Na azért ne legyen már XIII(ami mellesleg remek játék volt annó). Abban minden egyes elem cell shadelve volt, itt meg csak a karakterek.A videókban bemutatott környezet valóban nem olyan arabos mint SOT-ban volt, de ugye nem játszódhat mindíg egy helyen. Ráadásul még nem tudjuk milyen helyszínek lesznek,de a koncepciórajzok alapján lesz egy két ezeregyéjszakás, szóval ettõl szerintem nem kell félni.
#267 hercegünk szerintem ugyanolyan akrobatikusan mozog most is mint az elõzõ szériában, itt a csaj az aki nem "normális" :) Ugye majd minden helyszínrõl el kell ûznie a sötétséget , utána szépen kivirul a vidék(enyhén szólva Okami lopás :D ). Ki tudja ki az a csaj
Te teljesen félre értelmezed a dolgokat. nem az idõvisszaállításra értjük a realitást, hanem a (perzsa) mozgáskulturára! Különben is a Pop fantasy történet, ezáltal tökéletesen kivan írva, h hogyan is kapjuk meg a képességeket a küldetések elõrehaladtával mércézve, de a fizikai (mozgás, stb) megnyilvánulásokba ne legyen már fantasy!
Én csak sajnálni tudom, h nem a mai szemnek megfelelõ grafikával oldják meg az alkotók ezt a játékot. nekem ez a meseszerû graf nem fog bejönni egy biztos, olyan mint a XIII c. játék vagy mi annak a címe. És lefogadom, h szaggatni is fog a nvidia 8*** vga-on, ahhoz képest, h a grafika nem nagy szám lesz. bár kitudja. ZTalálgatni azért még lehet,nem?
"ezzel csak azt mondom, hogy a régi részeknek volt valóságalapja"
Még meg sem jelent a játék, felesleges fikázni. Miért baj az ha nincs valóságalapja? Az is kurvára valóságos mikor Dahaka üldöz, meg visszapörgeted az idõt. Ez egy új trilógia lesz, felesleges hasonlítgatni a régihez. Teljesen más lesz és ez nem baj. Ubisoft már kiadott ezer játékot és nem tudok olyat mondani ami rossz lett volna. Tuti, hogy ezt sem basszák el.
lelehet szûrni, nézzél meg egy régebbi PoP trailert, mennyivel hangulatosabb én imádtam a popo-t de ez... nah mind1, majd kisül belõle valami
by the way, ha beleköltözik az arab levegõ szellem, vagy iylemsi, az is egy nagy rakás szar lenne! az volt jó ebben a szériában, és azért ragadt magával annyi embert, mert marha látványos ovlt, és egészen valósághû, lefogadom, hogy amikor az ember leõször meglátta a falon futást, mindenki azon gondolkozott hogy hûûû, vajon ez lehetséges? én is kipróbálom, de jó!!
azért fél percig a levegõben harcolásnál nem kezd el az ember kiugrani az abalkon hogy biztos hogy sikerülni fog...
ezzel csak azt mondom, hogy a régi részeknek volt valóságalapja
SZVSZ, majd megvárom míg kijön és akkor kipróbálom, addig meg felesleges ilyen faszságokat leírni. Pl: most fikázunk, hogy a levegõbe marad fél percig, aztán a játékban, meg elmondják az elõtörténetnél vagy közben, hogy beléköltözött a levegõ szelleme, vagy túl sok arab tarkababot evett vagy bármi, a lényeg, hogy még kiderülhet. Hangulatot leszûrni egy pár perces videóból, megint hülyeség, ugyanúgy, mint a "nem tom hány órás játékidõ" bõl mennyi lesz ugrálós. Találgatni és azt fikázni. Akkor én leírom, hogy mit keres benne a Mikulás, semmi értelme ez egy szar. Nem tudom lesz-e benne, de lehet (igen kicsi rá a valószínûség) és akkor már fikázom. Én azt mondom, van még ideje kifejlõdni, azt meg kell várni. Úgyis mindenki ki fogja próbálni, aki ide írt, aztán hamar megváltoznak a vélemények, pláne ha a negatív elõjelek után, nagyon pozitív élmény vár. Szerintem
nem fikázok én mindent, de azért hasonlítsuk már össze a SoT hangulatát meg kinézetét ezzel...
Én amikor elkezdtem játszani a SoT-tal esküszöm mintha egy arab országban járnék, gyönyörû grafika, szép igényes környezet, fantasztikus hangulat, jó zenék, mi kell még?
A WW már nagyon bedarkosodott, ami nem is volt még baj, új grafikus motor, ami tele volt buggal, ámbár de ne nézzük, rendben volt az is, metál zene (van egy kettõ jó benne, sõt nagyon beleillõ) jó mozgások, viszont történet nulla...
A TTT rövid volt, nem változott benne semmi, jótt a sötét herceg, ami egy jó ötlet volt, a fogatversenyek is jók voltak, de iszonyat rövid volt. VISZONT még mindig maradtak a hihetõ fizikai realitásokon!
Errõl meg... hát a hangulat borzalmas, a grafika szokatlan, nem mondom hogy rossz, de NEM POP graf! a nem tom hány órás játék idõbõl a fél játékidõ majd a levegõben való ugrálás lesz? hát ez valami szánalmas. Az új Herceg (ki a f*sz ez?) egész jól néz ki, jó az új harcteknikája, rendben van. De ennyire ne legyen férfi :D Így dobálni a csjaokat, és hozzá vágni az ellenséghez meg a földhöz! :D
sziasztok egy kis gameplay: http://www.gametrailers.com/player/36500.html
idézet: "...with a deadly new ally..." Ubi day trailer amikor a buxát mutatják be... nos hát abban a videóban sem mag a kb 1 évvel ezelött kiszivárgott képeken se volt feltûnõ hogy a csaj nem 100% ember... áhhh dehogy.... szóval ilyeneket elõidézhet... nost mivel ez egy új PoP sorozat gondolom ennek is lessz legalább egy 1,5-2 perces beveztõ videója amiben elmondanak mindent.. joh lehet anime szagú az etgész de ez van... nekem ezután a videó után megszünt minden félelmem ezzel a játékkal....
nah jó, amit a grafikára mondtam azt visszavonom. nem képregényesen elnagyolt a grafika, van textúra meg poligon dögivel, egész jó, nagyon szép pasztellszínek...:) a környezet meg legalább nem cell-shadedes...
de a játékmenet nekem iszonyatosan konzolos...mintha valami wii játék lenne... a sands of time volt a legjobb, a maga ezeregyéjszakás hangulatával ha lesz egy új gépem (amit kétlek, esetleg valami konzol), well... i'll give it a shot
Az idõ visszatekerésre volt rá ok, és tény, amiért megkaptuk azt a képességet. Dehát mindeki tudja, h a Pop története fantasy történet! És emellé illõ reális fizikai határokat szabni, nem úgy mint a dmc sorozatoknál. A Pop-ot így szoktuk meg, ahogy elkezdték a Sot-tal. Ne úgorjon senki se a levegõbe 10 métereseket, és ne maradjon senki se a levegõbe fél napig. Kösz de e szempontból nagyon supermários dedó nintendó szagú a játék. De azért is kifogom próbálni! ui: Warrior within forever!
fõleg a végén ahogy átváltanak videóról concept-re
jah igen és nekem kurvára bejön!!!!
nem toom mit izéltek nekem most ezután nagyon bejön a dolog... oké nem mondom hogy nem fura hogy egymást dobáljuk a levegõben, mint a hülye gyerek a kutya szart de ez van.. nem toom ki említette hogy benne semmi realisztikus érzés... hmmm hát egy kérdés az idõ vissza tekerés az mennyire volt realisztikus??? és a t2t-ben mi volt az a palló a falakon ami sréviza elõre dobottt.... nah ennyit a realisztikusságról... jah igen ha valaki felpattog wallkick-el két ház között elöttem akkor azt mondom hogy az egész pop sorozat realisztikus.... mellesleg arma nem toom mit szarozod le, mikor a PoP film fórumba te hoztad fel az Advent Child-ot aminek a végén a fõ hõst pont így basszák fel a 200. emeletre....
Még ha Devil May Cryosodna... de az kurva jó, ez meg ezzel a csaj dobál meg így videóalapján nagyon fos -.- Pedig úgy örültem hogy valami király cel-shaded PCre ami engem is érdekel, meg karom, meg 1v1es harcok, de bazz....
az 1 ellenség kiderül hogy nem 1v1 hanem 2v1 mert ottvan az a dobálós kurva... DE MIÉRT?!
Én nagy PoP fan vagyok, a cel-shaded graffal sincs semmi bajom, de ez, elsõre elég "furának" tûnt. Oké hogy új történet meg szereplõk, de ez inkább hasonlít vmi színes nintendo játékra mint PoP-ra. Sajnos :(
Nem is fikázok mindent! Egyedül a dmc 4-et fikáztam, az neked minden? :)
Mondom én, h át devil may cryosodik a pop ezzela résszel, ennyit alevegõben lenni pfffff. Vérlázitó!
nekem tetszik idáig minden.bár ez a dobálás kb nekem is szúrja a szemem,kicsit tmnt fíling,de amúgy mindennel megvagyok elégedve kb.és a zene a trailerben nagyon ottvan.így meg is kerestem,hátha még valakit érdekel.:) ittvan: http://www.youtube.com/watch?v=EBTH2E5QPEE
A csajjal való ugrálás kurvaratyi.lerúgnám a fejlesztõket.azt a dagadt kocka szemüveges állatot aki a székbõl ki sem tud kelni de eldönti hogy a csajjal 8métereseket vetõdjenek egyik falról a másikra.Verném el a túrórudival amit a hat big-mac után akart megenni.
Én még mindig azt mondom hogy nem rossz ez a cel-shaded :\ de a többi... pedig a herceg styleja bejön. a karma bejön. a graf bejön. de ez a csaj bazz, meg ez a mozgáskúltúra :\ suxx... Devil May Cry 4-ben több a realitás pedig az nagyon nem arra készült XD
sírós fajta a részemrõl. Világ omlott össze bennem, realitás érzés nuku (úgy dobálja a csajt a levegõbe mnitha a holdon lennének, és mik azok a fénylõ lézergömbök körülöttük?)
Semmi PoP hangulat.
Sands of Time volt a legjobb, azt nem übereli egyik se...
Eddig úgy voltam vele conceptek alapján hogy jó lesz ^^ képek alapján kurva jó volt cel-shaded is. trailer már megijesztett. ez a videó meg... hát... csak szerintem gáz az a csaj meg vele a hülye ugrálások? :\\\
én nem is kevertem... én azoknak mondtam hogy legyenek emo-sok akik siránkoznak..... ---- lac111 ezen a képen lehet hogy ez csak optikai csalódás, és a herceg is össze van húzódva, szal ez nem olyan hosszú meg ha megnézed a trailert azon láthatod hogy nem olyan hosszú a kardja mellesleg a leghosszabb kard a valóságban ami létezett a kétkezes ütõkard ami 1,7 méter fogó résszel eggyütt szóval lehet ilyen hosszú is a kardja.... ---- arma, herceg lessz a storyban majd el mondják hogy kalandozni volt... és nem ismerik fel a népek :D
sztem kardhossz simán jó. bazz azé mindenbe belekötni... Kössetek abba bele hogy a fõhõs nem is egy herceg lesz :\ mert abba tényleg bele lehet, hogy akkor faszé PoP....
Azt ugye vágjátok, hogy ennek a POP-nak semmi köze az új trilógiához. Tiszta lappal kezdtek mint karakterekben mint sztoriban. Ha nem tetszik a graf akkor nem kötelezõ játszani vele. De én biztos vagyok benne, hogy ha már játszuk,akkor mindenki elégedett lesz vele és élvezettel fog ugrabugrálni új,emós,animés,hosszúkardú hercegünkkel ^^
én éppen most kezdtem el az elõzõ pop triológiát most hogy van gemapadom és nagyon tetszik az elsõ részt már majndem végig vittem ww-vel régen játszottam csak nem ment na mindegy.az új popról pedig szerintem kár, hogy cel shadded lesz ehhez nem illik szerintem fõleg smitcar engine-nel....
Le kéne szakadni errõl az Emo kifejezésrõl... Tudom hogy tökjó divatszó, de akkor is! Attól hogy valami Darkos, még nem= Emóssal. Az ilyen 12-17 éveseknek lelki problémájuk van, de ebbe most nem akarok belemenni. Én örülök hogy kezdik kicsit darkosra venni a formát. Akinek pedig ez nem tetszik, ajánlom ezt a játékot..
Remélem nem lesz ilyen buta nagyon hosszú kardja, mint 1-es japán animékbe. Az elég viccesen néz ki. Mondjuk ezen a képen még pont határeset. Concept art királyos, Cell shadded is!
És mégis miért lenne emos? :\ Ez miért lenne emos? lol... tényleg, nyissatok már egy "Sajnáltassuk magunkat" topicot és menjetek oda sírni. Inkább te vagy emos mint ezek a gamek...
hát aki lesi az offic oldalt, annak ez nem nagy újdonság, és tény és való qrva jó artwork-ok a trailert és az artworkoket elnézve sztem ez olyan ww és T2T össze vegyítés lessz szóval számíthatunk darkos részekre :D
Mennyen a topik.Egész jó a cell shaded.Azt ne írjátok h alacsony lessz miatta a gépigény mert az ASSASINS CREED motorját használja és +rá az efekt tehát max nagyobb lehet.De a híre mondatom.NE LEGYEN IGAZAM.attól függetlenül szép képek. Minta akit megrázott a 220:)
0 Cent: Blood on the Sand A Afro Samurai Alan Wake Aliens: Colonial Marines Alpha Protocol Animal Crossing Wii APB B Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts Battlefield Heroes Borderlands Brutal Legend C Call of Duty: World at War Castlevania: Order of Ecclesia Champions Online D Dark Void Darksiders: Wrath of War Dead Space Doom 4 E EndWar F Fable 2 Fallout 3 Far Cry 2 Final Fantasy XIII Fracture G Gears of War 2 Ghostbusters: The Video Game Gran Turismo 5 Guitar Hero World Tour H Half-Life 2 Episode 3 Halo Wars I Indiana Jones InFamous K Kid Icarus Wii Killzone 2 L Left 4 Dead Legendary Lego Batman LittleBigPlanet Lord of the Rings: Conquest M Madden NFL 09 Mafia 2 Mercenaries 2: World in Flames Midnight Club Los Angeles Mirror's Edge N NHL 09 P PlayStation Home Prince of Persia Project Origin Prototype Q Quake Live R Red Faction Guerrilla Resident Evil 5 Resistance 2 Rock Revolution S Saboteur Saints Row 2 Silent Hill: Homecoming SOCOM Confrontation Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood Soulcalibur 4 Spider-man Web of Shadows Splinter Cell Conviction Spore STALKER: Clear Sky Star Wars: The Force Unleashed StarCraft 2 Street Fighter 4 T Tekken 6 They Too Human V Velvet Assassin W Warhammer Online: Age of Reckoning World of Warcraft: Wrath of the Lich King
nem tom.az infinity ward tuti nem lessz ott.de h az Ubisoft?jó kérdés.1perc és megnézem.
de szerintem dobjuk ezt a meddõ vitát. én semmi jót nem remélek mostmár... (azért nézzetek meg pár AC screenshotot..csak hogy tudjátok mi "jóból" marad ki az új pop grafikája...szerintem bakot lõttek ezzel a húzással...de ha kapunk majd 1-2 álleejtõs ingame (táj)képet akkor visszavonok mindent)
negativ. ez csak annyira next-gen mint ez:
ezt lazán nem lehetne megoldani a régi pop motorjával... simán nextgen... cel-shaded képen gagyi... mozgás közben mutatja meg mit is tud, és én kitartok amellett hogy ütni fog...
mondom. a jelenlegi látványt amit mutogatnak a képeken simán meg lehet oldani a pop motorjával... nekem bejön a cell-shaded, de az meg kurvára nem next-genes...akkormeg minek nextgen erõforrás hozzá?
azért mert kúrvára nem shaderes grafika,vagy tudja a faszom,egyszerûen nemhinném hogy nagy gépigény kellene ehhez,lásd a XIII.nemsokkal szebb ez se,csak szét van effektezve,meg hatások vannak rajta,semmi más nagy,szebb a rajzolás,ennyi tulajdonképp,nade mindegy az én véleményem ez.
Már miért lenne magas az AC gépigénye? 1950pro teljesen jól viszi 1280-ba.
Nekem egyenlõre bejön az új POP hangulata. Elég pofásan néz ki. A tötrénete és a játékmenete legyen olyan remek, mint az elõdöknek, ebbe ne hasonlítson az AC-re.
"The cel-shading process starts with a typical 3D model. The difference occurs when a cel-shaded object is drawn on-screen. The rendering engine only selects a few shades of each color for the object, producing a flat look. This is not the same as using only a few shades of texture for an object, as lighting and other environmental factors would come into play and ruin the effect. Therefore, cel-shading is often implemented as an additional rendering pass after all other rendering operations are completed."
+1 renderelés... nem hogy kisebb hanme nagyobb gépigénye van egy ilyennek szvsz mint egy "sima" grafnak... cel-shading csak egy + effekt... ami persze nem kikapcsolható mert a designerek erre készítik a játékot és valszeg e nélkül csúnya lenne nagyon ...
azt azért magyarázzátok meg, hogy számotokra miért következik a cell-shadedbõl az alacsony gépigény?! persze hogy magas lesz... fõleg hogy AC motort alakítják át... ellenben emellett optimalizálhatják is.
én csak akkor fogom õket anyástól szidni ha akkora gépigénye lesz mint az AC-nek,na akkor lewarezolom,kiírom,és ráfoshok a lemezre egy kúrva nagyot -.-