz van nálam, mint a #19527 hsz. A default Logitech profil nem jó nekem, mert a funkciókat más gombokra pakolom. Utoljára szerkesztette: dr Kotász, 2017.08.29. 12:38:33
Azt hiszem csak az F-re, de mérget nem vennék rá, hogy csak arra. Ma este letesztelem ill. azt is megnézem, hogy az F-re mi van beállítva. Emlékem szerint semmi jelentős, de majd megírom.
Nálam ugyanez van (G29). Ami baromi idegesítő, hogy ha a kormányon bármit megnyomok, akkor a menüben a funkciógombok helyett a kormány gombjai jelennek meg (négyzet, kör, stb.). Ezt egy gombnyomással vissza lehet változtatni a funkciógombokra? Csak nálad F? Te konfiguráltad arra valahogy?
A kvalikon gumizodik a pálya? Azaz jobb időt lehet menni a végen mint az elején csak ezért?
Sikerült, hogy a Keyboard Preset 2 és a Sajat1 is be legyen pipálva, viszont amint kiléptem, majd visszajöttem a menübe, már csak a Sajat1 volt ismét bepipálva. Viszont ennél írja mindkét kontroller típust, mondjuk így is állítottam be benne. Továbbra is előjön, hogy néha számok jelennek meg a menü gomboknál, szerencsére a sima F gomb megnyomására (nálam), lehet váltani. Együtt lehet vele élni, de akkor is idegesítő. :)
Első, pár körös próba után még szokni kell. Valamiért számomra furcsa az irányítás, olyan furcsán hirtelen reagál minden kormánymozdulatra, jó-jó a megnövekedett tapadásnak próbálja betudni az ember de akkor is. Lehet mondjuk csak FFB beállítás kérdése mert idő hiányában próbálgatni nem nagyon volt időm, az FFB, globálisan próbáltam lentebb venni, hogy ne üsse széjjel a kormányt, így lehet azért érzem furának, mert nem elég az, hogy minimális mozdulatra reagál az autó, de a kormánynak sincs semmilyen ellenállása amikor kimozdítom középállásból, ami Logi (G29) kormányoknál egyébként is jellemző jelenség, de pl. a 2016-nál ez nem volt zavaró. Az elmenő tapadást viszont még is alacsony FFB erők mellett is egész jól lehetett érezni. Tényleg valakinek valamilyen elfogadható FFB beállítása G29/G27 vagy G25-höz akár. Grafika terén pedig azt vettem észre, mintha néha későn töltené be a megfelelő részletességű tereptárgyakat (LOD), pl fáknál vettem észre, hogy néha még közelről is homályosnak tűnik, de lehet, hogy valamilyen filter kavar be, ja és a fejér pixelek a pálya szélén nálam is jelentkeznek (GTX 960 4GB G1 Gaming)
Preset Control Schemes/(nálam) Logitech G25/Duplicate. És a másolatban kell beállítani a kormány tulajdonságait. Így ki lehet pipálni mindkettőt.
Azt, hogy az ellenfelek autói ghostok legyenek e vagy sem vagy, hogy milyen legyen a sérülés, a lobby létrehozásakor lehet beállítani, legalábbis tavaly így volt ezért gondolom most is így van. Publicra a sok agyament ellen hasznos lehet :)
@lacco Huhh még sok tapasztalatom nincs, de így első ránézésre nem rossz. CM féle F1-ekkel nem sok tapasztalatom van (korábban leszedtem pár warezt, de nem nagyon érdekeltek). Korábban csak liga szinten F1-eztem rF, rF2 és Assetto platformokkal. Mivel már jóideje nem F1-ezek (liga szinten), így kezdett már hiányozni, és igazából ez késztetett arra, hogy elővételben megvegyem az F1 2017-et. Idáig nem bántam meg, sztem el leszek vele egy darabig. :) Tegnap kicsit multiztam is. Fura volt, hogy a versenytársak autói "ghost car-ok" voltak. Fura, de így legalább nincs anyázás... Jó lenne ha itt is lehetne csinálni közös FUN-okat, de ahogy néztem szerverre nem lehet szűrni, csak random dobálgatja a lehetőségeket. Vagy?
@endy papp Én ITT vettem pár héttel ezelőtt a kulcsot elővételben. Igaz akkor még olcsóbb volt, viszont a jelenlegi ár is sokkal kedvezőbb mint a közvetlen steam-es. ;)
@Johnyka Köszi, ezt kipróbálom, mert azt hiszem csak a kormánynál van pipa. Vagy is annál a kontroller profilnál, amit én kreáltam. Utoljára szerkesztette: Gadfly13, 2017.08.28. 16:33:42
Elméletileg a Control Schemes-ben a keybord mellet és a kormány( nekem G25) mellett is kell lennie pipának. Ha csak a kormány mellett van pipa akkor a menü billentyűzetről nem működik.
Én már nagyjából megtanultam melyik gomb pl. a "22-es" hasonlók (G27 szintén) De a játék nincs meg ,nekem kb 4 ezret érne meg, azt még ki kell várni,de akkor meg már úgy sem veszem meg....
Hát akkor bízok inkább a bug-ban, mert nem igazán szeretném felszerelni a H váltós egységet (főleg nem F1-hez). Vmi más megoldás kéne ill. egyben kíváncsi voltam/vagyok, hogy másnál is van-e ilyen probléma!? A "számos" kijelzéssel amúgy sem lennék előrébb, mert ahhoz külön itinert is kéne kinyomtatni, hogy mi melyik.....azért ezt már ne.... :).....igazából nem is értem ezt a fajta vezérlést a CM részéről. Boxon még okés az e fajta, mert ott oda van írva kontrollerre, de a kormány gombjai mellé ugye nincs....hogy márpedig ez a 16-os gomb pl. Majd este még küzdök vele egyet, hátha sikerül vmi megoldást találni...
Van egy elado special editionom, dobozos, ajandek F1'kukcstartoval, ha valakit erdekel. Nyomorek futar elsozsor nem hozta ki, vettem boltban, majd hiaba jeloltem be, hogy nem kerem, masnap kihoztak, kollegam meg atvette.... Most van ketto, de nem kell nyilvan :)))) 14 er odaadom....
Szerintem tedd vissza a váltót és megoldódik. A codi direkt úgy alakította ki a játékait hogy ne kelljen a billt használni,ha már van egy csomó gomb a vezérlőn,amit te nem használsz de attól még neki hiányzik..... Hogy ez jó vagy nem ,ízlés dolga...de ahogy előttem írták lehet csak ez is bugzik...
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet beállítani, hogy a menü gombok mindig az F billentyűkön legyenek? Sajnos az a problémám, hogy amikor elindul a játék, akkor alapértelmezetten a menü "navigációs gombokhoz" számokat ír (16, 17, 18 stb.). Annyit már kitapasztaltam, hogy ha ilyenkor megnyomom a sima "f" gombot, akkor átalakítja a kiosztást az F gombokra, viszont játék közben is többször át kell váltanom, mert visszaáll a "számos" kiosztásokra, amivel meg persze nem tudok navigálni, hiszen azt sem tudom, melyik gombok azok a kontrolleren (G27) + a váltó egység nincs is felszerelve, melyeken a többi gomb lenne. A kontroller beállításoknál egyedit állítottam össze, kombózva a kormányt és a billt, viszont amikor a menü gomboknál számokat kezd kiírni, akkor hülyét kapok. Sajnos volt már olyan is, mikor a "f" gombra sem reagált semmit, éppen ezért kellene vmi stabil megoldást, hogy a "számokat" felejtse el a program. Előre is köszi! Utoljára szerkesztette: Gadfly13, 2017.08.28. 10:40:28
Pontosan ezt csináltam. 15 volt az első játék a sorozatból amit nem vettem meg előbb-utóbb. Utoljára szerkesztette: gebali, 2017.08.27. 22:33:14
Csináltak egy új játékot, ahhoz egy karriert beleintegrálni sok munka. 2015 ráadásul hamarabb jelent meg, júliusban. Egy év kimaradt nekik, nem volt idő pöcsölni. Arra ott volt a 2016 és a 2017. Évente jön... ha valakinek csak a karrier meg az SC adja ki az F1 élményét akkor játszon azzal a résszel amiben ez benne van... vár egy évet és megveszi azt amiben majd lesz, ha ez a legfontosabb. De nem hiszem el hogy tényleg ez a két funkció lenne az F1es élmény non+ultrája.
Amugy en vagyok ennyire bena...? Igaz nem setupolok de 80%-os AI a lelkemet kihajtja spaban.... ! :))
2010 jó volt 2010ben legalső próbálkozásnak, rég volt nem kell feszegetni...
2013ban volt konzol HW generációváltás.
2014es rész csak PS3, 360 és PCre jött ki, még előző generéciós motorral és mindennel. Elég összecsapott volt, sokat nem is foglalkoztak vele, a hibrid érát sem sikerült átülteni normálisan. Xbox One és PS4 kimaradt, mert az új motort fejlesztették és az új alapokat, új fizikát, új handling modellt. Vagyis a 2015ös részt. Mivel mindent teljesen át kellett dolgozni újracsinálni, teljesen átírni ehhez idő kellett. Ez egy átkötő rész lett ami az alapokat lefektette a következő évekre. Ki kellett hozni, nem ülhetnek 2-3évig rajta, egy évet így is ki kellett hagyniuk miatta újgrenecáiós gépeken. Azt hogy fiktív karrier nem volt benne azt a 2014es szezonnal kompenzálták, ami belekerült úgy ahogy az ér is valamit és élvezetes.
Minden más meg a 2016ban jött, hisz lehetett mindennel foglalkozni, mert az alapok adottak voltak.
Nincs ebben atomfizika, megvan a fejlesztési görbe... csak annak nem tetszett az F1 2015 aki nem akart F1el játszani. Hisz az F1 2015ös szezont játszhattad benne, mint ahogy csinálod a 2017ben is. A saját karrier nem az adott év és szezon része, az egy plusz játékmód.
Ilyen alapon jó játék az F1 2010 is, kiadhatták volna azt is megint. A 15 visszalépés volt (se karrier, se SC, stb.), alapozó visszalépés de visszalépés mert a Codienak egyszerűen nem volt meg az erőforrása, hogy egy év alatt rendesen megcsinálja.
Akkor a kormánnyal is van segítség mert igazából nem tudnál vezetni egy F1-es autót ˇˇ,
Benne volt a komplett F1es szezon, autó, pálya és a bajnokság, ráadásul a 2014 is. A 2015-ös szezont tökéletesen mindennel együtt lehetett végigjátszani. Minden más csak plusz, az akármilyen fiktív karrier csak egy plusz, sok köze nincs az aktuális évadhoz.
Igen nem mondott, mert pár felületes dolog elég a boldogsághoz... a részleteket és ami mögötte van meg nem használják az emberek és nem látják...
Kontrollerrel kellő segítség marad benn kikapcsolhatatlan, más különben nem tudnál vele játszani érdemben. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.08.27. 21:19:13
Pedig miért ne lehetne rúgdosni a 15-öt? Attól még hogy lefektette az alapokat egy félkész játék volt. Ne vicceljünk már, a SW Battlefrontot sem védi senki, csak örülünk, hogy a második részben lesz tartalom is, ugyanaz a két dolog. A 16-ra senki nem mondott rosszat.
Kontrolerrel, tény, de segítségnek csak az auto váltás van bekapcsolva. Ha szerinted innentől nem ér semmit a véleményem az minimum elitizmus és elég bunkó dolog.
2015ös verziónak köszönhető a 2016 és ez is. Nem kellene rugdosni teljesen alaptalanul azt a részt ami meghozta a gyökeres változásokat... amiben minden benne volt ami F1 2015 az utolsó csavarig. Tovább nem néztem, mert segítségekkel tolta, kontrollerrel ( ami nem gond, csak nem érdekel ).
Látványra meglepően stabil volt minden vas ezen a pályán, nagy sebesség, nagy leszorító erő, nagy tapadás tökéletes körülmények. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.08.27. 18:23:46