Nehogy azt hidd, Highon van mondjuk de ha rendesen nyílt terepen vagyok akkor olyan 40 körül van, ha meg ilyen kis helyen akkor 100 fõlé is megy, szóval elég változó.
Elkezdtem 2.*ra is a játékot, de most kontrollerrel. Gamepad sohasem volt a szívem csücske, de be kell vallanom, annyira sokkal kényelmesebb így Direkt nem akartam használni kontrollert, mert eddig minden részt egér+bill. vittem végig... Ez van! Érdemes beszerezni egyet.
Amúgy az enyém Képes ilyen Vibri üzemmódra , de nem lehet bekapcsolni a menübe? Van vkinek ilyen problémája? (Gamepad:Speed-link Strike 2)
Egyelõre semmire. Ha összeszedsz elég fénygömböt akkor visszamehetsz a templomhoz megtanulni Elika-val egy képességet /4 van/. Mindegyik képességhez tartoznak ilyenek, ha megtanultad a hozzá kellõ képességet akkor majd szépen világít. A továbbjutáshoz kellenek majd, mindegyik mást csinál. Amelyik a képen van azzal majd falonfutni tudsz.
Miért kéne izgalmasnak, ötletesnek lennie valaminek ahhoz, hogy sikeres legyen? A bigmek izgalmas és ötletes? :D Szórakoztat, jól elvannak vele azok, akik veszik. Szeretik. Nem lehet emögött mindig racionális, kézzel fogható okokat találni.
Végiggondolva én idén két EA játékra emlékszem ami igazán bejött: Mass Effect és a Dead Space /de utóbbi csak azért mert viszonylag jól sikerült horrorjátékok terén nagyon nagy hiány van/. Ubi-tól csak az új PoP ugrik be. Ez nem valami nagy EA fölény nálam. :) Persze mindkét oldalon lehet volt több, régen volt már az év eleje. De a lényeg, hogy ízlésrõl felesleges vitázni, ha Neked nem jönnek be UBI újabb játékai akkor ez van, attól még lehet más meg õket tartja ötletesebbnek vagy izgalmasabbnak. Nekem van egy ismerõsöm aki szerint a Spore az évszázad játéka /pedig szerintem semmi extra/ még a Mass Effect-re azt mondta, hogy unalmas szar /én meg most készülök ötötdször elkezdeni/. Amúgy meg az eladások és a minõség között nem sok összefüggés, minél jobban hypeolnak valamit annál jobban fogy. Sims is nagyon fogy pedig ne mondja nekem senki, hogy az 52. kiegészítõ is izgalmas meg ötletes meg hiperszuper...
Hogy mi unalmas és tartalommentes az nézõpont kérdése. A Mass Effect még oké /nálam simán bent van az év legjobb játékai között/ de a Dead Space az arról szól, hogy vették a világ összes létezõ horror kliséjét és összedobtak belõle egy játékot. Egy nagyon jó játékot de azért nem kell túlértékelni. A Warhead szerintem meg egy tök átlagos viszont csodaszép és viszonylag hangulatos FPS. Amúgy meg az EA a világ legnagyobb rókabõrgyártója. Oké, idén a Fifa 26 és az NFS 12 mellé kaptunk érdekesebb játékokat is tõlük, cserébe limitálják hányszor rakhatom fel õket a gépemre aztán ha elfogy kérhetek telefonon újat helyette. Szóval annyira azért se sajnáljuk már az EA-t.
Nekem sem volt vele semmi problémám... akárhányszor próbált rámtaposni, mindig sikerült visszalöknöm, és nem püföltem olyan nagyon erõsen az egeret, szépen soksok duplaklikk, és meg is volt.
az X-et pedig gyorsan kell :\ próbáltam ütemesen szarra sem volt jó... próbáltam hüvelykujjal marhagyorsan, nem ment... szal maradt a lövõujj :DDDDD azzal sikerült XD (jobb mutatóujj)
Hát nekem A4tech van, de ha ütemesen nyomkodtam, mindig beszivatott, csak a szétverõs módszer hozott eredményt. Ettõl függetlenül idiótaságnak tartom az ilyen módszert egy játékban. Sport játékban még csak csak, de itt. ÁÁÁÁÁ.
Hát de úgy tûnik, az ilyen unalmas, tartalommentes dolgok kellenek a népnek, mert azért az UBI egész jó eladásokat produkál. Mondjuk a BIA, meg a Vegas 2 jók voltak (újítás mondjuk ezekbe sem nagyon volt, de legalább nem voltak unalmasak). Ezzel szemben ott van az EA a Dead Space-el, Warheadel, Mass Effecttel stb, és mégis szenvednek, pedig ezek azért ötletesebb, nagyobb élményt nyújtó játékok, de hát a piac diktál.
Na ja én a támadás gombot az egérrõl átraktam a bill-re, mert az egér kicsit többe került mint a bill. Az egeret amúgy én úgy ütöttem, hogy egyik kézzel fogtam, másikkal meg csak a gombot püföltem, tiszta GameBoy világot élünk megint.
Na ha már értékelünk akkor én is: grafika 5/5: Elsõre furcsa volt de hamar megszoktam és onnantól már nagyon bejött. hangok 5/5: Ez már a SoT trilógiának is erõs oldala volt, mind a szinkronok mind a zenék terén nagyon el volt találva. Itt sincs másképp. történet 4/5: Hangulatos és érdekes, jól indul és jól is végzõdik, a közepén viszont nem nagyon halad elõre. hangulat 5/5: Nagyon bejött, végig megvolt a jó kis PoP hangulat. játékmenet 4/5: Kissé monoton viszont ennek ellenére nem unalmas, a gömbgyûjtögetés jó móka, a mászkálás még mindig iszonyat hangulatos a harc pedig az eddigiekben se nagyon érdekelt.
Ja és nem szoktam csitelni, de itt igazából csak az idegeskedéstõl mentett meg, mert ha már x-szer levertem valakit, akkor minek verjem le még x-szer?
Ja hát én csak a vége miatt vittem végig, de a vége hát inkább nem mondok rá semmit. Mondjuk a végigvitel meg olyan volt, hogy a felénél meguntam a bogyógyûjtögetést, nyomtam neki egy trainert, a 20x leverem ugyanúgy ugyanazt az ellent szintén megelégeltem és annak is adtam egy trainert, így csak a lelökõst kellett rendesen megvernem, na meg a végén a papát is rendesen vertem le, de igazából nem bánom, mert marhára unalmassá vált a játék a fele után. A FC2 is ugyanez volt, de ott a második térképre átérve legalább sokkal jobbá vált a helyszín, jobbak lettek a küldetések is. De itt dögunalom az egész. Összességében: 78% (nálam) grafika: 5/5 Zene: 5/5 Történet: 3,5/5 Hangulat: 3/5 Játékmenet: 3/5
én másképp látom... szal míg az FC2-t már nemtom mióta nem toltam az említett 0 tartalmas dolog miatt (ettõl függetlenül bejövõs, csak nincs hajtóerõ) addig POPot végig akartam vinni már csak a dialógusok miatt is :D meg érdekelt a vége.
A lelökõsnél a legeygszerûbb ha odaállsz a párkány széléhez, nem csinálsz semmit hagyod hagy üssön, aztán egyszer majd elkezd taposni, ezt levéded, gyorsan letámadod (ált. ilyenkor átvált olyan alakra amikor csak Alika tudja sebezni) hát adsz neki, ekkor bejön a lelökéses egér szarráverõs akció és kész is. Egyébként a koncepció ugyanaz, mint a FC2-nél egyszerû játékmenet, jó grafika nulla tartalom.
nagyon könnyü a játék nehogy már netud legyõzni de gondolom azt a nagy bengát nem tod legyõzni mert a másik 3-at nagyon konnyû (fõleg ha ideges vagy :D)
Jaja ugra-bugra nagyon jóra sikerült ebben a részben. Egyetlen ami kicsit idiótán nézett ki, az a sárga erõs cuccos, a repülés. Én azon elõször elröhögtem magam Viszont a zöldes falonfutás az nagyon odabasz!!
Nekem bõven jó volt a harc, mondjuk én már a SoT trilógiában se kombózgattam, volt kb. két mozdulatsor amivel simán végig lehetett tolni az egészet, elvoltam azokkal. Mindig úgy gondoltam, hogy a PoP-ban a harc olyasmi amit minél gyorsabban le kéne tudni, hogy mehessek vissza falakon futni meg urándozni meg ilyenek. Persze aki a kombókat szerette annak megértem, hogy hiányérzete van.
Mondjuk én nem hiszem, hogy bár nem tetszett neki de mégis végigjátszotta csak azért, hogy idebiggyeszthesse ezt a 3 sornyi "kritikát" :D
Amúgy biztos öregszel. Mindenki életében eljön az az idõ, amikor kezd ráunni a játékokra. Elsõ fázisban elkezded kerülni a nehéz játékokat és a kihívás helyett fõleg a történet, dialógusok, animációk miatt játszol aztán szépen lassan már semmivel nem lesz kedved játszani, legfeljebb bigfishgames-es kis idiótaságokkal. ;-)
Szerintem is a legnagyobb gyengeség a harc. Ebbõl a szempontból hasonlít a SoT-ra.. Reméljük követik majd az elõzõ részek mintáját, és a következõ részben összedobnak vmi überbrutál harcrendszert.. Nekem még mindig a TtT a leggyengébb...
amit viszont nem játszik végig az ember (de legalább 60% meglegyen) arról meg ne mondjon kritikát... szal végigtolta, aztmondta szar, oké... sokkal jobb mintha megnéz 2 screenshotot és úgy szarozza, vagy 5 perc játék után :\
az a gond hogy mostanában a tetszõ játékok sem kötnek le :( szal pl FarCry2-t is abbahagytam :\ pedig kurvára bejön... vagy Tomb Raider Anniversary... (amit mondjuk csak azért kezdtem el... nemtom miért :D valahogy Underworld -vagy mi a legújabbnak a címe- miatt...) ami szintén bejön, de valahogy nics hajtóerõ :\ story sem, dialógusok sem, monológ is kevés...
PoP-t csak a dialógusok miatt játszottam végig meg mert kiváncsi voltam mi a vége xD no meg nem nagyon voltak üresjáratok benne, mindig volt mit csinálni, és könnyû volt azokat csinálni... (egyedül a gyûjtögetés volt uncsi, akkor tartottam kis szüneteket)
jöhetne már HL2 Episode 3 :\ meg Portal 2... meg bejelenthetné VALVE hogy nem lesz HL3, vagy ha igen az is epizodikusan jön, szépen 1,5-2 évente 1, maradjon csak Source motor, van még benne kihasználatlan cucc szerintem... na de ez már off :D
Hali! Tegnap este végig játszottam a játékot és szerintem a pop sorozat legrosszabban sikerült játéka lett. Ez a rajzolt grafika nem igazán megnyerõ számomra és az , hogy kimaradtak a pop-bol jól megszokott kardozós combo-s mókák. Szerintem elég gyengére sikerült.
Hát azzal nem játszottam :) Az, hogy a malmos könnyebb hát, szerintem egyik sem nehéz, sõt.
OFF Rise of argonautsban a mükénéi piacon van olyan, hogy felváltva kell mondani 1 és 4 között számot és az nyer, aki az összeggel eléri a 11et, szerintem az könnyebb ;-) Pedig ott a srác elõadja, hogy ebben a játékban verhetetlen és sose fogod legyõzni. Mondjuk amekkora fajankók vannak abban a városban nem is csodálom :) Illetve szerintem a PoPban is könnyebb a malmos feladvány, mint ez...
Ott járok mikor tekergetni kell a karokat és azt a fekete folyadékszerûséget kell eljuttatni asszem az ajtóhoz és utána fel lehet jutni ahhoz a sárga izéhez amivel "repülnek" tovább. Valaki le tudná írni, hogy milyen sorrendbe kell tekergetni,hogy tovább jussak?
Semmi pánok, tökéletesen rendben van a dolog. A Cell Shaded lényege, hogy a karakterek körvonalait kiemelik a környezetbõl egy kis vastagítással. Végül is az egész egy kis képregényes hatást kelt.
Vesd össze néhány neten található screenshottal, esetleg csinálj egyet, linkeld és megmondjuk, hogy rendben van-e. De ha még nem játszottál ilyen "cell shaded" játékkal, akkor elsõre nagyon szokatlan tud lenni.
Most telepítettem fel a játékot.Amint látjátok nem egy ami konfog az enyém.Ettõl függetlenül egész jól meg,még high beállítások mellett is. Viszont.Olyan mintha a prince ruhája csak meg lenne rajzolva de nincs kidolgozva,azaz ki van,de úgy fest,mintha csak satítozott rajz lenne;nem tudom jobban leírni.Egy csomó minden úgy fest mintha fekete filcel körbe lenne rajzolva.
Kérdésem a következõ:ez normális:)!? VAgy egyszerüena kártyám nem szereti már az ilyen új fajta eresztéseket...?
A legujjabb driver van fent..!
Kártya típusa:
MSI 7900GTO 512mb ddr3
Igen ez a Prodigy. Amikor bemutatták a Prodigyt, ugyanezt a koncepciót láthattuk. Mindösszesen elhagyták az alcímet, illetve a boltokban mögé tették a megjelenés évszámát.
Hogy lesz-e folytatás? Én azt mondom tuti! Hogy az is ezt a 2008-as kiadást fogja követni? Erre egy talán-t mondok. Remélem sikeres lett ez a 2008-as kiadás. Rajtam nem múlik (értsd: megvettem).
Igen, Elika mondja is, illetve írja is a tutorial, pontosan emlékszem, hogy írta, hogy "You cant hit the Warrior with regular attacks. Use the environment to defeat him" vagy valami ilyesmi...
A nem meghalás azzal párosul, hogy eddigi POP-ban, nem volt ekkora bejárható terület. Ráadásul itt szabadon mozoghatunk. Idegesítõ lenne monotonításság miatt leesni-meghalni és 2-3perces utat ismét megtenni. De látszik, hogy ez az epizód elég széles körben próbálja az UBI-ék elterejeszteni. Ez mind üzletrõl szól. Azért gondolhatták volna a hardcore ill. hagyomány kedvelõ játékosokra is Pl. azzal, hogy ki lehessen kapcsolni Elika "mentõ karját" és néhány "automata acrobatic" funkciókat. S így azért ismét értelmét nyer a "hardcore"-ságnak és a kihívásnak
De kirakja a kis ikont is a képernyõre. Igaz akkor nem tudom ,hogy mond-e valamit, de püföld az egérgombot.
Á kikészít ez a gombnyomkodásos idiótaság, megint van egy ilyen sebezhetetlen, csak ha lelököd akkor tudod elintézni tetüláda szarmajom. Néha eszébejut és elkezd valami kombot ami egészen az elsõ gomb lenyomásáig sikerül is, de a másodiknál tök mindegy mikor nyomom mindig hibásan veszi és újra szenvedhetek, ááááááá. Mindegy legalább a hülye bogyókat nem kell gyûjtögetni értelmetlenül.
Nagyot mondtál öreg! Nem is vagyok akkora függõ, hogy guvadt szemekkel végigviszek egy játékot pár óra alatt! Amit a nõ mondott azt meg értettem! Már bocs! Továbbiakban no comment!
nem írja a Tutorial mert Elika mondja... kis ország, kevesen beszélik ezt az amúgy szép magyar nyelvet, egy idegen nyelv tudása ma már alapnak számít, legalább alapfokon... és akkor biza megérti az ember hogy "le kell lökni" ... arról nem beszélve hogy mikor tapos akkor villog ott az a szutyok hogy mit kell nyomkodni...
Nem a programozók a hülyék, bocs :S
Menj Mariozni ^^ bár ott sem írják hogyan kell megölni a sárkányt vagy mit a végén szal valszeg az is "uninstall" lenne, könnyebbet meg nemtok mondani.
Hülye programozók! Miért kell elcseszni ilyen hülyeséggel a egy játékot! Persze rohadt tutorial ilyenkor nem írja mit csináljak! Agyontapos a lábával nem tudom lelökni! Ennyi részemrõl! Ha már Ubisoft akkor inkább Dark Messiah! Uninstall!
hmm... várjunk csak... a régi játékok ilyeneket voltak ^^ mikor még nem volt save... nincs logikai bukfenc, csak nincs kifejtve... LOADING screen "rengeteg" idõt elvesz... idegesítõ, lelombozó... rühellem, gondolom más is... ellenben ez ösztönöz arra hogy ésszel játszon az ember és ne haljon meg, ne hibázzon... mert esetleg egy szar helyen jóval visszább dob a játék mint örülnél neki :\ De itt sokszor direkt "haltam meg" ... mert kényelmesebb volt... mert platformon van 2 irányba sok bogyó, elindulok egyik irányba, és ahelyett hogy végén a platformra ugranék, leugrok, Elika visszavisz az elejére, mehetek másik irányba, marad minden bogyó, és spóroltam egy visszautat. Normális esetben, végigfut az ember, ééés ha elkúrja akkor szopacs. Tegyük fel hogy az elõzõ platformnál pont van egy checkpoint és oda loadolsz... DE, szedheted fel megint a bogyókat... ha nem kúrod el akkor simán vissza kell menni, ami ismét lehetõség a hibára, és a loadra... amikoris megint szedheted újra a bogyókat... "kicsit" nehezebb, akárki akármit mond...
ettõl függetlenül kurvára élveztem a játékot, olyan nyugis volt az egész, nem stresszeltem abszolut, (nem úgy mint a WW-ben... Dahaka üldözéseket de utáltam... ezzel a mozgási rendszerrel sokkal könnyebbek lettek volna... vagy interaktívan megcsinálva... de akkor nincs ott az a stressz... ami kellett a sötét hangulathoz. ami itt is itt volt azért... meg ugye az ösztönzõerõ...) amit nem szerettem... kikapcsolódás volt :D INTERAKTÍV MOZI! mert lassan tényleg ez lesz... mert csak ugrok, fut magától falon, ugrok, jófele ugrik, oszlopnak egybõl átlendül a túloldalára, mindent magától csinál szinte... lassan olyanok lesznek a játékok mint a Tomb Raiderben a "filmes" részek... mikor valami csapda vagy szörny jön és akkor a nyilakat kell nyomkodni hogy most leguggolok az izé elõl vagy elhajolok, de úgy eltalál szal az nemjó...