Darksector már csak azért is játszunk ezzel a játékkal, mert elég kevés ilyen stílusú játék létezik(sajnos csak az agyatlan FPS-ekre, Sims-ekre, meg sportjátékokra van igény)
eloljaroba: nekem nagyon bejon ez a resz, szal nem fikazni akarok amikro reagalok a kommentedre:)
szoval amire reagalni akarok, annyi hogy wowban hany gombot nyom az ember (clickerek kimeljenek:P)
szoval nekem bindelve vannak altalaban (classtol fuggoen)F1-F5 0-5, TAB-Z,CAPS LOCK-H, í-y. ezeken kivul szinte mindhez ctrl, shift illetve alt variacik is vannak (attol fuggoen hogy esnek kezre, van amire van modositogomb nelkuli, shift+gomb,ctrl+gomb bind is:P) szoval wowban lenyegesen tobb gombot hasznal az ember.
de szerintem butasag ezeket ilyen teren osszehasonlitani, mert teljesen mas a ketto jatek.
amit ir a srac hogy konzolosodas, illetve zarojelben is irta hogy nem feltetlen arrol van szo, az abban nyilvanul meg ahogy a jatek "kommunikal" a jatekossal, de persze szerintem ezzel nincs baj egy ilyen ugyessegi jatekban, mert ez mar alapbol is inkabb konzol stilusu jatek, leven hogy iranyitani talan egy gamepaddal a legjobb (persze en jol elvagyok bill+egerrel is). azt viszont utalom ha mondjuk egy autos jatekban kapjak elo a konzolos motivumokat pc-n.
Egyetértek. az elkonzolosodás-al viszont nem. Tudod, hogy milyen fogalomról beszélsz???
Mi ebben a konzolosodás? Az hogy minden játék x360-ra jön ki elõször??? az nem azt jelenti, hogy 3-4 mozdulat legyen játékban. Pc-n crysis-ban, meg wow-ban meg sims-ben hány gombot nyomsz a 101+egérbõl?
De nekem tetszik az új PoP, imádtam a Mass Effect-et, a Cyrsis-t élveztem, a Far Cry 2vel elvoltam. Szóval gondoltam nyugodtan belerakhatom magam a "szereti a szar játékokat" kategóriába.
nekem így 50%-nál járva még mindig vegyesek az érzéseim:
- a grafika iszonyat jó, csak sajnos kevés helyen van kihasználva. a tornyos pályákon csak pislogtam hogy milyen szép, viszont rengeteg pálya annyira gagyi lett, egyszerû és "szürke"
- a zene és hangok jók, szinkronok is, szokásos pop minõség
- a harc maga nem lenne rossz, eszméletlenek a kombók, csak kevés van belõlük és persze maga a harc is ritka jelenség sajnos. a "nyomkodd gyorsan a gombot" effektust agyonverném aki kitalálta, én már a c64es joystick rángatós játékokat is rüheltem
-fejtörõk: az a pár amit eddig láttam irtó gagyi volt
- az új prince (ha valaki képes arra hogy felfogja hogy ez nem az elõzõ trilógia a prince-e) igenis "jó arc", kicsit ugyan gyerekesek a poénok, de jókat lehet rajtuk röhögni. tetszik hogy süt belõle a szarkazmus, a "szarok bele" érzés. nem értem hogy mi emós benne
- elikán is látszik hogy rengesen kidolgozták a karaktert (a jellemre gondolok, nem a kinézetre), van stílusa. az ember egy idõ után tudja hogy mire hogyan fog reagálni. az elején nem értettem miért tették bele a játékba, viszont így 50% körül azt mondom, hogy nagyon sokat dob a játékon. nem szimpla mellékszereplõ, mint az eddigi pop-os csajok. de én azért szivesebben mászkálnék Kaileena-val :)
- a beszélgetések marhajók, opcionális, de szerintem érdemes végighallgatni õket, igazából ezek halltán alakul ki a kép a két szereplõrõl
- a mászkálásokban igenis vannak jó részek, régi pop-ot megszégyenítõ összevissza pattogások. csak sajnos kevés ilyen van és nem izzad az ember tenyere közben, köszönhetõen elikának
- a gömb gyûjtögetés szar, süt belõle hogy csak azért van benne mert trendi, meg így olcsón meg lehet duplázni a játékidõt
- a játék hangulatában azért benne van az elõzõ részek sötétsége és borultsága. ez szép és jó, csak sajnos ilyen "herripotter" szagú gonoszság ez. tehát VAN hangulat, csak teenage-fantasy szagú
- a játék rövid, ez már most látszik, így gömböstõl is
- a szériához kapcsolódóan: kellett már a váltás.. a TT szerintem már szenvedés volt (egykét újdonságtól résztõl eltekintve). látszot rajta hgoy egyszerre akarnak SoT-ot és WW-t csinálni, a végeredmény pedig vegyes lett. szóvan én örültem mikor megtudtam hogy hogy a pop sorozat "újra-csizma" áldozata lesz. a kezdeti koncept artok is tetszetõsek voltak, maga a világ amit sugallt, az szimpatikus volt..
- és itt jön a probléma, uborkáék úgy gondolták hogy akkor ha már reboot, akkor kicsit bõvítsük a célközösséget. szavak helyett inkább a rating-ek (wiki utána lehet nézni ha nem egyértelmû): WW/T2T: ESRB: M OFLC: MA15+ PEGI: 16+ az új: ESRB: T OFLC: PG PEGI: 12+
- alapsztori: bár még nem vittem végig, de gyakorlatilag semmirõl nem szól. hangzatos nevekkel dobálózik a kiscsaj, de gyakorlatilag 2 sorban össze lehetne foglalni az eddig történteket
- a különlegesséek hiányoznak. mint a dahaka kergetõzés a WWben, a lovas a T2T-ben
- igazából ami a játékmenttel probléma, az mind az "konzolosodás" (vagy szimplán modern játékok?) miatt van. a nekem nem tetszõ dolgok nagyrésze mind tipikus konzolos feature (nyomd a sárga gombot, szedd össze a gömböket, nincs életerõ csík, néha olyan mintha a játék "magát játszaná")
- elõzõ pop-okhoz hasonlítgatás: igenis azokhoz lesz hasonlítva, hát mihez legyen? ha piriputty kiadó csinálta volna ezt a játékot "piriputty kalandjai" néven, akkor is mindenki a pop trilógiához hasonlítaná, hiszen nyilvánvalóan a játék jórésze ugyanaz
- ennek ellenére úgy kell a pophoz hasonlítani hogy nem kéne a régi popot keresni benne (persze nehéz ezt megállni). nem tudom pontosan hol írták, de a igaz: minél tovább húzták volna a régi prince-et, annál nehezebb lett volna kitörni belõle és újat csinálni. (ráadásul a sztori szemponjából a trilógia teljes volt, "vége" volt)
- fel kell fogni hogy új pop, oké, de az ubi is felfoghatta volna hogy pár plusz dologgal kedveskedve a régi játékosonak, nem lenne ekkora hõbörgés. 1)hard mód: elika nem végtelenszer segít, nincs mindenhol kaparászás a falon, az útvonalat csak nagyjából mutatja a kék paca ; 2)klasszikus pop irányítás: én sokat szívtam az újjal.. pl ugrok amikor nem is kell, mert a prince magától megcsinál mindent; 3)...
Nem, te nem személyeskedsz csak továbbra is abban a tévhitben élsz, hogy ez a játék szar és ez egy tény. És aki nem így gondolja az vak és eltûri, hogy minden szarral pénzt húzzanak ki a zsebébõl. Az fel sem merül benned, hogy valakinek esetleg tényleg tetszik és ez nem azért van mert az illetõ vak, vagy hülye vagy mert szeret szar játékokkal játszani.
Kisfiam, idéznék tõled (pontosan az #1022): "Angelus meg a többiek, akiknek tetszenek a mai szar játékok, amikkel lehúzzák az embereket, azok miért nem mennek játszani?"
Jelentem, nekem tetszenek a mai SZAR játékok.
Jól mondod. Igen .... vélemények vannak. én nem tûröm a szarságokat, amivel megtömik a zsebüket. mások meg eltûrik ennyi.
Csak a másik hoppá, hogy nincs ellenérv. Mivel nem is lehet találni ebben. Max sokan behúzzák fülüket farkukat. azt ajándék lónak nenézs a fogát. bezzeg ha dolgozná bakker.
Figyelj, lassan mondom hátha megérted. Itt nincs olyan, hogy valakinek igaza van. Vélemények vannak. Pozitív és negatív. Neked nem tetszik. Nekem igen. Azért mert te óránként kétszer beírod, hogy ez a játék szar, attól ez még továbbra is csak a Te véleményed és nem egy nagy egyetemes igazság.
Ja értem már, én kussoljak...kis ostobenkóm. A mondd két 'd' betû egyébként, csak mellékesen megjegyezném.
És íme a bizonyításom: szerintem az elmúlt években igen sok jó játékot sikerült kiadni, mint például a Mass Effect, Crysis, Crysis Warhead, Lost Planet, Gears of War stb. Még talán a Far Cry 2 is elmegy szódával.
Hmmm kezdem úgy érezni, hogy ez a harc dolog egyáltalán nem kellett volna beleXD Unalmassá teszi a játékot szerintem... lelassul tõle az egész... Viszont kellemes meglepetés, hogy van benne "logikai rész is"XD Már kezdtem hiányolni:P:D
Mi lenne ha elhúznál innen az OFF-oddal valami "Szar játékok" topicba, és ott untatnád a népet, mert hidd el senkit nem érdekelsz a jelenlegi hozzászólásaiddal.
Na pl mint a doom ... a mortal azok érdekesmód meg tudták õrizni nagy vonalakban a jellegüket, meg jónéhány cucc. nézzétek majd meg a bionic commando-t. a rearmed totális példa erre, hogy milyen egy remake. igaz a régi játékmenet már gyenge mai szemmel, de a többi filinget visszaadja eredeti változathoz képest.
Mennyetek máshova sírni az ati vs nvidia hülyeségetekkel 1ütt.
Szép játék lett, király történettel, egy újabb gyönyörû hõsnõvel és egy jóadag humorral. De végeredményben -az elõzõ 3 részhez képest- csalódtam egy kicsit, fõleg az irányításában(gamepad-al nyomom), no meg a kevés akció miatt. Gyakorlatilag nem lehet meghalni, és ezért nincs is benne semmi izgalom. Mint pl a 2-ben volt mikor Dahaka elõl kellett menekülni. Szóval kellemes könnyed kis játék lett belõle, ami egyben elõnye és hátránya is lett. Kár érte.
Gurutól meg 95-öt szóval nekik bejött. Ízlések és pofonok. :)
Mondjuk azt megértem, hogy annak aki a hentelést szerette a PoP-ban ez nem jön be. Én mindig jobban szerettem a mászkálást benne szóval engem nem zavar, hogy keveset kell harcolni. A mászkálás pedig még mindig élmény, hibázni most se nagyon lehet.
gamestartol 87 pontot kapott szerintuk unalmas... aligvarom, h. hazaerjek es kiprobaljam, gameplay videok alapjan nagyon elvezetesnek tunik
Dark Sector, és azok akiknek nem tetszett/tetszik a játék. Oké, leírtad, nem tetszik, mi elfogadjuk, uninstall és játsz mással. De az h beírsz tizen-huszon sok hozzászólást tipikus tízéves hülyegyerek vagyok duma. Amellett szerintem érdemes végigjátszani, ha más nem a sztori miatt is, bár nekem bejött az egés úgy ahogy van.
LOL ember, aki vga miatt leajnározza a pop-ot, az sztem menjen át a gta 4 topikba, ott már nekem is szaggat érthetetlenül. Ez a játék jól optimalizált. 1920*1200 felbontásban minden maxon hibátlanul fut! Mondom, panaszkodni menjetek a gta topikba.
Az nvidia tulajok (én is az voltam majd 10 évig), nincsenek tisztában azzal, hogy a HD4xxx-es (és a 38xx-es) szériával már nincsenek "Ati" problémák. Életem elsõ Ati kártyája, kipróbáltam vele 100 játékot és soha semmi probléma nem volt vele. Ha valami gáz van az user vagy Microsoft error.
Úgyhogy inkább érzem ezt elfogultságnak, illetve a régi Ati problémák felhánytorgatásának. Amióta AMD-nél van az Ati semmi gond nincs vele, de legalább olcsó és bivaly erõs:)
Én most gondolkodom rajta....milyen játék ez, olyan mintha rajzfilmszerü lenne a képek alapján???
A választ viszont kerülöd. :) Amúgy miért vagy itt ha ennyire nem jön be? Hogy kétpercenként leírd mennyire szar? Ráadásul olyan stílusban mintha az lenne az abszolút igazság, hogy ez a játék szar csak mi túl hülyék vagyunk és ezt nem vesszük észre.
Hát kihívás nincs sok valóban /konkrétan semmi/, de ettõl még lehet úgy játszani mintha lenne, itt se ugrok ész nélkül valahova, hogy "na majd Elika megment", inkább kétszer is átgondolom merre menjek. Viszont ez a gömbgyûjtögetés eléggé kényszeres, Ubi-nál tudták, hogy enélkül kb. 4 óra alatt végig lehetne tolni és ezzel próbálták nyújtani a játékidõt. Nem igazán értem ezt a gyûjtögetés mániát ami mostanában náluk megy /AC-ben zászlók, Far Cry 2-ben gyémántok de ezeket legalább nem volt kötelezõ összeszedni/.
Nem tudom eldönteni, hogy melyik pop a jobb, a Sands of time trilógia, vagy ez... ahoz még nem játszottam eleget... de ha a sztorit nézem (mivel a sands of time trilógiának sztem minden játékok felülmúló története volt) akkor egyértelmûen õ viszi el a pálmát... de ez is lehet azért van mert még nem játszottam eleget és még nem derült ki sokminden:P (bár nem hiszem hogy olyan csavaros lesz majd mint a régi sztori)
teljes mértékben egyet értek... végre nem ilyen szemkiégetõ glowos grafesz, hanem ilyen... más:D Ez az ami tetszik benne és ez adja az igazi hangulatát Nincs bene kihívás ez igaz... viszont legalább az irányítás a helyén van... én a sima popban nagyon sokszor elszúrtam az ugrásokat, mert vagy túlfutottam vagy elõbb ugrottam el a kelleténél... nos itt már nincsenek ilyen gondok... ok ez is betudható a butításba meg a kihívás hiányába... de nekem ez jó, mert csak:D
Ezt az "ez már nem PoP" szöveget igazán hagyhatnád. Vagy Neked mi a PoP? A Sands of Time trilógia? Mert annak kb. annyi köze volt az eredeti PoP-hoz mint ennek a játéknak a SoT-hoz. Aztán mégis PoP-nak hívták. Megjegyzem az eredeti /tehát nem SoT/ PoP-ban se volt semmivel se több harc mint ebben, inkább a mászkáláson volt a hangsúly benne, szóval ebbõl a szempontból ez még jobban is hasonlít a régire.
"Na akkor beszéljünk arról, hogy ki állította elõször, hogy ati-n biztos szebbek az árnyékok??? olvass majd vissza, most nem tudom hirtelen melyik 2 tag szólta ezt."
Neki is szólt az, hogy nem szebb az ATI sem, mint az NV.
"Hisz legtöbbször az nv-dián mennek jobban a cuccok."
Elõfordul azért bõven, hogy valami ATI-n jobban fut. pl U3 motoros játékok shader intenzívebbek ezért ATI-n gyorsabb. De tök mindegy, mert már ezerszer ki volt tárgyalva, hogy úgy sem veszed észre, hogy valami 60 vagy 65 FPS-el megy.
"Nézd elõször gta4!!!"
Kurva nagy kamu volt, hogy ATI-n nem indul. Már a megjelenéskor kiderült, hogy ATI-n is megy. De amúgy szerinted a Rockstar megengedhetné anyagilag magának, hogy csak NV-n fusson a játék. Elég szar helyzetbe kerülne, ha az ATI-sok nem vennék meg a játék. Tehát ha kicsit gondolkozol akkor rájössz, hogy ilyen nincs és soha nem is lesz, hogy valami csak Nv-n indul el. Lost Planet: Megjelenéskor nem tudom milyen volt ATI-n. De valami olyanra emlékszek, hogy lassú volt. Én 2 hónappal megjelenés után vittem végig és az akkori HD 2600XT-mmel szépen ment mediumon. Most nyáron megnéztem a HD3870 kártyámmal akkor meg már maxon vittem végig. Szép grafikájú játék.