A pop játékok sosem a harcaikról voltak híresek. Csak gondoljunk vissza a commodoros idõkre... de pl. ww-ben sokkal több combó van... itt lehet ezt a szót el is felejthetjük. Bár nem néztem a combo listet a beállításoknál, egyáltalán ha van e ilyen :D
Amúgy ha a végigvisszük a gémet, pár karaktert fel lehet oldani. Már Prince fel van oldva alapból. és még van 4 asszem... lehet velük is végig lehet tolni a gémet :D
Szerintem nagyon jó benne Elika, ha egyedül mennél, nem hallgathatnád a jó szövegeket. Pedig most tényleg jól megcsinálták a prince szövegeit, nem ilyen egyszerû fahumor, látszik hogy valaki leült és foglalkozott vele. Meg amikor a csajjal barkóbáznak az nagyon állat:D. A harc az tényleg gagyi lett nagyon. Viszont hangulatra ott van a játék és prince beszólásai a legjobbak. Silent írta hogy jelenlegi amerikai szleng kiejtéssel beszél a prince és hogy ez egy vicc:D. Hát nem tom mennyire örülne ha megszólalna perzsa nyelven:D (vagy esetleg londoni angol:))
Nem hiszem el h csak nálam van ez a képernyõprobléma
Hello. Azon a részen mit kell csinálni amikor le kellene ugarni egy szikláról és írja, hogy nyomjam meg a jobb egérgombot. De hiába nyomom, nem történik semmi. Még ugrani sem lehet:S. Ötlet?:D Magyarrá amúgy nem lehet valahogy tenni?:D
Ha annyira zavar akkor minden elcseszett ugrásnál amikor meghalnál szépen visszatöltöd legutóbbi a mentett állást. Probléma megoldva. :)
Elég nagy gond ez, hidd el. Most olvastam h nem lehet állítani a nehézséget, hát, komolyan mondom vmi cheattel leginkább kikapcsolnám Elikát.....hát mi a fenének kellett õt beletenni???? Semmi kihívás nem lesz sztem ebben a játékban, ami elég unalmasan hangzik. A világával nem lenne baj, csak ezzel, h Elika mindig jön és megment.
Gyönyörû a topik image!!! (banner, post hely..stb)
on.
Persze, ezért is írtam lejjebb, hogy jobb lett volna ha Elika se tud végtelenszer megmenteni, de ha ez lesz a legnagyobb hiba a játékban akkor semmi gond.
azért mégiscsak más a feeling hogy "leszarom hova ugrok vagy ha elrontom, úgyis visszakerülök a platformra" avagy "uhh, ha most elkúrom akkor már csak 1 próbálkozásom van, aztán megyek vissza a 'pálya' elejére"..
A harcrendszer sztem is átláthatatlan
Egyébként meghalni az elõzõekben se nagyon lehetett, egyrészt igen bénának kellett lenni, hogy elfogyjon az összes homok és ne lehessen rewindelni, másrészt meg ha mégis akkor is voltak checkpointok így 2-3 percnél hosszabb részt nemigen kellett újrajátszani.
gepigenye egeszseges, nincs vele gond iranyitas szamomra fortelmes (falonfutas valtas stb...) nezet viszonylag normalis harcrendszer a gyengeje a jateknak, ugyanis valami fortelmesen rossz, atlathatatlan, kicsit ugy erzem, hogy a veletlenre vagyok utalva nonszesz, hogy nem lehet meghalni... ezt tenyleg nem ertem jatek nehezsegi szintjet nem lehet allitani... grafika: valakinek biztos bejön, mert nem csunya, es annyi bajom van csak vele, hogy a karakterek szamomra tulontul megrajzoltak
raadaskepp a mi kis emberkenk olyan amerikai szleng (jelenlegi) kijejtessel beszel, hogy egy vicc...
tehat gyors uninstall
Hát a Sands of Time trilógiának se volt semmi köze az eredeti Prince of Persia-hoz aztán mégis ezen a címen futott. Egyébként eddig jónak tûnik a játék. Grafikától féltem kicsit /olyan túl rajzfilmesnek tûnt a képeken/ de mozgásban egész jó.
Ez a játék szánalmas, az egy dolog, hogy a harcrendszer kezelhetetlen, de még a grafika is fos omfg.
atya-gatya, ez a dizájn valami zseniális, teljesen kész vagyok tõle
A téma címébõl igazán ki lehetne már törölni azt a Prodigy alcímet. Teljesen hülyeség.
A vélemények és a képek alapján egyébként azt mondom, hogy elég jó játéknak tûnik, de teljesen felesleges volt neki Prince of Persia címet adni, mert szerintem semmi köze ahhoz. Ezt a címet csak azért adták neki, hogy valami felhúzza a játékot. Például én szerintem ha ugyan ezt a játékot más címmel látnám meg, biztosan nem venném meg. Viszont sokan úgy vannak vele, hogy az elõzõ POP-ok királyak voltak ésakkor tuti ez is az lesz. Ami mellesleg lehet, hogy igaz is.
Sajnos nekem még nem volt lehetõségem kipróbálni.
Te még nagyon az elején vagy akkor.
Én most elakadtam, ahol 340 fénygömböt kell begyûjteni, azoknál a pályarésznél. Van egy csomógödör, és azt meg kell tölteni szimbióta alkimista vízzel mind az összes pöcegödröt, és csak akkor tudom aktiválni azt a helyet Elikával. De nem jön össze. 3 gödör vagy medenceszerûség csak üresen marad, pedig forgatom a kereket...
Mért nem tudok itt ráugrani arra a kék teleportra?
Hát szerintem Elika kb. olyan mint az elõzõ trilógiában a rewind. Csak végtelen sajnos, okosabb lett volna ha õ is csak 5-6 alkalommal tudna megmenteni aztán tölteni kéne valahogy. Mert nem rossz a játék de a kihívás így zéró.
nekem annyi hogy néha bullettimeba megy XD na nem harc közben hanem néha simán futás közben, vagy mikor ugrok... megpróbálom most majd AA nélkül :\
hááát... a fõhõs csávó jófej... amúgy nem nagy durranás a játék :\ ez a harcrendszer ez eléggé izé... ahogy észrevettem így nagyon az elején hogy 1 kombót elég használni és akkor faszák vagyunk... meghalni kurvára nem lehet, még nem is kerülünk visszább xD GodMode :D
Eddíg nekem is tetszik fullon megy. Bár néha másodpercre beakad. Nem tom más is tapasztalt ilyet? 8800GT-m van.
Elika= Reloaded, Sands time
eddig nálam 9/10 a játék. nagyon elrontották a játékmenetet ezzel a gyûjtögetõs módszerrel. Elég lett volna 60-at begyûjteni, mondjuk azzal a feltéttellel, hogy csak 60 fénygömb begyûjtés után tudnánk Elikával teleportálni. Azt jól van úgy ahogy lenne. A küldetések elõrehaladtával pedig zsíringyen kéne a tudást megkapnunk Elikával a Templomban. Ez nagy hülyeség, hogy pl 370 meg 500 fénygömböt kell begyûjteni, hogy tovább jussunk :( Nekem nincs semmi bajoma gémmel. csak ez a gyûjtögetõs módszer bántja a csõrõmet, ami fullra kötelezõ!
nincs mit :) én is véletlen jöttem rá mikor a 10. alkalom után idegbõl remegtettem az ujjam a bal katton :D
most komolyan miszámít jobban ha kapsz egy játékot ami jó történetileg is a karakterek is jók benne így a játékélményi s jobb lesz de a garafika nem egy Crysis vagy az ha kapsz egy unnalmas semmit mondó játékot aminek a garfikája Crysis szintü ?
Tenyleg ilyen festett a grafikaja?
Ha te az árnyék miatt játszol vele állj ki a napra, ott nem lesz recés az árnyék :D
de hogy nem van ha sokan azt mondják mert nagyokat ugranak, villogó fények meg ilyenek ezek mind animések (bár anime fan vagyok sok párhuzamot nem tom vonni a 2 közöt)
na szal mikor tapos épp el akkor ugye megjelenik egy szürke kör hogy nyomogasd az attack gombot, nyomkodd mint az õrült és ha elég nyors vagy akkor ledobjátok a peremrõl és leesik :D
2-3 óra játék után össz-vissz 2 bajom van vele:1. Könnyû. 2. Ez a gömbök gyûjtögetése h továbbjuthass dolog. Egyébként nem rossz, nekem eddig tetszik. Sokan írták h nem tetszik nekik h Elika mindig megment minket. Elsõre nekem se nagyon tetszett, mert mégiscsak könnyebb, de belegondoltam h ha õ nem lenne akkor hogyan oldanák ezt meg a fejlesztõk? Az elsõ trilogiában ugyebár visszapörgetted az idõt és újra megpróbálhattad,ez nagy királyság volt, itt viszont nincs erre lehetõség ezért kézenfekvõ volt ez az Elikás dolog. Elintézték h a történet miatt melletted legyen és akkor már legyen vmi "haszna" is, és így megoldodott ez a halálozásos dolog is.
Animés.. mi köze ennek a látványvilágnak a japán rajzfilmekhez?:) Semmi.
Na sikerült kipróbálnom nekem is. Engine nagyon jól optimalizált, a szar kártyámon is szépen futott és nem volt annyira ronda sem mint ahogy az ember számítaná ha leteszi low-ra. Az irányítás: rohadt zavaró hogy Uborkaszoftosok mindent átraktak szinte máshova a régi rendszer miért nem lett volna jó?. Én azzal kezdtem hogy a kamerakezelést visszaraktam invertre mert a régiekben is úgy volt itt nagyon zavart. Többirõl majd bõvebben késõbb. De eddíg nagyon jó játék csak túl könnyû bár jó ez hogy Eika nem hagy meghalni ha félreugrasz (ami a legtöbb esetben a nem megszokott írányítás és kamerakezelés miatt van) de a harcban azér má nemá. A doomot is jó volt iddqd-vel nyomni egyszer de itt nehogymár...
ráinditok csak brekken egyet az alaplap de semmi nem történik,feladatkezelõben pedig ott fut...
Ehez nem kell semmi krekk semmi dll, elvileg elkell indulni
Igen ha a trilogiát eltemeted magadban, akkor semmi gond, csakhogy akkor eleve fel sem tettem volna. habár én ezt már levágtam a tesztbõl, mégis reménykedtem, hogy ...ááá mégsem ilyen.
Én pop-ot vártam ...és azzal akartam játszani. Ez nem valósult meg. Egyszerûen nem foglal le ennyi béna hiba mellett. Ezek nem bugok, hanem nem illenek a képbe. A legfontossabb a harc.
A második helyen meg a grafika, ami egyszerûen egy dragonból szinten van...sõt bocsesz inkább a naturo-ra emlékeztet, csak az a különbség, hogy a naturo legalább jobb etõl, és oda illik ez a rajzfilmes figura 3d-ben.
nekem is lejött... mindjárt telepítem és kipróbálom...
azok a recék...lépcsõk...árnyéknál... hát zomg... amúgy nem tûnik csúnyának.
csalódás semmiképp nem lesz mert asszem meg sem próbálom a Sands of Time trilógiához hasonlítani úgy meg még akár elfogadható is lehet.
irányítással azért én is szoptam.. kicsit nehéz volt megszokni hogy a falon futáshoz a "jobb-klikk nyomvatartás" helyett "space-t üsd le, de ne tartsd nyomva" módszer van..
azért több évnyi folyamatos pop-ozás után nehéz kiölni a régi reflekszeket :) pl ha zuhanok, akkor még most is nyúlok az "R" betû felé
jah mint a játék. Gondold el, hogy valaki ezért fizet...
"Bocs, de sztem nem az számít, h vér legyen, hanem az, jól jól játszható, ha olyan az irányítás, mint az elõzõ popokban vagy Tomb Raiderben, akkor már jó, amúgy meg ha nem tetszik állítsd át. Ez direkt animés rész lett, nem véres, mint a Warrior Within."
eddig ez volt a pop. ezután egy waltdízní mese. ennyi.
Ez a játék egy isten,szerintem nagyon eltalálták, graffal nekem semmi bajom, de jobb lett volna ha nem rajzos
Na pont az elõbb léptem ki belõle és sztem eddig elég jó game. Jobbnak érzem mint az elõzõ részeket, hiszen azokban nem volt ritka az olyan rész se, amikor már majdnem a hajamat téptem vagy a billentyúzetre csaptam. Persze ennél sem kizárt hogy lesz ilyen, de úgy néz ki, ez sokkal könnyebb mint az elõzõek. Mivel meghalni sem nagyon lehet(mivel ha leesel a csak automatikusan visszahúz téged), max. a harcban. Mindenesetre megvagyok vele elégedve eddig. Aki vett Gamestart, az tudja hány %-ot adtak rá?
Irányítás szerintem qrva jó, egyszerû mint az 1x1. Nekem 2 dolog nem tetszik csupán a játékban, szokásos UBISOFT-os szokás, hogy ugyanazt kell csinálnia játékban, pl. FC2, Assassin'S Creed. De itt annyira nem zavaró, mert a helyszínek újabb és újabb kihívást nyújt. A másik ami nem tetszik, az hogy kicsit könnyû lett.
Nem szar ez.
Többiek: nyomjatok tab-ot, és úgy talán ki is léptek
Bocs, de sztem nem az számít, h vér legyen, hanem az, jól jól játszható, ha olyan az irányítás, mint az elõzõ popokban vagy Tomb Raiderben, akkor már jó, amúgy meg ha nem tetszik állítsd át. Ez direkt animés rész lett, nem véres, mint a Warrior Within.
Oksa, de eddig sajnos nem jutottam semmire sajnos, ráadásul még mindíg 60 Hz-en megy és a settingsben nem engedi a grafot se 1027x768 fölé venni :S Ha rájövök valamire majd szólok.
mellesleg azt a párat amit látsz, azokat majd a piros képességgel tudod felvenni (esetleg párat nagy nyûgösen anélkül is)
grebber az hogy 45 az azt jelenti hgoy a pályán 45 van. nem kell azt mindet felszedni, felszedsz negyvenet, a mellett levõ pályát megcsinálod, ott is felszedsz kb 40et és már van 80... az elsõ elika képességhez pedig 60 kell.. bõven összeszedhetõ