Szép-szép, már csak ezzel a "elikakellahhozhogytovábbjussak" dologgal kell kibékülnöm. Az egyben tetszett h néha ott volt Farah, de nem voltam rászorulva h õ lendítsen tovább amikor ugrottam, nekem az jobban tetszett.
hát, nekem a játék grafja nagyon bejön, remélem lesz még 1-2 játék, amiben átveszik ezt a stílust...nem a mangás-szerüséget, amit 1-2 ember állít, hanem magát a "festmény-szerügéset", hogy olyan az egész, mintha mozogó concept art-ot látnék :)
viszont amit valamely videóban mondtak, hogy a csaj megment, ha leesnél, meg halhatatlan, az nem tetszik..így túl könnyûnek hangzik elõre a játék, nem lesz benne kihívás, a fõhõst meg pláne nem fogom félteni, mert ugyis megmenti az "õrangyala"
az nem csak annyi, hogy ilyen lesz ha meghalsz? eddig is az összes játékban halhatatlan voltál... meghaltál, oszt betöltötted az elmentés, a PoP SoT-ban is, meghaltál és bemondta a herceg, h: "no, no, no, that's not what happened" és betöltötted az elõzõ elmentésedet és megpróbáltad újra... most is ez lesz, meghalsz, leesnél, megölnének, stb., de jön egy animáció, a csajszi megment és betölti a játék az utolsó checkpointot... én nem látom, h ezzel mi baj lenne... nekem még tetszik is, ötletes, mint a PoP SoT-ban az, h mondta, h nem így történt...
nekem nagyon bejön az új pop.. nem tudom miért fikázzák le sokan :S Nekem a grafikája is bejön, és ez a játékmenet is jó. A video is nagyon tetszett és én már nagyon várom. Jó lehet, hogy tényleg nem a pop nevet kellett volna adni neki, ahogyan azt sokan írták már, de ha a névtõl elvonatkoztatunk, akkor egy nagyon fasza kis játék lesz ez szerintem :)
ilyen tekintetben minden játékban halhatatlan vagy.. de az elõzõ részekben, ha lepottyantam, szotkozódtam egy sort, s meglehet jóval elöbbrõl kellett kezdenem a dolgot, plusz a töltögetési idõ, ergó szívás volt valamilyen szinten meghalni, s az ember próbálta elkerülni a dolgot..mostmeg ? leesek ? hipphopp folytatom, kit érdekel, hogy lepottyant
nem hinném.... az kib*szás lenne a kissebbbekkel és az olyan n00b-okkal akik már a korábbi részekben sem tudtak: küzdeni a szemük elött kivilágító útvonalat nem találták meg a speed kill-t nem tudták használni a logikai feladványokat nem tudták megoldani stb, stb...
Amúgy nekem van egy elméletem az új POP-pal kapcsolatban. Egyrészt volt egy jó játékötletük (Assassin's Creed), amit pont az ötlet miatt nem lehet POP név alatt kihozni, másrészt a POP nevet is életbe akarták tartani. Így úgy döntöttek valamilyen módon elkülönítik a szériát, így jöhetett létre ez a grafikai stílus. Nem azért nekem tetszik tényleg festményszerû, és a cel-shaded grafikáról már tudjuk h annyira nem gépigényes. Mindenesetre drukkolok h sikeres legyen és most is egy remek történettel megspékelt trilógia váljon belõle, mint a Sands of Time-ból. Csak egy dolgot remélek. Ezt a nevet nem hagyják meg. (Prodigy) Ez az egy, ami nem tetszik. Megújulni meg meg kell, és az nem csak egy speed kill.
De ne má.. én nem akarok cel shaded trilogiát a pop-ból:(
ehhhe ezt szívtad a graf motor-t az assassins creed graf motorja adja (ami valjuk be a régi pop-hoz képest, és egy régi gépesnek igen csak nagy) az hogy a polyk színezése celshaded az nem jelent sokat, szal a kis gépigény hibádzik....
ne PoP lenne és ne lenne benne Elika és akkor kurva jó lehetne :S
Lehet hogy kurvajó játék lesz, de mivel POP a neve és benne van a csaj, alapba egy szar?? Lehet hogy jobb POP lesz belõle a végére, mint az idõhomokos trilógia.POPUP :)
nem ezt mondtam... valszeg jó lesz. a bossfightok tetszenek, a teljesen irreális ugrálás is (plafonon futás xDDDD), de Elika nélkül és más címmel többre tartanám...
figy arma ner most fikázd, majd a kijön és végig toltad 2-3szor és még mindig nem jön át a feeling akkor húzd le, mert lehet hogy tényleg jobban befog jönni
mi az hogy 2szer 3szor? :D 1szer. max 2szer ha van alternatív befejezés... Elika viszont 100 hogy nem fog tetszeni... ez hülyeség, nem kéne bele... ez van.
AC-ben sem kötött és hmmm... mennyi befejezés is volt? szal... (mellesleg ilyen "kötetlen" játékmenet mellett eléggé szutyok szvsz a történetvezetés) NEM KELL BELE! vagyis, persze, kell, mert úgy csinálják meg a pályákat... bazz nélküle semmit nem tudsz csinálni, bossok ellen is kell, ugráláshoz is kell, mindenhez kell, de ha nem lenne akkor nem kellene és sokkal jobb lenne -.-
Megnéztem az új videót, developer diary , már egészen elfogadtam a játékot, de az a sok szikra(nekem annak tûnik, de javítsatok ki ha tévednék) harc közbe vmi iszonyat bután néz ki. Én értem hogy epikus csatákat akarnak, de ez inkább a nevetséges hatást hozza.
Amit én írok az a tuti.Az Assassins Creed grafikus motorját használja,tehát kb úgy fog futni.Valamint egy efektel lessz rátéve a cell shaded tehnológia ami +teher a rendszernek.Azt ne gondoljátok h le lehet akárhogyis szedni a cell-t mert eleve így írták meg.Innen már csak azt kell tudni h picit erõsebb vagy picit gyengép gép kell neki. És ami tuti:SSE2-õt kell támogatnia a procinak SM3.0 kötelezõ
Hát én az utóbbi részeket nagyon szerettem. Kivéve, amelyik egy hajón kezdõdött, na az egy szar rész volt. De a SoT, meg a legutóbbi az király volt.
Ez a rész így vid alapján elég furcsán néz ki, mintha valami japán mese lenne, annyi benne az extra, ahogy a mesében hasítanak a látható levegõben már szinte itt is az lesz. Minden ütésnél tûzijáték, egyebek.
Az AitD-al csak azért játszok, mert muszáj! :D Ha voltam olyan hülye, hogy kifizettem érte a zsét, akkor játszam is végig! De nem olyan rossz amúgy!
A WW-meg már a demo-ban kikészített, a hajón valami csajjal kellett verekedni, sose tudtam legyõzni, elég is volt belõle annyi. Az a rész, valami irtózatos félresiklás volt.
A SoT, vagy a T2T az nagyok király volt. És ötletes, pl. az óriás legyõzése, stb. Kellemes kis ugrálós, mászkálós játékok.