A lényeg h mindig úgy csinálja h gyorsan tudja forgatni a kardot támadás és védekezés miatt, az ujja meg nem törik el mert valszeg úgy van megcsinálva h akkor vmi speckó mozdulatot csinál, vagyy csak mert ez 1 játék. :D
Egy kis segitség kellene....Itt merre kell mennem illetve hogyan ugrom át ezt a nagy távolságot??
Hi, lehet, hogy hülye kérdés, de csomó helyen olvasom ezeket a trophy-kat. Hogy ha összegyûjtöd az 1001 gömböt akkor ilyen vagy, meg ha 100 nál kevesebbszer halsz meg akkor is kapsz egyet. Ezeket hol számolja a game? Mert én nem találtam ilyet a menük között, ahol ezek ott lennének-
Ha elõhozod a térképet (TAB), akkor látod mennyi gömböt vettél fel összesen és az egyes helyszíneken, illetve ha felveszel egyet egy rövid ideig a játék megjeleníti a bal felsõ sarokban. Összesen 1000 van a helyszíneken, az 1001. pedig a játék végén szerezhetõ meg. A játékban nem lehet meghalni...
Xbox360 tulajoknak számolja xbox liveon. Tudtommal az achievement rendszert nem integrálták a PC-s verzióba. Illetve talán a speckó karakterskineket megkapod, ha összeszeded az 1001 bogyót.
Na végigvittem. Hát nem volt egy semmi game az biztos. Igaz a végén nem tetszett az a fekete-fehér rész, de ettõl függetlenül sztem a legjobb epizód lett a sorozatban. A nehézségi szint pont annyi volt amennyi kellett is, így kb olyan 89 %-ot adnék rá így. A sorrend pedig az eddig megjelent részekkel: 1. Prince of Persia 2008(egyértelmû) 2. The two thrones(az igen nehezen legyûrhetõ fõellenfelek és a jópár geci rész miatt nem elõzhette meg az új részt) 3. Sands of time(Pár apró baki miatt jutott ide) 4. Warrior within( az utolsó hely talán nem véletlen, legalábbis nálam, mivel ez az egyedüli rész amit végig sem vittem mer kb. úgy 70 %-nál töröltem a fenébe a sok hülye ellenfél miatt) Szal remélem lesz még folytatás v. vmi...
omFg!
legjobb??? PONT MEGFELELÕ >>NEHÉZSÉG<< ????????!!!!!!!!
O.O zomg
2. TTT???? és ez volt nehéz neked ? XDDDD (geci részek :D hehe, hol XD?)
omg... közben tovább olvastam... inkább a többit nem is kommentálom xDDDD jó persze mindenkinek lehet véleménye, de... ÁÁÁH XDDDD ---- khm... komolyság... nálam élvezet szempontjából (hangulat, játékmenet, történet) 1. SoT Számomra ez a klasszikus :) jóóó a nagyonrégi PoP az IGAZI klasszikus, de az azért más :D 2. TTT nekem bejött :) sokaknak nem :\ SpeedKill meg SötétHerceg rulz 3. WW, 2008 -bár utáltam a Dahakás részeket, sokat dobtak a hangulaton... HANGULAT... az egészbõl sugárzott hogy a herceg mennyire nyakig van a szarban :D meg hogy megkeményedett x)) (no igen, TTTre visszafejlõdés szerintem :S gyerekesebb lett megint...) -2008-t nem akarom azért 4. helyre betenni... egyszer jó volt VÉGIGSZALADNI RAJTA! merthogy kihívás nem volt XD azért csak 3. mert a párbeszédek illetve a karakterfejlõdés volt az ami jó volt :\ amúgy semmi új, semmi extra jó... (történet is csak a végsõ csavar miatt "jó"... amúgy tipikus lapos cucc :\ mintha Hollywood tojta volna :)) oh, és SoTos 1001 éjszakás feeling 1-2 helyen, fõleg a zene miatt ^^
Rangsorolás megpróbálva objektívnek lenni: 1. WW -a hatalmas bejárható terület, 2 idõsík, a komplexitás :) a Dahakás üldözések megdobják a játékot, Free Form Fighting System, sok ellenfél, omg :D tök jó volt :D 2. SoT -az egész játék egy nagy újítás :D akár elsõ helyre is raknám, de azért nem, mert szerintem annyira még nem volt kiforrott... csak KICSIVEL több kombó és nagyon ott lett volna ^^ 11/10 :D mondjuk ennyivel is lehetett látványosakat alkotni :D pl nem várjuk meg míg összeesik az ellen hanem menet közben szívjuk fel :D meg... nemtom még mi volt, de mikor épp jól ment akkor faszákat csináltam ^^ 3. TTT -SpeedKill + Daggertail... kb ennyi volt a lényeges újdonság :) bossfightok a speedkill miatt voltak jóak :D jameg kocsikázás Dahaka helyett :D 4. 2008 -SoT+PacMan+Hollywood+C64+celshaded+DMC, semmi új, semmi egyedi :\ mindet láttuk már, mondjuk nagyon jól össze lett gyúrva ^^ Nekem hiányoztak az átvezetõ animációk... mármint az olyan nagyszabásúak >.< megvoltam nélkülük végülis, helyette kaptunk menõ párbeszédeket ^^
A Warrior Within az elsõ nálam is, és hogy miért? A történet összetett és csavaros volt, a Dahaka-s üldözéseket imádtam. A harcrendszer meg egyszerûen tökéletes volt, bárkit bárhogyan megölhettél. Az ellenfelek se voltak állandóan ugyanazok, és kellõen nehéz volt. Hogy 1 negatívumot is említsek, kicsit uncsi volt h egy területen 2x-3x kellett átmenni. Ezt leszámítva sztem ez a legjobb rész.
A második helyet illetõen nehéz dönteni. Elõször is ott az elsõ rész ami hatalmas újítás volt: falonfutás, idõmanipulálás, a történet sem összecsapott. Egyedül talán az nem tetszett benne h a továbbjutáshoz mindig meg kellett ölni bizonyos mennyiségû szörnyet, ez kicsit uncsibb,nehezbb lett a végére. Aztán ott van a harmadik. Itt ugyan már nincs Free Form Fighting System, ami annyira nem is baj talán. A Herceg 1 megkeseredett, hegekkel borított hõs aki már nem akar mást csak h rend legyen végre. Tetszett h viszajöttek a régi szereplõk, a párbeszédek is jók voltak, a sötét herceg is hatalmas újítás volt. A sötét herceghez kapcsolodóan annyit h ugyebár itt folyamatosan csökkent az élete, ez a Dahakas üldözésekre emlékeztett:itt nincs megállás, nem gondolkozhatsz, rohanj. És elég jó is volt.
A legújabb pedig, hát, eleget fikáztam már a játékot. Könnyû, a herceg jó benne, a párbeszédek is viccesek. A bajom annyi h nem Wii-re jelent meg más névvel, mert ez a csili-vili repkedõs-ugrálós játékra inkább hasonlít. Remélem a következõ részben kicsit darkosabb lesz, és fejlesztik a harcrendszert.
nálam a sorrend: 1, SoT: Eszméletlen hangulat, ránéz az ember és mondja: "Nah igen, ez egy nagyon jól megcsinált, fantasztikus látvánnyal vegyített hangulat, igazi arab környezet, zseniális" 2, WW: jó harcok, bejárható terület, idõsík, blabla, egész jó volt. 3, 2008: ahhoz képest hogy nem, és nálam soha nem is fogja megkapni a PoP címet, egy egész jó kis játékot kaptunk, viszont ez a Pac Man dolog ez találó :) mondjuk helyenként változatos volt a bogyók megszerzése, de amikor csak azért kellett a fal felé ugranunk hogy bogyót szerezzünk, pff. + ezek a bazi nagy ugrások, meg repülések, jó-jó, tudom, varázslat, deee, akkor sem kellett volna bele. 4, TTT: rövid volt, és gagyi, habár majdnem a 3. helyre lépett, a végén a Dark Prince-cel való "kûzdelem" és a DP monológja, amiben szerintem voltak bölcsességek, nah az nagyot dobott rajta szerintem, de egy 10 perces jó vég nem ér fel egy 6-7 órás csalódással. Kár érte, az ötlet pedig jó volt
Sziasztok Olyan gondom van hogy nem tudom felvenni a grafikát mert a launcher könyvtárban lévõ launcherexe indításnál program futtatási hibát ír. Maga a játék elindul csak sajnos 640x480-ba ami hát nem valami káprázatos. Nem tudja véletlen valaki hogy melyik fájlban tárolja a játék a graf. beállításokat, hogy át tudnám írni valahogy.
2005 Visual C++ Rakd fel és elvileg jó lesz a launcher.
Az még tényleg hiányzott a rendszerbõl, felraktam sajnos még mindig nem indul.
Tényleg az kellet neki csak nem az amit Microsoft oldaláról leszedtem hanem ami a telepítõ lemezen volt. Így mostmár mûködik minden. Kösz a segítséget. MAX RESPECT
A segítségeteket szeretném kérni! Feltettem a játékot, indítanám 1024x768-ba ami nálam az alap beállítás. Nos amikor indítanám, hogy new game, akkor az egész kép csíkozottan jelenik meg. Ezzel mit lehet csinálni? Elvileg a gépem megfelelõ neki... Ati kártyám van.
Vagy túlmelegedik a VGAd (más játékban csinálja ezt?) vagy nem a legfrissebb driver van fent, esetleg hibás a VGA-n lévõ memória. De ha hibás, akkor a Windowsban i csíkoznia kell.
Hali! Mi van akkor ha megszerzem az összes Light Seedet? Kapok vmi extrát vele? Vagy csak elmondhatom magamról hogy száz százalékra teljesítettem a gammát :D
sziasztok! lenne egy kérdésem: a játék elején amikor összegyûjtöttem 60lightot és visszamentem a temlomba, amikor kiirja hogy használjam a power plate-et és nyomjak egy e-t akkor nem csinál semmit. nyomkodom bõszen de semmit nem csinál. ha a wolrd mapon választok destinationt akkor sem. erõs a gyanum hogy valami gombot még nyomkodni kéne de lövésem nincs hogy mit.... pls help!!!!
Nem nagyon értem a problémádat... Hát elõször aktiválnod kell a templom elõtt az egyik varázslatot úgy, hogy ráállsz, aztán nyomogatod a shift-et. Aztán egy ilyen gyakorló pályán leszel, fuss rá a plate-re, aztán nyomj shiftet, és akkor aktiválódik az adott varázslat.
nah kipróbálom. amúgy nyomtam én, be is jött egy képernyõ ahol az aktív plate van meg én meg elika, de ilyen kék izével körbe van zárva az egész. nah kipróbálom mégegyszer.
Picit lelassult a fórum Nincs vkinek infója arról, hogy hogyan állnak az eladások?? A DRM lehagyása miatt érdekel, sztem ez elég meghatározó lesz a következõkben...
Szerintem aki meg akarta venni annak mindegy volt, hogy lesz-e benne DRM avagy nem. Tehát az eladások nem lesznek magasabbak.
Tegnap fejeztem be a játékot, ezért írok egy kis összefoglalót.
A grafika fogott meg a legjobban. A mozgások, az irányítás és a kameramozgás is nagyszerû lett. A hangok, zrnék is. A történet erõs közepes. Én a 2 fõszereplõ között mélyebb és látványopsabb szerelmi szálat szerettem volna.
A hibák pedig: kellõen hosszú a játék, de sajnos a repetitívsége miatt egyhuzamban csak 1-2 órát lehet vele játszani, hogy ne legyen unalmas. Túl könnyû: alig volt olyan feladat, amit többször kellett megpróbálni, mert elsõre ne sikerült volna. A harcok az életvisszatöltõdés ellenére is könnyûek, hiszen ha meghalsz (=Elika megment)akkor sem nyeri vissza teljesen az életét az ellen.
Összeségében: 87 pontot adok rá egy 100 pontos skálán.
Szerintem ez azért merült most itt fel, mert tömegesen "védik le" magukat a warezosok azzal, hogy õk biza nem is warezolnának, csak a különbözõ másolásvédelmek miatt teszik, mert nekik senki ne korlátozzon már hõõõ. Mondott is valami olyasmit egy Ubisoftos, hogy akkor majd most meglátjuk, hogy hogy is van ez és az eladási listák alapján az van, amit Te is (és amúgy minden józan eszû ember) várt: az ég világon semmit nem számít, hogy van-e másolásvédelem vagy nincs. De hangsúlyozom, az Ubisoft is - talán némileg gúnyosan - úgy nyilatkozott, hogy "na kicáncsi leszek mennyit fog számítani", tehát igazából õk is arra számítottak, hogy szart se. Ezzel igazából a warezosokat próbáltak adni egy fricskát. Mert azért az szerintem kijelenthetõ, hogy nagy általánosságban a játék minõségével semmi olyan komoly gond nincs, ami miatt esetleg ne lehetne eladni.
Én még nem hallottam ilyet hogy a másolásvédelem miatt warezolnak ^^ olyat viszont igen hogy a másolásvédelemmel csak azokat szopatják akik megveszik a játékot... de az meg megveszi így is úgy is... a warezos meg lewarezolja...
mellesleg ha nem volt változás, akkor miért is védik le? :D nem is lett több warezos sem... akkor meg? a védelemre fordított pénzt öljék bele valami másba, valami hasznosabba :\
GTAIV-t nem próbáltam de ahogy hallottam az már nagyon meredek... Microsoft Live, meg Game Social Club, meg nemtom mi kell még hozzá :\ ez azért kicsit durva... mondjuk õk is faszán ráfogták hogy a warez miatt voltak szarok az eladások ^^ azt hittem azért mert elkúrták a portolást :\ de biztos jobban tudják... mondjuk ez már off.
Hát igen, én sem hallottam mégilyet, hogy a másolásvédelem miatt warezolnak, én az árakra hallottam sok panaszt, de a PoP még egész olcsó is volt amikor kijött, teljesen korrekt volt a 6-7000 Ft.
A másolásvédelmeknek semmi értelme sincsen. Az online aktiváció szart se ér /na jó, két nappal tovább tart feltörni/, csak az eredeti játékot vásárlókat idegesíti csak /GTA 4et majdnem tovább tartott felrakni mint végigtolni a sok szar miatt ami kellett neki/. Mondjuk azt még nem hallottam, hogy a Rockstar a warezra kente volna a GTA 4 gyenge PC-s eladásait, ha tényleg ezt tették akkor az elég nevetséges tekintve, hogy kb. 10 emberbõl 2nek van olyan gépe amin használhatóan fut így aztán nem csoda, hogy senki nem vette. Ahogy õk mondták: "a játék high beállításai 2010es gépekre vannak tervezve, a jelenlegi konfigokra a medium az ajánlott". Gondolom erre a potenciális vásárlók egy része meg beintett, mondván, hogy akkor õk meg majd 2010ben veszik meg. Igazuk van. Én megvettem, kicsit már bánom de mivel márciusban lesz új gépem így nem adom el, azon már azért jól fog menni. Addig meg gyorsan végigtoltam egyszer aztán letöröltem, majd akkor belemerülök. Az meg, hogy egyesek /EA/ még az aktivációk számát is limitálják az a legnagyobb féregség amit "warez elleni harc" címén valaha is elkövettek. Fõleg mert az aktivációs limitnek semmi köze a warezhoz, csak azt szeretnék, hogy Te ne tudd eladni a játékodat ha már nem kell. Meg is fogadtam, hogy EA játékot az életben többet nem veszek. De ez már nagyon off. PoP viszont tényleg jó, 7000ért azért már nem olyan drága meg valami hülye védelemmel se basztatnak. Mondjuk megszívtam mert tegnap akartam megrendelni CD Galaxisból erre már nem lehet kapni. :)
Teljesen igazad van. Az online aktiváció (plusz másolásvédelmek) csak a becsületes emberekkel tol ki. A GTA 4 esetében én azt gondoltam, hogy a neve majd eladja a játékot. Nem így történt. Ez nem a warez, hanem a szar optimalizáció oka. Lehet, hogy csak összeesküvés elméletet gyártok, de én azt is el tudom képzelni, hogy direkt lett szar az optimalizáció. Hogy miért? Hogy az emberek lássák, hogy a konzol a jobb, így erõsítik a PC-vel szemben.
Én inkább meg azt mondom hogy mostanában divat lett a sírás. A játékipar is fejlõdik, akár a filmipar. Ha most megnéztek akár csak 10-20 évvel ezelõtti filmeket,abból manapság elég kevés szórakoztató akad(tudom vannak kivételek), de ez így van a játékoknál is. Egyre igényesebbek lesznek a játékpiaci fogyasztók, és szarral nem érik be. Viszont tonnaszám jönnek a játékok, és ezzel panaszkodások, hogy nem veszik õket. Nemcsoda ha nem érik el "a kor szinvonalát". Itt nem csak a grafikára kell gondolni elsõsorban. A másik számomra elég vicces dolog, ahogy sírnak az igazi nagy kiadók, hogy mennyit buktak a warez miatt: 1. ki mondta, hogy ha a warezos arcok nem tudják leszedni, rohannak a boltba az eredetiért 2. ezek a cégeknél nagy veszteség pedig az, hogy nem 6M€-t keresnek rajta, hanem mondjuk 5€M-ot.
Az már más dolog, amikor egy kisebb vállalat szívja meg ezt... Az valóban sajnálatos, ha tényleg jó terméket csinálnak. Lásd: (World of Goo; állítólag elég gyatrán sikerültek az eladások, a használt játékok 90%-a warezolt, pedig egész hangulatos kis ügyességi játék)
Azért van ez mert a legegyszerûbb a warezra kenni ha valami sikertelen, így nem kell szembenézniük azzal a ténnyel, hogy esetleg a játék vagy a portolás minõségén lett volna még mit javítani. A Crysis azért bukott /már ha bukott mert azért csak elszórtak vagy 1 milliót belõle/ mert mindenki warezolta. Ja, nem azért mert amikor megjelent még nem volt gép amin elfutott és pofátlanul rövid volt. Azzal meg sokra megyek, hogy gyönyörû ha lowon tolom ahol ez nem látszik. Most GTA 4-nél sajnos ugyanez a helyzet. Egyébként meg az valóban idióta feltételezés, hogy ha nem lenne warez akkor mindenki rohanna a boltba eredetit venni. Persze elhiszem, hogy egy nagyvállalat elnöke ettõl a gondolattól jobban alszik éjszakánként.
Meg a másik nagy probléma a mostani játékokkal, hogy elvesznek a részletekben. AC-nél Far Cry-nál ezt nagyon lehetett érezni(unalmas játékmenet), GTA4-nél szintén a kicsit monoton küldetések. Bár nem tudom hogy ez véletlen, vagy szándékos, de egyre jobban butulnak a játékok. Sajnos. Direkt nem venném ide az Elika féle feltámasztást, mert az valójában tényleg annyi, hogy kikerülték a retry/quit feliratot. Akik meg emiatt fikázódnak és annyira "valósághû játék kell" (már maga a kifejezés is nevetséges), kívánom hogy 1* teljesüljön. De úgy, hogy ha 1* meghal benne, akkor letörli önmagát a game, és többet nem lehetne újra felrakni, mivel meghaltál és ragaszkodunk a valósághoz...
Azért butulnak mert erre van igény. Lineáris, csak egy irányba mehetsz FPSek, már az RPG-k is gyakorlatilag mindent a szádba rágnak. Mass Effect-ben is, "te figyelj eltûnt a testvérem de természetesen tudom hol van, szépen megjelölöm neked a térképen szóval még keresned se kell, menj csak oda aztán nézd már meg mi van vele" bonyolultságú küldetések, nehogy véletlenül gondolkodni kelljen. Ettõl persze nem rossz játék az ME, sõt szvsz az egyik legjobb volt 2008ban de azért ez akkor is vicces. Az meg pláne, hogy még így is volt aki elakadt benne.
Windows 7 Bétával próbálta már vki a játékot? Tapasztalatok?
Nálam indult hiba nélkül, bár játszani nem igazán játszottam vele, csak azt próbáltam ki, hogy viszi-e :)
Elakadtam egy részen...(szégyellem is magam hogy ilyen egyszerü gamben :D ) Amikor a Palaceban a legfelsõ szinten Elika hasonmásai megjelennek mit kell tenni pontosan mert nekem 3 maradt a 6ból de azokat sehogy sem sikerül eltüntetni.
hali! mikor elindítom a játékot a monitorom elkezd vibrálni mint állat,+látszik h eléggé kockás a kép..beálításokba mindent maxra tettem(mert gépemnek bírnia kell).. szal nem tudom mi lehet a probléma... de semmi más játéknál nem csinálja ezt..
vmi ötlet? (directx 9novemberit felraktam de ez sem segített)
Valószínûleg a vsync beállítást kéne megváltoztatnod.
Én most vittem végig 5 perce sincs......szerintem elég érdekes végkifejlete van a játéknak de nem rossz:P
Hello!
Tapasztaltatok olyas fajta problémát, hogy elinditjátok a játékot, fekete képernyõ , és úgy ahogy van kidob? Vista-n van 32 bites, ha ez számit. Konfigon mennie kéne a játéknak.